Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sirtaki

1. Grieks

Sirtaki

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 013 535 97 38

Jm4nsk1

ben hier na vele jaren weer eens gaan eten, en moet zeggen dat het heel erg tegenviel het vlees is maar matig gekruid, de rijst is echt helemaal flauw , geen friet bij t eten .. de koolsalade is gewoon een beetje witte kool met een toefje rode kool erop ook dit is matig .. het interieur is nog hetzelfde als 10 jaar geleden de bediening is vriendelijk. ook het drinken vind ik belachelijk duur! 3.95 voor een mini glaasje samos of mavrodraphne van ongv 15 ml.

Gegeten op 7 juni 2013

buufje

we hebben omdat ons zoontje ziek was maar we toch graag grieks wilde eten gevraagd om t op te halen en dat kon dus.

ideaal, hier komen wij al jaren en t eten is prima.
vlees is heerlijk gekruid en gegrild.

de tzatziki is van grote klasse, heb ik overal al geprobeerd maar nergens is deze zo lekker als bij sirtaki.

bij alle schotels krijg je salade, dit is op basis van witte kool. Deze is heerlijk zurig en fris.

eten is goed geprijsd, een schotel van bijvoorbeeld14 euro vult prima en je hebt dan heerlijk gegeten.

Gegeten op 28 oktober 2012

Proever19248

• Uitstekend

Ik kom hier al bijna 6 jaar regelmatig eten, laatste jaren ook met kleine kinderen, je hebt altijd het gevoel dat je welkom bent, en als er iets niet goed is wordt het snel opgelost. Eten is prima.

bobsel

• Goed

Gisteren een bezoek gebracht aan wat de beste griek in Tilburg behoort te zijn. De afmeting van de schotels zijn inderdaad enorm (gemiddeld 14 euro) en het vlees was echt gaar. Misschien wel iets teveel gekruid met knoflook, want ik wordt nu nog onpaselijk van de geur uit mijn mond. De Retsina (griekse witte wijn) smaakt hier wat waterig maar ben geen echte kenner. Aanrader is zeker de verse Calamares. Niet van die voorgeproduceerde smalle vettige ringetjes, nee verse dikke inktvis ringen in een zelf gepanneerd jasje! 2 personen hebben hun buikje vol en zijn 45 euro kwijt...Tja... alleen die inrichting he? Dat kan eigenlijk niet...

Proever61585

• Goed

Ik kom geregeld hier eten. De bediening laat wat te wensen over. Lijken redelijk ongeinteresseerd. Maar het eten is van goede kwaliteit. De schotels zijn groot genoeg om ieders buik mee te vullen.
De salades zijn niet echt orgineel maar wel lekker.
Leuk restaurant om romantisch in te dineren, maar niet om je zakenrelaties mee naar toe te nemen.

Proever24946

• Redelijk

• Redelijk

Wij komen al jaren bij Sirtaki en hebben de ervaring dat de bediening altijd gehaast is. Het eten smaakt goed maar de porties zijn vooral het laatste jaar aanzienlijk kleiner geworden. Ook de bijbehorende salade is niet meer wat het geweest is. Een menu van gemiddeld 20 Euro? Welk menu? Je kunt hier aardig eten, maar voor een gezellig avondje uit zijn er voor dat bedrag andere alternatieven.

buufje

• Uitstekend

Lekker eten, goede warme sfeer, hoeveelheden zijn ook op de grote eter afgestemd. Kortom: lekker eten voor goede prijs.
Omdat het restaurant altijd vol is, van te voren bellen voor een tafeltje

Schrijf zelf een recensie over Sirtaki in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sirtaki. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.