a TripAdvisor company

Pinchos

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 040 204 22 83

Alexander M

Super goed eten, hoge kwaliteit. Dit is niet zomaar een all you can eat restaurant!
Ze bieden het ook niet heel actief aan, maar werken ook met gangen of keuze van de chef.

Ik zou echter toch voor de all you can eat gaan! Niet omdat het dan schransen wordt, maar je hebt dan gewoon meer keuze en kan net de wat exclusievere gerechten kiezen. Alles smaakt werkelijk super, de calamares was excellent, maar ook de vis met spinazie was top

Zou er haast anderhalf uur voor gaan rijden, komen zeker een keer terug!!

Gegeten op 14 april 2016

marjolein5599

Heerlijke tapas in een fijne all you can eat formule. De service is vlot en vriendelijk. Het is een echt een restaurant voor een avond vullend programma.

Gegeten op 11 februari 2016

Hannemiek

Gisteren waren we lekker wezen eten bij Pinchos. et smaakte echt weer heerlijk.
We werden netjes binnen gehaald en konden een tafeltje uitzoeken.
Het concept wat ze hebben is erg leuk, je kunt onbeperkt eten voor een vaste prijs, blijf je onder die prijs met het aantal gerechtjes dan rekenen ze alles apart. Erg goed gedaan.
Het eten is erg lekker en smaakt echt goed. Goede variatie in keuze en leuk dat de gerechtjes gedeeld kunnen worden.We komen zeker terug

Gegeten op 5 november 2015

geert44

In een gezellig ingericht restaurant krijgen we door supervriendelijk personeel eerst goed uitgelegd wat de mogelijkheden van de kaart inhouden. We kiezen onbeperkt tapas eten. Eerst krijgen we een smakelijk brood met een lekkere knoflookmayonaise. Gevolg door een lekkere soep met verse tomaten. Daarna kiezen we nog meer dan tien tapas die allemaal lekker en goed verschillend zijn. Mede door de supervriendelijke bediening zeker een aanrader.

Gegeten op 24 mei 2015

Koosje9

Gegeten op 26 juli 2014

quarada

Prima gegeten zoals je van deze formule mag verwachten, 'veel eten voor weinig geld'. Hoofdingredienten voornamelijk knoflook, peper en olijfolie - smaken van de meeste gerechten zijn ok - porties zijn uiteraard op maat en verwacht geen grote hoeveelheden dure ingredienten in een gerecht. Bediening is ook heel vriendelijk en attent, daarnaast is het décor in de nieuwe zaak nog beter dan het oude ( ze zijn verhuisd zonder notificatie o.i.d )

Gegeten op 22 februari 2014

Frans1957

Na lange tijd weer eens langs geweest bij Pincho's, nu op een andere locatie in hetzelfde dorp. Met goede herinneringen aan weleer, maar weer een tafeltje vol besteld welke in twee gangen wordt geserveerd. Inderdaad, het was weer tafeltje vol en buikje rond. De bediening is vriendelijk, maar je moet er wel bovenop zitten dat je de aandacht van het personeel krijgt. Als je een bescheiden en afwachtende houding aanneemt, dan vis je achter het net. De zaak ziet er netjes uit, geeft een verzorgde indruk. Het eten leunt zwaar op knoflook, zonder dit kruid is het eten bepaald niet spectaculair. Maar goed, daar staat dan tegenover dat het eten wel vriendelijk geprijsd is.
Ik kan er op dit adres weer een tijdje tegen.....

Gegeten op 28 november 2013

kayleigh1991

Hier met vriendinnen wat gaan eten. We mochten zelf een tafeltje achterin het restaurant uitkiezen. We hebben gekozen voor het pocoloco menu, een menu waarbij je voor een vast bedrag onbeperkt tapas mag bestellen. We waren hier met drie meiden uiteten en de tapas werden dan ook in porties van drie geserveerd. Erg gemakkelijk! Er zijn veel gevarieerde tapas te bestellen, maar de smaken komen veel overeen. In veel tapas was de smaak van knoflook te overheersend, waardoor andere smaken wegvielen. Personeel was erg aardig en beleefd!

Gegeten op 22 september 2013

Shakshuka

Was de 3e keer dat we hier gegeten hebben. Tafeltje Vol gegeten, onbeperkt lekkere gerechten bestellen. Vlotte en vriendelijke service. Lekker gekruid eten. Alleen vielen de spare ribs erg tegen, zat bijna geen vlees aan, maar de rest was voortreffelijk.

Gegeten op 15 juni 2013

fspoel

Gekozen voor het menu Tafeltje Vol, dat uit een aantal "standaard" gerechten bestond (kipvleugels, gehaktballetjes in tomatensaus en kip in een romige saus. Het bleek gelukkig mogelijk om tegen een geringe meerprijs twee speciale gerechten toe te voegen (maiskolf en vispannetje).
Vooraf werden nachos met kaas en brood met kruidenboter geserveerd.
De gerechten zijn niet heel bijzonder, maar gewoon goed. De kipvleugels waren zoet gemarineerd en krokant. Ook de gemarineerde garnalen smaakten goed, met citroen en peultjes.
Gezien de prijs/kwaliteit verdient dit restaurant een 8.

Gegeten op 1 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Pinchos in Valkenswaard

Schrijf hieronder je recensie over Pinchos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.