Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Bosch in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 644 58 00

beertjep

Keuze aan gerechten is ruim. Zelf gekozen voor zeebaars vooraf en hertenkalf als hoofdgerecht; perfecte kwaliteit en presentatie. Mijn tafelgenoot had voor kreeft met zwezerik gekozen, ook top ! Pluspunt van Het Bosch, het uitzicht, maar komt in deze donkere herfstmaand niet naar voren. Entourage binnen is niets speciaals t.o.v. vele andere restaurants. Minpunt vinden wij de entree/toegang; beetje meer verlichting is wenselijk.
Punt van aandacht is ook aan het einde van de avond: niet druk de tafels voor volgende dag opdekken, geeft de (laatste) gasten toch een gevoel dat ze moeten vertrekken.

Gegeten op 27 oktober 2014

PPAB

Via online reservering

Een top lunch! En dan in de eerste week van oktober nog lekker buiten op het terras zitten.
De suggestie van de chef-kok was weer een goede keus. Alle smaken waren weer goed op elkaar afgestemd.

Gegeten op 2 oktober 2014

hansfroon

Via online reservering

Om te beginnen een fantastische locatie. Veder was het 5 gangen menu helemaal prima. Werkelijk niets op aan te merken. Ook de geadviseerde wijnen waren top.

Gegeten op 2 september 2014

Anne1966

Via online reservering

Prachtige plek, verzorgde gerechten met fantasievolle combinaties, als je houdt van fijnproeven in een mooie omgeving moet je hier zijn. De bediening is vriendelijk, correct en huiselijk.

Gegeten op 28 augustus 2014

Giacomo01

Heerlijk gegeten in het Bosch. We kozen voor het dagmenu: vooraf steak tartare en kabeljauw op de huid gebakken. Daarna kalfslende die mooi was gegaard. Tenslotte dessert (kazen, fruitsoep) als afsluiting. Attente bediening die het wijn arrangement gul uitserveerden. Ambiance aan de plas via panoramaruiten van alle kanten te bewonderen. Kortom: feestelijk avondje uit.

Gegeten op 25 augustus 2014

WoutHaarlem

Het Bosch zit in een opvallend (houten) gebouw met een leuk uitzicht op het haventje van het Amsterdamse bos. Houten uitstraling. De tafels zijn “ingelegd” met plastic. Dat oogt wel leuk maar alles plakt er aan vast: glazen, borden en bestek.
De bediening is vriendelijk en alert. Weet wat er op de (wijn)kaart staat.
We gaan voor het 5 gangen dagmenu. Steak tartaar, soepje, kabeljauw, lam en kaas. Alles netjes opgediend en smaakvol. Dat er op ieder gerecht een viooltje wordt gelegd voegt niets toe, behalve wat kleur.
Komen we terug: het diner werd me aangeboden dus ik weet niets van de prijs. Maar Het Bosch staat wel op mijn lijstje: nog eens doen.

Gegeten op 12 augustus 2014

groot24

hebben gedineerd bij het bosch op een vrijdag avond. hele gezellige sfeer. Eris een dj die prettige muziek draait. Het eten was super! 9 gangen tasting menu met allemaal leuke gerechten. De lekkerste vonden wij de kabeljauw met hun eigen manier van paella met een saffraan beurre-banc echt heerlijk. De sommelier hielp ons uitstekend bij de uitgebreide wijnkaart. Verder prima bediening. Komen hier zeker terug!

Gegeten op 15 augustus 2014

Proever17783

slecht ontvangst, wel placeren maar vervolgens 10 minuten niets ..
drank opnemen .. en 20 minuten wachten met de menukaart .. duidelijke voorkeursbehandeling van zakelijke gasten .. nieuwkomers worden genegeerd .. lokatie is prima .. muziek net te hard
bij het hoofdgerecht wordt niet gevraagd naar een kleine of grote portie, terwijl dat wel op de kaart staat. Bediening in een allegaartje van kleding.

het is het allemaal net niet

helaas, maar wij komen niet meer terug ..

Gegeten op 4 augustus 2014

siebe

Zonder meer lekker gegeten, er staan mooie gerechten op de kaart. Fijne wijnen.
De ambiance is, zowel binnen als op het terras, fantastisch met een geweldig uitzicht op het water (zeker bij ondergaande zon). Efficiënte en toegewijde bediening.

Gegeten op 12 juni 2014

Michelle_K

Samen met een goed vriendje daar gegeten. Wij kregen een warm ontvangst bij aankomst en er hing direct een fijne sfeer (zonsondergang, warm interieur, mooi uitzicht, toplocatie). Mijn gezelschap heeft zowel een glutenallergie als een lactose intolerantie; na dit besproken te hebben werd hier ontzettend goed rekening mee gehouden. De amuse was heerlijk. Als voorgerecht gekozen voor de 'Coquilles' en 'Pata negra met foie gras'. Het was heerlijk en zag er prachtig uit. Als hoofdgerecht gekozen voor het 'Geuldamlam' en de 'Bresse Duif'. Deze waren allebei perfect bereid. Vooral de Bresse Duif vond ik persoonlijk fantastisch. Het dessert was een lust voor het oog, echt prachtig en smaakte ook héél goed. Tot slot een echte aanrader; de gin tonic, hier zitten allemaal verse kruidens in! Best Gin ever! Al met al, de service was heel goed, het eten was heel goed, de presentatie was top, de achtergrondmuziek was fijn en ik raad dit restaurant zeker weten aan!

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Bosch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Het Bosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.