Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Allerlei, Vis & Vlees restaurant

1. Frans

Allerlei, Vis & Vlees restaurant

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 073 614 17 70
  2. www.allerlei-visserij.nl

saskia59

Super ambiance op een mooie nazomeravond! Prima vriendelijke, vrolijke en servicegericht bediening. Mooie uitgebreide kaart, en daarnaast nog de dagvangst, alles heerlijk vers en rijk aan smaak!

Gegeten op 12 september 2014

doenyanuijens

Op 7-8-2014 op vol terras gegeten. Het eten was erg lekker en de service top! We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem. Als we wat wilden drinken in de korte putstraat dan wilde de ober ons wel ophalen als er een tafel vrij zou komen. Daar begon de goede service al. Ondanks de drukte kregen we snel de kaart. De 2 rode huiswijnen waren lekker. Vooraf tonijn met 2 gegrilde coquilles. Licht en lekker. Mijn man had heerlijke carpaccio. Daarna had ik een kippetje met pittige marrakech pasta. Dat was iets te heet. Kip was heerlijk mals. Garnituren waren lekker en voldoende. Mijn man had tournedos. Deze was medium rare ipv rare. Ondanks dat erg lekker. Toen mijn man er wat van zei kregen we meteen allebei gratis een glas wijn van het huis. Wat een fijne service. Daarna goede espresso. Bij het afrekenen verontschuldigde de bediening zich nogmaals voor zijn tournedos. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 7 augustus 2014

ter45

Het eten was goed maar het voor- en hoofdgerecht hebben niet een dusdanige grote indruk gemaakt dat ik heb onthouden wat het was. Het toetje daarentegen herinner ik me wel heel goed dat was de witten chocolade pannacotta. Het was een feestje om te zien en het smaakte fantastisch! Ik vond het wel vrij prijzig, dat is het enige wat me doet twijfelen of ik er nog eens zou eten. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. De eigenaar heeft zich voorgesteld en gecontroleerd of alles naar wens is. Halverwege de avond hebben ze heel keurig en heel voorzichtig gevraagd of ze ons mochten verplaatsen omdat we een tafel van vier aan het bezetten waren met 2 man. We kregen ons volgende drankje dan aangeboden. Maar ik bestelde geen drankje maar een toetje. Ze zijn zo vriendelijk geweest om die cadeau te doen, alleen maar voor het verplaatsen wat we hoe dan ook wel hadden gedaan. Heel netjes dus! Kortom een leuk restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten maar wel aardig prijzig.

Gegeten op 23 mei 2014

tennie

Met z'n achten naar Allerlei . Ik ben niet zo' n Korte Putstraatganger en onze portemonnee is ook niet zo goed gevuld , dus leek allerlei prima.
Ik heb 2 voorgerechten gegeten ; de Vitello Tonnato ; deze was middelmatig met ongelooflijk weinig tonnato in sliertjes eroverheen geschonken.
Mijn tweede gerecht was de geitenkaasbavarois ; deze was heerlijk, maar de vijgensaus die erbij zat leek meer op opgewarmde keukenstroop.
De bediening vond ik slecht ( met uitzondering van 1 meisje ) ; geen uitleg, botte reakties, niet reageren op wenken en gewoon niet vriendelijk.
Ik moest 48 euro betalen en dat is het echt niet waard !
Oh ja , bij de voorgerechten en de hoofdgerechten kun je gamba's eten ; let op : bij het voorgerecht zijn dit er 6 en bij het hoofdgerecht 8 !!!!!!!

Gegeten op 11 april 2014

Marjolein510

Wij hebben heerlijk gegeten in de Allerlei. We komen hier regelmatig en hebben zo onze favorieten. Zo vind ik de sashimi heerlijk, het franse kippetje, de lady sole en de vegetarische curry. Fijn als zo'n vegetarisch gerecht ook een volwaardig gerecht is i.p.v. zo maar elkaar geflanst. De toetjes, zoals de tiramisu, zijn ook echt super. We vinden het ook altijd erg gezellig. Het is er gewoon erg gemoedelijk en levendig. Even wijntje aan de bar en dan aan tafel. Kortom, gemoedelijk, gezellig en lekker. Wat wil je nog meer....

Gegeten op 15 februari 2014

marc82

Samen met mn zoon van 9 voor zn verjaardag afgelopen zaterdagavond heerlijk wezen eten!
Aan de bar een prima tapbiertje voor pappa en mn zoon blij want hij kreeg een extra mooi versierd "verjaardagglas". Daarna mocht hij met chefkok "hoi ik heet Leon" de keuken in voor een kijkje achter de schermen; top dat men tijdens piekdrukte hiervoor de tijd neemt! Aan tafel kregen we als voorgerecht op verzoek een heerlijke proeverij; 3 verschillende oesters, een portie slakken, sashimi van zalm en tonijn en een paar vegetarische bitterballen. Daarna een XL salade met kreeft en gamba's (heerlijk!) en een bord met kalfsvlees en pasta (ook heerlijk, erg ruime portie). Als toetje 2 x death by chocolate; wow! De eigenaar- "goedenavond ik ben Paul, was alles naar wens?!"- checkte tot slot onze tevredenheid. En deze luidt namens zoon en pappa; TOP!! Vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht, lekker eten en een gezellig ambiance! Opvallend veel wijnen per glas overigens.. Ik ben als Bosschenaar goed bekend met de Allerlei maar vind de manier waarop onze avond werd verzorgd echt een recensie waard; dank en tot snel!! Groeten Marc

