L'Orangerie

• ?

• ?

Faith
  • Recensies in de laatste twee jaar

We werden gastvrij ontvangen en bediening bleef de hele avond zeer correct. Echter de kwaliteit van het eten viel ons tegen. Mijn voorafje forelmousse smaakte zuur en het hoofdgerecht varkenshaas was niet lekker aangebakken werd met weinig saus geserveerd en de appel-compote smaakte naar appelmoes uit een potje en dat vind ik een gemiste kans. Het nagerecht kaasplankje smaakte prima. De bijpassende wijn was ook goed .

Gegeten op 14 maart 2014

peterthailand

• Matig

Wat is dit toch jammer, kom hier al een paar jaar eten op deze specifieke zondag (zondag voor kermis). Ik weet dus ook dat het druk kan zijn. Deze keer (24-7) echter niet zo druk, en een overvloed aan personeel. Eten was zoals gewoonlijk weer erg lekker. Wijnadvies van de eigenaar ging goed. Daarna vielen we in handen van de bediening, een groot drama. Personeel keek met name naar elkaar en liepen toen in een grote boog om te tafel. Toppunt was toen ik bij het dessert mijn eigen bestek moest gaan pakken uit de bestekbakken. Zelf toen bleef het personeel toekijken. Volgend jaar toch maar iets anders proberen.

Proever77779

• Slecht

De bediening is erg matig en ongeinteresseerd. Na 3 keer vragen kregen we eindelijk te horen wat de "specialiteit van de dag" was. Uiteindelijk besloten we voor een simpele uitsmijter te gaan (je zou denken dat het veilig is) dit waren zonder enig overdrijven de slechtste uitsmijters ooit. Alles droop van het vet en de boterhammen waren oud!. Toen wij de ober hiermee confronteerde kon hij zich vinden in onze stelling maar aangezien de keuken van mening was dat alles zo hoorde te zijn ... was hiermee de kous af. 1 afrader dus!

Proever72370

• Redelijk

Hier ben ik al een paar keer geweest, iedere keer 'goed', maar nu kom ik niet verder dan 'redelijk'. We bestelden een Pouilly Fume. De serveerster maakte een fles op en en schonk vrolijk twee glazen van het type 'huiswijn' in. 'Ho ho,' zei ik, 'ik had eerst willen proeven.' 'Nou ja, dan proeft u nu alsnog',' zei het meisje en ze liet me de fles zien. Een Pouilly Fuisse die volgens de kaart een tientje duurder was. 'Die heb ik niet besteld,' zei ik. De serveerster ging navraag doen, als we deze fles kochten, kregen we de koffie gratis. Vooruit dan maar. Toch is het zonde dat deze lekkere wijn in de te kleine glazen geschonken werd. Waard, instrueer uw personeel daarop. Het voorgerecht was goed (terrine van forel), het hoofdgerecht ook (kalkoentournedos en botervis), maar de garenering was fantasieloos. De frietjes waren echter, zoals gewoonlijk, briljant - hier krijg je de lekkerste frietjes van de Korte Heuvel. Het nagerecht was de kaasplank. Die was niet goed: drie stukjes kaas die geen samenhang vertoonden. Waarom niet een mooi bordje van vijf diverse Brabantse kazen? In Frankrijk is de fromagier met zijn karretje altijd een feest; zo'n fromagier hebben we hier niet, maar dat is geen excuus om het zo karig te houden. Echt een punt van aandacht.

bobsel

• Goed

Veel tegenstrijdigheden. Bij binnenkomst zie je een keurig gedekte tafel met zilver en een mooie compositie van blauw glas en porselein, echter daarnaast staat een afschuwelijk bakje met nep-bloemen. Dan de menukaart. Rare plastice map met veel keuzemogelijkheid. Niet altijd even spannend, echter de opgediende borden getuige wel zeker van enige creativiteit! De prijs kwaliteit van het gebodene (3 gangen keuze voor 21,75) is zeker goed te noemen. Een gewoon \"goed\" etablissement. Als ze echter wat meer de puntjes op de \"i\" zetten zouden ze een stap richting \"uitstekend\" kunnen maken.

Proever28900

• Goed

Menukaart is een boekwerk waaruit het lastig kiezen is voor een allesluster. Erg gevarieerd publiek. Kan ook niet anders met zo\'n brede kaart. Niet heel veel spannende smaakcombinaties maar verder niks mis met de gerechten en prijs/kwaliteitsverhouding.

Proever37364

• Goed

Redelijk gevarieerde kaart met persoonlijke accenten. Goede kwaliteit en attente bediening, niet supersnel maar acceptabel. Foutje met wafeltje in dessert bij glutenvrij dieet. Sfeervolle gelegenheid in typische uitgaansomgeving (studenten).

Proever32308

• Redelijk

Heerlijk gegeten. Gerechten zijn niet spannend, maar wel goed. Prijs/kwaliteitsverhouding is redelijk. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Die chacherijnige serveerster (zie hiervoor) heeft haar leven gebeterd of werkt er niet meer.

aleijgraaff

• Matig

Leuke kaart en prima eten. Dramatische bediening. Het meisje dat onze tafel moest lopen had geen idee wat er van haar verwacht werd en liep rond met een gezicht van drie dagen onweer. Jammer, maar dergelijk personeel kan echt niet in een restaurant als dit.

Schrijf zelf een recensie over L'Orangerie in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over L'Orangerie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!