Le Bistro

• 8.4

• 8.2

HBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een weerzien na pak'm beet 30 jaar. Na even te hebben gewikt en gewogen toch besloten naar de "ouwe bistro" te gaan. Wel een verschil met hetgeen we in ons geheugen hadden. Sfeervol, gezellig, modern en... ga zo maar verder. Met de start amuse kwam het "wow" gevoel al. Als dit tekenend is voor wat er komen gaat? En jawel! Heerlijke oesters en aspergesalade. Hoofdgerechten Surf en turf, en lam en haas combi. Dit alles gecompleteerd met een desert van sorbetijs en sabayon. Perfect bijpassende (huis!)wijnen. We hebben genoten! De muziek mag wat ons betreft iets zachter. Verder top! Een vervolg bezoek zit er zeker in.

Gegeten op 12 april 2014

Chrisendaantje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hebben wij weer eens heerlijk gegeten bij Le Bistro. We komen hier al ruim twintig jaar en door de jaren heen is Le Bistro in positieve zin blijven veranderen en verrassen. Sinds kort is het ook mogelijk om de klassieke Bistro gerechten weer te proeven zoals kikkerbillen tijden Bistro terug in de Tijd. Chefkok Rob Heijlands zorgt altijd weer voor een geweldige presentatie en kwaliteit op het bord ongeacht het gerecht. onze persoonlijke favorieten zijn toch wel de tournedos rossini en de softshell krab. Dankzij eigenaar Pieto Remeijsen hebben we bij ieder gerecht ook altijd weer een heerlijke bijpassende wijn. Een echte aanrader!

Gegeten op 16 maart 2014

gert16
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gisteravond gegeten. Gezellig klein restaurant , met een goede uitstraling en uistekende bediening. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht, het koude voorgerecht was crème brûlée van ganzelever, en die was heerlijk. De andere gerechten waren wel origineel, maar qua smaak niet echt heel bijzonder, en had ik meer van verwacht. Kortom wel een geslaagde avond, maar het eten kan lekkerder.

Gegeten op 17 januari 2014

Anouk1983
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een lange tijd niet meer binnengeweest, maar het is nog steeds de juiste plek om te eten. Een kleine kaart maar voldoende keus, gezellige rustige sfeer en vriendelijk personeel. We komen de volgende keer zeker weer terug.

Gegeten op 8 september 2013

rsted
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van een vriend hebben we bij Le Bistro gegeten. Een sfeervolle inrichting, lekker trendy. De gerechten waren prima op smaak en de wijn paste perfect bij de gekozen gerechten. Erg leuk vind ik de open keuken, die je nog maar zelden ziet. Een prima algemene indruk en een aanrader waard.

Gegeten op 8 september 2013

Proever76974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten zoals altijd bij le Bistro. Nog even snel voordat mijn verjaardag begon een hapje eten. Eigenlijk waren ze nog niet open maar dat was geen probleem! De huiswijn is hier top en dat zegt veel over de rest! Het eten was super surf en turf is aan te raden ook de soft shell krab is heerlijk! bediening is heel vriendelijk en verteld duidelijk wat je voor je hebt en welke wijn je drinkt! We komen hier graag terug!

Gegeten op 14 juni 2013

Tanzacat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weinig aandacht van bediening, slechte toelichting bij wijn arrangement, lezen van etiket waar wijn vandaan komt! , toetje weinig fantasievol. Geen aanrader voor deze prijs.

Ockhuizen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een Groupon bon gaan eten. Buiten verwachting goed en gezellig. Mooi ingericht restauarant met vriendelijke bediening.
Eens een keertje niet een uitgekleed menu maar gewoon lekker eten waar zorg aan besteed was. Voldoende brood tijdens de gangen. We komen zéker nog eens terug!

JoostTilburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerecht krokante tonijn; fantastisch! Hoofdgerecht Surf en Turf was ook heerlijk. Creme Brulee als dessert viel wat tegen; leek niet vers gebrand en smaak creme was middelmatig. Zeer vriendelijke bediening!! We voelden ons echt gast.

BarbaraB-tilburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dankzij Groupon bij Le Bistro gegeten. De bediening leek er weinig zin in te hebben, terwijl deze avond een kans was ons als vaste(re) klant binnen te halen.

We kozen voor een verrassingsmenu met vlees en een vegetarisch. Vegetarisch bleek volledig vis te zijn, tot we daar een opmerking over maakten. Ook kreeg de vegetariër een ossestaartsoepje voorgeschoteld.. Dat werd na klagen vervangen door een vissoep.

Het eten was oké, maar niet bijzonder. Wij komen hier niet terug.

Schrijf zelf een recensie over Le Bistro in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Le Bistro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!