1. Internationaal

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 613 64 54

Lvandenhurk

Met een grotere groep gaan eten in dit kleine, knusse, gezellige restaurantje. Tijdens de reservering zei de meneer aan de telefoon dat het wel moest gaan lukken. Eenmaal daar binnen zat er 1 persoon in het gangpad waardoor iedereen achter je langs moest. Niet heel prettig omdat deze persoon niet geheel onder de tafel kon zitten met haar benen omdat er een tafelpoot in de weg zat.
We kregen veel gerechten te horen die niet op de kaart stonden maar waar we wel voor konden kiezen, resultaat; het moest vaak herhaald worden omdat in een vrij hoog tempo opgenoemd werd en de mensen aan de andere zijde van de tafel het moeilijk konden verstaan.
Het voorgerecht werd vrij snel geserveerd, wat lekker was maar niet heel speciaal. Daarna bijna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht terwijl we als eerste binnen zaten. De Matelot (3 verschillende soorten vis) als hoofdgerecht gekozen maar erg saai, weinig smaak en er wordt andere vis geserveerd dan wat op de menukaart staat. Toen wij dit aangaven bij de serveerster reageerde ze heel geïrriteerd en kwam de kok er nog even bij om uit te leggen hoe en wat. Een, naar mijn mening, slap verhaal over inkoop maar we kregen een goedkopere vis op ons bord dan dat op de menukaart stond en er werd niets met de prijs gedaan. Vanaf dat moment was de serveerster snel geïrriteerd. 2x nog om een, al besteld, drankje moeten vragen wat ze vergeten waren.
Al met al zal ik hier niet snel terug gaan.

Gegeten op 7 februari 2015

VMKW

Gewoon eens lekker uit eten op een "door de weekse dag". Het liep anders. Een ervaring zoals wij in elk geval nog nooit hebben meegemaakt. Het begon al bij het voorgerecht 1 x halve kreeft en 1 x mosselen. Het vinden van de eetbare kreeft was als het zoeken naar een speld in een hooiberg. De mosselen daarentegen waren een enorme berg zonder ook maar iets erbij. Maar het kan nog erger. Daar kwamen we bij het hoofdgerecht achter. Trio van biefstuk op Japanse wijze. Onaangenaam verrast waren we toen we bij de trio biefstuk een stuk varkenshaas aantroffen. De biefstuk was op Hollandse wijze bereid en was werkelijk ONEETBAAR door de ongekende hoeveelheid peper. De serveerster heeft beide borden meegenomen naar de kok die zeer ontstemd en behoorlijk geagiteerd bij onze tafel kwam vertellen dat er peper op vlees hoorde. M.a.w. waar haalden wij de euvele moed vandaan om te klagen. Na nog wat zeer on-klantvriendelijk gemorrel werd met een chagrijnig gezicht gevraagd of hij nog iets voor ons klaar moest maken. Nee dank u beleefd.........

Gegeten op 20 november 2014

H-B-Gijs

Dankzij een reserveringsmisverstand terecht gekomen bij Le Bateau. Keurig ontvangen door de gastheer, die ons tijdens het wachten op een tafel bij het Café ernaast al van een hapje voorzag. De steaktartaar vooraf was goed op smaak, jammer dat er geen rauw eitje in mag in Nederland. Het hoofdgerecht (trio van biefstuk) was erg lekker, al had het naar mijn smaak iets roder mogen zijn. Jammer dat de wijn (één van de vier aangeboden rode wijnen op de kaart) niet op voorraad was, dit werd echter direct opgelost door een andere fles te serveren die niet op de kaart stond.
Ambiance was erg gezellig, mede door troubadour Robert die de avond van een muzikale omlijsting voorzag. Een compliment voor de bediening, die erg vlot en professioneel te werk gingen. Aanrader voor een gezellig, no-nonsense avondje uit voor een leuke prijs.

Gegeten op 4 oktober 2014

nancy49

Via online reservering

Het eten is heerlijk, weet niet wat het lekkerste gerecht is. Wij hebben vaker bij Le Bateau gegeten en het wordt qua eten steeds beter. Qua bediening kan het echt beter. Wij vinden het niet erg om te wachten maar na zeker 10 minuten en geen drinken en geen menukaart aangeboden te hebben gekregen zit je niet echt meer op je gemak. Na de bestelling te hebben opgegeven kregen we het brood bijna na het voorgerecht terwijl wij het echter ervoor hebben gevraagd. Verder was de bediening wel vriendelijk.

