Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Pannekoekenbakker

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

De Pannekoekenbakker

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0475 563 327

Paul_s

Voor lunch hier even binnengewipt voor soep en een pannenkoek. Ruime zaak, we zaten dicht bij de kassa, ongeveer middenin de zaak, dus er liep voldoende personeel langs onze tafel. De pannenkoeken zagen er goed uit en smaakten prima. Soep was wat standaard.

Gegeten op 5 juli 2014

Luc59

Het restaurant ligt op een mooie locatie middenin Thorn met aan
de voorkant vrij uitzicht op de bezienswaardige abdijkerk.
Binnen is het ruim en netjes ingericht met ook terras aan achterkant.
Gegeten voor op het terras vanwege zicht op abdijkerk.
Besteld een pannenkoek met appel en rozijnen en een met
appel en kersen.
De pannenkoeken zien er (te)netjes uit maar ondanks voldoende
garnering smaakt het niet wat je ervan verwacht.
De gaarheid is bedenkelijk, pannenkoek is misschien te dik.
De al eerder opgeroepen suggestie dat het hier om niet ambachtelijke pannenkoeken gaat maar om machinefabrikaten
delen wij daarom.
Met een ruim scala aan pannenkoeken verwacht je te maken te
hebben met een specialist op dit gebied, helaas is dit niet het geval.
De kwaliteit en prijs zijn dan ook niet in overeenstemming.
Jammer want de bediening was wel van kwaliteit.

Gegeten op 22 september 2013

AnneliesB

's-Morgens bij een bezoek aan dit fraaie plaatsje, koffie gedronken op het gezellige terras van een gebouw uit 1625 met uitzicht op de beroemde abdijkerk. Nu vond ik de koffie aan de slappe kant, maar toen we terug kwamen van onze fietstocht in de mooie omgeving toch weer neer gedaald op de wat spartaans zittende stoelen. We kozen voor pannenkoeken, een specialiteit van dit restaurant. Die van mijn man en mij was een kaaspannenkoek met abdijbier. Dat klonk mooi maar was ook lekker en leuk ogend. Diverse soorten kaas lag er bovenop terwijl spek was meegebakken. Het bier maakte een goede match, zeker met het stuk Limburgse kaas. Onze vrienden hadden meer 'gewone' pannenkoeken, maar we zijn weer tevreden opgestaan en huiswaarts gekeerd na een paar heerlijke dagen Limburg. Mocht het weer minder zijn, dan is het restaurant binnenwaarts ook zeker de moeite waard.

Gegeten op 27 augustus 2013

boek

Je vindt De Pannekoekenbakker tegenover de abdijkerk in het toeristische stadje Thorn. Het restaurant bevindt zich in een mooi historisch pand en heeft een smaakvolle inrichting.

De bediening is jong, vriendelijk en klantgericht.

Kinderen kunnen zich hier goed vermaken in de speelkelder, aan de duplotafel, of met de kleurplaatplacemat waar een setje kleurpotloden bijzit dat mee naar huis mag. Bij de maaltijd krijgen de kinderen muntjes die ze in een winkeltje (schatkamer) mogen inruilen voor speelgoed. Dat laatste had wat mij betreft niet gehoeven. Het speelgoed is van kermiskwaliteit en is al stuk voor je buiten bent. Het plezier is dus van korte duur.

De menukaart beslaat meerdere A4tjes: de keuze is enorm. Behalve pannenkoeken staan er ook poffertjes, wafels en 5 soorten salade op de kaart. In tegenstelling tot de verwachting die het logo van De Pannekoekenbakker oproept, komen de pannenkoeken hier niet uit de pan maar uit een machine. Deze machine biedt helaas geen garantie op gaarheid. De kwaliteit van de pannenkoeken viel ons erg tegen en staat niet in verhouding tot de ambiance, service en kindvriendelijkheid. Wij geven toch de voorkeur aan een ambachtelijk gebakken (gare) pannenkoek.

Gegeten op 14 augustus 2013

bee1

Geen plek om heen te gaan als je niet goed kiezen kunt want jeetje wat een variatie in pannenkoeken. De specialiteiten zijn grappig en zo kreeg ik dus een zuurkool met rookworstspekpannenkoek en mijn tafelgenoot seranoham, kaas en rucola. Het restaurant is qua inrichting een beetje duits (hout, steen, ruwe muren, tegels) maar dan ook gevestigd in een historisch pand in een historisch stadje. De kelder is gehorig, zeker omdat hier ook de spelende kinderen gevestigd zijn. Wel lekker eten, geen plek voor een goed gesprek. Maar ik ga ervan uit dat je hier niet voor intieme dineetjes

Gegeten op 30 maart 2013

marc1973

Pannekoek is wat de pot schaft. Maar dan wel in 1000+1 verschillende soorten en varianten. De bediening reageert snel, attent en spontaan. Dit restaurant is ideaal om met kinderen te bezoeken. In de kelder staat een soort klimrek waar ze naar hartenlust kunnen klimmen en spelen. Het restaurant is ruim opgezet. Grote tafels. Een tikkeltje oubollig maar functioneel en in de oude kern van het pittoreske witte stadje Thorn.

Gegeten op 10 november 2012

sboon

met vrienden en 3 kinderen heerlijk pannenkoeken gegeten. Speelkelder voor kinderen, alle pannenkoeken ook glutenvrij verkrijgbaar en lekker, attente service en een prima prijs!

Gegeten op 14 oktober 2012

MADpalace

• Goed

• Goed

Hier al meerdere malen gegeten. Altijd snelle service en de pannekoeken zijn gaar. Leuke ambience in het witte dorpje. Ruime keuze van gewone pannekoeken tot en met de specialiteiten van het huis.

Schrijf zelf een recensie over De Pannekoekenbakker in Thorn

Schrijf hieronder je recensie over De Pannekoekenbakker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.