Ristorante Pizzeria Le Mimose

• 7.0

• 6.6

Ilinois
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede en laatste keer gegeten bij dit restaurant, op mijn pizza was de tonijn was op een hoop gestort, en bij de pizza met ananas waren er gewoon 4 schijven ananas die denk ik uit het blik komen opgelegd.
Daarnaast is de smaak erg flauw en worden er naar mijn mening geen verse producten gebruikt.
De kwaliteit laat echt te wensen over, bij het vertrek na het afrekenen wordt er op een vriendelijke begroeting niet gereageerd. Dit kan zo veel beter!

Gegeten op 15 maart 2014

HaVla1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter gelegenheid van een verjaardag zijn we met het gezin hier gaan eten. We waren kwart voor zeven binnen en het hele restaurant zat propvol, een goed teken... Echter liepen er maar twee of drie serveersters en het duurde een half uur voordat we iets te drinken kregen. Na anderhalf uur (!!) kwam het voorgerecht, ik had mosselen en ze waren lekker, maar ondertussen had ik door het lange wachten eigenlijk al gegeten en gedronken. De borden van het voorgerecht waren net een minuut weg toen het hoofdgerecht al kwam, ook niet ideaal vind ik. De pizza Quattro Stagione was goed. Ik vind het jammer dat ze zulk lekker eten combineren met zulke slechte service...

Gegeten op 26 februari 2013

Janneke-Schouwerwou
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke cannalonie. Gloeiend heet uit de oven met ruime hoeveelheid gehakt en een heerlijke saus. De pizza Sarda van een tafelgenoot was lekker pittig en de pizza Smeralda van de andere tafelgenoot ook zacht smakelijk. Duidelijk verse producten. De bediening was vriendelijk en alert . De inrichting is vriendelijk, maar een beetje oubollig.

Gegeten op 13 januari 2013

alkmaar538
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben er met z`n 4e gegeten...Uitstekende service! Werden goed geholpen door de gastvrouw..Ze vertelde ook wat ze buiten de kaart had en de lekkere wijnen die ze had. 2 pizza s Sarda genomen 1 scalopina gorgonzola en eendenborst. Was heerlijk!! De espresso en de cappuccino waren ook top! Buiten alles was het nog super betaalbaar!

margriethoorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben nog niet eerder zo vies gegeten. De ossenhaas van de grill, kwam niet van de grille en lag onder een dikke drap pepersaus. Geen groente erbij enkel rauwkost zonder dressing en vijf platte dikke aardappelschijfjes. Dan de pizza, je kreeg niet wat er op de kaart als ingredient stond en er lag een gigantische dikke laag kaas op. Nee, dit was heel erg jammer van ons geld. Wel een hele lieve familie!

Gegeten op 11 november 2012

nosa60

• Goed

Was hier voor laatst 3 jaar geleden en zie duidelijk heel veel verbetering. Bediening was heel goed, eten echt puik, inrichting ook heel sfeervol. Een aanrader!

1983g

• Uitstekend

dit is zeker een van de beste italiaanse restaurants in de Noorkop er is keuze genoeg. Vis , vlees pasta en pizza en ook de mensen zijn super aardig.

Marianne11

• Goed

Heerlijk authentiek Italiaans eten, lieve Italiaanse familie die het restaurant runt, heel veel keuze op de menukaart en zeker ook aan te raden om eens iets anders dan pizza en paste te eten! Hartelijke groet, Marianne

clemens

• Uitstekend

prima, echt italiaans.
grote klasse
nadeel echter , altijd druk

mvo84

• Slecht

Nog nooit zo slecht behandeld geweest in een restaurant, totaal geen klantvriendelijke behandeling! Normaal gesproken ben ik totaal niet moeilijk met eten, maar hier was de carpaccio nog bevroren en niet lekker. Dit aangegeven bij de bediening, wat vervolgens bij haar en bij de kok niet werd geaccepteerd. Vervolgens een kwade bediening en kok bij ons aan tafel. Het was mijn probleem en niet die van hen. Nou valt er te twisten over de smaak (een en al olijfolie) maar niet over dat het bevroren was. Naar ons inzien ga je niet zo met je klanten om!

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose in Uitgeest

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!