Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ristorante Pizzeria Le Mimose

1. Italiaans

Ristorante Pizzeria Le Mimose

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0251 312 134

petey

Qua interieur een vreemd aangekleed restaurant, de ene helft heeft tafels met gedateerde
conferentiestoelen en de andere helft straalt kantine look met rotan. Toilet goed, keuken goed is een bekende devies. Het toilet is gewoon richtig design, heel mooi dus nu de rest nog.
Buitengewoon vriendelijke bediening maar konden eigenlijk de drukte niet aan.
Goede huiswijn. En de geserveerde pizza? Niet heel bijzonder.

Gegeten op 29 augustus 2014

Cez

Restaurant Le Mimose is ons vaste Italiaanse restaurant. De kok Angelo is echt een topper en je moet vooral eens vragen of hij die avond iets speciaals heeft gemaakt. Een echt familie restaurant. Het eten is altijd super, heerlijke voorgerechten en vooral de pasta's zijn om te smullen.

Gegeten op 12 juli 2014

dolfbvk

Wederom prima gegeten bij chef Angelo. De 2 cannelloni (goed gevuld), de spaghetti pescatora (best gevuld) en de pizza salmone (er zat ook nog een bodem onder de zalm) waren uitstekend. De bediening was zoals je van Italianen mag verwachten: sarete coccolati da "la Mama", oftewel je zult worden verwend door "die Mama".
Cioccolato

Gegeten op 11 juli 2014

nancy46

Ik vind dit restaurant echt een aanrader !
Wij komen hier al jaren , heerlijke Pizza`s en voortreffelijke verse Tomaten soep met room.
Aardig en klantvriendelijk personeel.
Ristorante Pizzeria Le Mimose krijgt van mij een 10

Gegeten op 3 juni 2014

Ilinois

Voor de tweede en laatste keer gegeten bij dit restaurant, op mijn pizza was de tonijn was op een hoop gestort, en bij de pizza met ananas waren er gewoon 4 schijven ananas die denk ik uit het blik komen opgelegd.
Daarnaast is de smaak erg flauw en worden er naar mijn mening geen verse producten gebruikt.
De kwaliteit laat echt te wensen over, bij het vertrek na het afrekenen wordt er op een vriendelijke begroeting niet gereageerd. Dit kan zo veel beter!

Gegeten op 15 maart 2014

HaVla1982

Ter gelegenheid van een verjaardag zijn we met het gezin hier gaan eten. We waren kwart voor zeven binnen en het hele restaurant zat propvol, een goed teken... Echter liepen er maar twee of drie serveersters en het duurde een half uur voordat we iets te drinken kregen. Na anderhalf uur (!!) kwam het voorgerecht, ik had mosselen en ze waren lekker, maar ondertussen had ik door het lange wachten eigenlijk al gegeten en gedronken. De borden van het voorgerecht waren net een minuut weg toen het hoofdgerecht al kwam, ook niet ideaal vind ik. De pizza Quattro Stagione was goed. Ik vind het jammer dat ze zulk lekker eten combineren met zulke slechte service...

Gegeten op 26 februari 2013

Janneke-Schouwerwou

Heerlijke cannalonie. Gloeiend heet uit de oven met ruime hoeveelheid gehakt en een heerlijke saus. De pizza Sarda van een tafelgenoot was lekker pittig en de pizza Smeralda van de andere tafelgenoot ook zacht smakelijk. Duidelijk verse producten. De bediening was vriendelijk en alert . De inrichting is vriendelijk, maar een beetje oubollig.

Gegeten op 13 januari 2013

alkmaar538

Wij hebben er met z`n 4e gegeten...Uitstekende service! Werden goed geholpen door de gastvrouw..Ze vertelde ook wat ze buiten de kaart had en de lekkere wijnen die ze had. 2 pizza s Sarda genomen 1 scalopina gorgonzola en eendenborst. Was heerlijk!! De espresso en de cappuccino waren ook top! Buiten alles was het nog super betaalbaar!

margriethoorn

Wij hebben nog niet eerder zo vies gegeten. De ossenhaas van de grill, kwam niet van de grille en lag onder een dikke drap pepersaus. Geen groente erbij enkel rauwkost zonder dressing en vijf platte dikke aardappelschijfjes. Dan de pizza, je kreeg niet wat er op de kaart als ingredient stond en er lag een gigantische dikke laag kaas op. Nee, dit was heel erg jammer van ons geld. Wel een hele lieve familie!

Gegeten op 11 november 2012

nosa60

• Goed

• Goed

Was hier voor laatst 3 jaar geleden en zie duidelijk heel veel verbetering. Bediening was heel goed, eten echt puik, inrichting ook heel sfeervol. Een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose in Uitgeest

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.