a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 612 21 26

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

awesomeboy

Via online reservering

Ik nam een dalsoup (voorgerecht) en een Chicken Tandoori als hoofdgerecht. Het eten was goed, smaakvol en erg lekker! En daar kwam ik voor. Ook de bediening was goed. Zeer vriendelijke dame die erg behulpzaam was. Eten was ook vers, en daar draait het om! Goed bezig dus jongens. Ik was een tevreden klant en heb genoten van de AH actie. Ga zo door, was weer een tijdje terug dat ik Indiaas heb gegeten. Echt top!

Gegeten op 20 augustus 2016

markdc

Via online reservering

Eten was heerlijk. Bediening was heel goed en vriendelijk, al duurde het wel een tijdje voor de gerechten op tafel kwamen.
Enige nadeel van Prince of India is dat alle tafels nogal dicht op elkaar staan.

Gegeten op 13 augustus 2016

weegfrans

Via online reservering

We werden heel vlot bediend. Het eten is van goede kwaliteit. Ik vond het wel opvallend dat ze een speciale menukaart hadden voor de ah-actie. Daardoor was de keus beperkt. Over het decor; het blijft een beetje een donker gat. Maar over het algemeen was het een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 augustus 2016

tweeassen

Via online reservering

Prima gegeten. Je proeft de kruiden en ingrediënten duidelijk in de heerlijke curry's.
Helaas was de papadum niet vers gebakken, iets wat de serveerster ook bevestigde.
De entourage vonden wij niet bijzonder, maar dat is bij veel Indiaase restaurants het geval.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Een volgende keer kiezen we kiezen we uit de volledige kaart. Die bevatte nog meer gerechten waar we nieuwsgierig naar zijn.

Gegeten op 5 augustus 2016

wdspaan

Via online reservering

Prima eten, goede hoeveelheid, pittigheid op de kaart kwam overeen met praktijk. Ietwat flets decor. Bediening was zeer vriendelijk, maar koffieautomaat deed het niet goed gaven ze aan waardoor de koffie waterig was. Dat was een wat jammer einde van de avond.

Gegeten op 5 augustus 2016

yamina

Vandaag heerlijk gegeten met mijn lieve vrouwtje..mijn vrouw had nog nooit zo lekker gegeten. wilde al gelijk morgen terug. ik zelf vond het ook heerlijk smakelijk. bediening was vriendelijk en attent. eten was zeer smakelijk, het eten op tijd, kortom een zeer goed en waardige restaurant. menu bestond uit kip tandoori en zeer pittge kip voor de echte liefhebber. eten was goed gekruid en lekker smakelijk. proficiat met het 25 jarige jubileum en nu op na het 50 jarige jubileum.Ons zie je wel vaker verschijnen, tot snel groetjes Yamina, Ali

Gegeten op 2 augustus 2016

lauravandervoorn

Via online reservering

De sfeer was erg prettig, de bediening vriendelijk en behulpzaam. we hadden soep als voorgerecht (2 verschillende) en beiden waren erg lekker.
Ook de hoofdgerechten waren prima.

Gegeten op 29 juli 2016

GustavBreuer

Dit restaurant heeft op zich potentie: het eten is zeker niet onverdienstelijk. Eigenlijk snap ik best dat er continu mensen in en uit lopen om besteld eten af te halen...zou ik misschien ook doen als ik in de buurt woonde. Mijn vriendin en ik hebben hier lekker gegeten, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Kom hier dus maar afhalen...
Om te beginnen stond de Indiase muziek vrij hard, staan de tafeltjes in het donkere smalle restaurant (waar steeds mensen heen en weer lopen) vrij dicht op elkaar. Hierdoor begonnen mensen van verschillende tafels in de buurt (die elkaar niet kenden) nogal hard over de muziek heen samen over van alles en nog wat te discussiëren. Nogal irritant. Een amateurschilder heeft gepoogd de wanden Indiaas te beschilderen. Smaken verschillen. Dat allemaal tot daar aan toe. Maar dan....zeer trage bediening. Slappe en taaie papadam, het lukte een half uur niet om een tweede drankje te bestellen (echt niet!). Een derde overigens helemaal niet: toen waren we al klaar. Afrekenen lukte ook pas na heftige gebaren. En dat met een nog niet eens halfvol restaurant en 4 man buiten de keuken. Maar het ergste: alles plakt overal, zo slecht wordt er schoongemaakt. Zwarte vieze zones op de lichtknopjes van de wc, plakkerige wc vloer, vies wastafeltje, stoelen bij de tafels vies...en als je er dan op gaat letten: alles is vies, plakkerig en niet goed schoongemaakt. Ik heb echt geen fobie, ben geen poetser van huis uit: maar wat is dit restaurant van binnen smerig. OK, de tot lotusbloemen gevouwde servetten zijn mooi en het eten is lekker (en vers en heerlijk bereid hoor, geen twijfel daarover!)...maar dat is het dan ook. De bediening is onattent, ondanks ruim voldoende personeel. Dan laat je toetjes en koffie maar zitten. We komen dus maar niet meer terug!

Gegeten op 6 mei 2016

Tuls

wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij de Prince of India! het eten was voortreffelijk! alsof we weer in India waren! De bediening heeft ons goed geholpen met een keuze te maken, er is zoveel keus! Het is zeker een aanrader. Ze hebben zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils! bedankt voor de gastvrijheid en het lekkere eten! Tot snel Prince of India

Gegeten op 15 april 2016

Milano2016

Tja wat zal ik schrijven of niet schrijven, om het maar kort en krachtig te houden " het eten was zeer slecht, voorgerecht was een ramp, soep was te zoutig (een slap aftreksel van wat tomatensap met verse koriander), na het terug laten sturen, wederom te zoutig. Wordt er doodleuk gezegd, het ligt niet aan de soep maar aan u. Met zo' houding naar de klant toe, hoofdgerecht direct geannuleerd"!

Gegeten op 9 april 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Jammer dat het eten niet in uw smaak viel, hierdoor hebben wij inderdaad het hoofdgerecht moeten annuleren.

Proever in spe - 5 maanden geleden

Als de kok teveel zout gebruikt, tja dan valt het zekers niet in de smaak, zelfs na poging twee geen verbetering! U heeft noch moeite noch kosten genomen voor een alternatief, nota bene geen excuus, vandaar dat ik alles had geannuleerd. Mss in het vervolg beter naar de klachten luisteren van de klant, u heeft ons gewoon laten lopen / gaan. En eerlijk als ik ben, ik zal niemand uw restaurant aanbevelen, tot zover met vriendelijk groet.

Schrijf zelf een recensie over Prince of India in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Prince of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.