Gegeten op 16 augustus 2014

wjelsma

Met lekker weer op het terras van Le Bateau gezeten. Kwaliteit van het eten was prima, maar de service is echt bedroevend aan de start. Lang wachten op het eten, geen attente bediening voor de drankjes. Interieur inmiddels wel wat aangepast, maar wat sobertjes binnen.

Gegeten op 10 juli 2014

Erik12334

Wij hebben ons voor de 2e keer heerlijk laten verassen bij le Bateau. De gerechten zijn stuk voor stuk vers en heel erg lekker. Via via hier terecht gekomen. Wat ons betreft echt een aanrader als je lekker wilt eten.

Gegeten op 6 juni 2014

Questa

Via de Vakantieveiling hier genoten van het 3 gangen menu, een knusse kleine locatie maar voor mij meer een eetcafé, prettige bediening, ik snap dat je voor de VV een aangepast menu hebt, de keus in voorgerechten was prima en carpaccio was goed, kan ook niet veel fout aan gaan, het hoofdgerecht was een keus uit 2, vlees of vis, wij kozen allebei het laatste en dat was voor ons beneden de maat een vispotje met de rijst erin een natte zooi... dan het nagerecht ( was geen keus in ) een bord met 2 lepels? Is geen probleem maar wel als er dingen met een mes gedeeld moeten worden! Dan liever allebei een klein nagerecht, hoewel dit was ook niet echt veel voor 2 personen, al met al was het voor ons een eenmalige kennismaking

Gegeten op 15 januari 2014

Sophie Geenen

Heb hier gisteren avond gegeten en het was super!! Wat mij vooral opviel was de versheid van alle producten die op tafel kwamen. Alles zag er super verzorgd uit. Daarbij was de vis super gebakken. Ook het nagerecht was super lekker met name de cheesecake. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Al met al een aanrader! Het is een klein restaurant met groots eten.

Gegeten op 4 oktober 2013

Floxter

Wederom lekker gegeten bij Le Bateau, dat smaakt iedere keer goed. Vooraf een mooie broodplank met tapenade, kruidenboter en gedroogde ham en als hoofdgerecht kalfsfilet gevuld met gorgonzola en tapenade. Deze was erg lekker. De kaasplank na was iets te veel (en ook iets teveel soorten blauwe kaas), maar wel goed. De bediening was vriendelijk en attent.
Bij het afrekenen waren we echter wat minder tevreden. We waren met vier personen en drie van ons hadden contant geld gegeven aan de vierde die vervolgens met de credit card wilde afrekenen omdat hijzelf geen contant geld op zak had. Toen vertelde de eigenaar (of iemand van de bediening) dat dat niet kon omdat hij had gezien dat er drie mensen contant geld hadden gegeven en hij 2,75% provisie moest betalen over het totale credit card bedrag. Hij wilde of het contante geld dat blijkbaar in de groep in omloop was, of de vierde persoon moest het bedrag pinnen. Ik vond het enigszins onbeleefd hoe hij dat bracht en zelfs zijn uitleg daarna aan tafel vond ik ongepast omdat hij ons wilde overtuigen van zijn gelijk. Uiteraard hebben we voldaan aan zijn verzoek, maar we vonden dat hij het zeker anders had kunnen aanpakken. Een vriendelijke vraag was al meer dan genoeg geweest. Nu verlieten we na een leuke avond enigszins teleurgesteld het restaurant.

Gegeten op 21 augustus 2013

MME1972

Met twee vriendinnen gegeten bij Le Bateau. Heerlijke droge witte wijn. Ik bestelde het halve kreeftje als voorgerecht. Tip: vraag even van te voren hoe veel het kost! Het was lekker maar de € 16,95 zéker niet waard! De carpaccio's van mijn tafelgenoten waren heerlijk. Als hoofdgerecht de Matelot (3 soorten vis). Lekker maar niet bijzonder. Tafelgenote bestelde de (gepelde) gamba's. Wat op haar bord lag leek niet op gamba's; gelukkig was het wel heerlijk en kwam de kok even toelichten dat de gamba's op waren en dat hij een ander soort garnaal had gebruikt. Als toetje vroegen we om een combi van dingen die wij lekker vinden; dit was geen probleem. Aanrader: de witte chocolade cheese cake. Lekker!! Tegenvaller: € 3,50 (!!) voor een halve literkaraf water. Schandalig dat ze dat durven vragen! Restaurantje is erg klein, er loopt constant personeel (van Le Bateau of een andere tent?) in en uit, als gasten binnen kwamen die niet hadden gereserveerd, bleef de serveerster met de deur open (koud, winter!) overleggen met de klanten. Al met al lekker, niet heel bijzonder maar wel heel vriendelijke bediening. Met ruin € 50 pp wel Aan de prijzige kant.

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.