Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tuinhuis Culinair

2. Frans-internationaal
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 463 48 68

ans39

Lekker met tweetjes gaan eten. Gelukkig voor mijn echtgenoot stond het voetballen (WK) aan, gelukkig voor mij met het geluid héél zachtjes........... Eten en bediening was prima, alleen qua decor vind ik het een beetje "kantine-achtig". Wij zaten in het voorste gedeelte, achterin is een soort serre, ik weet niet hoe die er verder uitziet.

Gegeten op 28 juni 2014

FdH

Eten is van zeer goed nivo. Vers vers vers en zelfs gebak uit eigen keuken. Dat er voor top ingrediënten is gekozen merk je aan de smaakbeleving. Verrassende kaart, met de juiste hoeveelheid aan keuzes. Kom vaak bij jullie en dat blijf ik zeker doen.

Hotello_Es

Wat een verrassing! Bovenverwachting goed. Amuse vooraf, huisgemaakte garnalen en paddestoelen kroketjes met truffel mayo (op internet en op de kaart met tuffel). Prosecco was er niet, we kregen brut. De wijnkaart niet up to date, we bestelde een wijn die er helaas ook niet was. De Toscaanse wijn buiten de kaart was lekker, flesje water erbij gratis. (Chaudfontaine gekregen ipv Spa zoals op tafel en borden staat) hoofdgerecht sucade was super. Dessert geen plaats meer voor, koffie natafeltje besteld, leuk en zeer uitgebreid! Prijs kwaliteit is echt heel goed! Wij komen zeker terug.

WouterdeV

Zaterdagmiddag geluncht met een cadeaubon voor een lunch voor twee. We kregen twee grote borden met daarop een gepocheerd eitje, salades, sandwiches, fruit en een tomatensoepje. Het smaakte goed en de porties waren prima. Personeel doet goed hun best.

Gegeten op 24 augustus 2013

ErikScheffers

Als ik in Tilburg ben kom ik wel vaker bij het tuinhuis, waar ik goede ervaringen heb. Deze keer heb ik er na afloop van een begrafenis in mijn eentje de dagpasta gegeten. Dit was pasta met verse tonijn, wat stukken asperges en tomaten (8,5). Erg lekker en dat voor zo'n 10 euro. De bediening is hier altijd erg vriendelijk.

Gegeten op 4 mei 2013

wimvant

We kwamen pas om kwart voor acht aan. De deur was gesloten, maar werd voor ons geopend. De keuken gaat op woensdag al om half acht dicht, maar we konden eventueel nog wel wat eten. Maar niet alles van de kaart. Vooruit dan maar.
Dat bleek een uitstekende ervaring. Keuze uit nog drie gerechten, waaronder beef-sateh (een origineel gerecht met een knipoog naar de Indonesische keuken) en Hollandse biefstuk. Beiden smaakten voortreffelijk en de gegrilde wintergroenten (wel bijbetalen!) werden op een originele manier opgediend. De keuken had er echt werk van gemaakt. De frites in puntzak kennen we inmiddels wel. Verzin weer eens wat anders!

Het meisje in de bediening was heel professioneel. Goed opgelet bij de opleiding hoe je meer moet verkopen en met dit concept (een aparte prijs voor het hoofdgerecht, bijgerechten bijbetalen) is dat ook nodig. Ze vroeg of ze 'een fles water' mocht brengen. Deze verkooptruc vonden we op het randje. Kraanwater kan immers ook in een fles geserveerd worden, dus we bestelden nadrukkelijk gewoon kraanwater. Dat bleek later voor €1 op de rekening te prijken. Nakketikkerig noemen ze dat in Amsterdam, maar misschien kennen ze dat begrip niet in Tilburg.
Die ene euro maakt natuurlijk weinig uit, maar laat gasten net iets minder tevreden weggaan, dan ze dank zij de uitstekende keuken en de vriendelijke bediening waren. En dat kost toekomstige omzet.
Stop gewoon de hele onzin met flessenwater, zet ongevraagd kraanwater op tafel en lever, alleen als klanten daaom vragen, water in een fles. Als ze dat zouden doen, komt het helemaal goed met het Tuinhuis.
Ik vond overigens de naam wel hilarisch. Een restaurant midden in een betonnen jaren-60 wijk 'Tuinhuis'' noemen. Tilburgse humor.

Gegeten op 12 december 2012

Tienneke51

Vandaag gelunched ,zoals weleens vaker voorkomt, bij het Tuinhuis ,op terras. Smoske Martino was van een bedenkelijk niveau. Broodje was oud en droog, minimaal belegd met filet en martino-saus. kappers en augurk ontbraken volledig. 7.50 euro is alleen acceptabel indien volledig in orde. slechte ervaring, helaas. PS. drank : Tripel en Witte Wijn uiteraard wel in orde, bediening ook goed.

ellenv1986

• Uitstekend

• Uitstekend

Naar mijn mening een van de beste restaurants van Tilburg.
Bediening TOP en het eten is echt fantastisch een aanrader is chefs Table eten op hoog niveau !!

Esther_W

• Matig

• Matig

Was dat even tegenvallen toen we aankwamen bij het 'tuinhuis' (de naam doet anders vermoeden). Dit restaurant ligt midden in een winkelcentrum (in een buitenwijk van Tilburg) wat niet over naar huis te schrijven is. Het was een zonovergoten dag toen we daar een high tea hebben genuttigd met de bongo bon. De high tea was anders dan je zou voorstellen, wat ons betreft dan. De high tea bestond uit 2 kleine borden met eerst een hartige gang en na 3 kwartier wachten de tweede gang. Na veel moeite te hebben gedaan om contact te krijgen met de ober om hem te herinneren dat we zaten te wachten op een tweede gang. We waren totaal vergeten en we zouden nog wel verrast worden, werd aan het begin vermeld. Die woorden hebben dan geen enkele betekenis meer voor mij. De kwaliteit van het eten was goed en leek uit een schone keuken te komen, alleen was het erg beperkt. De huisgemaakte brownie misten we ook, wat ook behoorde tot de high tea, aldus de tekst in het bongo boekje. In de plaats daarvan kregen we volgens mij een chocolade truffeltje. Daarnaast had je maar recht op 1 kopje thee (standaard smaak) of 1 koffie/cappucino.

TooN

• Goed

• Goed

Het is altijd goed lunchen bij 't Tuinhuis. Veel biologische producten op de kaart. Goede service en bediening.

Schrijf zelf een recensie over Tuinhuis Culinair in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Tuinhuis Culinair. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.