Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fierro

1. Argentijns

Fierro

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 020 645 48 81

NataschaHagemeijer

Vorige week hier gegeten. Wat een gezellig knus restaurant! Bediening erg vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een saladebarretje. De mix grill gekozen. Lekker mals vlees en ruim voldoende. Frietjes waren goed. Wij komen zeker nog eens terug.

eleonardo

Bij Fierro kun je gratis parkeren, is de bediening aardig, het eten is lekker, de prijzen aangemaan en de sfeer is altijd OK. Om deze combinatie van redenen hop ik dan ook graag in m'n auto om daar lekker te dineren. Ik bestel altijd de biefstuk of de spare ribs (extra portie is gratis, indien je nog trek hebt) , en beiden zijn heerlijk. Geserveerd met salade en frietjes, en de avond is geslaagd.
Minor detail is dat de koffie niet optimaal is, maar ik ben dan ook een koffie liefhebber.

Gegeten op 8 april 2014

Adjeot

Voor de tweede maal (1ste keer was 31.12.2012) weer eens bij Fierro gegeten. Zaterdagavond, vol restaurant. In vergelijking tot de vorige keer kan ik zeggen dat ik meer tevreden was over de kwaliteit en opmaak van het eten. Lam, spare-ribs, lendenbiefstuk en de de vis-spies waren goed op smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Bij en nagerechten waren ok. Echter wat tegenviel was de bediening. Wel vriendelijk en behulpzaam maar klaarblijkelijk kon het personeel de drukte niet aan. Waren al zo'n 20 minuten klaar met eten en moesten vragen of de tafel met etensresten een keer kon worden afgeruimd. Ook enkele malen een vergissing qua bestelling en enkele niet genoten drankjes op de rekening. Dus als tip: meer personeel aannemen op een volle zaterdagavond en het restaurant voor de bediening in sectoren verdelen. Leuke bijkomstigheid qua sfeer was de gitarist.

Gegeten op 5 april 2014

missiedonna

eerste keer hier gegeten, echt een argentijnse sfeer. heerlijk vlees en vriendelijke bediening. we gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 november 2013

Proever73177

Afgelopen zaterdag met de hele familie er weer eens wezen eten. We komen hier ongeveer 1-2 x per jaar al ongeveer 7 jaar.
Echt iets voor de vlees liefhebber.
De mix grill is een aanrader. Vele soorten vlees op een kleine grill die je op tafel krijgt. (leuk)
De porties zijn van goede grote, dus als je gaat, zorg dat je trek heb.
De sfeer is er gezellig en knus.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gegeten op 9 november 2013

MarcusP

Gisteravond gegeten met 4 personen, en wat was dit een verrassing. Zeker een aanrader voor de vleesliefhebbers onder ons, want het vlees was zeer mals. Bovendien was de bediening erg attent en vriendelijk. Wij komen zeker een keertje terug voor nog een gezellige avond

Angeli15

Om 18.30 uur aangekomen en om 20 uur pas eten gekregen. Alleen nadat de eigenaresse zeer onder druk is gezet. Doordat de stoppen 5x doorsloegen, kon de ventilator niet aangezet worden. Daarom stond de zaak blauw van de rook en moest de voordeur open. Achterin in de zaak bleef de rook hangen. wij hebben onze bediening niet meer gezien en geen excuses gekregen van de eigenaresse. Bij afrekenen pas de uitleg dat de grillkok 3 weken met vakantie is. Eerste en laatste keer. Heel jammer want het vlees was goed.

Gegeten op 19 oktober 2013

Hmoelee

Vaak hier gegeten maar wordt steeds minder en vandaag dieptepunt bereikt! Tafel om 7 uur gereserveerd, helaas niet beschikbaar. Kan gebeuren... Na 20 minuten eindelijk een tafel komt er niemand meer langs. Na 10 minuten even gevraagd of wij iets konden bestellen, antwoord: even geduld kom ik meteen zo wat brood brengen.
Eindelijk iets te drinken gehad.. Brood komt echter niet. Vergeten...
Onderwijl slaan stoppen door en blijken wij voor de stoppenkast te zitten. De baas vraagt of hij er even bij mag en licht gaat weer aan. Kan gebeuren.. In totaal moet ik vanavond 5 x plaats maken omdat de stoppen doorslaan. Best irritant, maar kan gebeuren toch?? Tot overmaat van ramp komt eindelijk het hoofdgerecht. Helaas het verkeerde. Mijn partner heeft haar hoofdgerecht al lang op als ik na ruim een half uur mijn hoofdgerecht krijg. Vergeet ik nog even de kleffe frietjes die waarschijnlijk in veel te oud frituurvet zijn gebakken. Kortom een grote teleurstelling. Het excuus vanuit de bediening was er maar gaf niet het gevoel dat het echt gemeend was en zowel de baas als de bazin lieten zich niet meer zien. Schande. Dit restaurant waar wij vaak hebben gegeten is definitief van mijn lijst gewist.

Gegeten op 19 oktober 2013

Admiraal02

De kok weet mij keer op keer te verassen met zijn kookkunsten. Elk stukje vlees van de grill was tot nu toe heerlijk. Het decor is ondertussen aan vernieuwing toe maar de intieme hoekjes hebben ook wel wat. De service is prima.

Gegeten op 7 oktober 2013

Fien5

Fierro is een prima restaurant waar je gezellig kunt zitten en genieten van een steak. De saladebar is wat doorsnee en saai, maar het eten vanaf het menu is goed. De service laat soms nog wat te wensen over, maar desondanks is de sfeer goed!

Gegeten op 13 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Fierro in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Fierro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.