• foto's van Villa Copera in Tolkamer - 1

• 8.0

Villa Copera doet mee!

Reserveer nu!

Een zeldzame ervaring

Toine Smulders en zijn attente team leggen je helemaal in de watten. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige wat jij hoeft te doen is genieten. Laat je overdonderen door smaakexplosies!

hans238
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met in totaal 6 personen hebben we hier gegeten. Een heel jonge ploeg, maar zeer professionele service en prima eten. We hadden geen voucher, maar arrangement met overnachting. Heb wel een beetje extra gemist. Geen amuse e.d., wij denken dat men dacht dat we vouchergasten waren.
Eten was echter wel van goede kwaliteit.

Gegeten op 12 april 2014

richard94
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond voor een 2e keer met een 'actievoucher' hier gegeten. 7 personen......we werden erg vriendelijk ontvangen, jassen aangenomen. Ondanks dat we met korting kwamen werden we als gasten behandeld. De bediening was vriendelijk en correct, 't eten weer fantastisch. Na een gezellige avond werden we vriendelijk uitgeleide gedaan.......Toine en team....bedankt!!!

gerritjan3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heeeeeerlijk gegeten! Verrassingsmenu's prachtig afgestemd op onze voorkeuren. Vijf gangen, allemaal even verfijnd en rijk van smaak. Bediening uiterst vriendelijk en op een prettige manier informatief.
De gang van de avond: coquilles op een bedje van risotte met basilicum.
Laat zich raden: een absolute aanrader.

Gegeten op 6 maart 2014

Proever79149
  • Recensies in de laatste twee jaar

Groupon cadeau gekregen omdat we wel van "uit eten" houden. Tolkamer is even uit de route, maar met een kamer in het oude belastingkantoor erbij goed te doen. Villa Copera is daarvandaan ongeveer 10 minuten lopen langs de Rijn, leuke wandeling.
Bij binnenkomst was iedereen druk bezig, we hebben zelf de jassen weggehangen. Daarna wel vriendelijk mee naar boven genomen, mooie zaal met leuke tafels, we zaten naast het buffet. Met een beetje moeite kon je de boten op de Rijn voorbij zien varen.
Het eten was in de basis prima, met hier en daar een uitschieter maar niets speciaals. Vermeldenswaardig waren de bread and butterpudding met parmaham en de canelle van blue stilton (leuk dat een kaasdessert ook eens een bewerkte gang is), sommige gerechten waren naar onze smaak wat aan de zoute kant. Maar dat kan aan ons liggen.
107 euro betaald voor de dingen die bij het eten kwamen, dat was ok.
De afsluiting was mager. Vooral de zwarte brigade heeft het laten liggen. Alles was nét in orde, maar nergens voelden we ons speciaal. We hebben onszelf uitgelaten.

Gegeten op 1 maart 2014

kees28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super restaurant fantasties eten een ware belevenis van smaak elk hapje is een smaakexplosie werkelijk prachtig. Maar ook de bediening is prettig niet te klef en niet te afstandelijk erg vriendelijk. oke de prijs is stevig zeker voor ons. Maar met een kortingsvoucher is het voor ons te doen. Gewoon bizar goed. godelijk gegeten

Gegeten op 26 februari 2014

edith3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben een fantastische avond gehad bij Villa Copera in Tolkamer. Puur genieten van gang 1 t/m gang 7, gang 7 vonden wij persoonlijk wat minder door de aanwezigheid van een stukje spekkoek wat de rest van het dessert liet verbleken maar de koffie na met eigengemaakte soesjes was subliem! Wij hebben in alle rust kunnen genieten zonder dat er op de klok gekeken werd. Alle lof voor het team van Toine Smulders en uiteraard voor de chef zelf. Wij komen graag terug.

Gegeten op 23 februari 2014

patriciaenharry
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondagavond voor de tweede keer genoten van het 7-gangendiner bij villa Copera. We begonnen met een heerlijke bisque van kreeft, en daarna volgden de tongstrelende gerechten elkaar weer rustig opbouwend op. De mix van ganzenlever en fazantpate was echt overheerlijk, en ook de aardappelsoep met truffel was genieten. Maar ook de varkenswangetjes waren voortreffelijk. En dan de eendebout op een bedje van wildvlees, gecombineerd met een prachtige rode wijn, daarna een keur van kazen of een sabayon met kokosijs. Na het dessert namen we koffie toe, met heerlijke gevulde soesjes.
We hadden via Groupon geboekt, twee maal het wijnarrangement genomen, en dat was prima. Het personeel was gastvrij en vriendelijk, en het is een genot de keukenstaf aan het werk te zien in de open keuken.

Gegeten op 23 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een mooie avond in Villa Copera met een geslaagde zevengangen proeverij en helaas toch een nare nasmaak.

Vriendelijke bediening, heerlijk eten maar 5,00 euro voor een fles water en 26,00 euro voor vier kopjes koffie 'kaal' geserveerd , levert bij vertrek toch een vervelend gevoel op! Jammer, een gemiste kans

Warda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vrienden geluncht op een mooie zondagmiddag, prachtig uitzicht. Het was verder erg stil in het restaurant maar dat was voor ons geen probleem. Ik kreeg sterk de indruk dat Toine niet aanwezig was - dat kan hij natuurlijk ook niet altijd - maar de gerechten waren, hoewel redelijk, toch vrij doorsnee, niet meer van de kwaliteit die we eerder hebben ervaren en minder dan wat je voor de prijs mag verwachten. Een teleurstelling! Een voorgerecht (rillettes) was goed, maar een ander voorgerecht viel ronduit tegen, een vrij slordige combinatie van een bewerking van aardappel afgetopt met dun gesneden rundvlees, het geheel nogal flauw van smaak. De kreeftensoep was vol en romig maar de vulling van 1 ravioli (gevuld met o.a. makreel) smaakte ietwat vissig. Een tussengerecht van diverse laagjes vis, soort poffertje met coquille oid was niet heugenswaardig. Van de 'confit de canard'- op zich prima van smaak en textuur- was alleen een minieme hoeveelheid boontjes van het garnituur heel smaakvol en knapperig, het begeleidende likje saus (iets met laurier) was vrij melig, had beter achterwege kunnen blijven. Het toetje, een laagje speculaasachtige zachte bodem met partjes peer en room was ronduit saai.
Ook de begeleidende wijn van het arrangement was te uitgesproken, en miste frisheid en finesse. De voorlaatste keer vond ik het geheel ook al wat minder dan voorheen, hopelijk zet deze trend zich niet voort.

Gegeten op 2 februari 2014

Ine9428
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vele goede verhalen gehoord over restaurant villa copera en in het nieuwe jaar besloten hier te gaan dineren. We werden vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid waar je prachtig uitzicht hebt over het water. Begonnen met een cocktail en hebben heerlijk genoten van een 7 gangen proeverij. Chapeau voor de keukenbrigade het was allemaal heerlijk! maar ook de complimenten aan de gastvrouw & gastheer voor vakmanschap en de telkens mooie uitleg bij de wijnen. Wij gaan dit restaurant zeker nog een keer bezoeken maar dan in de zomer!

Schrijf zelf een recensie over Villa Copera in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over Villa Copera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!