El Argentino

• 7.7

• 7.8

hapster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enkele jaren geleden hier gegeten, nog vóor de verbouwing. De inrichting was toentertijd niet bepaald aantrekkelijk, maar wél authentiek! Wie daar doorheen keek liet het zich goed smaken!

Na de verbouwing zijn we terug geweest in de winter van 2012/2013. De inrichting was veranderd in een kil zaaltje met rijen tafels. De bediening was onervaren, een kopje espresso bleek gewoon een koffie in een klein kopje te zijn.

Ditmaal maar eens in de herkansing gegooid, maar helaas bleek dat de crisis ook hier heeft toegeslagen: Minderen met porties, prijzen gelijk houden. De carpaccio als voorgerecht was klein, smakeloos en fantasieloos. De rosé huiswijn daarentegen toegankelijk en prettig. We kozen voor een Argentijnse vleesschotel voor 2, medium bereid, die als het summum van de kaart wordt aangekondigd, een complete presentatie van Argentijns vlees. Frites en salade zaten erbij in, maar we bestelden er nog de bekende champignons bij.

Wat er op tafel kwam was een tafelréchaudje met een klein aantal stukjes vlees, die allen dermate doorbakken waren dat het vlees ronduit taai op je bord lag. Daarbij kregen we de frites en salade, die laatste wederom fantasieloos, alleen de champignons herinnerden ons aan de tijd van drie jaar geleden in dit restaurant. Wat jammer.

Als desert koffie met appelgebak, de koffie geschonken in een zéér klein kopje, nog net geen espresso, appelgebak te lang in de magnetron dus je brandde je mond. De conclusie was helder: ook hier heeft men maatregelen genomen en porties verkleind en dingen waar mogelijk sterk versoberd.

De rekening van 85 euro(!) was derhalve absoluut niet de ervaring waard.

Overigens was er niets op te merken aan de bediening. Prettig en discreet.

Gegeten op 22 augustus 2013

wimenellie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend lekker gegeten in El Argentino, leuke bediening. De mixed grill was super het vlees was zoals vlees behoort te zijn. een aanrader voor degene die in de buurt van Soest is.

Gegeten op 4 mei 2013

smulpaap79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Soms heb je gewoon zin in een lekkere flinke biefstuk (ik althans wel). Bij El Argentino ben je dan op de juiste plek: het vlees is van topkwaliteit. Verder: een gezellig pand, en een vriendelijke bediening.

Gegeten op 29 maart 2013

R.E.W.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na jaren weer eens gegeten. Zaak is gemoderniseerd. Compliment waard, ziet er strak uit. We waren met ze vieren en de zaak zat aardig vol. Door de verbouwing is de zaak, of lijkt de zaak wat ruimer en ook wat holler, waardoor stemgeluiden wat gaan rondzingen. Waardoor het niet echt ontspannen converseren is met de tafel genoten. Rode huis wijn was heerlijk We begonnen met een salade en soepje vooraf . Dat viel wat eerlijk gezegd wat tegen, salade was inspiratieloos en maissoep smaakloos. De hoofdgerechten; De beroemde spareribs niet te versmaden. Volgen hear say was de kip ook fantastisch, niet droog en lekker gekruid, de gamba's lekker pittig en laag in aantal. En de steaks... Ja, de echte eerlijke smaak van een goed stuk vlees komt het best tot zijn recht als het goed klaar gemaakt is op een houtskoolgrill. Perfect gewoon. En daar wil je dan best wat meer geld voor op tafel leggen. Maar dik dertig euro betalen voor alleen vlees, patat en geen groenten. Dat voelt toch niet helemaal goed. Zeker het ontbreken van verse bekentenis echt een min punt. Bediening is aardig en attent. Al met al mooie zaak, eten is prima, maar uiteindelijk betaal je te veel voor wat je had mogen verwachten.

Gegeten op 1 maart 2013

Nanco_Dotterbloem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is uitstekend, maar de bediening belabberd. Het was lang wachten op ons eten (een uur op voorgerecht, nog eens een uur op hoofdgerecht). Om ons heen was het een komen en gaan van kleinere groepen die wel op tijd geserveerd werden. Toen we erover klaagden kregen we van zowel de bediening als de chef te horen dat dat kwam omdat wij met zo'n grote groep waren. Kortom; kom je max. met z'n viertjes dan is dit restaurant een aanrader, en anders moet je heeeel veel geduld hebben.

Gegeten op 13 januari 2013

thifa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Really nice restaurant for meat-lovers! Atmosphere is lovely at the recently renovated location, owners are always there to make sure you enjoy yourself there.

Food is great! You can choose from a broad variety of meat cuts and they're always nicely cooked to your taste!

ilona3

• Uitstekend

Gezellige ambiance, gastvrije en aardige bediening. Heerlijke voor- en hoofdgerechten. Toetjes zijn vast ook heerlijk, maar kon ik niet meer op. Helemaal voldaan

Marije-Rijn

• Uitstekend

Wat een mooie zaak zeg, hip en stijlvol waar iedereen zich thuis voelt.... Ik heb genoten van een super mals ossenhaasje met heerlijk gamba's. De bediening was top, gezellig en gastvrij. Echt een aanrader voor iederen die van een pure maaltijd houd, zonder er waanzinnige prijzen voor te betalen :) We komen snel terug !!!

HettyL52

• Uitstekend

Een Argentijns restaurant zoals het hoort: met een hele goede biefstuk! Mals, sappig zonder dat er veel vocht uitloopt...heerlijk. Lekkere bijgerechten maar geen saladebar, gelukkig! Plezierige bediening.

aida_de_reede

• Goed

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Het is mooi opgeknapt met een fris interieur. De ribeye was van een super kwaliteit. Goed gegrild zonder poeha. Dat blaadje sla had van mij achterwege mogen blijven. De bediening was prima en attent en met een aardig gastheer. Zeker een aanrader voor een stuk goed vlees!

Schrijf zelf een recensie over El Argentino in Soest

Schrijf hieronder je recensie over El Argentino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!