Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Couple

1. Restaurant
  2. Internationaal

Le Couple

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 073 613 00 60

Wat was het leuk om in het straatje zo een restaurantje te ontdekken met een 4-tal tafeltjes buiten. We konden voor de lunch buiten zitten en bestelden slakjes met witte wijn. Een dagje den Bosch, mooi weer en zo een plek om te lunchen is gewoon genieten.

Gegeten op 13 augustus 2014

herbs

Weer heerlijk gegeten, super lekker kalfsburger vorige week, lekker in het zonnetje. Zonder koolhydraten, pascale maakt wat je vraagt, de wijn is altijd anders wel zo leuk, lekker fris altijd op temperatuur, en de kazen van Frederique van Tricht zijn wel heel speciaal!!! Een aanrader voor de lunch maar ook een goede maaltijd!!

Gegeten op 13 juni 2014

just

Prachtige en eerlijke boerenfranse keuken. Zelfgemaakte patés door Pascale. Fantastische slakken volgens recept van papa Fagel. Zo lekker heb ik ze nergens anders kunnen vinden. Flink gevulde vissoep. En tot slot de kazen. Wat zijn díe mooi!!! Absolute sterrenkwaliteit. Perfecte temperatuur. Perfecte combinaties. De stolp staat al het hele eten lang te lonken. Laat maar lopen, laat maarv geuren. Heerlijk!
De bediening door Pascale staat bol van de Bossche hartelijkheid en directheid, maar dan zonder het accent. Utreg krijg je er nooit helemaal uit. Alwin is de relativerende kracht in het geheel. De foto achterin de zaak vertelt het verhaal in een beeld. Een familiegevoel gericht op genieten.

Gegeten op 11 april 2014

Proever19981

Afgelopen zondag neergestreken op het mini terrasje als pitsstop vanuit Venlo naar Houten. We hadden trek in een glaasje wijn en een stukje kaas. Was helemaal geweldig, wát een geweldige sfeer. De meest uiteenlopende kaasjes en heerlijke witte wijn tegen een heel redelijke prijs. Was erg fijn en een geweldig gezellige sfeer. Jammer dat ze om vijf uur sluiten op (koop)zondag. Volgende keer komen we eten!

Gegeten op 9 maart 2014

mproever32

Hier op aanraden terecht gekomen. We kwamen na een dagje winkelen vermoeid aan en hadden zin in kaas en charcuterie. Dit was precies de juiste plek . We kozen voor een glas witte wijn en een gemengd plankje kaas en charcuterie erg lekker beide. Kom na deze positieve ervaring zeker nog een keer voor het diner.

Gegeten op 8 februari 2014

Maria53

Op basis van de vorige recencies besloot ik hier te gaan eten. Had het beeld van een klein bistro-achtig restaurantje waar je eenvoudig maar zeer goed zou kunnen eten..wat een teleurstelling! En een gemiste kans voor zo'n restaurantje..ze moeten zich afvragen wat zij nu meer bieden dan de eerste de beste eettent.
Het interieur is matig, niet echt heel gezellig en het tafeltje was plakkerig.
Ons voorgerecht bestond uit verschillende vleessoorten. Bij het mandje brood werd boter geserveerd en een onduidelijk sausje uit een potje, veel te zoet, hoe moeilijk is het om zelf een knoflooksausje te maken? Mijn zoon bestelde bitterballen..zelf maken was hier ook te lastig maar zelfs goede, iets duurdere bitterballen inslaan was kennelijk te veel moeite.
Het hoofdgerecht, een runderstoofpotje, was prima. Het aardappelgratin met wiltlof was ook goed maar niet helemaal gloeiend heet. De bestelde lamskoteletjes echter waren teleurstellend, zeer bruin en doorbakken, niks bijzonders met, helaas, diepvriesfriet en een bakje sla met een bakje dressing uit een potje..tja.

Het enige positieve was de rode huiswijn, die was lekker. We vergaten echter te vragen, door de teleurstelling over het eten, wat voor wijn het was en de mevrouw die ons bediende was aardig maar gaf uit zichzelf ook geen uitleg. Na de koffie was de rekening niet hoog, maar meer was het ook beslist niet waard.
Wij komen er niet meer terug en ik ga verder op zoek naar een echt leuk simpel eettentje met verse eigengemaakte gerechten.

Gegeten op 26 januari 2014

paul147

Gisteren bij LeCouple gegeten. Zelden zo lekker gegeten! Vooral het stoofpotje van rundvlees was bijzonder lekker. Daarnaast klopte ook de benadering van Pascale met de sfeer en ons gezelschap. Kom hier zeker terug!!

Gegeten op 10 januari 2014

leo24

Met regelmaat lunchen wij bij Le Couple. Elke keer weer een feestje om hier relaxed erg lekker te eten. De lekkerste slakjes van Den Bosch en omstreken vindt je hier. En dat geldt ook voor de kaasjes (van Michel van Tricht, ja, ja!).
Ook de cocotte met zalm en paling is een feest.
Sinds kort ook op zondag middag geopend voor een mooi glaasje wijn en een hapje. Pascal Fagel zorgt dat je niets te kort komt. Ik zou zeggen, als je naar Den Bosch komt, ga dan hier naar toe voor een mooie lunch of diner!

Gegeten op 5 januari 2014

dockhuijsen

Ben al jaren lang een trouwe fan van deze bistro en niet echt meer objectief maar ga toch mijn best doen.Als dochter van de Fagel dynastie zet de eigenaresse een traditie van mensen verwennen voort.Dit lukt met heerlijke gerechten die op een paar klassiekers na wekelijks veranderen.De gezellige huiskamer sfeer die zij weet te creëren is wat het met een heerlijke wijnkeuze het zo bijzonder maakt.Aanrader is en kaasplankje als nagerecht waarbij haar vakmanschap uitstekend naar voren komt en van elke kaas wat bijzonders weet te vertellen.De grootste verrassing zit hem in de rekening die elke keer weer reuze meevalt!

Gegeten op 27 december 2013

philippereuser

Lekker eten, kleine gerechtjes zodat je meerdere gerechtjes kunt proeven. De gastvrouw doet goede wijnsuggesties en is een kei in het vertellen over kazen bij het dessert.

Gegeten op 1 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Couple in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Couple. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.