Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Internationaal

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 613 64 54

H-B-Gijs

Dankzij een reserveringsmisverstand terecht gekomen bij Le Bateau. Keurig ontvangen door de gastheer, die ons tijdens het wachten op een tafel bij het Café ernaast al van een hapje voorzag. De steaktartaar vooraf was goed op smaak, jammer dat er geen rauw eitje in mag in Nederland. Het hoofdgerecht (trio van biefstuk) was erg lekker, al had het naar mijn smaak iets roder mogen zijn. Jammer dat de wijn (één van de vier aangeboden rode wijnen op de kaart) niet op voorraad was, dit werd echter direct opgelost door een andere fles te serveren die niet op de kaart stond.
Ambiance was erg gezellig, mede door troubadour Robert die de avond van een muzikale omlijsting voorzag. Een compliment voor de bediening, die erg vlot en professioneel te werk gingen. Aanrader voor een gezellig, no-nonsense avondje uit voor een leuke prijs.

Gegeten op 4 oktober 2014

karenspaans

Je kunt hier prima eten en de prijzen zijn niet om van achterover te slaan. de zaak zit meestal lekker vol. De bediening is vriendelijk. De porties zijn behoorlijk groot (iets te), maar wat er op je bord ligt is wel erg lekker.

Gegeten op 8 juli 2014

nancy49

Via online reservering

Het eten is heerlijk, weet niet wat het lekkerste gerecht is. Wij hebben vaker bij Le Bateau gegeten en het wordt qua eten steeds beter. Qua bediening kan het echt beter. Wij vinden het niet erg om te wachten maar na zeker 10 minuten en geen drinken en geen menukaart aangeboden te hebben gekregen zit je niet echt meer op je gemak. Na de bestelling te hebben opgegeven kregen we het brood bijna na het voorgerecht terwijl wij het echter ervoor hebben gevraagd. Verder was de bediening wel vriendelijk.

Gegeten op 16 augustus 2014

wjelsma

Met lekker weer op het terras van Le Bateau gezeten. Kwaliteit van het eten was prima, maar de service is echt bedroevend aan de start. Lang wachten op het eten, geen attente bediening voor de drankjes. Interieur inmiddels wel wat aangepast, maar wat sobertjes binnen.

Gegeten op 10 juli 2014

Erik12334

Wij hebben ons voor de 2e keer heerlijk laten verassen bij le Bateau. De gerechten zijn stuk voor stuk vers en heel erg lekker. Via via hier terecht gekomen. Wat ons betreft echt een aanrader als je lekker wilt eten.

Gegeten op 6 juni 2014

Questa

Via de Vakantieveiling hier genoten van het 3 gangen menu, een knusse kleine locatie maar voor mij meer een eetcafé, prettige bediening, ik snap dat je voor de VV een aangepast menu hebt, de keus in voorgerechten was prima en carpaccio was goed, kan ook niet veel fout aan gaan, het hoofdgerecht was een keus uit 2, vlees of vis, wij kozen allebei het laatste en dat was voor ons beneden de maat een vispotje met de rijst erin een natte zooi... dan het nagerecht ( was geen keus in ) een bord met 2 lepels? Is geen probleem maar wel als er dingen met een mes gedeeld moeten worden! Dan liever allebei een klein nagerecht, hoewel dit was ook niet echt veel voor 2 personen, al met al was het voor ons een eenmalige kennismaking

Gegeten op 15 januari 2014

Sophie Geenen

Heb hier gisteren avond gegeten en het was super!! Wat mij vooral opviel was de versheid van alle producten die op tafel kwamen. Alles zag er super verzorgd uit. Daarbij was de vis super gebakken. Ook het nagerecht was super lekker met name de cheesecake. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Al met al een aanrader! Het is een klein restaurant met groots eten.

