a TripAdvisor company

Le Bistro

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 535 13 42

Ilona1986

Afgelopen week gegeten. Eigenaar hielp ons. Was zeer gehaast en niet bezig met ons terwijl het absoluut niet druk was. Eten was wel lekker, gebruiken goede producten en de kok verstaat zijn vak. Maar je verwacht wel in deze prijscategorie dat je netter wordt geholpen dan nu het geval was.

Nu de chef kok ook het restaurant verlaat zullen wij hier nooit meer terugkomen.

Gegeten op 26 mei 2016

Mariqua88

Terwijl we langs dit restaurant liepen groette de eigenaar ons vriendelijk en deed moeite om ons binnen te krijgen. Eenmaal binnen nam de service snel af. Het voorgerecht van rauwe tartaar met een gepocheerd ei was prima als het ei niet ijskoud was geweest. Bij het maken van een opmerking hierover aan de eigenaar werd er een beetje gemompeld dat dit aan de keuken doorgegeven zou worden. Wij zaten tegenover de open keuken en hebben niet opgemerkt dat dit teruggegeven were, noch kregen wij terugkoppeling. Het hoofdgerecht wilden wij voor mijn vrouw doorbakken ivm zwangerschap. Helaas zaten hier nog niet goed doorbakken, rode, stukken tussen. Hoe moeilijk kan het zijn... Prijs kwaliteit m.i. beneden peil in combi met een slechte service. Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 juli 2015

rick131

Met z'n tweeën op jacht naar kerst cadeautjes, elk jaar een verplicht nummer. Met als enige troost we gaan ergens gezellig een borrel drinken en een hapje eten. Tijdens de inkopen komen wel langs Le Bistro gelopen. Al vaker geweest. Reserveren! Tijdens het reserveren wordt het restaurant nog in gereedheid gebracht voor een gezellige avond. Ondanks de voorbereiding worden we goed ontvangen. We reserveren snel een tafeltje, want lekker eten en goede service is hier vanzelfsprekend! We eten vooraf de Pekingeend en de soft Shell crab. Waarbij in beide gerechten de smaken precies goed bij elkaar komen. Tussen neemt man lief de mosselen, en ik neem ganzenlever krullen op suikerbrood wat ons beide zeer goed smaakt. Als hoofdgerecht neem Eric een Ravioli Vongole en ik neem de hertenrugfillet. De hoofdgerechten smaken net als de voorgaande gangen uitstekend. Kortom een geslaagde manier om deze dag af te sluiten!!

Gegeten op 13 december 2015

Walterenrenee

Gisteren hebben we bij Le Bistro gegeten. Bij binnenkomst kregen we te horen dat we maar een uur de tijd hadden, ivm andere reserveringen. Geen probleem, gaan we ergens anders eten. Maar dat hoefde niet, de eigenaar zou wel wat schuiven met de tafeltjes. Wij namen plaats, maar kregen toch al snel het vermoeden dat we snel moesten eten. Binnen no time werden de gerechten opgenomen. Toen we binnenzaten, merkten we dat de volgende gasten veelal bekenden zijn van de eigenaar. Het is een hele hechte club die, denken we, regelmatig komt eten. Wij hoorden daar duidelijk niet bij. We begrepen dan ook wel waarom we een soort van weg gekeken werden. Service en klantvriendelijkheid voor mensen die de eigenaren niet kennen, waardeloos!
Daarentegen was het eten heel goed! Wijn ook!

Gegeten op 28 november 2015

gert16

Vorige week heb ik hier gegeten. Voorgerechten waren goed, het hoofdgerecht geweldig. Wijn ook prima. Beetje jammer dat de crème brûlée op was. Restaurant is wel wat aan de volle kant, waardoor het iets te rumoerig is. De eigenaar had daar bij het opnemen van de bestelling zelf nog het meeste last van. Al met al een prima adres waar ik zeker nog wel een keer zal terugkomen.

Gegeten op 10 oktober 2015

tom156

Gisteren met 8 man fantastisch gegeten en geborreld bij Le Bistro. Prachtig restaurant waar ook geweldige achtergrondmuziek gedraaid wordt. De kikkerbillen zijn onovertroffen in de lekkerste saus die ik ooit op heb. De Tigerprawns waren overheerlijk. De Steak Tartare was erg goed met een mooi gepocheerd ei. Kalfssukkade erg goed op smaak. Het suikerbrood met (erg veel) ganzenlever ook super. Eigenlijk was alles wat we hadden een aanrader. Bediening vriendelijk en foutloos gegaan. Ook erg gezellig naborrelen met vele mensen die alleen voor de borrel komen. Zeker een van de beste restaurants van Tilburg!

Gegeten op 31 juli 2015

vhoffmans

Goede service. Constante kwaliteit
...... Een van de betere gelegenheden van tilburg
Een echte aanrader dus als je van goed eten houdt

Gegeten op 14 mei 2015

PaulusRafael

Zowel het voorgerecht (Warm gerookte zalm / coquille / groenten vinaigrette / tomaten gedroogd & crumble) als het hoofdgerecht (Tournedos) en de huiswijnen (wit & rood) waren van hoge kwaliteit. Alle producten dagvers en heerlijke smaakcombinaties. Bediening en presentatie waren ook goed. Het kleine restaurant is tevens voorzien van een open keuken en dat kan ik ook altijd waarderen. Opmerkelijk was wel dat ondanks het heerlijke eten en de goede bediening vrijwel geen enkele tafel bezet was. Aan de andere kant was er hierdoor wel meer tijd en ruimte voor persoonlijk contact met de eigenaar en de kok. Een aanrader!

Gegeten op 25 juni 2014

HBe

Een weerzien na pak'm beet 30 jaar. Na even te hebben gewikt en gewogen toch besloten naar de "ouwe bistro" te gaan. Wel een verschil met hetgeen we in ons geheugen hadden. Sfeervol, gezellig, modern en... ga zo maar verder. Met de start amuse kwam het "wow" gevoel al. Als dit tekenend is voor wat er komen gaat? En jawel! Heerlijke oesters en aspergesalade. Hoofdgerechten Surf en turf, en lam en haas combi. Dit alles gecompleteerd met een desert van sorbetijs en sabayon. Perfect bijpassende (huis!)wijnen. We hebben genoten! De muziek mag wat ons betreft iets zachter. Verder top! Een vervolg bezoek zit er zeker in.

Gegeten op 12 april 2014

Chrisendaantje

Afgelopen zondag hebben wij weer eens heerlijk gegeten bij Le Bistro. We komen hier al ruim twintig jaar en door de jaren heen is Le Bistro in positieve zin blijven veranderen en verrassen. Sinds kort is het ook mogelijk om de klassieke Bistro gerechten weer te proeven zoals kikkerbillen tijden Bistro terug in de Tijd. Chefkok Rob Heijlands zorgt altijd weer voor een geweldige presentatie en kwaliteit op het bord ongeacht het gerecht. onze persoonlijke favorieten zijn toch wel de tournedos rossini en de softshell krab. Dankzij eigenaar Pieto Remeijsen hebben we bij ieder gerecht ook altijd weer een heerlijke bijpassende wijn. Een echte aanrader!

Gegeten op 16 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bistro in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Le Bistro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.