IL Brigantino

• 7.6

• 6.7

H-B-Gijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooraf een combinatie van antipasti genomen: crostini, carpaccio, gamberoni & vitello tonnato. Prima en smaakvol bereid door de chef. Als hoofgerecht een pizza genomen, welke een heerlijk krokante dunne bodem had. Goede verhouding van ingrediënten en geen overdaad aan kaas. Goede prijs/kwaliteit verhouding, inrichting zou een facelift mogen hebben komt wat kantine-achtig & kil over. Ga zeker nog s terug.

Gegeten op 18 januari 2014

value
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerechten (met name de gemengde antipasti) en pizza's waren lekker, en we hadden een hele goede wijn. We hebben ook nog wat zitten praten met de eigenaar, in een mix van Italiaans en Nederlands. Interieur wel een beetje vol, maar dat is in veel zaken in de binnenstad zo. Tikje oubollig interieur, maar je komt hier voor het eten.

Gegeten op 22 juni 2013

Foton
  • Recensies in de laatste twee jaar

Interieur is niet van deze tijd, beetje truttig eigenlijk. Als je je daar niet aan stoort kun je hier geweldig goed eten. Prima eenvoudige, pure italiaanse gerechten en goed bereid. Bediening denkt mee en geeft goed en eerlijk advies als je onlogische combinaties kiest. Wij komen hier graag, met of zonder kinderen.

afdruiprek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je zou willen dat Herman den Blijker eens langskwam om de bezem eens door het interieur te halen. Zo oubollig.! Maar de bediening is lekker Italiaans, het eten is gewoon goed.En de pizza's zijn ozo lekker.

Gegeten op 6 juli 2012

de_bourgondier

• Goed

Het 4 gangen verrassingsdiner was heerlijk. Goed bereide gerechten met volle authentieke Italiaanse smaken. Echt aan te raden! Het dessert was minder verrassend maar wel heel lekker. De voorkant van het restaurant is wat oubollig, ik vond het er achterin gezelliger aandoen. De ober was erg vriendelijk en net zo authentiek.

adjosevoermans

• Uitstekend

Ik vind dit echt wat je noemt een lekker restaurant. Rustige sfeer, vriendelijke, niet opdringerige bediening. Lekker lang, rustig tafelen als je wilt. Ongedwongen bediening door het personeel. Snel aan je tafel, als je dat wilt, verder bescheiden op de achtergrond. Buiten regende het, binnen voelde het zonnig. Heerlijk gegeten.

pantau

• Uitstekend

de bediening is erg wisselend ,maar de patronne is altijd gastvrij en het eten is altijd goed en daar gaat het toch om ,en mocht er toch iets niet naar wens zijn wordt dit altijd direct opgelost is mijn ervaring

floor81

• Uitstekend

Heerlijk eten, vriendelijke bediening in een erg mooie gezellige zaak. Wij komen hier al jaren en zullen blijven komen!

cjurljuntje

• Uitstekend

Al erg vaak gegeten, altijd even lekker en de eigenaar is ook altijd even vriendelijk.

Mijke

• Uitstekend

Ik kan me in onderstaande negatieve reactie helemaal niet vinden. Ik kom al jaren bij Brigantino en het eten is er voortreffelijk. Onlangs hebben we de chef gevraagd een verrassingsmenu te maken. Die avond aten we de heerlijkste vis, het lekkerste brood en geweldige verse pasta. Echt Italiaans eten dus. Loeivers en vol van smaak. Een echte aanrader!!!

Proever68628

• Slecht

De zaak had een lichte riool lucht. Bediening is traag en absoluut niet klantgericht.
Het hoofdgerecht (ossehaas) zou medium moeten zijn en was doorbakken. Een paar personen wilde het kaasplankje als nagerecht maar de keuken was al dicht (om 10.30). Heb je een kok nodig om kaas te snijden? Het "vienetta" ijs kon de bediening dan toch nog zelf op een bordje leggen.

Absoluut GEEN aanrader!

Iris Hartman

• Matig

De gerechten ruiken prima als ze voorbij komen of voor je neus staan, maar de smaak valt dan tegen. Het kalfsvlees (aanbevolen op de kaart) was te dun gesneden en daardoor ook droog - ondanks dat het in een flinke saus drijft. De zeetong met gamba in bieslook/saus: leek wel slibtong, die ook op de kaart stond, was dun en ook te lang gegaard. Iik heb geen bieslook gezien of geproefd. Ze gebruiken echter wel andere versgesneden kruiden. Simpel restaurant, leuke begroeting in het Italiaans maar daar blijft het bij. Je moet je best doen aandacht van het personeel te krijgen, want die staan veel met elkaar te praten.

Proever45843

• Slecht

Om een verbouwing feestelijk af te sluiten met een groep jongeren naar dit etablissement gegaan. Hier hebben we een pizza besteld die goed gevuld was, maar de bodem was niet om door te komen. Zelfs niet met de bijgeleverde steakmessen. Na dit harde gezaag werden we de zaak uitgedreven omdat er een nieuwe resevering op onze tafel was. Natafelen was dus geen optie.

Proever21818

• Goed

Kleine kaart, wel lekker klaargemaakt. Je kunt in ieder geval proeven dat er een echte italiaan in de keuken staat. Het is gebaseerd op de zuid-italiaanse keuken. Dus simpele en pure gerechten zonder tierelantijntjes, met een redelijke prijs.

Schrijf zelf een recensie over IL Brigantino in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over IL Brigantino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!