Lee's Garden

• 8.3

• 7.7

gaby6
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier al enkele jaren om te halen. Heerlijk eten. Vers bereid en ruime porties. Favorieten for young hai, daging roedjak, babi pangang, mihoen Singapore. Altijd vriendelijke bediening. Ook zijn we enkele malen in het restaurant geweest. Decor is prima. Schone toiletten. Voor ons blijft dit restaurant nummer 1 in Statenkwartier.

Gegeten op 1 februari 2014

susanG
  • Recensies in de laatste twee jaar

You would pass this restaurant without a second look from the main road but enter inside and you will be pleasantly delighted. The interior is a Chinese garden complete with water feature and fish.
Service was friendly and excellent. The food was lovely and will certainly return.

Gegeten op 29 juni 2013

rene_delange
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier inmiddels al heel wat jare en het smaakt er altijd erg goed. Voorafjes zijn erg lekker (vb dim sum) maar ook de gerechten die op een hete plaat worden geserveerd.

bobowu
  • Recensies in de laatste twee jaar

wederom weer heerlijk gegeten in deze restaurant. deze keer een pekingeendmenu. service is weer van ouds. goed. prijs verhouding is goed. we komen snel weer eens langs. gr v bob ouwenuren

Gegeten op 7 januari 2013

bobowu
  • Recensies in de laatste twee jaar

na jaren in het buitenland terug naar nederland.veel in azie gereisd en gegeten. deze week 2 keer gegeten in deze restaurant. eerste keer ben ik meegenomen door een collega. in de middag hebt me collega aangeboden om in deze restaurant te eten. we hebben een lunch menu genomen. het was geweldig. we waren geholpen door een jonge heer. zeer vriendelijk en goede service. complumenten. geen op of aanmerking.en eten was ook zeer smakelijk. tweede keer wilde ik me vrouw verrassen in deze restaurant. het restaurant met als decor is nog steeds authentiek. dat vind je bijna niet meer terug. erg mooi vinden wij. alleen deze avond werden we door een mevrouw geholpen. de jonge heer is helaas niet aanwezig.(erg jammer). we hebben een rijsttafel genomen van het huis. op het eten hadden geen op of aan merking. alleen de service is erg groot verschil.weinig overzicht en veel haast bij het serveren. na de eerst de gang. uitgebreid dim sum. kwam het soep letterlijk al in 2 sec. we hadden geen haast bij.ook de derde gang(hoofdgerecht) kwam vrij snel opgediend. totaal geen pauze. ook de houding van deze mevrouw in vergelijking met de jonge heer erg groot. hangend aaan tafel wordt onze bestelling genomen en constant gehoest.wat erg stoort. wat een grote verschil in het zelfde restaurant. deze serveerster kan heel wat leren van haar jonge collega. we komen zekers nog eens in deze mooie restaurant. wel hopen we dat de jonge heer aanwezig zal zijn.

lekkerofniet

• Slecht

Afhaal chinees gehaald, Vis taai, Vlees taai, ander vlees zeer vet, bami te ver doorgekookt, voor mij nooit meer

bettyenwim

• Uitstekend

Bij toeval ontdekte we een jaar of 6 geleden dit restaurant. We hebben alle keren (zo'n 10 keer per jaar) heel lekker gegeten. De bediening is netjes met oog voor detail, geeft uitleg over de gerechten en zorgt voor een ontspannen sfeer. Het restaurant ziet er netjes uit, mooi gedekte tafels en rustige achtergrondmuziek. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. U zult er geen spijt van krijgen, om dit restaurant ook eens te bezoeken.

Proever67831

• Redelijk

de gerechten smaakten goed, maar waren niet echt warm.Onze opmerking hierover werd niet echt serieus beantwoord. We waren met een groep van 9 personen en besloten allemaal de indonesische rijsttafel te nemen.
Op onderdelen na (ei, pisang goreng en sate) was hetgeen werd geserveerd naar onze smaak niet 9 maal de 1-persoonsrijsttafel. Het bedienend personeel was vriendelijk doch leek haast te hebben.

MJP01

• Goed

Dit was onze vaste afhaalchinees: heerlijke gerechten voor meer dan redelijke prijzen. Spijtig dat we verhuisd zijn, zodat we voor een zeer snelle hap op een ander restaurant aangewezen zijn. Favorieten zijn de Ossenhaas met Seizoensgroenten en de Tjap Tjoi. Van tevoren telefonisch bestellen is gewenst, zeker in het weekend is het bijzonder druk in het afhaalgedeelte. Enige minpunt is dat er hier gerookt mag worden, en dan hebben we het over een ruimte van zo\'n 8m2, waar zich in no time een rookgordijn vormt. Niet-rokende afhalers zijn verplicht om in de rook te blijven wachten als de bestelling nog niet klaar is, omdat men de nummers omroept en dit buiten niet te horen is. Met een evt. rookverbod zou ik Lee\'s Garden als uitstekend beoordelen, maar nu slechts als goed.

Proever44939

• Goed

Als wij goed tot uitstekend Chinees willen eten gaan wij hier naar toe. Hun Indonesische gerechten wat minder. Goede bediening met overzicht. Rustige sfeer. Contant betalen is reeds lang achterhaald. Klassiek decor. Schoon. Bar zit wat weggedrukt in de hoek.

Schrijf zelf een recensie over Lee's Garden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Lee's Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!