a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 073 612 21 26

Lvandenhurk

Van de week daar wezen eten. 1 persoon wilde vegetarisch eten maar daar werd wat lastig over gedaan terwijl het vooraf met reserveren aan de telefoon was gevraagd. In eerste instantie moesten we eerst allemaal vegetarisch eten, daarna bleek er toch voldoende te zijn zonder vlees wat die persoon kon eten. Het eten was lekker, niks bijzonders. De bediening was onpersoonlijk en onhandig. De sfeer in het restaurant echt Indiaas.

Gegeten op 4 april 2015

Proever43732

Heerlijk gegeten. Linzensoep met koriander en Indiase rijsttafel: 4 smakelijke gerechten met rijst en naanbrood.
Vriendelijke maar beetje onhandige service. We kregen een tafeltje tegen het raam waar veel koude van af komt. De helft van de tafels in het restaurant was vrij en het was inmiddels 20.30. We hadden een keuze uit de kaart gemaakt en ik had het al snel koud. Toen ik dat meldde was de reactie "ja, dat horen we vaak. Het is nog enkel glas." We mochten echter geen andere tafel nemen. Ze deed voorkomen alsof alles gereserveerd was. Er kwamen echter geen nieuwe gasten meer.

Gegeten op 30 december 2014

silvia39

hebben met vrienden er heerlijk gegeten..en complimenten aan de kok....de bediening vonden wij klantvriendelijk... Eten was veel en verrukkelijk, niet te scherp en betaalbaar... Wij vonden de inrichting of je in India vertoefde met India's muziek op de achtergrond.. Wij gaan zeker nog eens terug! Wij hebben een relaxed avondje gehad!

Gegeten op 1 december 2014

Zoetelievegerritje

Het eten heeft een redelijk prijs/kwaliteit verhouding. We zijn hier wel eens eerder geweest, toen was het eten toch nog iets beter. De Tandoori King Prawn was een beetje droog.
Decor behoeft echt een update. De service is netjes, maar ook niet meer dan dat.

Gegeten op 28 november 2014

bart152

Heerlijk en eerlijk Indiaas eten, voor bijzonder redelijke prijs. Personeel is vriendelijk en niet gehaast. Interieur mag echt een opknapbeurtje gebruiken, maar daar is eerlijk gezegd de prijs ook naar.

Gegeten op 6 september 2014

jan07041972

Omdat wij dol op de specifieke Indiase smaak, weer naar de Prince of India gegaan. Eten is er prima. Voldoende keus en smakelijk klaargemaakt. Bediening is gemiddeld. Wel vriendelijk, maar ook niks meer. Het decor is tamelijk dramatisch. Ongezellig ingericht met oud meubilair en er stereotiepe wandtekeningen. Mag ook wel een kwastje verf hebben. Ook de harde doordringende Indiase muziek die uit één oud speakertje tettert verhoogd de feestvreugde niet. Maar we ging om te eten en dat was weer heerlijk.

Gegeten op 4 april 2014

robini

Vanavond gebruik gemaakt van de 50 % aanbieding. een vier gangenmenu voor 15,50 euro.
In een woord : heerlijk van smaak,ruime porties en geserveerd met een glimlach.Echt Indiaas in -s-Hertogenbosch.Een aanrader voor mensen die van indaas eten houden.
Sfeervol knus restaurant.

Gegeten op 26 februari 2014

Maansteen

Lekker gegeten, goede smaken, portie ruim voldoende, rijst eigenlijk te droog en de prijs aan de hoge kant.
De inrichting niet smakeloos maar ook niet gezellig. Koud was het ook, maar goed, het eten was erg lekker.
Het dieptepunt, waardoor de service toch een onvoldoende krijgt ondanks de vriendelijke en beleefde bediening; het water.....
Een kan water, waarschijnlijk kraanwater, stond op de nota voor 7,95 euro.
Sorry hoor, maar dat is echt teveel, ook al is het Spa blauw, wat het meisje wat ons bediende beweerde. En is het Spa blauw, dan liever een ongeopende fles op tafel, dan weten wij het ook, dan nog, 7,95 euro voor water is absurd hoog.

Gegeten op 5 januari 2014

Talldutch

We zijn hier op een dinsdag geweest, niet de beste - en meest gezellige avond om uit eten te gaan maar daar kan De Prince weinig aan doen. Bij binnenkomst waren we de enige gasten, kort na ons arriveerde een ander 2'tje. We hebben het 2-persoonsmenu Khas-e-Prince genomen: als voorgerechten soep en mixed tandoori kebab, waarna de vijf schaaltjes van het hoofdgerecht volgenden met kip kurma, lam bhuna, groente curry, salade, naan en rijst. Ter afsluiting kregen we koffie. Al met al prima eten en ruim voldoende. Wij hadden vanwege een verbouwing of iets van die strekking een kortingsbon. Hierdoor was de prijskwaliteit verhouding goed maar zonder bon zouden we het menu aan de prijzige kant gevonden hebben.
De bediening was uitermate netjes en voorkomend. Van het interieur moet je houden. Het is een erg kleurrijk - maar eenvoudig - Indiaas geheel. De ambiance is niet verkeerd maar op de een of andere manier vinden wij dit geen restaurant waar je gezellig een aantal uur gaat tafelen. Voor de snelle en functionele hap is het prima.
Jammer overigens dat halverwege ons menu een bezorger met steekwagen en bestelde artikelen dwars door het restaurant liep om zijn bestelling af te leveren. Beetje slordig ....

Gegeten op 19 november 2013

Lekkerbek2013

Met z'n vieren hebben we hier heerlijk gegeten! De keuze is heel uitgebreid, men neemt de tijd om je daarbij te helpen! Leuke bediening en het eten was om te genieten! Eenvoudige aankleding van de zaak maar wel prima in orde. Hier komen we zeker terug! Een betaalbare aanrader dus!

Gegeten op 6 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Prince of India in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Prince of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.