Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Villa Copera in Tolkamer - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0316 542 816

Een zeldzame ervaring

Toine Smulders en zijn attente team leggen je helemaal in de watten. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige wat jij hoeft te doen is genieten. Laat je overdonderen door smaakexplosies!

pelikaan

Gegeten op 19 september 2014

aragas

Via online reservering

Verwachting van ons was best hoog. Echter tijdens de intree zagen we al dat de tuin en directe omgeving niet echt de stijl uitstralen die bij dit restaurant zou moeten horen. Het is niet netjes onderhouden.
Bediening werd gedaan door jonge enthousiaste mensen die nog veel moeten leren. Eten was goed echter voor een restaurant dat een bepaalde uitstraling wil hebben is het dunnetjes.
Wij zaten op de eerste verdieping. Op het terras zaten overal de spinnewebben en het was wederom niet verzorgd. Je eet er weliswaar niet echter je verwacht iets anders.
De temperatuur (we begonnen om19:00 in de avond) was veel te hoog.
Kortom:
we hebben een hele fijne avond gehad, eten goed en bediening redelijk. Maar voor een restaurant dat een
bepaalde uitstraling denkt te hebben schooot alles te kort. Prijs/kwaliteit is erg overtrokken. Er is veel te verbeteren. We gaan dit restaurant niet aanbevelen.

Gegeten op 18 september 2014

Huubmeijer

We hebben genoten van het driegangen AH menu. Hoe is het mogelijk dat men voor 25,50 een mneu kan neerzetten van dit niveau. Ik lees hier ook recencies van anderen die dit te duur vinden. Ik begrijp hier niets van. Of je weet het eten niet te waarderen of je bent alleen maar mcdonalds of van de Valk gewend.
De bediening was perfect, zo zie je maar dat niet altijd de leeftijd wat zegt. En het eten was super. Mooie smaakvolle combinaties begeleid door heerlijke wijnen.
Ik zeg snel weer terug. En nog meer genieten.

Gegeten op 13 september 2014

martin1976

Afgelopen zaterdag een 5 gangen Groupon diner gehad in de villa. We werden enthousiast ontvangen door een hele jonge man, die ondanks zijn leeftijd, toch nog erg professioneel over kwam. Vervolgens een mooi glas champagne als aperitief aan tafel gedronken, terwijl wij geadviseerd werden door de manager Richard(die overigens ook pas 23 was) over de wijnen. Uiteindelijk een mooie fles chardonnay gekozen voor een zeer schappelijk prijs, die elke cent waard was. Toen eenmaal het diner begon, kregen we van hem te horen dat de villa helemaal vol zat en dat dit jonge team er met zijn drieën voor stond, ondanks dit feit hebben wij hier eigenlijk niks van gemerkt. Wij kwamen naar de villa voor een avondje uit en dat hebben we ook echt gehad. De keuken draaide op volle toeren (achteraf ook maar met 3) het eten was fantastisch van smaak en opmaak. Aan het einde van het diner nog een klein glaasje gekregen van richard en zijn team, die ons zijn nieuwe rosé bubbel liet proeven. Toen ook te horen gekregen dat 1 of 2 tafels het toch iets te lang vond duren en zijn excuses ook aan ons bood, dit was echt totaal overbodig. Als je naar een restaurant als dit gaat en je verwacht binnen 10 minuten op een zaterdag je volgende gang, dan zit je gewoon verkeerd hier en is een cafetaria misschien beter. Na wat reacties op deze site gelezen te hebben en mijn ervaring in de villa, moest ik deze recensie wel schrijven. Na gegeten te hebben in sterren tenten en dan dit jonge professionele en zeer vriendelijke team aan het werk te hebben gezien, alleen maar lof! Ga vooral zo door, het was echt super. Toch een klein minpuntje even over het exterieur, inderdaad de parkeerplaats... Maar ik vertrouw erop dat ook dit word aangepakt door het personeel. Wij komen snel weer terug!

Gegeten op 13 september 2014

Audrey77

Via online reservering

Het eten en de gastvrouw waren prima, maar helaas hadden wij een paar tegenvallers wat naar onze mening absoluut niet mag gebeuren in een restaurant van deze klasse. Bij het diner troffen wij twee keer over iets aan wat niet op een bord terecht mag komen, en het vervelende is dan dat je er als gast (zeker bij de tweede onvolkomenheid) een heel onbehaaglijk gevoel van krijgt. Een soort plaatsvervangende schaamte omdat je de bediening twee keer terug moet roepen voor iets wat niet op je bord hoort.. Daarnaast vonden wij het bijzonder jammer dat wij bij vertrek niemand meer aantroffen die ons netjes naar de deur kon begeleiden of een fijne avond kon wensen. Tevens is parkeerplaats niet verlicht dus je moet in heg donker naar je auto zoeken. Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om op afstand de koplampen in te schakelen, maar anders zou het lastig lopen worden over de kiezelsteentjes. Gemiste kansen dus. Wij waren ruim 7 jaar niet meer geweest en hadden goede verwachtingen, maar deze zijn helaas niet waargemaakt. Wij zullen niet snel terugkeren.

