a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 612 21 26

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

GustavBreuer

Dit restaurant heeft op zich potentie: het eten is zeker niet onverdienstelijk. Eigenlijk snap ik best dat er continu mensen in en uit lopen om besteld eten af te halen...zou ik misschien ook doen als ik in de buurt woonde. Mijn vriendin en ik hebben hier lekker gegeten, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Kom hier dus maar afhalen...
Om te beginnen stond de Indiase muziek vrij hard, staan de tafeltjes in het donkere smalle restaurant (waar steeds mensen heen en weer lopen) vrij dicht op elkaar. Hierdoor begonnen mensen van verschillende tafels in de buurt (die elkaar niet kenden) nogal hard over de muziek heen samen over van alles en nog wat te discussiëren. Nogal irritant. Een amateurschilder heeft gepoogd de wanden Indiaas te beschilderen. Smaken verschillen. Dat allemaal tot daar aan toe. Maar dan....zeer trage bediening. Slappe en taaie papadam, het lukte een half uur niet om een tweede drankje te bestellen (echt niet!). Een derde overigens helemaal niet: toen waren we al klaar. Afrekenen lukte ook pas na heftige gebaren. En dat met een nog niet eens halfvol restaurant en 4 man buiten de keuken. Maar het ergste: alles plakt overal, zo slecht wordt er schoongemaakt. Zwarte vieze zones op de lichtknopjes van de wc, plakkerige wc vloer, vies wastafeltje, stoelen bij de tafels vies...en als je er dan op gaat letten: alles is vies, plakkerig en niet goed schoongemaakt. Ik heb echt geen fobie, ben geen poetser van huis uit: maar wat is dit restaurant van binnen smerig. OK, de tot lotusbloemen gevouwde servetten zijn mooi en het eten is lekker (en vers en heerlijk bereid hoor, geen twijfel daarover!)...maar dat is het dan ook. De bediening is onattent, ondanks ruim voldoende personeel. Dan laat je toetjes en koffie maar zitten. We komen dus maar niet meer terug!

Gegeten op 6 mei 2016

Tuls

wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij de Prince of India! het eten was voortreffelijk! alsof we weer in India waren! De bediening heeft ons goed geholpen met een keuze te maken, er is zoveel keus! Het is zeker een aanrader. Ze hebben zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils! bedankt voor de gastvrijheid en het lekkere eten! Tot snel Prince of India

Gegeten op 15 april 2016

Milano2016

Tja wat zal ik schrijven of niet schrijven, om het maar kort en krachtig te houden " het eten was zeer slecht, voorgerecht was een ramp, soep was te zoutig (een slap aftreksel van wat tomatensap met verse koriander), na het terug laten sturen, wederom te zoutig. Wordt er doodleuk gezegd, het ligt niet aan de soep maar aan u. Met zo' houding naar de klant toe, hoofdgerecht direct geannuleerd"!

Gegeten op 9 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Jammer dat het eten niet in uw smaak viel, hierdoor hebben wij inderdaad het hoofdgerecht moeten annuleren.

Proever in spe - 2 maanden geleden

Als de kok teveel zout gebruikt, tja dan valt het zekers niet in de smaak, zelfs na poging twee geen verbetering! U heeft noch moeite noch kosten genomen voor een alternatief, nota bene geen excuus, vandaar dat ik alles had geannuleerd. Mss in het vervolg beter naar de klachten luisteren van de klant, u heeft ons gewoon laten lopen / gaan. En eerlijk als ik ben, ik zal niemand uw restaurant aanbevelen, tot zover met vriendelijk groet.

bettiehubbeling

Via online reservering

Wat een verrukkelijke soep vooraf met verse kruiden en een authentieke smaak.
Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was een groentegerecht(vegetarisch) en ik had een
gerecht met lamsvlees beiden geserveerd met rijst en overheerlijk. Er was ruim en ruim voldoende en mijn tafelgenoot kon niet meer op. Ikzelf heb me ongans gegeten aan deze heerlijkheid. Wat een enorme keus op de prachtige menukaart.
Als toe namen we thee. Dit was een verrukkelijke aromatische thee met een soort kaneelachtige warme tint. Wat een verrassende afsluiter in een prachtig knus en mooi beschilderd restaurantje met uiterst vriendelijke bediening. Zachte Indiase muziek voor de
ideale sfeer en ruimte voor een goed gesprek. Iets om heel graag weer te bezoeken.
Een restaurantje als een bijou.

Gegeten op 13 april 2016

ddooijes

Via online reservering

Gisteren gegeten met mijn vrouw voorafgaand aan Bosch tentoonstelling. Vooraf tandoori garnalen, viel een beetje tegen. 5 iets droge garnalen met wat
gewone sla als decoratie voor bijna 10 euro. Hoofdgerechten, rogan josh en palak ghost met naan waren heerlijk! Hoeveelheid was ook meer dan ruim voldoende en goed op smaak. Nagerecht kulfi was ook weer prima van smaak en behoorlijk veel. De entourage was, zoals je dat wel vaker ziet in Indiaase restaurantjes, eclectisch noemen ze dat geloof ik. Enige minpuntje was de iets te nadrukkelijk aanwezige Indiaase muziek. Zou ik iets zachter doen. Samenvattend prima prijs kwaliteit verhouding!

Gegeten op 8 april 2016

proefjan

Via online reservering

Hoewel wij de eersten waren die gebruik maakten van een Iens-deal en het personeel daarop niet was voorbereid kwam het allemaal goed. Goed Indiaas restaurant, prettig personeel. De aanbeveling van de chef die wij kozen, een mix van rijstgerechten, was prima, uitstekend van smaak en niet te scherp, hoewel wij wel wat pikants aan kunnen. Redelijke prijs ook, mede dank zij de Iensdeal natuurlijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.

Gegeten op 7 april 2016

pelikaan

Via online reservering

Het eten was lekker, maar niet top, ik miste bijvoorbeeld de chutneys en een stukje papadum. Graag had ik ook meer vegetarische gerechten gezien, zeker in de Indiase keuken. Het was vooral vervelend dat we zo'n 45 minuten op ons voorgerecht moesten wachten. Omdat we hierdoor in tijdnood kwamen kregen we het hoofdgerecht terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren. Niet echt fijn eten dus.
Het was niet mogelijk om een karaf of glas kraanwater te krijgen. Ze hadden geen alcoholvrij bier. De spa rood werd in een glas geserveerd en kwam uit de postmix of uit een grote fles en er zat eigenlijk geen prik in.

Gegeten op 27 februari 2016

MirjamV67

Via online reservering

Prima eten en bediening. Omdat de paneer op was mochten we wat anders uit de menukaart uitkiezen. Het duurde iets langer voor de hoofdgerechten geserveerd werden, maar het smaakte prima. Genoeg naan, etc.

Gegeten op 27 januari 2016

witvis

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Prince of India. Het menu bestond uit een voorgerecht van heerlijke soep/heerlijke kaassalade, een hoofdgerecht met tandoori kipfilet, lekkere rijst en dito naanbrood en een smakelijk ijsgerecht als dessert. De bediening was uitermate vriendelijk en alert, kortom een prima avond. Het restaurant bevindt zich in een smal pand en daardoor niet zoveel ruimte tussen de tafels in, het ligt dus aan je medegasten of je daar last van hebt. Wij ondervonden geen hinder.

Gegeten op 29 januari 2016

harmsoleil

Via online reservering

De ontvangst was hartelijk. Zeer vriendelijké bediening. T eten was erg smaakvol en ruime keuze. Tevens ook vriendelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar. Top

Gegeten op 31 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Prince of India in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Prince of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.