Allerlei, Vis & Vlees restaurant

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 073 614 17 70
  2. www.allerlei-visserij.nl

sandervdsluijs

We waren met een groep, waarvan de helft wat later aanschoof. Dit was voor het bedienend personeel wat verwarrend, maar uiteindelijk hadden we toch min of meer gelijktijdig ons hoofdgerecht. Het "pittige kippetje" was helaas niet meer beschikbaar wat werd verteld nadat iedereen een keuze had gemaakt; dat betekende dat 3 van ons opnieuw de kaart moesten bestuderen. Eigenlijk was dat het enige dat een beetje tegenviel; we hebben evengoed heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs.

Gegeten op 5 februari 2015

Daphne89

Wij waren met vier personen behoorlijk vroeg al in het restaurant. We werden heel gastvrij ontvangen door de gastheer.

Het restaurant ziet er sfeervol uit, een warme Bourgondische uitstraling. We hadden ruime keus uit zitplekken omdat we zo vroeg waren en zaten aan de ronde tafel midden in het restaurant.

Het menu biedt een ruime keus aan heerlijke gerechten. Het wild menu wordt los van de kaart gepresenteerd en is zeker de moeite waard.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Er wordt met zorg uitgeserveerd en de suggesties voor de wijn waren heerlijk.

Al met al hebben wij heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervolle ambiance. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 24 januari 2015

demi2

Gegeten op 30 december 2014

brota

We hebben er prima gegeten tegen een redelijke prijs in een leuke ambiance
Voorgerecht was prima en erg lekkere en zachte ganzenlever.
Hoofdgerecht een prima entrecote en echte sauce bearnaise en mooie tonijn.
Lekker (huis)wijn erbij.
Al bij al een prima verhouding prijs - kwaliteit.

Gegeten op 6 december 2014

Erictm

De carpaccio en de ganzenlever als voorafje waren lekker, maar niet bijzonder. Buiten de kaart om was er een hoofdgerecht "Tomahawk", hetwelk een mooi stuk rundvlees voor 2 personen zou zijn. We bestelden het rood gebakken en kregen het ook zo. Lekker mals en prima. Omdat de prijs niet op de kaart stond, hoorden we dat pas achteraf en dan is € 65,- toch wel erg stevig. Want hoewel lekker, was dat niet in verhouding. De wijn (Malbec) was goed.
Al met al prima maar wat prijzige avond, met alleen een te warme temperatuur in het (erg) volle restaurant.

Gegeten op 15 november 2014

reluts

Vrijdag weer eens wezen lunchen, heerlijk buiten op het terras in het zonnetje.
Zoals gewoon een zeer vriendelijke bediening die geduldig uitlegt wat de mogelijkheden met betrekking tot de lunch zijn.

Uiteindelijk gekozen voor een pannetje mosselen, dit was eigenlijk een hoofdgerecht voor het diner maar het was geen probleem om een pannetje met tweeën te delen. Heerlijk met een salade en een goed glas witte wijn.

Een lekkere lunch, goede wijn en een allervriendelijkste bediening, dit alles voor een hele redelijke prijs.
Wij komen hier zeker weer terug.

Gegeten op 31 oktober 2014

saskia59

Super ambiance op een mooie nazomeravond! Prima vriendelijke, vrolijke en servicegericht bediening. Mooie uitgebreide kaart, en daarnaast nog de dagvangst, alles heerlijk vers en rijk aan smaak!

Gegeten op 12 september 2014

doenyanuijens

Op 7-8-2014 op vol terras gegeten. Het eten was erg lekker en de service top! We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem. Als we wat wilden drinken in de korte putstraat dan wilde de ober ons wel ophalen als er een tafel vrij zou komen. Daar begon de goede service al. Ondanks de drukte kregen we snel de kaart. De 2 rode huiswijnen waren lekker. Vooraf tonijn met 2 gegrilde coquilles. Licht en lekker. Mijn man had heerlijke carpaccio. Daarna had ik een kippetje met pittige marrakech pasta. Dat was iets te heet. Kip was heerlijk mals. Garnituren waren lekker en voldoende. Mijn man had tournedos. Deze was medium rare ipv rare. Ondanks dat erg lekker. Toen mijn man er wat van zei kregen we meteen allebei gratis een glas wijn van het huis. Wat een fijne service. Daarna goede espresso. Bij het afrekenen verontschuldigde de bediening zich nogmaals voor zijn tournedos. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 7 augustus 2014

ter45

Het eten was goed maar het voor- en hoofdgerecht hebben niet een dusdanige grote indruk gemaakt dat ik heb onthouden wat het was. Het toetje daarentegen herinner ik me wel heel goed dat was de witten chocolade pannacotta. Het was een feestje om te zien en het smaakte fantastisch! Ik vond het wel vrij prijzig, dat is het enige wat me doet twijfelen of ik er nog eens zou eten. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. De eigenaar heeft zich voorgesteld en gecontroleerd of alles naar wens is. Halverwege de avond hebben ze heel keurig en heel voorzichtig gevraagd of ze ons mochten verplaatsen omdat we een tafel van vier aan het bezetten waren met 2 man. We kregen ons volgende drankje dan aangeboden. Maar ik bestelde geen drankje maar een toetje. Ze zijn zo vriendelijk geweest om die cadeau te doen, alleen maar voor het verplaatsen wat we hoe dan ook wel hadden gedaan. Heel netjes dus! Kortom een leuk restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten maar wel aardig prijzig.

Gegeten op 23 mei 2014

tennie

Met z'n achten naar Allerlei . Ik ben niet zo' n Korte Putstraatganger en onze portemonnee is ook niet zo goed gevuld , dus leek allerlei prima.
Ik heb 2 voorgerechten gegeten ; de Vitello Tonnato ; deze was middelmatig met ongelooflijk weinig tonnato in sliertjes eroverheen geschonken.
Mijn tweede gerecht was de geitenkaasbavarois ; deze was heerlijk, maar de vijgensaus die erbij zat leek meer op opgewarmde keukenstroop.
De bediening vond ik slecht ( met uitzondering van 1 meisje ) ; geen uitleg, botte reakties, niet reageren op wenken en gewoon niet vriendelijk.
Ik moest 48 euro betalen en dat is het echt niet waard !
Oh ja , bij de voorgerechten en de hoofdgerechten kun je gamba's eten ; let op : bij het voorgerecht zijn dit er 6 en bij het hoofdgerecht 8 !!!!!!!

Gegeten op 11 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Allerlei, Vis & Vlees restaurant in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Allerlei, Vis & Vlees restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.