De Swaenebloem

• ?

• ?

B_Watcher

• Goed

Al vele keren hier geweest, tot nu toe altijd met veel genoegen.

De chef-kok straalt helemaal uit dat hij ervan geniet om je iets lekkers voor te zetten en dat is dan ook precies wat keer op keer weer gebeurt. Of het nu een eenvoudig maar met zorg bereid kersvers warm vloerbroodje betreft of een uitgebreide hoofdmaalijd, tot nu toe vonden mijn mede-tafelgenoten en ik de kwaliteit ver bovengemiddeld.

Daarbovenop komt nog de prettige bediening en de heerlijk relaxede sfeer van het buitenterras (binnen is het zeker ook niet ongezellig; maar daar zou o.i. de sfeer nog iets verbeterd kunnen worden door een paar eenvoudige wijzigingen in de aankleding). Zowel binnen als buiten treft het fraaie uitzicht over de Rijn; dat alles temidden van een mooie zeer rustgevende natuur.

Heerlijk ook om even langs te gaan als je op de fiets passeert, bijvoorbeeld om 's zomers of 's winters even uit te rusten op het (bij fris weer verwarmde) terras.

Zijn er dan helemaal geen nadelen? Ach, met sommige critici van hieronder zijn wij het wel eens dat sommige gerechten op het eerste gezicht iets voordeliger geprijsd zouden kunnen zijn. Aan de andere kant ligt deze (pracht)plek ook wat afgelegen, waardoor het in zo'n kwaliteitsrestaurant gemiddeld wat minder druk is dan midden in stad of dorp. Ik kan me voorstellen, om de kosten eruit te halen, dat de prijs per gemiddelde maaltijd dan ietsje hoger uit moet vallen. Daar krijg je vervolgens wel veel voor terug!!

Niet voor zeurpieten of haastmakers, wel voor levensgenieters.

Proever54473

• Uitstekend

Parkeerplaats met riverview, (we waren met de Camper) Klantvriendelijke uitbater, werelds uitzicht vanuit het restaurant, vriendelijke bediening, dat zijn we in de randstad wel anders gewend, goede huiswijn, zowel voor de witte als de rode. gevarieerde menu keuze, wij kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en werden inderdaad verrast met een keur aan goede, eerlijke gerechten die super werden gepresenteerd. in deze prijsklasse een TOPPER. Waard om voor om te rijden.

Proever34875

• Goed

Drempel te hoog: afstand tussen de tafels niet al te breed; rolstoelen alleen aan kopeind;hoogte tafels goed; afstand tafelpoten goed; invalide-parkeerplaats is aanwezig; bereikbaarheid toilet is goed; toegang tot toilet niet mogelijk met rolstoel, toilet te laag, ruimte te klein, geen mogelijkheid tot vasthouden.

Schrijf zelf een recensie over De Swaenebloem in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over De Swaenebloem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!