a TripAdvisor company

Drie Cronen

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0475 561 219

mark van oostveen

Voorafje, chapions met spekjes, het spek room wat ranzig, dat was het ook, maar de chapions waren lekker en zo'n berg dat het genoeg was.
hoofdgerecht, biefstuk, was njet bijzonder, dat komt dan helaas niet overeen met de prijs die er voor betaald moet worden.
Koffie na, dat was leuk, er zaten bonbonnetjes bij, ipv een ingepakt koekje, het waren wel geen hoogvliegers maar een stuk beter als zo'n koekje.
Helaas de Melk in de cappoccino was zuur, dit werd opgelost door nieuwe te brengen, deze was lekker.
Persoonlijk had ik het netjes gevonden om de koffie niet in rekening te brengen maar dat was niet zo.

Gezien de evaring van de overige leden van mijn gezelschap gaan we het vast nog een keer proberen, ik zal dan weer een recentie plaatsen, we hebben allemaal onze dag wel eens niet.

Gegeten op 27 februari 2015

moniek11

Gisteren erg lekker gegeten bij de drie cronen. De combinatie van varkenshaas met ossenhaas is een aanrader. Vooral de ossenhaas was erg lekker en goed bereid! Goede bediening, ietwat ouwbollig interrieur, maar wel erg sfeervol!

dick53

Heerlijk gegeten gisteren. De tournedos boterzacht en de zeetong precies goed gebakken in echte roomboter. Klassieke en eerlijke keuken. Vriendelijke bediening die je het naar de zin wil maken.
Een ietwat ouderwets interieur, maar ik kom tenslotte voor het eten, ik ben zelf chef-kok geweest en heb in verschillende "trendy tenten" gegeten waar ze deze kwaliteit absoluut niet halen.
Een aanrader.

Gegeten op 17 juli 2014

MrBrick

Zaterdag 15-03-2014 net even voor 18 uur kwamen we aan. We konden binnen komen en werden in de ruimte links van de ingang gebracht. We kwamen in een erge rooklucht terecht. Na een 5 minuten was het weg of we waren er aan gewend. De houten tafels en stoelen met webbing zagen er héél goedkoop uit. De bediening was correct maar niet zo gastvrij als ik gehoopt had. De ruimte zelf had ook best wel een update kunnen gebruiken.
Maar we kwamen voor het eten en dat was bijzonder goed: torentje van zalm en verse asperges, dubbel getrokken runderbouillon, schnitzel en tournedots. Bijzonder goed klaar gemaakt. De kok kwam nog even bij de tafel maar had bijzonder weinig tijd om alle complimenten in ontvangst te nemen...

Gegeten op 15 maart 2014

Jurgina

Heerlijk wild gegeten, niet van de kaart. Vooraf wijngaardslakken, erg mals. Daarna een grote portie mousse au chocolat, met z'n tweeën gedeeld. Het wild was prijzig, maar erg ged bereid, met heerlijke oudhollandse groenten. Het interieur is niet in overeenstemming et de kwaliteit van het eten. En...let op...alleen contant betalen.

Gegeten op 27 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Drie Cronen in Thorn

Schrijf hieronder je recensie over Drie Cronen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.