Gegeten op 7 september 2014

tvmegen

Via online reservering

Gegeten bij Villa Copera via de AH actie. Het was erg lang geleden dat we er voor het laatst zijn geweest. Maar het viel ons meteen op dat het interieur na jaren nog volledig ongewijzigd is. Bij aankomst was onze reservering niet bekend.. Maar 'er was gelukkig nog een plaatsje over'.
We hebben heerlijk gegeten (het driegangen AH menu), maar hadden een wiebel-tafel (dat probleem kon volgens het personeel niet opgelost worden) en voor 1 tafelgenoot was er geen servet. Verder was de gekozen wijn niet leverbaar. Een suggestie voor een andere wijn werd gedaan, die was overigens heerlijk.
Het herentoilet was schoon, maar zeer gedateerd.
Kortom: lekker gegeten (mocht ook wel voor de stevige prijs), maar het kwam een beetje over als vergane glorie.

Gegeten op 15 augustus 2014

madeleine9

Via online reservering

Vandaag hebben we het verrassingsmenu gegeten, wat aangeboden werd voor de Albert Hein actie. Dit menu kost 52,50. Je hebt er dan wel 1 gratis, maar toch erg duur. Het voorafje, met gefrituurde haring was verfijnd en lekker. De hoofdmaaltijd, eend, helaas niet warm genoeg. Toen we het teruggaven kregen we later warmer vlees, maar minder. Dat werd goed gemaakt door een extra stukje, wat nagebracht werd, maar ook niet echt warm was. De smaak was goed. De groeten, de drie kleine toefjes puree, vond ik veel te weinig. Het ziet er wel mooi uit, groente in vierkante blokjes gesneden van 2 mm, maar waar is het goed voor.
Misschien de volgende keer iets groter, en iets meer. want, is zo´n hoofdmaaltijd dan normaal rond de 30 euro?
Het toetje, een millefeit, met aardbeien een een yoghurtijs. Heerlijk, maar ook een beetje klein.

Dus, koffie na. We krijgen er profiterolles bij. Daar hebben we niet echt naar gevraagd, maar we eten ze wel op. Uiteindelijk blijkt de koffie ook 4,50 p-p. te kosten.

Al met al 100 euro kwijt voor een avondje eten, met de albert hein actie. Dat waren we eigenlijk niet van plan,
Maar als je eenmaal binnen bent, kun je niet echt meer terug.
Op de folder van iens staan 2 euro tekens, dus een 3 gangen maaltijd van 25 tot 30 euro. Dat klopt niet, Dat is 52,50. Een heel groot verschil dus.

Let op......

Gegeten op 16 augustus 2014

Gegeten op 16 augustus 2014

Fliertp

Gegeten op 10 augustus 2014

ton34

Gegeten op 10 juli 2014

HetS

Bij Villa Copera terecht gekomen via een Travelbird arrangement. De tweede avond gegeten bij de Villa op de eerste etage boven de brasserie bij Toine. Het interieur is erg stylish en zwart-wit. Er staan fijne stoelen bij de tafels. We kregen het 3 gangen verrassingsmenu waarbij we in plaats van het dessert kozen voor een tussengerecht. Vooraf kregen we als amuse een prima smakend glaasje aspergesoep. Vooraf een taartje van kalfslende op een aardappelchip, sla en een saus met Indiase kruiden dat prima smaakte. Als tussengerecht een uitstekend stukje snoek op enkele linten huisgemaakte tagliatelle met een truffelsaus. Ronduit een lekker gerecht. Als hoofdgerecht bavette op lentegroente. Dit gerecht leek erg op het gerecht van de dag ervoor dat we in de brasserie aten. Net als de dag ervoor waren de porties klein en misten we iets substantieels dat vulde. Ook het tempo lag wederom redelijk hoog. De wijnen in het arrangement waren goed, maar ook behoorlijk aan de prijs. Een van de dames in de bediening is gewoon een topper. Zij heeft onze avond gemaakt.

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa Copera in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over Villa Copera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.