Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pollevie in Den Bosch - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 518 46 46

Liefde voor regionaal

De chef is gek op Den Bosch en omstreken en dat zie je ook terug op je bord. Brood van de lokale bakker, groenten uit Haaren, rundvlees uit Cromvoirt en zuivel uit Drunen. In het restaurant wordt al dat lekkers omgetoverd tot spannende gerechten met internationale accenten.

anja76

Via online reservering

Nou het was een gezellige avond met lekkere gerechten. Waren feestjes op je bord. Met liefde en aandacht bereid. De mensen die je bedienden waren zeer vriendelijk en hadden verstand van zaken. Het enige minpuntje is de aankleding van de zaak want die vonden wij minder gezellig!!

Gegeten op 10 oktober 2014

IFanMil

Via online reservering

We hebben zoals gewoonlijk een prima avond gehad. Polle Vie bestede alle aandacht en zorg aan het eten en aan ons de gasten.
Het voorgerecht was iets te snel, ons aperitief was nog niet helemaal op.
Verder was het eten en de wijn weer goed op elkaar afgestemd!

Gegeten op 3 oktober 2014

SaskiadeW

Wederom heerlijk gegeten bij Pollevie. Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste! Als visliefhebber natuurlijk weer de Vangst van de Dag gekozen. Erg smaakvol. Wat zo goed is bij Pollevie; de borden zijn perfect geportioneerd. Je zit na een avond heerlijk tafelen niet bomvol van de bijgerechten en dat is erg prettig. Bovendien altijd nog plaats voor een heerlijk kaasplankje met passende wijn! Het advies voor de wijnen vind ik opvallend goed. Je drinkt wijnen die je zelf niet zomaar uitkiest en wordt verrast door de combinatie met je gerecht.

Gegeten op 24 september 2014

avl72

Hoi vorige week wezen eten bij pollevie
Heerlijk gegeten ribeye met truffeljus alsof er een engeltje over je tong wandelt zeer lekker.
De tongschar was super heerlijk.
De bediening was geweldig vrolijk vriendelijk en goed van uitleg.
Een heerlijke aanrader en zeker om naar toe te gaan in een woord heerlijk

Gegeten op 20 september 2014

veerle9

Heerlijk geluncht bij Pollevie! Ontzettend lekkere gerechten en goed personeel. Navraag gedaan over een bijpassende wijn en hier goede uitleg over gekregen van de bedrijfsleidster, chapeau! Ga er zeker nog eens lunchen of dineren.

Gegeten op 11 september 2014

veerdonk

Via de ah zegels online gereserveerd. Tafeltje was mooi bij het raam. Ontzettend lekker gegeten en zeker voor dat geld en dan was het nu nog extra goedkoop dankzij Appie! Bediening erg vriendelijk. Heel goed verhaal gehad over wijnen van de gastvrouw. Erg interessant en leerzaam! Bedankt.
Kortom heerlijke avond gehad. Echt een aanrader!

janneke57

Vorige week zijn wij met onze bon van het Brabants dagblad bij Pollevie geweest en dit ging eigenlijk heel erg goed. Er stond duidelijk bij wat de regels waren dus geen enkel probleem. Wij hebben verschillende van de heerlijke wijnen geprobeerd en hiervan kregen wij dus 2x 2,50 euro korting, mooi meegenomen. De bedrijfsleidster was zeer kundig en je kon merken dat ze een expertise had in de wijnen. We hebben een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 24 september 2014

arianne11

Via online reservering

De keus was wat beperkt, maar er was voldoende ruimte om mee te denken. Mijn hoofdgerecht was helaas niet helemaal je van het...veel vet, maar wat niet vet was was dan ook heerlijk! Ik wil zeker nog een keer terug want de positieve zaken overheersen absoluut.

Gegeten op 18 september 2014

theoenjac

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Pollevie, een goed 3-gangen menu en vooral heerlijke wijnen erbij met een enthousiaste en kundige uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige opmerking de bediening was krap ingedeeld.

EricNiessen

Via online reservering

We hebben van de AH-actie gebruik gemaakt om het restaurant te leren kennen. Dat was ook de opzet van het restaurant (nagevraagd). Wij vonden het jammer dat je vervolgens bij voor-, hoofd- en nagerecht maar de keuze hebt uit 2 verschillende gerechten. Deze waren trouwens wel lekker van smaak. Bij andere restaurants die meedoen aan de actie kan je uit de gehele kaart kiezen en wordt het goedkoopste gerecht niet in rekening gebracht. Dit zou mijn voorkeur hebben om nieuw publiek met je restaurant kennis te laten maken, maar dit is een keuze van de eigenaar. Het was heel druk in het restaurant waardoor het op ons overkwam dat het personeel er flink aan moest trekken. Dit bleek ook wel toen wij 45 minuten op ons hoofdgerecht moesten wachten. Hulde voor het personeel dat wel heel vriendelijk was. De inrichting van het restaurant was leuk, gezellig maar minder onze smaak. Enige minpunt was het toilet. je kon er amper in draaien, er was bijna geen ruimte om je handen te wassen.

Schrijf zelf een recensie over Pollevie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Pollevie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.