Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Cocotte

3. Topper 2014
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 614 71 46

Lilafine

Ter gelegenheid van het 50 jarig jubileum van KASHBA'64 hebben we hier met 8 vrienden gegeten.
Je moet het adres kennen door mond op mond reclame, want je zou het niet verwachten dat er in die wijk zo goed gekookt wordt, en dan bedoel ik ook echt goed en heerlijk. Geen liflafjes op bedjes van weet ik veel met een streepje saus, en een kwakje van iets anders, nee dit is echt eerlijk en heerlijk koken met heerlijke smaken. Waren er maar meer van dit soort koks, want hij heeft het begrepen.Zegt het voort.

Gegeten op 12 oktober 2014

Ienimini

Afgelopen donderdag hebben wij met veel smaak gegeten bij La Cocotte. De Tagine Samira en Tagine Nomades waren overheerlijk. De Tagine Nomades is seizoensafhankelijk en bevatte supermals lamsvlees en allerlei groentes waaronder aubergine, pompoen en aardappel. Wij kregen er rijst, brood, salade en een karaf water bij. Het restaurant is klein, gezellig ingericht, informeel en op loopafstand van het centrum van Den Bosch. Echt een aanrader na een dagje shoppen.

Gegeten op 25 september 2014

marliska

Mijn man en ik eten altijd bij La Cocotte als we in Den Bosch zijn. Een klein restaurant met een fantastische sfeer. Prima kwaliteit voor een opvallend redelijke prijs.
Mijn man geniet van de superverse, geweldig klaargemaakte vlees en visgerechten en ik ben dol op alle verschillende nationaliteiten waar ik culinair van kan genieten.
Alles is altijd vers en uitstekend bereid en er is volop keuze aan drank.
De Italiaanse gerechten, pizza's en pasta incluis, smaken autentiek. Er zijn heerlijke gerechten uit de Franse keuken en volop keuze uit Marokkaanse schotels.
Alles oogt mooi en smaakt heerlijk! Het eten wordt geserveerd op kleurrijk Marokkaans servies wat het extra aantrekkelijk maakt.
De bediening is hartelijk, snel en professioneel. Het is er warm en gezellig en de prachtige Marokkaanse kunst en artifacts creëren een vankantiesfeer.
Er staan buiten ook drie of vier grote tafels waar je met een heleboel mensen kunt zitten.
Het ligt aan een bijzonder rustige straat waadoor het buiten ook heel gezellig is.
Kinderen zijn welkom en krijgen heel leuke aandacht en mensen zonder kinderen kunnen rustig samen genieten en praten. Wel de moeite waard even te bellen als je met een groepje bent, want het is - terecht - heel populair.

Gegeten op 22 juni 2014

olivier1980

Al meerdere malen gegeten hier. Hoofdgerechten zijn altijd top!
Jammer dat de zoetzure sladressing uit een flesje lijkt te komen. Goede olijfolie met wat citroen of azijn zou de verse ingredienten van de salade beter tot zijn recht doen komen.

Gegeten op 9 mei 2014

Bourgondirk

Vandaag 27 mei hier gegeten, ik had een mailtje gestuurd en mevr. informeerde mij direkt of ik van het mailtje was. Heerlijk gegeten, ik bestelde een broodje als vooraf met knoflookboter en ik kreeg me toch een vers gebakken koek, heel lekker en ik wilde wat homous, geen probleem en ook deze echt lekker, niet wat ik gewend ben uit de supermarkt. Deze was zeer goed.

Daarna nam ik Harire soep met lamsvlees, vlees zo mals en zacht geen zware smaak aan echt goed en de soep echt gebonden en zeer rijk gevuld. Ik kende dit niet maar dit is echt eens iets anders.

Zeer aardige bediening, informeerde een paar maal of alles naar wens was.

Ja hier ga ik zeker terug en ik zat echt vol en dat excl. de drank voor nog geen € 10,00.

Ja volgende keer tagine.

Gegeten op 27 mei 2014

Reyhana

La Cocotte is een erg leuk, gezellig restaurant. Het interieur is gemoedelijk, de gastvrouw erg aardig. We waren met een groep mensen van 9 en we hebben heerlijk gegeten. Het brood vooraf is erg smakelijk, de verschillende tajine gerechten heerlijk. Ik koos voor de lamskoteletjes die heerlijk mals waren. De wijn was ook prima. La Cocotte is echt een aanrader voor iedereen die een gezellige, ontspannen avond wil hebben en echt voortreffelijk eten geserveerd wilt krijgen.

Gegeten op 31 januari 2014

YSandMore

La Cocotte bezocht naar aanleiding van de goede recensies op deze site. We hebben vanavond heerlijk sfeervol met z'n drieën gegeten. De gastvrouw heeft een hart voor haar restaurant en dit is te merken aan de bediening. Kortom een gezellige en geslaagde avond. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 3 januari 2014

Deentje

Met zijn vijven lekker gegeten op tweede kerstdag. Hele hartelijke bediening, de kok aan tafel en fantastische Marokkaanse gerechten. Heel smakelijk, gezellig en ik ga zéker nog eens terug!

Gegeten op 26 december 2013

Talldutch

Aangezien we met z'n vieren waren, hebben we enkele dagen tevoren gereserveerd. Bij La Cocotte is het een beetje lastig in te schatten of reserveren nodig is. Soms is het druk, soms niet. Op deze vrijdag zat het al aardig vol toen we arriveerden. Gastvrouw Samira raakt daarvan overigens niet overstuur. Ze blijft de rustig zelve en neemt tijd om uitleg te geven of de bestellingen op te nemen. Keerzijde is wel dat het dan lang duurt voordat je je eten krijgt. Even snel een lekker Marokkaans hapje doen, is er dan niet bij.

Wij kozen als hoofdgerechten voor: Tajine Samira (the one and only), tajine Kefta, bestilla Taklidiya (kip) en brochette de poulet (kip). Alle gerechten waren weer heerlijk en met alle geuren, kleuren en smaken waan je je echt weer even in Marokko. Aziz - de eigenaar en tevens kok - weet er telkens weer wat lekkers van te maken. Tip voor wie tevoren reserveert en zich graag laat verrassen met traditionele Marokkaanse gerechtjes, het arrangement '1001 smaken' is een aanrader.

Qua inrichting doet La Cocotte niet aan als een restaurant, het is eigenlijk meer een eetcafé waar vooral gezelligheid en persoonlijke aandacht centraal staat. Het is net alsof je bij vrienden uit eten bent. En ook daar kan het soms langer duren of blijkt nou net de laatste fles wijn op te zijn.

Gegeten op 15 november 2013

mm-proever

Klein restaurantje, eenvoudige uitstraling,maar wel gezellig. Op zondagavond alle tafels bezet. Vooraf hadden wij o.a. falafel en soort deegflapjes. Deze waren heel vers en lekker klaargemaakt. We moesten wel geduld hebben,want het duurde ongeveer 45 minuten eer we het op tafel hadden. Stukje brood had wel fijn geweest. Als hoofdgerecht hadden we 2 soorten tajine's, die we met 3 personen gedeeld hebben.( voor ons meer dan genoeg). Het was heerlijk gekruid en erg lekker.Dit maakte het lange wachten wel weer goed. Wil je de Marokkaanse keuken ontdekken is deze zaak een aanrader.

Gegeten op 1 december 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cocotte in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over La Cocotte. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.