• foto's van Villa Copera in Tolkamer - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0316 542 816

Een zeldzame ervaring

Toine Smulders en zijn attente team leggen je helemaal in de watten. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige wat jij hoeft te doen is genieten. Laat je overdonderen door smaakexplosies!

Arny

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Een verrassingsmenu. Geen probleem in dit restaurant. 3 van de 4 gerechten(plus de amuse) precies de producten waar wij van houden en dan ook nog eens fantastisch bereid.
Perfectie bestaat niet maar ster allures wel en dat vind je hier.

Gegeten op 23 april 2015

mjmvermeulen

Het eten is in relatie tot de prijs van een Groupon arrangement (10 gangen voor 4 personen) oke. Had ik de volle mep moeten betalen, dan had ik de kwaliteit van het eten onder de maat gevonden. Weinig verrassend, wat mij betreft zeker geen smaakexplosies, hier en daar erg lekker, maar soms ook lomp. 10 gangen werden in 5 x 2 geserveerd; onze medegasten hadden het veel leuker gevonden om met 10 uitgeserveerde gangen verrast te worden.
Wijn was prima. 2 x half wijnarrangement wordt royaal en flexibel mee omgegaan.
Het decor is op zich keurig verzorgd, smaakvol en comfortabel, maar wat mij betreft is het iets te druk en opeen gestapeld.
Meest teleurstellend vonden wij de bediening. Hoewel zeer vriendelijk, was het erg onrustig. Bij het afrekenen kreeg ik omstandig (en ongevraagd) uitgelegd dat de manager ziek was en dat het een heel spannende avond was geworden om de bediening op order te krijgen. Begrip overigens; overmacht kan, maar we hebben het idd. wel gemerkt.
Tot slot vond ik de rekening van de drank weinig transparant. Ik ben niet zo van het narekenen (heb ook €20 fooi gegeven), maar kon niks reproduceren adhv de rekening.
De reden overigens van mijn reactie op IENS is dat ik geprobeerd heb bovenstaande rechtstreeks aan Villa Copera te mailen, maar hun website en emailserver is kennelijk uit de lucht. Ook dat is wel jammer.

Gegeten op 4 april 2015

Proever38489

Mijn man en ik hebben mijn ouders meegenomen op een verwendagje. Ter afsluiting een 10 gangen proeverij bij Villa Copera.
Een vriendelijke ontvangst welke ons meteen een warm welkom gevoel gaf. Mooie entourage en gezellige ambiance. Tafel prachtig ingedekt.
We kregen direct wat lekkers om te beginnen en de wijnkaart waar we een rode wijn hadden gekozen.
Alle gangen waren super. De wijn was heerlijk. Het eten was vers, goed en prachtige combinaties van smaken. De ene gang na de andere verrassend en lekker.
Iets niet 100% naar onze zin? werd direct opgelost op een prettige manier.
De bediening was vriendelijk en ontspannen.
Voor mij was het een onvergetelijke avond met sfeer, heerlijk eten en een fantastische service. Villa Copera heeft heel erg meegeholpen mijn ouders eens in de watten te leggen en daar ben ik ze heel dankbaar voor.
Ik kom hier niet vaak in de buurt, maar rijdt hier een keer voor terug.
Bedankt!

Gegeten op 18 maart 2015

PeterBras

Normaal schrijf ik nooit iets op een website, zeker niet als het me niet was bevallen.
Maar 1 week later moet ik er nog steeds aan denken.
Het was gewoon echt niet goed.
We hadden gereserveerd, maar de reservering was nergens terug te vinden.
Met het antwoord of we misschien een andere keer terug wilden komen...(!)
Liever niet, dus er werd wat geregeld.
Na een uurtje wachten konden we toch aan tafel, om vervolgens vergeten te worden.
Dit resulteerde in ordinair handen zwaaien en oogcontact zoeken met de bediening.
Na enige tijd lukte dit, en we konden een flesje water bestellen.
We hadden gereserveerd voor een 10 gangen menu, wat uiteindelijk maar 8 gangen bleken.....
Het eten viel tegen. het miste iets spannends.
Jammer man, ik had er echt meer van verwacht.
wijn was wel erg lekker, niks mis mee.
Beste brigade van Villa Copera, sorry dat ik op de avond zelf niks heb gemeld.
Misschien kwam het door de kachel die op 5 stond, waardoor ik af en toe bijna in slaap sukkelde daar.
succes!

