• foto's van Il Pappagallo in Uithoorn - 1

• 7.3

Il Pappagallo doet mee!

Reserveer nu!

Het beste uit Italië

Geen consessies in de keuken, pure producten van de allerbeste kwaliteit, alsof je bij een Italiaanse familie thuis aanschuift. Bloem, tomaten, mozzarella; alles is van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert een explosie aan smaak op. Heerlijke verse pasta, perfecte Italiaanse pizza en verleidelijke desserts. Wanneer gaan we weer?

jacco15
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 20 man een week van te voren gereserveerd en de vrije hand gegeven in het menu. Top geregeld en het eten was gewoon goed, van antipasta tot aan de dolci. Alles kwam vlot op tafel en aanpassingen (vega, zoutloos) werden meteen gedaan. Sfeer is als een Italiaanse huiskamer, juist het rommelige maakt de sfeer.

Gegeten op 23 maart 2014

caroline68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij een Italiaan met een perfecte selectie pizza's bianca (zonder tomatensaus, maar bijvoorbeeld wel met mozzarella, parmAHam en rucola) verwacht je dat de pastagerechten en dolci ook goed zijn. Helaas is dat niet het geval. De lasagna is droog en meelderig, de saltimbocca taai en bremzout, de nagerechten fantasieloos en gemaakt met slagroom die volgens mij uit een spuitbus komt. Jammer. Ga voor zekerheid hier en kies een pizza.

Gegeten op 2 maart 2014

jwdefijnproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Komen heel geregeld bij Il Pappagallo. We zijn fan van de heerlijke eerlijke Italiaanse keuken. Lieten ons afgelopen vrijdag weer verrassen onder meer met zalige antipastini, en met scalopina en ook nog wildzwijn met een verrukkelijke chocoladesaus.
De verfkwast is grondig gehanteerd, en het restaurant ziet er weer helemaal fris en fruitig uit.
We mochten ook nog genieten van live muziek en zang, erg gezellig!
Kortom: een heerlijke avond waar we met veel plezier aan terugdenken.

Gegeten op 1 november 2013

Emilio666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nooit geweten, dat we zo'n lekker restaurant in de buurt hadden. Ondanks dat we alleen snel een pizza'tje kwamen eten, was het kort maar zeker krachtig. Komen zeker snel terug om uitgebreid te tafelen...

Gegeten op 23 november 2013

dinant1

Was goed eten.
Personeel was vriendelijk
gerechten waren goed bereid
uitleg van de gerechten aan tafel
de accommodatie was iets minder (stoelen)

Gegeten op 4 oktober 2013

pemar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer eens bij il Pappagallo gegeten en dit was echt een verrassing. M.n. de oud-Piemontse anti-pasti waren heerlijk. De sfeer was prima, mede doordat eigenaar Goiorgio een pizza-bakker in dienst had waardoor hijzelf veel relaxter kon werken. En de kwaliteit van de pizza's was nog net zo goed als weleer. Zijn echtgenote is een prima gastvrouw die je zeer vriendelijk bedient en tewoord staat.

Gegeten op 7 september 2013

JefenSarah
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben heerlijk gegeten, gezellig met een in het Italiaans meezingende kok achter de houtoven en vriendelijke bediening. Dat er altijd Italiaanse gasten aanwezig zijn zegt wat ons betreft genoeg. Echt een aanrader!

Gegeten op 20 augustus 2013

Petersmul
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk restaurant is dit toch! De pizza uit de houtoven, ik hoef echt nergens anders meer een pizza, zo lekker is het. Mijn vrouw had aubergines met tomaat, met liefde gemaakt dat kan je proeven. Een aanrader!

Gegeten op 2 augustus 2013

Irma69
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben genoten van een heerlijke lunch bij Il Pappagallo. De Italiaanse voorgerechtjes waren voortreffelijk. De pasta met bospaddestoeltjes en room was ontzettend lekker, en ook de pizza's waren heerlijk. Je proeft echt dat ze in de steenoven gebakken zijn. En natuurlijk smaakte de verse muntthee er prima bij. De bediening van vlot en erg gastvrij. Een heerlijk begin van de zomervakantie, wij waren al helemaal in de stemming na de lunch!

Gegeten op 12 juli 2013

sjoerd12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het decor is heel typisch voor een pizzaria, wel allemaal een beetje krap en dat is jammer.
Toen we binnen kwamen, vroegen we ons af waarom mensen zo lyrisch waren over dit restaurant, maar toen kwam het eten...

Het voorgerecht (vitello tonato, caprese en carpaccio) was heel lekker en zorgde ervoor dat we het vertrouwen in de keuken direct wonnen. De pizza die we daarna namen was in één woord verrukkelijk.
Ook het dessert was heel lekker.

De bediening was goed en kwam oprecht over, helaas moesten we vooral op het einde een beetje lang wachten, maar dat kon ons niet zoveel meer schelen. We hebben heerlijk gegeten en kunnen iedereen aanraden om dit restaurant een keer te proberen!

Gegeten op 8 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Il Pappagallo in Uithoorn

Schrijf hieronder je recensie over Il Pappagallo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!