Eeterij De Voorkamer

• ?

• ?

wimvant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Udenhout heeft de postcodeloterij gewonnen, dus het halve dorp loopt rond met een paar duizend euro loterijwinsten op zak. Het is dus afgeladen vol met feestende dorpelingen als we hier met 8 personen gaan eten (nee geen loterijwinst te vieren). Het maakte de sfeer uitermate gezellig, al was het decor middelmatig. Daarvoor hoef je niet af te reizen naar midden-Brabant.

De bediening was uitermate vriendelijk en bedienerig. Ook dat maakte de beleving heel gezellig, al mag het van mij net iets minder onderdanig. Er is een keer of vijf gevraagd of we het brood wilden houden bij het hoofdgerecht. Elke keer zeiden we ja. Later bleek dat deze vraag waarschijnlijk was ingegeven door de komst van vele, vele schaaltjes met bijgerechten.

Dan het eten: keurig bijgehouden wie wat bestelde. Niemand wilde het verrassingsmenu, dus er werden 8 voorgerechten en 8 hoofdgerechten besteld, die allemaal keurig tegelijk werden opgediend en tot zeer tevreden eters rondom de tafel leidde. Hier en daar wat opmerkingen opgevangen: de wortelsoep lijkt onschuldig, maar is behoorlijk pittig, de rabarber bleek zeer, zeer veel kaneel te bevatten. Heerlijk, zeiden sommigen, hmmmm, zeiden anderen. De lamspilaf was uitstekend gemaakt; lekker op smaak en geen kinderachtig portie. De toast met bospaddenstoelen bleek een ZEER dikke plak toast te bevatten, maar wel lekker veel en goed gebakken paddenstoelen. En zo leer je ook nog eens wat geheimen van elkaar: de persoon die vooraf zei alles te lusten, bleek zowel geen asperges als geen tuinbonen te lusten. En beiden waren in het seizoen en verschenen op tafel. Alleen de toetjes kwamen niet echt boven de middelmaat uit, al waren ze ook zeker niet slecht. De semi fredo was stijf bevroren en zoals de naam al zegt hoort hij half bevroren te zijn.

Het is een heel genoeglijke avond geworden, tegen een heel schappelijk prijs. O ja, laten we de Côte de Cascogne niet vergeten als witte huiswijn. Daar hadden ze een prijs mee gewonnen in het Tilburg-wijnstad festijn. Bij 'Tilburg wijnstad' zijn we zo vrij om onze wenkbrauwen op te trekken, maar niet bij deze huiswijn, die was lekker fris en toch intens van smaak. Prima voor een geslaagde feestavond als deze.

Gegeten op 8 juni 2013

Linda Gras

• Matig

Restaurant eigenaar is gastvrij. Het eten was dit keer niet om naar huis te schrijven. De biefstuk was echt vreselijk taai. Jammer want ze bedoelen het goed, maar het is zonde van het geld.

trudie

• Goed

Gastvrij onthaal, lekker eten voor een redelijke prijs.
De borden zijn heel mooi opgemaakt, het ziet er allemaal even leuk en lekker uit.
De bediening loopt gesmeerd, je voelt je echt gast.

Proever19795

• Redelijk

Kan zijn reputatie van een jaar geleden niet echt meer waarmaken. Eten is niet slecht maar zeker niet meer wat het geweest is. Ik had vis en dit was zeker uit de diepvries en behoorlijk smaakloos. Nagerecht was heerlijk

Proever44712

• Redelijk

Geen spectaculaire kaart, prijs / kwaliteit absoluut niet in verhouding, 9 euro voor een visserspalet waar surimi krab,en surimi garnalen in zaten. Hoofdgerecht vis zwom in de saus, nee, niet voor herhaling vatbaar.

trudie

• Uitstekend

Een avondje hier eten, komend van uit Rotterdam is genieten. Dit doen we al vele jaren en genieten iedere keer weer.

Schrijf zelf een recensie over Eeterij De Voorkamer in Udenhout

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij De Voorkamer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!