Ristorante Pizzeria Le Mimose

Ristorante Pizzeria Le Mimose

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0251 312 134

sylvia102

We komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk. Ik durf te zeggen " de beste pizza's van Noord Holland". Waar eerst het interieur wat te wensen over liet wordt het steeds mooier. Prachtig terras, mooie moderne toiletten en nu is ook het " zijgedeelte" van het restaurant gerenoveerd. Top! Maar het allerbelangrijkste vind ik toch de kwaliteit van het eten. Altijd zalig. Mijn favoriet Spaghetti Monumentale. Super aardige bediening en een schat van een " echt Italiaanse kok"

Gegeten op 18 februari 2015

colette8

Of we eten daar of we bestellen pizzas en pastas. Altijd heerlijk en het is flink om , om in Uitgeest Pizzas te halen, maar reuze lekker. Bedienend personeel is vriendelijk, Kok en Kokkin zijn top.
Carbonare is verrukkelijk

Gegeten op 16 oktober 2014

rienke2

Heb hier al zo'n zeven keer gegeten ondertussen. Het personeel dat rondloopt is super vriendelijk en het eten is lekker. daarnaast is de prijs ook top! het is echt een aanrader. (nog een pluspuntje; vanaf station is het te lopen)

Gegeten op 18 november 2014

Denise247

Hier heb ik dé lekkerste penne quattro formaggi gegeten. Mijn gezelschap had een pizza quatro stagioni die ook erg goed van smaak was. Cappuccino smaakte fantastisch en een kopje thee is erg uniek en lekker van smaak met een 'theestick' in plaats van theezakjes. Gezellig restaurant met authentieke italiaanse bediening en keukenpersoneel, voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Gegeten op 12 oktober 2014

petey

Qua interieur een vreemd aangekleed restaurant, de ene helft heeft tafels met gedateerde
conferentiestoelen en de andere helft straalt kantine look met rotan. Toilet goed, keuken goed is een bekende devies. Het toilet is gewoon richtig design, heel mooi dus nu de rest nog.
Buitengewoon vriendelijke bediening maar konden eigenlijk de drukte niet aan.
Goede huiswijn. En de geserveerde pizza? Niet heel bijzonder.

Gegeten op 29 augustus 2014

Cez

Restaurant Le Mimose is ons vaste Italiaanse restaurant. De kok Angelo is echt een topper en je moet vooral eens vragen of hij die avond iets speciaals heeft gemaakt. Een echt familie restaurant. Het eten is altijd super, heerlijke voorgerechten en vooral de pasta's zijn om te smullen.

Gegeten op 12 juli 2014

dolfbvk

Wederom prima gegeten bij chef Angelo. De 2 cannelloni (goed gevuld), de spaghetti pescatora (best gevuld) en de pizza salmone (er zat ook nog een bodem onder de zalm) waren uitstekend. De bediening was zoals je van Italianen mag verwachten: sarete coccolati da "la Mama", oftewel je zult worden verwend door "die Mama".
Cioccolato

Gegeten op 11 juli 2014

nancy46

Ik vind dit restaurant echt een aanrader !
Wij komen hier al jaren , heerlijke Pizza`s en voortreffelijke verse Tomaten soep met room.
Aardig en klantvriendelijk personeel.
Ristorante Pizzeria Le Mimose krijgt van mij een 10

Gegeten op 3 juni 2014

Ilinois

Voor de tweede en laatste keer gegeten bij dit restaurant, op mijn pizza was de tonijn was op een hoop gestort, en bij de pizza met ananas waren er gewoon 4 schijven ananas die denk ik uit het blik komen opgelegd.
Daarnaast is de smaak erg flauw en worden er naar mijn mening geen verse producten gebruikt.
De kwaliteit laat echt te wensen over, bij het vertrek na het afrekenen wordt er op een vriendelijke begroeting niet gereageerd. Dit kan zo veel beter!

Gegeten op 15 maart 2014

HaVla1982

Ter gelegenheid van een verjaardag zijn we met het gezin hier gaan eten. We waren kwart voor zeven binnen en het hele restaurant zat propvol, een goed teken... Echter liepen er maar twee of drie serveersters en het duurde een half uur voordat we iets te drinken kregen. Na anderhalf uur (!!) kwam het voorgerecht, ik had mosselen en ze waren lekker, maar ondertussen had ik door het lange wachten eigenlijk al gegeten en gedronken. De borden van het voorgerecht waren net een minuut weg toen het hoofdgerecht al kwam, ook niet ideaal vind ik. De pizza Quattro Stagione was goed. Ik vind het jammer dat ze zulk lekker eten combineren met zulke slechte service...

Gegeten op 26 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose in Uitgeest

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Pizzeria Le Mimose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.