a TripAdvisor company

foto's van Villa Copera in Tolkamer - 1 foto's van Villa Copera in Tolkamer - 2 foto's van Villa Copera in Tolkamer - 3 foto's van Villa Copera in Tolkamer - 4 foto's van Villa Copera in Tolkamer - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0316 542 816

Een zeldzame ervaring

Toine Smulders en zijn attente team leggen je helemaal in de watten. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige wat jij hoeft te doen is genieten. Laat je overdonderen door smaakexplosies!

Richard_van_de_Velde

Via online reservering

Het eten was weer geweldig. Een amuse van gepocheerd ei met groene asperges en crème fraiche met bieslook. Voorgerecht: steak tartaar met een kwarteleitje, piccalilly crème en kleine groentes. Tussengerecht: Zeebaars met paling, Tussengerecht : aspergesoep met ham en ei. Hoofdgerecht: eendenborst en sukade met een bataat puree en diamant haas met ganzenlever vergezeld van een rode uien compote. Dessert: pavlova met aardbeien en huisgemaakt aardbeienjam.

Gegeten op 31 mei 2015

dorriss

We hadden een slapen en eten bij Toine aanbieding van Travelbird. Vrijdag was alles perfect, het eten, de bediening helemaal goed. Zaterdag hadden ze helaas teveel gasten ingepland en duurde het allemaal erg lang aan alle kanten hoorde je mensen mopperen dat het te lang duurde, het personeel was ook niet zo attent als vrijdagavond, vrijdags werd iedere keer het water bijgeschonken zaterdag werd er niet naar ons omgekeken. Het personeel verontschuldigde zich wel dat het zo druk was, maar ja daar hebben wij als gast op zich geen boodschap aan. Het eten was wel perfect. De volgende keer als er een partij is wat beter inplannen.

Gegeten op 22 mei 2015

nikkimeeuwsen

Afgelopen zaterdag bij Villa Copera gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. We hadden via groupon een bon voor een 10-gangen diner. Echt heerlijk gegeten, elke gang was lekker. Lekkere wijn erbij gedronken dus echt een top avond gehad!

Gegeten op 9 mei 2015

Stam86

Heerlijke avonden gehad bij Villa Copera. Mijn vriendin en ik hebben twee avonden gegeten bij Toine en niets dan lof voor de keukenbrigade. Van zowel van het drie als het vijf gangen verrassingsmenu hebben we genoten. De gerechten waren uitstekend bereid en prachtige combinaties van smaken. De gastvrije service van de jonge gast-, heren en dames deed ons zeer welkom voelen. Een verademing dat zij ook wisten waar ze over praten. Het restaurant is verzorgd en zeker aan de voorzijde kun je genieten van een prachtig uitzicht op de Rijn.

Gegeten op 1 mei 2015

Tim

Ik zal het kort houden. Toine Smulders en zijn team koken geweldig, maar, ik heb het al vaker aangekaart in andere recensies, de porties zijn voor enkelen te klein. Compliment voor de bediening die er hier meteen iets aan deed. Goed gedaan! Je zit hier absoluut prima met uitzicht op de Rijn en er zijn voldoende parkeerplaatsen voor de deur. Dit restaurant werd me al eerder aanbevolen door een culinaire vriend en zij gelijk. Het (om)rijden waard!

Gegeten op 1 mei 2015

Arny

Via online reservering

Een verrassingsmenu. Geen probleem in dit restaurant. 3 van de 4 gerechten(plus de amuse) precies de producten waar wij van houden en dan ook nog eens fantastisch bereid.
Perfectie bestaat niet maar ster allures wel en dat vind je hier.

Gegeten op 23 april 2015

mjmvermeulen

Het eten is in relatie tot de prijs van een Groupon arrangement (10 gangen voor 4 personen) oke. Had ik de volle mep moeten betalen, dan had ik de kwaliteit van het eten onder de maat gevonden. Weinig verrassend, wat mij betreft zeker geen smaakexplosies, hier en daar erg lekker, maar soms ook lomp. 10 gangen werden in 5 x 2 geserveerd; onze medegasten hadden het veel leuker gevonden om met 10 uitgeserveerde gangen verrast te worden.
Wijn was prima. 2 x half wijnarrangement wordt royaal en flexibel mee omgegaan.
Het decor is op zich keurig verzorgd, smaakvol en comfortabel, maar wat mij betreft is het iets te druk en opeen gestapeld.
Meest teleurstellend vonden wij de bediening. Hoewel zeer vriendelijk, was het erg onrustig. Bij het afrekenen kreeg ik omstandig (en ongevraagd) uitgelegd dat de manager ziek was en dat het een heel spannende avond was geworden om de bediening op order te krijgen. Begrip overigens; overmacht kan, maar we hebben het idd. wel gemerkt.
Tot slot vond ik de rekening van de drank weinig transparant. Ik ben niet zo van het narekenen (heb ook €20 fooi gegeven), maar kon niks reproduceren adhv de rekening.
De reden overigens van mijn reactie op IENS is dat ik geprobeerd heb bovenstaande rechtstreeks aan Villa Copera te mailen, maar hun website en emailserver is kennelijk uit de lucht. Ook dat is wel jammer.