Gegeten op 4 oktober 2013

Floxter

Wederom lekker gegeten bij Le Bateau, dat smaakt iedere keer goed. Vooraf een mooie broodplank met tapenade, kruidenboter en gedroogde ham en als hoofdgerecht kalfsfilet gevuld met gorgonzola en tapenade. Deze was erg lekker. De kaasplank na was iets te veel (en ook iets teveel soorten blauwe kaas), maar wel goed. De bediening was vriendelijk en attent.
Bij het afrekenen waren we echter wat minder tevreden. We waren met vier personen en drie van ons hadden contant geld gegeven aan de vierde die vervolgens met de credit card wilde afrekenen omdat hijzelf geen contant geld op zak had. Toen vertelde de eigenaar (of iemand van de bediening) dat dat niet kon omdat hij had gezien dat er drie mensen contant geld hadden gegeven en hij 2,75% provisie moest betalen over het totale credit card bedrag. Hij wilde of het contante geld dat blijkbaar in de groep in omloop was, of de vierde persoon moest het bedrag pinnen. Ik vond het enigszins onbeleefd hoe hij dat bracht en zelfs zijn uitleg daarna aan tafel vond ik ongepast omdat hij ons wilde overtuigen van zijn gelijk. Uiteraard hebben we voldaan aan zijn verzoek, maar we vonden dat hij het zeker anders had kunnen aanpakken. Een vriendelijke vraag was al meer dan genoeg geweest. Nu verlieten we na een leuke avond enigszins teleurgesteld het restaurant.

Gegeten op 21 augustus 2013

MME1972

Met twee vriendinnen gegeten bij Le Bateau. Heerlijke droge witte wijn. Ik bestelde het halve kreeftje als voorgerecht. Tip: vraag even van te voren hoe veel het kost! Het was lekker maar de € 16,95 zéker niet waard! De carpaccio's van mijn tafelgenoten waren heerlijk. Als hoofdgerecht de Matelot (3 soorten vis). Lekker maar niet bijzonder. Tafelgenote bestelde de (gepelde) gamba's. Wat op haar bord lag leek niet op gamba's; gelukkig was het wel heerlijk en kwam de kok even toelichten dat de gamba's op waren en dat hij een ander soort garnaal had gebruikt. Als toetje vroegen we om een combi van dingen die wij lekker vinden; dit was geen probleem. Aanrader: de witte chocolade cheese cake. Lekker!! Tegenvaller: € 3,50 (!!) voor een halve literkaraf water. Schandalig dat ze dat durven vragen! Restaurantje is erg klein, er loopt constant personeel (van Le Bateau of een andere tent?) in en uit, als gasten binnen kwamen die niet hadden gereserveerd, bleef de serveerster met de deur open (koud, winter!) overleggen met de klanten. Al met al lekker, niet heel bijzonder maar wel heel vriendelijke bediening. Met ruin € 50 pp wel Aan de prijzige kant.

Bosscheman

Dag van te voren reservering gemaakt met Groupon-bon.
Wij vroegen een tafel om 19.00 uur. Dat kon. Toen zeiden we het woord groupon en toen kon het ineens niet meer; wel om 20.00 uur. Geen probleem voor ons.
Toen wij in het restaurant aankwamen kregen we automatisch de menukaarten aangereikt. Toen we zeiden dat we met Groupon gereserveerd hadden, wist men daar niets van. Ze deden het voorkomen of het een probleem zou worden om daar nog van gebruik te maken. Dit hadden we van te voren moeten melden. Echter dit hadden we de vorige dag wel gezegd! Al met al een klantonvriendelijke ontvangst.
Toen ons het menu werd uitgelegd, zei één van ons ,dat als er zalm geserveerd zou worden, hij dit niet mocht hebben. Dat hadden we vooraf medegedeeld moeten hebben! Maar hoe kan dat als we het menu niet vooraf weten? Wijn besteld, maar kaart was niet meer up-to-date. De wijn , die we kregen, was van een andere producent en een ander jaar. Dus ook niet helemaal, zoals het hoort, maar de wijn smaakte goed. Hoofdgerecht was een visje, van onduidelijke afkomst, en stelde niet veel voor. Verder was het personeel ongeïnteresseerd. Kok loopt geregeld rond en naar buiten en informeert wel bij bepaalde tafeltjes, maar niet bij ons.
Men meende het goed te maken door een bijzonder nagerecht te maken. Dit was het topstuk van de avond!
Conclusie: als we de volledige prijs hadden moeten betalen, dan was de prijs/kwaliteitsverhouding bedroevend slecht geweest. De korting met Groupon in aanmerking genomen was het niet meer dan redelijk.

Gegeten op 10 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.