Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Prince of India

1. Restaurant
  2. Indiaas

Prince of India

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 073 612 21 26

bart152

Heerlijk en eerlijk Indiaas eten, voor bijzonder redelijke prijs. Personeel is vriendelijk en niet gehaast. Interieur mag echt een opknapbeurtje gebruiken, maar daar is eerlijk gezegd de prijs ook naar.

Gegeten op 6 september 2014

jan07041972

Omdat wij dol op de specifieke Indiase smaak, weer naar de Prince of India gegaan. Eten is er prima. Voldoende keus en smakelijk klaargemaakt. Bediening is gemiddeld. Wel vriendelijk, maar ook niks meer. Het decor is tamelijk dramatisch. Ongezellig ingericht met oud meubilair en er stereotiepe wandtekeningen. Mag ook wel een kwastje verf hebben. Ook de harde doordringende Indiase muziek die uit één oud speakertje tettert verhoogd de feestvreugde niet. Maar we ging om te eten en dat was weer heerlijk.

Gegeten op 4 april 2014

robini

Vanavond gebruik gemaakt van de 50 % aanbieding. een vier gangenmenu voor 15,50 euro.
In een woord : heerlijk van smaak,ruime porties en geserveerd met een glimlach.Echt Indiaas in -s-Hertogenbosch.Een aanrader voor mensen die van indaas eten houden.
Sfeervol knus restaurant.

Gegeten op 26 februari 2014

Maansteen

Lekker gegeten, goede smaken, portie ruim voldoende, rijst eigenlijk te droog en de prijs aan de hoge kant.
De inrichting niet smakeloos maar ook niet gezellig. Koud was het ook, maar goed, het eten was erg lekker.
Het dieptepunt, waardoor de service toch een onvoldoende krijgt ondanks de vriendelijke en beleefde bediening; het water.....
Een kan water, waarschijnlijk kraanwater, stond op de nota voor 7,95 euro.
Sorry hoor, maar dat is echt teveel, ook al is het Spa blauw, wat het meisje wat ons bediende beweerde. En is het Spa blauw, dan liever een ongeopende fles op tafel, dan weten wij het ook, dan nog, 7,95 euro voor water is absurd hoog.

Gegeten op 5 januari 2014

Talldutch

We zijn hier op een dinsdag geweest, niet de beste - en meest gezellige avond om uit eten te gaan maar daar kan De Prince weinig aan doen. Bij binnenkomst waren we de enige gasten, kort na ons arriveerde een ander 2'tje. We hebben het 2-persoonsmenu Khas-e-Prince genomen: als voorgerechten soep en mixed tandoori kebab, waarna de vijf schaaltjes van het hoofdgerecht volgenden met kip kurma, lam bhuna, groente curry, salade, naan en rijst. Ter afsluiting kregen we koffie. Al met al prima eten en ruim voldoende. Wij hadden vanwege een verbouwing of iets van die strekking een kortingsbon. Hierdoor was de prijskwaliteit verhouding goed maar zonder bon zouden we het menu aan de prijzige kant gevonden hebben.
De bediening was uitermate netjes en voorkomend. Van het interieur moet je houden. Het is een erg kleurrijk - maar eenvoudig - Indiaas geheel. De ambiance is niet verkeerd maar op de een of andere manier vinden wij dit geen restaurant waar je gezellig een aantal uur gaat tafelen. Voor de snelle en functionele hap is het prima.
Jammer overigens dat halverwege ons menu een bezorger met steekwagen en bestelde artikelen dwars door het restaurant liep om zijn bestelling af te leveren. Beetje slordig ....

Gegeten op 19 november 2013

Lekkerbek2013

Met z'n vieren hebben we hier heerlijk gegeten! De keuze is heel uitgebreid, men neemt de tijd om je daarbij te helpen! Leuke bediening en het eten was om te genieten! Eenvoudige aankleding van de zaak maar wel prima in orde. Hier komen we zeker terug! Een betaalbare aanrader dus!

Gegeten op 6 december 2013

Vanpeer

Lekker gegeten en met zorg bereid. Authentieke smaken.
Geen vette hap, gewoon goed eten. Echt een aanrader. Rustige ambiance.

Gegeten op 18 oktober 2013

anitramathijsen

Eten was niet gaar en had totaal geen smaak. we hadden een thali voor 3 personen kost 21 euro p.p. :2 groenten en 2 vlees gerechten met rijst en nan , de nan was gemaakt van pannekoekenmeel, vies!! Eigenlijk verwacht je wat meerdere gerechtjes voor een thali .Jammer van ons geld het was erg erg slecht.

Gegeten op 13 maart 2013

Sasniels

We hebben hier onlangs gegeten en werden getroffen door het goede eten als de vriendelijke service. We hadden een 'thaly royal' gekozen en waren getroffen door de keuze van de gerechten en de kwaliteit van het geheel. Ook mag opgemerkt worden dat we papadums als voorgerecht konden bestellen ondanks het feit dat deze niet op de menukaart stonden vermeld. Kortom, een aanrader!

Gegeten op 25 januari 2013

Kevin1975

Heerlijk gegeten bij Prince Of India! Combinatie van verschillende gerechten is een aanrader met kip, lam. Ruime keuze in de gerechten, ook voor vegetariers. Vriendelijke bediening. Knus restaurant, sinds de opening waarschijnlijk nooit veranderd en dan geeft dit restaurant dan ook weer z'n charme. Geen poespas, maar gewoon lekker Indiaas eten.

Gegeten op 5 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Prince of India in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Prince of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.