Gegeten op 28 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Peter ( zie ik hierboven )
Allereerst onze excuses dat uw avond niet verlopen is zoals u had gehoopt, echter heb ik nog even de reservering via Groupon nagekeken en inderdaad vind ik u niet terug in de lijst van Groupon , er dient namelijk via de site van Groupon gereserveerd te worden , wellicht heeft u onder een andere naam gereserveerd deze verneem ik dan ook graag van u , zou u dat willen doen naar het volgende Email adres , milly@copera.nl zodat wij voor u uw klacht kunnen oplossen.

michel25

Voor de verjaardag van mij man gegeten bij Vila Copera. We hadden nog een AH bon en besloten op het laatst te gaan eten. Ik belde met de vraag of er wellicht nog een tafel beschikbaar was. Nee, het restaurant zat helemaal vol.
Tien minuten later belde mijn man, is er nog een tafel vrij? Jazeker, er was nog een tafel vrij. Aangekomen bleek het restaurant bijna leeg! Wat opviel was de sleetse staat van de eetkamer!Er waren slechts twee tafels vrij!
Het werd een verrassingsmenu. De eerste gang bestond uit een vrije interpretatie van carpaccio. Dat viel tegen, de kletskop van parmezaan was niet vers en de mousse van rucola bitter.
Ik melde vooraf dat ik geen varkensvlees at. De soep was van witlof, met ham!
De sukade was prima, als ook het dessert.
De rekening was enorm! En bij thuiskomst bleek de rekening een aantal onjuistheden te bevatten. Ik heb daarop ene mail gestuurd, echter heeft het restaurant nooit de moeite genomen deze te beantwoorden. Ik voelde me bedrogen!

Gegeten op 25 september 2014

AnvdP

We hebben genoten van een heerlijk 10-gangen proeverij bij Villa Copera. Het diner was werkelijk fantastisch. Geweldige achtergrondmuziek en een mooie inrichting. De bediening is ook geweldig! Klein puntje: het doortrekken van het damestoilet wil niet goed.

Gegeten op 1 februari 2015

nicole134

Wij hebben afgelopen Zondag (18-01) bij Villa Copera gegeten en het was echt heerlijk!! Alle gerechtjes waren uniek, vol van smaak, heel eigen en verschillend van elkaar. Bij iedere gang krijg je een enorme smaakexplosie in je mond en dat is precies wat ik ervan verwacht had. De service is super goed. Bij iedere gang wordt er duidelijk en vriendelijk uitgelegd wat het precies is. Indien je overweegt om hier een hapje te gaan eten dan raad ik je dat van harte aan! :)

Er is niet zo heel veel bekend over waar je precies kunt parkeren. Dat kan gewoon voor de deur. Erg handig dus!

Gegeten op 18 januari 2015

wiegersj

Via online reservering

We kwamen op de eerste avond na een sluiting van 14 dagen. We hadden niet vooraf gemeld dat het om een groupon 10 gangen diner ging en de keuken had nog opstartproblemen met de levering van goederen, maar het team heeft ons een schitterend diner voorgeschoteld met een uitmuntende bediening.

Gegeten op 14 januari 2015

britta1

Via online reservering

Het eten was heerlijk zo ook de wijnkeuze bij de 4 gangen.
Erg teleurgesteld waren wij alleen over de timing van het diner. We hadden voor 19:00 gereserveerd (iens) en waren op tijd. De aperitief kwam gauw ( een glas huiswijn: 7 euro!)
zo ook lekker desem-brood en popcorn met Ras-el-Hanout. Lekker.
De tafel naast ons kwam een 3/4 uur later en had algauw na de aperitief het voorgerecht op tafel, waar wij al wat langer op zaten te wachten. Enfin...toen wij om 21:30 nog geen hoofdgerecht hadden hebben wij maar om extra brood gevraagd, dat pas na 20 min op tafel kwam, omdat het nog 'ontdooid moest worden'. Om 22:00 zaten wij dan uiteindelijk aan het hoofdgerecht en de bijpassende wijn was in de aanloopfase hiernaartoe reeds zo goed als op ivm met de wachttijd. Wij vroegen om een bodempje erbij, en hoewel de fles op twee meter loopafstand stond duurde het toch een kwartier totdat we, inmiddels wachtend op het dessert, een 'bodempje' zouden ontvangen. Wij gaven aan, dat dat nu niet meer nodig was en door een bijkomende vergissing verspeeld ik dan ook nog een restje wijn dat ik tot dan met mijn man had gedeeld. Deze vergissing werd wel weer goedgemaakt en na een heerlijk dessert gingen wij met gemengde gevoelens naar huis.
Er zal vast een goede verklaring voor de (slechte) gang van zaken geweest zijn (iens-actie?, onderbezetting; logistieke moeilijkheden in de keuken?)
Wij waren een beetje teleurgesteld, maar het eten op zich was werkelijk lekker.

Gegeten op 6 december 2014

Gorontalo

Via online reservering

Het was een heerlijk avondje uit.De gerechten waren top! Het voorgerecht vond ik iets te zwaar maar wel een goede smaak. De wijnen waren erg lekker. En natuurlijk de prachtige ambiance, een statige villa aan de dijk met een mooie rustige inrichting. Zeker de moeite waard!

Gegeten op 6 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa Copera in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over Villa Copera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.