Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pinchos

1. Spaans

Pinchos

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 040 204 22 83

Koosje9

Gegeten op 26 juli 2014

quarada

Prima gegeten zoals je van deze formule mag verwachten, 'veel eten voor weinig geld'. Hoofdingredienten voornamelijk knoflook, peper en olijfolie - smaken van de meeste gerechten zijn ok - porties zijn uiteraard op maat en verwacht geen grote hoeveelheden dure ingredienten in een gerecht. Bediening is ook heel vriendelijk en attent, daarnaast is het décor in de nieuwe zaak nog beter dan het oude ( ze zijn verhuisd zonder notificatie o.i.d )

Gegeten op 22 februari 2014

Frans1957

Na lange tijd weer eens langs geweest bij Pincho's, nu op een andere locatie in hetzelfde dorp. Met goede herinneringen aan weleer, maar weer een tafeltje vol besteld welke in twee gangen wordt geserveerd. Inderdaad, het was weer tafeltje vol en buikje rond. De bediening is vriendelijk, maar je moet er wel bovenop zitten dat je de aandacht van het personeel krijgt. Als je een bescheiden en afwachtende houding aanneemt, dan vis je achter het net. De zaak ziet er netjes uit, geeft een verzorgde indruk. Het eten leunt zwaar op knoflook, zonder dit kruid is het eten bepaald niet spectaculair. Maar goed, daar staat dan tegenover dat het eten wel vriendelijk geprijsd is.
Ik kan er op dit adres weer een tijdje tegen.....

Gegeten op 28 november 2013

kayleigh1991

Hier met vriendinnen wat gaan eten. We mochten zelf een tafeltje achterin het restaurant uitkiezen. We hebben gekozen voor het pocoloco menu, een menu waarbij je voor een vast bedrag onbeperkt tapas mag bestellen. We waren hier met drie meiden uiteten en de tapas werden dan ook in porties van drie geserveerd. Erg gemakkelijk! Er zijn veel gevarieerde tapas te bestellen, maar de smaken komen veel overeen. In veel tapas was de smaak van knoflook te overheersend, waardoor andere smaken wegvielen. Personeel was erg aardig en beleefd!

Gegeten op 22 september 2013

Shakshuka

Was de 3e keer dat we hier gegeten hebben. Tafeltje Vol gegeten, onbeperkt lekkere gerechten bestellen. Vlotte en vriendelijke service. Lekker gekruid eten. Alleen vielen de spare ribs erg tegen, zat bijna geen vlees aan, maar de rest was voortreffelijk.

Gegeten op 15 juni 2013

fspoel

Gekozen voor het menu Tafeltje Vol, dat uit een aantal "standaard" gerechten bestond (kipvleugels, gehaktballetjes in tomatensaus en kip in een romige saus. Het bleek gelukkig mogelijk om tegen een geringe meerprijs twee speciale gerechten toe te voegen (maiskolf en vispannetje).
Vooraf werden nachos met kaas en brood met kruidenboter geserveerd.
De gerechten zijn niet heel bijzonder, maar gewoon goed. De kipvleugels waren zoet gemarineerd en krokant. Ook de gemarineerde garnalen smaakten goed, met citroen en peultjes.
Gezien de prijs/kwaliteit verdient dit restaurant een 8.

Gegeten op 1 mei 2013

Erwinst55

Ik was niet zo'n tapas liefhebber, dacht ik. Ik ben helemaal om, heerlijk gegeten hier. Met z'n 4en w.o. 1 Iens-topcontroleur. van 1830u tot 2130u geen moment verveeld, nooit te lang gewacht. een van ons is niet zo'n viseter, vervanging was een heerlijke porti rundvlees. grappige menu indeling. Lieve jongedames in de bediening. Heb m'n uiterste best gedaan, maar neen, niets negatiefs te bedenken. En ja, je moet niet pas om 2100u binnenkomen als de keuken om 2200u sluit, Ik ga vaker tapas eten, het was niet eten, het was uít-eten.

Gegeten op 28 april 2013

RobinVromans

Onlangs met een grote groep hier een avondje uiteten geweest. We hadden het duurste menu waarbij je dus 4 gangen + dessert kreeg. Ten eerste was de bediening erg slecht het duurde serieus 30 min voordat iedereen zijn/haar drank had en letterlijk één stukje brood kreeg. Ze waren niet voorbereid op ons terwijl er gewoon netjes gereserveerd was. De porties per tafel klopten niet, erg smaakloos eten wat juist het tegenovergestelde zou moeten zijn & alles duurde echt veel te lang. Er is naderhand nog een bediende bijgekomen van het andere restaurant omdat de 3 meiden die er stonden totaal geen overzicht hadden en maar wat stonden te doen. Er was ook geen leiding gevend persoon aanwezig die de boel aanstuurde en ook tussen al de gangen door liep het compleet mis met alle drankbestellingen. Toen alle koffie's &desserts opgenomen waren kregen mijn tafelgenoten hun dessert nog eerder dan ik mijn espresso. En als klap op de vuurpijl werd een glas frangelico op het blad verkocht als baileys. Ik vond het erg jammer want had er meer van verwacht.

Gegeten op 13 februari 2013

Yates

Service is beneden peil. Duurt echt veel te lang.
Zaak wordt gedraaid door een handje vol tieners,zonder overzicht.
Keuken gaat om 22:00 uur dicht,als je dus om 20:00 uur aan tafel gaat is het niet fijn tafelen,zeker als de bediening zo slecht is...
Eten is niet heel bijzonder,alles komt uit de oven en mist verfijning. Blijkbaar voor de doorsnee jonge bezoekers een prima keuze.
Prijs kwaliteits verhouding is scheef te noemen.
Zou het niet gauw aanraden aan anderen.

Gegeten op 29 december 2012

gamora

Erg mooi restaurant, leuke ongedwongen sfeer. Je proeft de sfeer van het mediterane, de keuken en de kleuren. Puur genieten voor een klein prijsje.

Het eten is authentiek in een simpel maar leuk jasje gestoken. De eigenaar stond zelf in de keuken, amusument en toch erg goed koken is een vak op zich.

De sfeer die de keuken brengt is uniek in Valkenswaard, nergens is de sfeer beter als bij de 3 concepten van deze gedreven en gezellige horecaondernemer.

Origineel, erg lekker en gezellig een avond weg.

Schrijf zelf een recensie over Pinchos in Valkenswaard

Schrijf hieronder je recensie over Pinchos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.