Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

IL Brigantino

1. Italiaans

IL Brigantino

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 073 613 26 57

Gezelligtoch

Op aanraden van een ober uit een cafe in Den Bosch zijn we bij Il Brigantino gaan eten. De 4 tafeltjes buiten waren bezet dus gingen we binnen zitten, waar het eenvoudig, italiaans was ingericht. Voorgerecht Vitello tonato was goed, hoofdgerecht Tagliata con rucola was redelijk alleen veel te veel balsamico en aardappeltjes en groente waren uitgedroogd!! Wijn en bediening was redelijk. Prijs kwaliteit was niet in verhouding.

Gegeten op 13 juni 2014

Robdenbosch

Twee keer hier gegeten, het eten is prima maar ik vind andere gerechten dan pizza's nogal aan de prijzige kant. De bediening is daarnaast vooral erg druk bezig met de vast gasten en neemt nauwelijks de moeite om nieuwe gasten te begroeten. Beide keren hebben we 20 minuten op ons eerste drankje moeten wachten, de derde keer zijn we vertrokken omdat de bestelling na 30 minuten nog steeds niet was opgenomen.

Gegeten op 10 april 2014

H-B-Gijs

Vooraf een combinatie van antipasti genomen: crostini, carpaccio, gamberoni & vitello tonnato. Prima en smaakvol bereid door de chef. Als hoofgerecht een pizza genomen, welke een heerlijk krokante dunne bodem had. Goede verhouding van ingrediënten en geen overdaad aan kaas. Goede prijs/kwaliteit verhouding, inrichting zou een facelift mogen hebben komt wat kantine-achtig & kil over. Ga zeker nog s terug.

Gegeten op 18 januari 2014

value

Voorgerechten (met name de gemengde antipasti) en pizza's waren lekker, en we hadden een hele goede wijn. We hebben ook nog wat zitten praten met de eigenaar, in een mix van Italiaans en Nederlands. Interieur wel een beetje vol, maar dat is in veel zaken in de binnenstad zo. Tikje oubollig interieur, maar je komt hier voor het eten.

Gegeten op 22 juni 2013

Foton

Interieur is niet van deze tijd, beetje truttig eigenlijk. Als je je daar niet aan stoort kun je hier geweldig goed eten. Prima eenvoudige, pure italiaanse gerechten en goed bereid. Bediening denkt mee en geeft goed en eerlijk advies als je onlogische combinaties kiest. Wij komen hier graag, met of zonder kinderen.

afdruiprek

Je zou willen dat Herman den Blijker eens langskwam om de bezem eens door het interieur te halen. Zo oubollig.! Maar de bediening is lekker Italiaans, het eten is gewoon goed.En de pizza's zijn ozo lekker.

Gegeten op 6 juli 2012

de_bourgondier

• Goed

• Goed

Het 4 gangen verrassingsdiner was heerlijk. Goed bereide gerechten met volle authentieke Italiaanse smaken. Echt aan te raden! Het dessert was minder verrassend maar wel heel lekker. De voorkant van het restaurant is wat oubollig, ik vond het er achterin gezelliger aandoen. De ober was erg vriendelijk en net zo authentiek.

adjosevoermans

• Uitstekend

Ik vind dit echt wat je noemt een lekker restaurant. Rustige sfeer, vriendelijke, niet opdringerige bediening. Lekker lang, rustig tafelen als je wilt. Ongedwongen bediening door het personeel. Snel aan je tafel, als je dat wilt, verder bescheiden op de achtergrond. Buiten regende het, binnen voelde het zonnig. Heerlijk gegeten.

pantau

• Uitstekend

de bediening is erg wisselend ,maar de patronne is altijd gastvrij en het eten is altijd goed en daar gaat het toch om ,en mocht er toch iets niet naar wens zijn wordt dit altijd direct opgelost is mijn ervaring

floor81

• Uitstekend

Heerlijk eten, vriendelijke bediening in een erg mooie gezellige zaak. Wij komen hier al jaren en zullen blijven komen!

Schrijf zelf een recensie over IL Brigantino in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over IL Brigantino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.