a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 073 613 00 60

marn1

Le Couple is een knus restaurant midden in hartje 's Hertogenbosch. De open keuken meteen links met daar aan een gezellige eetbar. Vooraf kozen wij de gefrituurde spiering, heerlijk krokant. Als voorgerechten slakken en een salade met kalfsfilet, allebei lekker. Daarna lamskoteletjes en een stoofschotel van kip met een Indonesische twist. Kortom prima gegeten met een goed glas wijn.

Gegeten op 25 juli 2015

JHW

Gisteren weer lekker genoten van een mooie vissalade, met veel verse vis. Dit natuurlijk gecombineerd met een mooi glas Spaanse wijn.

marianreitsma

Hoge verwachtingen van dit restaurant, van de familie Fagel. Maar de uiensoep was zo gepeperd, dat het niet eetbaar was. De kok gaf aan dit zelf niet geproefd te hebben en kwam met zoete slagroom om het milder te maken, dit hadden we nog nooit meegemaakt. Het piepkuiken was niet gaar en de entrecote leek meer op een runderschnitzel. De gastvrouw deed haar best en compenseerde de soep met gratis koffie. Maar het restaurant is geen aanrader meer, helaas.

Gegeten op 24 juni 2015

aJ87

Wat een tegenvaller! We hadden ons verheugd op een heerlijke avond, maar dit viel erg tegen. We zaten buiten in een ongezellig straatje waar af en toe een scooter door heen kwam en aan de overkant zat een deel van het personeel (of familie van) ongegeneerd te eten/drinken. Jammer. Ondanks dat we al eens eerder bij Le Couple waren geweest, gingen we opnieuw. De vissoep viel erg tegen - dit is gewoon een matige bouillon met vervolgens allerlei vis (met de vraag of deze vers zijn) erbij. De kruidenboter leek rechtstreeks uit de diepvries te komen- heel jammer, want hoe makkelijk is het om een verse kruidenboter te maken! Wij herkennen ons niet in de recensies die hier staan - maar als je goed tussen de regels door leest, zul je meer kritiek op Le Couple tegenkomen. Kortom voor Le Couple een aansporing om verwachtingen waar te gaan maken.

Gegeten op 26 juni 2015

Robertv77

Op een zatermiddag had ik een niet te negeren zin in vissoep met een lekker glas wijn erbij. En als dat het geval is, rest je maar 1 ding en dat is bij Pascalle en Alwin van le Couple op het terras gaan zitten en je te laten verwennen door hun heerlijke, goed gevulde met rouille geserveerde vissoep te bestellen. Een aanrader!

Gegeten op 20 juni 2015

aliena

Een Bourgondische verrassing in een klein straatje van Den Bosch. In een on-Nederlandse sfeer lekker eten met een goed glas wijn. Zowel het piepkuiken als het stoofpotje vielen in goede aarde. Aangenaam verrast waren wij door de sauce fameuse en de fagel aioli, twee recepten uit de familie Fagel.

Gegeten op 13 juni 2015

ellen195

Eerst zagen we de traiteur, daarna het restaurant..... Een schot in de roos.
Prima gegeten, escargots, heldere tomaten soep, risotto/ paling, zalm voorgerecht en een lekkere salade.
Porties waren dermate groot dat we besloten met een kopje koffie
Terwijl de kazen er zo lekker uitzagen!
Hopelijk sluiten we deze week met nog een etentje bij Le couple onze vakantie af want volgens mij moeten we de kazen proeven
Wijnen waren ook prima alsook de uitleg en de bediening
Het was een geslaagde avond!

Gegeten op 1 mei 2015

M-R

Heerlijk eten hier! Geweldige huiskamersfeer met Pascalle als stralend middelpunt.
De inrichting mag van mij wel een update krijgen maar dat is een kwestie van smaak. Geweldig kaasplateau van Tricht en wisselende maar altijd geweldige wijnen.
Prijs-kwaliteitverhouding is enorm goed!

Gegeten op 14 maart 2015

herbs

Het blijft toch een genot om hier te eten hoor, dit on-ontdekt restaurantje, verscholen in de ridderstraat. Pascalle Fagel vertoont hier haar kookkunsten, met heerlijke gerechten van haar broer Marcel aan de overkant, heb ik deze keer genoten van een heerlijke huisgemaakte pindasoep, erg apart, daarna bij de heerlijke wijn nog wat bizar lekkere truffel croquettjes gegeten, zeer aparte maar lekkere combinatie, zeer aan te raden! Pascalle het wat top!!

Gegeten op 27 februari 2015

Zoetelievegerritje

Bij Le Couple waan je je in Franse sferen. Bistro met warm gastvrouwschap. Als voorgerecht de garnalenkroketjes. Zoals ze aan de kust van onze zuiderburen worden gemaakt. Heerlijk! Daarna lamsvlees en rundergoulash. Het lamsvlees was lekker mals en de goulash pittig. Uitgesproken smaken. Aanrader!

Gegeten op 30 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Le Couple in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Couple. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.