Fierro

Fierro

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 020 645 48 81

SheldonCooper

Restaurant oogt wat gedateerd. Je zit in een soort trein-zit opstelling aan tafel. Bediening vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een koelvitrine maar dit werd ons vreemd genoeg niet verteld bij bestelling of bij het opdienen van de hoofdgerechten. De gekozen mixed grill bestond uit prima mals vlees en was ruim voldoende, zeker met een kleine portie spareribs als voorgerecht.

Gegeten op 24 november 2014

caspar_r

Voor valentijnsdag hebben we een reservering gemaakt voor de zitting van 8 uur (er was een zitting van 6 en 8 uur). Eenmaal aangekomen om 8 uur stond er nog een lange rij mensen te wachten en ons werd verteld dat er iets met de reservering was misgegaan en we nog een half uur moesten wachten. Teleurgesteld wel, maar een half uur extra was te overzien. Uiteindelijk werd een half uur wachten 1,5 uur wachten.

Wel mochten we een drankje bestellen terwijl we aan het wachten waren. Dit drankje kwam pas toen we aan de tafel zaten. Eenmaal aan tafel hebben we snel een bestelling geplaatst. Het eten kwam vervolgens 1 uur later en we konden beginnen met eten om half 11. (2,5 uur later dan onze reservering). Als we dit van tevoren geweten hadden waren we niet gebleven.

Toen we bij het presenteren van de rekening de drankjes (die ons aangeboden waren ter tegemoetkoming voor het wachten) zagen staan was de maat echt vol. Hier komen we nooit meer terug.

Bovendien konden we door het wachten een hele tijd kijken in de keuken en zagen we dat de restanten van de sausjes die opgediend worden werden overgegoten naar een nieuw bakje voor een andere tafel. Dit lijkt mij tegen alle voedsel hygiene regels ingaan. Daarom krijgt het eten ook een onvoldoende van ons (al was het vlees wel lekker).

Gegeten op 14 februari 2015

Senor-Lobo

Eet met regelmaat in Fierro. Voor mij de lekkerste Argentijn in de regio van Amsterdam. Heerlijke salade, met lekker stukje vlees (tip Lam combi met Spare-ribs) en lekkere huiswijn. En dit voor een zeer economische prijs! Bij menig ander betaal je een stuk meer en eet je minder lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Een beetje verlegen wellicht, maar zeer correct.

Gegeten op 14 november 2014

JorisvanderPutten

Ik heb hier voor de eerste keer gegeten met een aantal vrienden en als liefhebber van vlees kan je het hier niet beter treffen. De ossenhaas was voortreffelijk. Je kon gewoon proeven dat alles met passie is bereid. De service is zeer vriendelijk en het decor zorgt voor een gezellige sfeer.
Kortom, wij komen zeker terug.

Gegeten op 2 november 2014

Maggie15

Een goed stuk vlees, dan moet je naar de Argentijn in Amstelveen werd ons gezegd. Dus we hebben een keer daar gegeten, helaas werden de goede verhalen niet waar gemaakt.

Het decor is gezellig, jammer dat we praktisch de enige waren in het restaurant. Ondanks er verder niemand was werden we niet veel geholpen door de bediening. Lang met een leeg glas gezeten en de drankjes op de rekening klopte ook niet. Uiteindelijk wel goed gekomen.

We hadden hadden beide de rib eye gekozen en verwachten een lekker smakelijk stuk vlees. Helaas was het vlees erg taai en zat niet veel smaak aan.

Daarna nog een dessert genomen die aan de bar werd gemaakt ipv in de keuken? Dessert was opzich wel smakelijk.

We vonden het erg jammer dat het zo tegenviel, vooral na de goede verhalen. We zijn echte vleeseters, maar hebben in veel restaurants die niet gefocust zijn op vlees stukken beter gegeten.

Gegeten op 1 juli 2014

NataschaHagemeijer

Vorige week hier gegeten. Wat een gezellig knus restaurant! Bediening erg vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een saladebarretje. De mix grill gekozen. Lekker mals vlees en ruim voldoende. Frietjes waren goed. Wij komen zeker nog eens terug.

eleonardo

Bij Fierro kun je gratis parkeren, is de bediening aardig, het eten is lekker, de prijzen aangemaan en de sfeer is altijd OK. Om deze combinatie van redenen hop ik dan ook graag in m'n auto om daar lekker te dineren. Ik bestel altijd de biefstuk of de spare ribs (extra portie is gratis, indien je nog trek hebt) , en beiden zijn heerlijk. Geserveerd met salade en frietjes, en de avond is geslaagd.
Minor detail is dat de koffie niet optimaal is, maar ik ben dan ook een koffie liefhebber.

Gegeten op 8 april 2014

Adjeot

Voor de tweede maal (1ste keer was 31.12.2012) weer eens bij Fierro gegeten. Zaterdagavond, vol restaurant. In vergelijking tot de vorige keer kan ik zeggen dat ik meer tevreden was over de kwaliteit en opmaak van het eten. Lam, spare-ribs, lendenbiefstuk en de de vis-spies waren goed op smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Bij en nagerechten waren ok. Echter wat tegenviel was de bediening. Wel vriendelijk en behulpzaam maar klaarblijkelijk kon het personeel de drukte niet aan. Waren al zo'n 20 minuten klaar met eten en moesten vragen of de tafel met etensresten een keer kon worden afgeruimd. Ook enkele malen een vergissing qua bestelling en enkele niet genoten drankjes op de rekening. Dus als tip: meer personeel aannemen op een volle zaterdagavond en het restaurant voor de bediening in sectoren verdelen. Leuke bijkomstigheid qua sfeer was de gitarist.

Gegeten op 5 april 2014

missiedonna

eerste keer hier gegeten, echt een argentijnse sfeer. heerlijk vlees en vriendelijke bediening. we gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 november 2013

Proever73177

Afgelopen zaterdag met de hele familie er weer eens wezen eten. We komen hier ongeveer 1-2 x per jaar al ongeveer 7 jaar.
Echt iets voor de vlees liefhebber.
De mix grill is een aanrader. Vele soorten vlees op een kleine grill die je op tafel krijgt. (leuk)
De porties zijn van goede grote, dus als je gaat, zorg dat je trek heb.
De sfeer is er gezellig en knus.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Fierro in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Fierro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.