a TripAdvisor company

foto's van Het Bosch in Amsterdam - 1 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 2 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 3 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 4 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 5 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 6 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 7 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 8 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 9 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 10 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 11 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 644 58 00

Een oase van rust onder het kloppend businesshart van de Amsterdamse Zuidas

De Zuidas, het kloppend hart van de Amsterdamse zakenwereld waar de tijd nooit stilstaat en waar het sluiten van deals belangrijker lijkt dan welke andere basisbehoefte ook. Je zou niet zeggen dat je vijf minuten verderop in een oase van rust terechtkomt. Bij Restaurant Het Bosch kun je lunchen en dineren met prachtige wijnen op één van de mooiste locaties van Amsterdam. Met uitzicht op de Nieuwe Meer geniet je van klassieke gerechten met een moderne twist. Bovendien hebben ze hier een wekelijks wisselende kaart, doordat de keukenbrigade zich laat leiden door wat er op de markt te vinden is. Kortom, een uitgelezen plek om even aan de drukte te ontsnappen!

Maurice_Tilburg

Via online reservering

Prima eten op unieke locatie in Amsterdam.
Schitterende locatie, correcte bediening en bovengemiddeld eten.
Wel wat aan de prijs maar dat kun je verwachten bij de Zuidas.

Gegeten op 17 juni 2015

summertime

Via online reservering

Een zeldzame ervaring! Het eten fantastisch; smakelijk, verfijnd en elegant samengesteld!
De bediening: vriendelijk, beschaafd en zeer oplettend; elke gerecht kwam op het juiste moment niet te vroeg en niet te laat.

Gegeten op 2 juni 2015

miguel7

Via online reservering

Fantastische locatie vooral als het mooi weer is of als het donker wordt. Gezellig interieur en heerlijke stoelen om de hele avond te tafelen. Service was uitstekend en elk gerecht werd toegelicht evenals de wijnen. Nog meer informatie over de wijnen had nog een extra touch gegeven om de volledige kennis van de sommelier tentoon te stellen. Eten was secuur bereidt en doordat we ipv een 5 gangen menu een 9 gangen menu kregen, hebben we een uitstekend beeld van de keuken. Ieder gerecht was bijzonder en er was iemand in ons gezelschap zwanger en daar werd moeiteloos alles voor aangepast. Personeel is zeer kundig en je zou bijna even vergeten dat we in Amsterdam waren. Nog maar weinig restaurants waar echte service wordt verleend! Absolute aanrader!!

Gegeten op 9 mei 2015

KafkaH

Via online reservering

Leuk, lekker, mooie plek, vriendelijk personeel. Beetje afgelegen misschien en de dj is wat verloren plaatjes aan het draaien - maar in alle opzichten de moeite waard.

Gegeten op 9 mei 2015

Proever42076

Via online reservering

Onze verwachtingen waren hoog gespannen. Twee keer eerder hier gegeten tot grote tevredenheid. Tweede keer zelfs vrienden uitgenodigd vanwege de kwaliteit.
Helaas, dat viel tegen. De locatie is prachtig, en het was een schitterende zonsondergang. We namen het 9-gangen culinaire menu met bijpassend wijnarrangement. Kleine hapjes, dat is te verwachten met 9 gangen. Veel vis, dat was prima. De kreeft was een kreeftsalade, de asperges was er eentje. Maar het was geen echte belevenis, zelfs een beetje inspiratieloos. Geen uitschieters die je bijblijven. Het wijnarrangement had drie glazen, dat kan. Alleen het was volledig onevenredig verdeeld. Het eerste glas wit hoorde bij de gangen één tot en met vijf, daarna een glas rood, eigenlijk voor slechts één gang. Je kon deze doordrinken bij de kazen, maar hij smaakte een beetje wrang. Daarna nog drie desserts met een bruisende rosé.

Gegeten op 2 mei 2015

mirvandijk

Via online reservering

Het eten was echt top en de service is goed en gezellig. Ik gooide zelf mijn koffie om en die werd in no time vervangen door een nieuwe! Top!

Gegeten op 17 april 2015

roy62

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Elk gerecht is subliem, zowel voor het oog als voor de mond. De locatie met ondergaande zon maakt het een perfecte avond!

Gegeten op 17 april 2015

fransstortelder

Via online reservering

De locatie is fantastisch evenals de bediening.
Het concept van 9 gerechten voor 65 euro of 6 gerechten voor 59 euro of 3 gerechten voor 54 euro, dwingt je haast om minstens 5 gerechten te nemen voor die prijs. Je neigt te gaan overeten, en dat voelt niet prettig.
De wijnkaart is van (te) hoog niveau, een beetje gewone betaalbare wijn is moeilijk te vinden.

Gegeten op 10 april 2015

pim1918

zaterdag avond gedineerd met z'n 4en. We waren hier voor het eerst maar wat een mooie locatie. Gratis parkeren en dan een klein stukje lopen naar het restaurant waar we vriendelijk werden ontvangen. Helaas wat minder weer want ze hebben een prachtig terras.
Gekozen voor het 9-gangen menu. Allemaal lekkere gerechten met veel variatie. Je moet wel een beetje verstand hebben van wijn wil je een beetje van de wijnkaart begrijpen maar de sommelier heeft ons uitstekend geholpen. Een heerlijke witte bourgogne gedronken voor een eerlijke prijs. Uiteindelijk een hele gezellige avond gehad en komen hier zeker terug hopen dat het dan mooi weer is.

Gegeten op 11 april 2015

Roosje880

Tijdens een werkbespreking heerlijk geluncht bij Het Bosch. Met het zonnetje erbij was het uitzicht top en sfeer verhogend. Super vriendelijke en professionele gastheer. Je kon gewoon proeven dat de gerechten met liefde en passie waren bereid, ik heb van iedere smaaksensatie genoten. De nagerechten waren divers en eveneens ontzettend lekker. Als je van plan bent hier te gaan lunchen neem er dan vooral de tijd voor, want het is pure verwennerij. Ik kom hier zeker vaker, een echte aanrader!

Gegeten op 23 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Bosch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Het Bosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.