La Cocotte

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 614 71 46

ProeverMM

Goede Marokkaanse briwat met Kefta, Geitenkaas en zeevruchten gegeten, gevolgd door een heerlijke tajine met lamsvlees, pruimen, pompoen, kaneel en noten. Dit alles voor een schappelijke prijs. Een aanrader voor wie eens wat anders wil dan de Franse of Italiaanse keuken.

Gegeten op 12 maart 2015

W66

La Cocotte ligt op loopafstand dus dit moeten we toch echt eens gaan proberen. Het restaurant komt qua pand en aankleding wat gedateerd over. De kracht van deze zaak zit hem in de sfeer. De gastvrouw en de gasten creëren samen een informele en gezellige sfeer. Tussen dit publiek wil je graag zitten en dan is het decor totaal ondergeschikt.
We hebben echt lekkere en gevarieerd gegeten, geen spectaculaire hoogtepunten.
De vrouw die in haar eentje het gehele (volle) restaurant bedient heeft het druk, maar blijft ontspannen. Respect, doe dit haar maar eens na. Een minpuntje is dat we een vegetarisch hapjes-menu klaarblijkelijk, van tevoren hadden moeten doorgeven, oké iets anders zoeken dus.
Al bij al zeker een adresje om nog eens naar terug te gaan. En zal even bellen van tevoren...

Gegeten op 28 februari 2015

MarianneCoppens

Wij hadden afgelopen zondag gereserveerd voor 4 personen. De bediening was een lief, aardig meisje die regelmatig langs kwam. Wij bestelden 4 hoofdgerechten om 18.15, maar om 20.00 kwam het eten pas. Dit duurde veel te lang en het eten was ook pittig en weinig verse groenten. In Marokko hadden wij zo heerlijk gegeten, maar hier zat er geen groenten bij de tajinni, alleen een schaaltje salade. Ook de rijst was niet bijzonder. Daarbij kwam dat de ijsthee maar een half gevuld glas was voor 2,75 euro. Nee, wij hadden er zin in, maar kwamen teleurgesteld thuis, te lang gewacht, niet speciaal genoeg en te duur voor wat we kregen...

Gegeten op 1 februari 2015

inekeve

Regelmatig schuiven we aan bij La Cocotte als we tijd hebben en zin hebben in lekker eten maar geen zin hebben om te koken. Deze keer had ik falafel, salade la cocotte, briwat en ik mocht wat meeprikken met de tagine. Alles is vers en met liefde bereid (dat proef je) en zeer smaakvol opgediend. De falafel vind ik ook echt aanbevelingswaardig. De tiramisu toe was ook heerlijk.
De bediening is bijzonder hartelijk.
Het was wederom weer erg lekker en erg gezellig.

Gegeten op 31 oktober 2014

Lilafine

Ter gelegenheid van het 50 jarig jubileum van KASHBA'64 hebben we hier met 8 vrienden gegeten.
Je moet het adres kennen door mond op mond reclame, want je zou het niet verwachten dat er in die wijk zo goed gekookt wordt, en dan bedoel ik ook echt goed en heerlijk. Geen liflafjes op bedjes van weet ik veel met een streepje saus, en een kwakje van iets anders, nee dit is echt eerlijk en heerlijk koken met heerlijke smaken. Waren er maar meer van dit soort koks, want hij heeft het begrepen.Zegt het voort.

Gegeten op 12 oktober 2014

Ienimini

Afgelopen donderdag hebben wij met veel smaak gegeten bij La Cocotte. De Tagine Samira en Tagine Nomades waren overheerlijk. De Tagine Nomades is seizoensafhankelijk en bevatte supermals lamsvlees en allerlei groentes waaronder aubergine, pompoen en aardappel. Wij kregen er rijst, brood, salade en een karaf water bij. Het restaurant is klein, gezellig ingericht, informeel en op loopafstand van het centrum van Den Bosch. Echt een aanrader na een dagje shoppen.

Gegeten op 25 september 2014

marliska

Mijn man en ik eten altijd bij La Cocotte als we in Den Bosch zijn. Een klein restaurant met een fantastische sfeer. Prima kwaliteit voor een opvallend redelijke prijs.
Mijn man geniet van de superverse, geweldig klaargemaakte vlees en visgerechten en ik ben dol op alle verschillende nationaliteiten waar ik culinair van kan genieten.
Alles is altijd vers en uitstekend bereid en er is volop keuze aan drank.
De Italiaanse gerechten, pizza's en pasta incluis, smaken autentiek. Er zijn heerlijke gerechten uit de Franse keuken en volop keuze uit Marokkaanse schotels.
Alles oogt mooi en smaakt heerlijk! Het eten wordt geserveerd op kleurrijk Marokkaans servies wat het extra aantrekkelijk maakt.
De bediening is hartelijk, snel en professioneel. Het is er warm en gezellig en de prachtige Marokkaanse kunst en artifacts creëren een vankantiesfeer.
Er staan buiten ook drie of vier grote tafels waar je met een heleboel mensen kunt zitten.
Het ligt aan een bijzonder rustige straat waadoor het buiten ook heel gezellig is.
Kinderen zijn welkom en krijgen heel leuke aandacht en mensen zonder kinderen kunnen rustig samen genieten en praten. Wel de moeite waard even te bellen als je met een groepje bent, want het is - terecht - heel populair.

Gegeten op 22 juni 2014

olivier1980

Al meerdere malen gegeten hier. Hoofdgerechten zijn altijd top!
Jammer dat de zoetzure sladressing uit een flesje lijkt te komen. Goede olijfolie met wat citroen of azijn zou de verse ingredienten van de salade beter tot zijn recht doen komen.

Gegeten op 9 mei 2014

Bourgondirk

Vandaag 27 mei hier gegeten, ik had een mailtje gestuurd en mevr. informeerde mij direkt of ik van het mailtje was. Heerlijk gegeten, ik bestelde een broodje als vooraf met knoflookboter en ik kreeg me toch een vers gebakken koek, heel lekker en ik wilde wat homous, geen probleem en ook deze echt lekker, niet wat ik gewend ben uit de supermarkt. Deze was zeer goed.

Daarna nam ik Harire soep met lamsvlees, vlees zo mals en zacht geen zware smaak aan echt goed en de soep echt gebonden en zeer rijk gevuld. Ik kende dit niet maar dit is echt eens iets anders.

Zeer aardige bediening, informeerde een paar maal of alles naar wens was.

Ja hier ga ik zeker terug en ik zat echt vol en dat excl. de drank voor nog geen € 10,00.

Ja volgende keer tagine.

Gegeten op 27 mei 2014

Reyhana

La Cocotte is een erg leuk, gezellig restaurant. Het interieur is gemoedelijk, de gastvrouw erg aardig. We waren met een groep mensen van 9 en we hebben heerlijk gegeten. Het brood vooraf is erg smakelijk, de verschillende tajine gerechten heerlijk. Ik koos voor de lamskoteletjes die heerlijk mals waren. De wijn was ook prima. La Cocotte is echt een aanrader voor iedereen die een gezellige, ontspannen avond wil hebben en echt voortreffelijk eten geserveerd wilt krijgen.

Gegeten op 31 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over La Cocotte in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over La Cocotte. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.