Gegeten op 4 april 2015

Proever38489

Mijn man en ik hebben mijn ouders meegenomen op een verwendagje. Ter afsluiting een 10 gangen proeverij bij Villa Copera.
Een vriendelijke ontvangst welke ons meteen een warm welkom gevoel gaf. Mooie entourage en gezellige ambiance. Tafel prachtig ingedekt.
We kregen direct wat lekkers om te beginnen en de wijnkaart waar we een rode wijn hadden gekozen.
Alle gangen waren super. De wijn was heerlijk. Het eten was vers, goed en prachtige combinaties van smaken. De ene gang na de andere verrassend en lekker.
Iets niet 100% naar onze zin? werd direct opgelost op een prettige manier.
De bediening was vriendelijk en ontspannen.
Voor mij was het een onvergetelijke avond met sfeer, heerlijk eten en een fantastische service. Villa Copera heeft heel erg meegeholpen mijn ouders eens in de watten te leggen en daar ben ik ze heel dankbaar voor.
Ik kom hier niet vaak in de buurt, maar rijdt hier een keer voor terug.
Bedankt!

Gegeten op 18 maart 2015

PeterBras

Normaal schrijf ik nooit iets op een website, zeker niet als het me niet was bevallen.
Maar 1 week later moet ik er nog steeds aan denken.
Het was gewoon echt niet goed.
We hadden gereserveerd, maar de reservering was nergens terug te vinden.
Met het antwoord of we misschien een andere keer terug wilden komen...(!)
Liever niet, dus er werd wat geregeld.
Na een uurtje wachten konden we toch aan tafel, om vervolgens vergeten te worden.
Dit resulteerde in ordinair handen zwaaien en oogcontact zoeken met de bediening.
Na enige tijd lukte dit, en we konden een flesje water bestellen.
We hadden gereserveerd voor een 10 gangen menu, wat uiteindelijk maar 8 gangen bleken.....
Het eten viel tegen. het miste iets spannends.
Jammer man, ik had er echt meer van verwacht.
wijn was wel erg lekker, niks mis mee.
Beste brigade van Villa Copera, sorry dat ik op de avond zelf niks heb gemeld.
Misschien kwam het door de kachel die op 5 stond, waardoor ik af en toe bijna in slaap sukkelde daar.
succes!

Gegeten op 28 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Peter ( zie ik hierboven )
Allereerst onze excuses dat uw avond niet verlopen is zoals u had gehoopt, echter heb ik nog even de reservering via Groupon nagekeken en inderdaad vind ik u niet terug in de lijst van Groupon , er dient namelijk via de site van Groupon gereserveerd te worden , wellicht heeft u onder een andere naam gereserveerd deze verneem ik dan ook graag van u , zou u dat willen doen naar het volgende Email adres , milly@copera.nl zodat wij voor u uw klacht kunnen oplossen.

michel25

Voor de verjaardag van mij man gegeten bij Vila Copera. We hadden nog een AH bon en besloten op het laatst te gaan eten. Ik belde met de vraag of er wellicht nog een tafel beschikbaar was. Nee, het restaurant zat helemaal vol.
Tien minuten later belde mijn man, is er nog een tafel vrij? Jazeker, er was nog een tafel vrij. Aangekomen bleek het restaurant bijna leeg! Wat opviel was de sleetse staat van de eetkamer!Er waren slechts twee tafels vrij!
Het werd een verrassingsmenu. De eerste gang bestond uit een vrije interpretatie van carpaccio. Dat viel tegen, de kletskop van parmezaan was niet vers en de mousse van rucola bitter.
Ik melde vooraf dat ik geen varkensvlees at. De soep was van witlof, met ham!
De sukade was prima, als ook het dessert.
De rekening was enorm! En bij thuiskomst bleek de rekening een aantal onjuistheden te bevatten. Ik heb daarop ene mail gestuurd, echter heeft het restaurant nooit de moeite genomen deze te beantwoorden. Ik voelde me bedrogen!

Gegeten op 25 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa Copera in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over Villa Copera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.