a TripAdvisor company

1. 7,9 10 1 16

2. 7,4

3. 6,8

Richard3maaldaags

Dit is een restaurant waar we al een paar keer geweest zijn. Het vlees is echt fantastisch. Met 5 personen, en allemaal zitten smullen van verschillende stukken vlees, en van elkaar geproefd, alles was goed. Het is niet de goedkoopste, maar je proeft het terug. De saladebar en frieten zijn wat standaard, maar de gepofte aardappel is dan wel weer lekker. Bediening is leuk, maar druk en dat is logisch.

Gegeten op 24 april 2016

Flegoron

Onlangs met vrienden hier voor het eerst gegeten, een gezellig sfeervol restaurant met live muziek in het weekend. Als voorgerecht een combinatie van guacamole&tortillas, empanadas, chorizos en gamba's genomen, mooi gepresenteerd op een grote schaal en het smaakte goed. Hoofdgerecht de filet de lomo (ossenhaas) genomen, botermals echt een goed stuk vlees van de grill! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 2 januari 2016

PRotteveel

Een artgentijns restaurant zoals wij dat al jaren gewend zijn. Prima en veel vlees, saladebar en een prima wijn erbij. Vriendelijke bediening maar de entourange is inderdaad wel wat gedateerd. Maar met vrienden gezellig wezen eten en dan is entourange niet echt bepalend. Het enige echte minpunt is de frites. Dat is wel een heel hoof fastfoodketen karakter. Dun en geen smaak. Bij zo'n lekker stuk vlees horen lekker dikke huisgemaakte frites.

Gegeten op 6 december 2015

stanleys

Voor goed gegrild Argentijns vlees ga ik altijd hier naar toe. Met vrienden, zakelijke relaties en heel vaak met mijn gezin.
De kwaliteit gril truc met op echte barbeque voor-garen, in folie en dan grillen beheersen zij goed.
De smaak van het vlees is proefbaar vanwege de kwaliteit die zij inkopen, hoe zij het bewaren en de wijze waarop zij grillen.
Decor slechts een 7 is vanwege het feit dat het restaurant al heel lang bestaat en de banken opnieuw bekleed moeten worden en de wc's gerenoveerd. Voor de rest is het eten en de bediening prima!

Gegeten op 25 november 2015

Emma8741

Wij komen regelmatig in Amstelveen vanwege familie en vrienden die er wonen en mogen dan graag een hapje eten in Fierro. Wat een complete smaakbeleving! Het sfeertje is top en wat ik het meest kan waarderen is de kwaliteit van het vlees. Wij hebben al gereserveerd voor kerst!

Dus voor ons geldt: Amstelveen is Fierro!

Gegeten op 29 september 2015

LarissaPlaster

Superlieve mensen en uitstekende bediening. Uiteraard ook heerlijk eten met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor het eerst hier gegeten eten en het was gewoon pure gezelligheid met aandacht voor de klant. Ik raad de ossenhaas aan. Echt een plek voor foodies.. Ik kom snel terug met de verjaardag van mijn zus binnenkort!

Gegeten op 26 september 2015

Pierre66

Met collega's wezen uit eten.
Was hier nog niet eerder geweest.
Had op aanraden van mijn collega's de spareribs met sojasaus besteld.
De sparerib was het zeker waard.
Het tweede portie was gratis, maar heb ik overgeslagen.
De sfeer was gezellig. Een beetje apart met de huiden op de bank en de "aparte" hokjes waar je zit.
Deed een beetje western aanvoelen.
Personeel was zeer vriendelijk
Porties waren voldoende voor mij.
Kom er zeker nog een keer terug met familie en of vrienden.

Gegeten op 9 oktober 2015

Ted327

Op 5 juli, om mijn verjaardag te vieren, vanuit Alphen aan den Rijn naar Fierro. Een zaak waar ik plusminus 10 jaar geleden min of meer regelmatig (5 á 6 keer per jaar) kwam. Voor de zekerheid gereserveerd, wat niet nodig was, er waren nog geen tien tafels bezet.
De ontvangst was vriendelijk, maar de bedienden waren tamelijk ongeïnteresseerd. Er was geen live-muziek. Vroeger was er een vaste muzikant, (Luis) die royaal bijdroeg aan de gezelligheid. Nu was het geheel nogal sfeerloos.
Het voorgerecht, combinatie van 1 empanada en 1 chorizo, was onder de maat. De empanada was volgens mij in de diepvries geweest, want in elkaar gedrukt en had het model van een empanada niet meer. De smaak was hooguit middelmatig. De chorizo smaakte helemaal naar niks. Prijs €5,50.
Hoofdgerecht, filete de lomo (een tournedo) was bereid in model vlinder, dat wil zeggen in de dikte doorgesneden en opengevouwen. Verdient niet de hoofdprijs. In Argentinië is de gewoonte dat er aan de klant gevraagd wordt of dat mag. Hier niet. Prijs €22,=. De hoofdgerechten worden geserveerd met niets, dus als je er iets bij wilt hebben, frites, gepofte aardappel, saladebar, wordt dat extra in rekening gebracht.
Met het dessert en de tip totaal €82,50.
Voor een sfeerloze zaak, ongeïnteresseerde bediening en zeer middelmatig eten. Ik ben er nu voor het laatst geweest.

Gegeten op 5 juli 2015

carla37

Goed voor een mooi stuk vlees op jebord, maar voor het overige was dit voor ons een teleurstellende ervaring. Ook aan de prijzige kant als elk onderdeel als extra beschouwd wordt en niet bij het hoofdgerecht is inbegrepen; wordt wel eerlijk op de kaart vermeld in een voetnoot maar toch.
We voelden ons niet echt welkom en enig gastheerschap leek te ontbreken, ondanks de wèl vriendelijke dame die ons bediende.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar, helaas

Gegeten op 5 juli 2015

Annabob

Dit restaurant is wel heel erg gedateerd . Helaas maakte het eten dit niet goed. Het vlees was taai en kreeg ik het doorbakken terwijl ik medium besteld had. Ook moesten we erg lang wachten. Jammer want een restaurant zo om de hoek had ik wel handig gevonden. Voor ons echter nooit meer!

Gegeten op 8 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Fierro in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Fierro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.