Gegeten op 22 februari 2014

annemarie43

Wat een heerlijk restaurant. Laagdrempelig door het interieur en heerlijk eerlijk eten en bediening met net even die extra persoonlijke aandacht.

Als je een buitenlander uit wil leggen wat Hollandse gezelligheid is, laat ze naar de korte Putstraat in Den Bosch komen op donderdag avond, daar beleef je dat.

Ik kom er vaker, maar deze keer samen met mijn vriendin genoten van verschillende voorgerechtjes. Een heerlijke vissoep, super "umami" oesters en heerlijke tonijn met coquille met soja dressing. Attente bediening, die onze glazen gevuld hield. De sfeer was de hele tijd ontspannen en gezellig.

Als hoofdgerecht kozen genoten van de Gamba's pilpil en lamskoteletjes, letterlijk om je vingers bij af te likken.

We voelden ons door de aandacht, het eten en de ambiance heerlijk in de watten gelegd!

Gegeten op 6 februari 2014

leubie

Afgelopen Zaterdag gegeten in Restaurant Allerlei. De Korte Putstraat is "By Far" het leukste culinaire straatje van Den Bosch; wat een sfeer! Allerlei is een echte bistro met een mooie menu -en wijnkaart. Aan de gezellige bar begonnen met een drankje en heerlijke pata negra. Alerte bediening die het de gasten vanaf de eerste minuut naar de zin maakt. De oesters en tonijn&coquille waren heerlijk en prachtig geserveerd. Een echte aanrader is de huisgemaakte bisque de homard! De zeetong was, ondanks dat het niet het seizoen is, voortreffelijk. De sfeer in de Allerlei is ronduit prettig en het verbaasd ons niets dat het de hele avond drukbezet was. Asbsoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Gegeten op 1 februari 2014

Riwops

Gisteren na een middag shoppen in Den Bosch op aanraden van 'echte Bosschenaars' gegeten bij de Allerlei/Visserij in de Korte Putstraat. Wat een toptent is dit! Heerlijke bijzondere voorgerechten en kwalitatief hoogstaande hoofdgerechten met veel keuze in lam, rund en vis. Gamba's pil pil en de steak zijn een aanrader. De kinderen hebben gesmuld van een bitterbal van risotto, mooi biologisch kippetje en spareribs. De uitgebreide wijnkaart (op I-pad) laat mooie wijnen zien. Ondanks de drukte vond het enthousiaste en professionele personeel de tijd om in de keuken met de kinderen een ijsje te bereiden. Kortom, echt een aanrader om hier te eten met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 8 februari 2014

Aadd

Een van de vele restaurants in de populaire Korte Putstraat. Wij liepen er langs op zoek naar een plek om te lunchen en werden getrokken door de warmtelampen. Op het terras werden we snel opgemerkt en kregen de menukaart. Omdat we het, ondanks de lampen, toch wat te koud vonden zijn we met kaart en al naar binnen verhuisd. Dit werd, ondanks dat we hierover met het personeel gesproken hadden, verder traag opgepakt waardoor het na zwaaien en aandacht trekken pas lukte om onze bestelling door te geven. Ondanks het feit dat Allerlei meer een visrestaurant is (binnen ook goed te zien aan vele vis/visserij gerelateerde versieringen) kozen wij voor onze lunch-standaard, de club sandwich. Bij Allerlei is deze te bestellen in een vlees, vis en vega variant. Wij kozen voor traditioneel vlees. Het brood bleek helaas wel erg kort getoast te zijn. De bacon was lekker gebakken maar er was geen kipfilet te vinden maar wel een soort kalfsvlees en sla maar geen komkommer en geen of zeer weinig mayonaise. Bij de sandwich werden chips geserveerd en helaas niet wat zelf gemaakte frites. Niet echt een bijzonder goede sandwich. Hierna bestelden we nog koffie en vroegen om gelijk de rekening te brengen. Dat laatste is niet blijven hangen en toen we tijdens / na de koffie het bedienend personeel nog trachten te wenken voor die rekening zagen we alleen maar druk rondlopende mensen die hun best deden om niet naar de gasten te kijken.
Een restaurant dat leuk is ingericht, een goede kaart heeft met vis en vlees gerechten maar een matige club sandwich serveert en met een niet al te alert personeel.

Gegeten op 28 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Allerlei, Vis & Vlees restaurant in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Allerlei, Vis & Vlees restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.