Gasterij Hennie Fan Richt

• 8.5

• 8.4

p-reuver
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren een week in het gezellige makkum op vakantie, en hebben hier 2 keer gegeten heerlijke mosselen en een echte tournedos heerlijk mals, en zeer vriendelijk personeel, een sfeervolle inrichting

Gegeten op 1 oktober 2013

Tonnt1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op ons verzoek gebakken paling gegeten. Deze staat niet op de kaart maar een week van te voren per mail gevraagd of dit mogelijk was. De paling ouderwets gebakken met heerlijke (gare) gebakken aardappeltjes 2 soorten groente precies goed gaar en een frisse salade. Het was weer helemaal top.

Gegeten op 22 september 2013

hvher
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo als altijd hier weer heerlijk gegeten.Heerlijke en verse carpaccio als voorgerecht,daarna de mosselpan met zijn eigengemaakte knoflooksaus(pittig)Afgesloten met suikerbroodijsPrima en vriendelijke bediening.Wij komen hier graag ook voor de oude spulletjes.

Gegeten op 4 augustus 2013

Leonie2711
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de pinksterdagen hier wezen eten. En het was supergezellig en superlekker! Vooraf hebben we carpaccio genomen en als hoofdgerecht: regenboogforel. Toch wel mijn favoriet en helemaal goed deze!

Vriendelijk personeel, aangename setting. Kortom, helemaal niets mis mee en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 19 mei 2013

sweetycc
  • Recensies in de laatste twee jaar

deze kok kan een visje bakken als de beste. heerlijke sliptongetjes en mooi gegaarde kabeljauw. maar laat de kok zich eens verdiepen in een wat eigentijdse garnituur op het bord. een plukje rauwkoste met wat fruit is te oubollig.hartelijke maar niet volledig professionele bediening. decor...ja als je gek bent op "brocante" kun je je hart ophalen

Gegeten op 10 november 2012

Rene1515
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je moet er van houden, maar dit is als eten in een antiekzaak. Je zou alleen voor de spullen al bij Hennie langs moeten.

Ergens op de menukaart staat dat er innovatief gekookt wordt, maar dat is toch echt niet het geval. De kaart is zelfs heel erg standaard, maar wellicht ben ik in Amsterdam inmiddels verwend (of blasé, het is net hoe je het bekijkt).

Doet niets af aan de kwaliteit, die is gewoon prima. Ik had mijn vlees saignant besteld en dat was ie net niet, maar beter dan gebruikelijk. Bij alle gerechten zitten ruime porties aardappels, friet en groente. De kans dat je met een niet voldaan gevoel naar huis gaat acht ik daarom nihil.

Wijn is niet heel bijzonder, maar wel goed.

Al met al een prima tent in een mooi dorp en ik kom er zeker terug.

Gegeten op 11 oktober 2012

Proever67505
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend met 4 personen gegeten hier. Bij binnenkomst valt de gezellige sfeer al op. Vooraf kregen we een amuse. Hoofdgerechten waren (slibtong, tournedos) heerlijk en er werd flink wat aan garnituur bij geserveerd. De bediening was heel relaxt en informeel. Al met al een prima ervaring.

Gegeten op 22 september 2012

dennisbarend
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier afgelopen zondag gegeten met mijn vrouw. We hebben een heerlijke avond gehad, mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht gamba's in tempurabeslag met knoflooksaus en als hoofdgerecht heerlijke slibtongen. Bediening was zeer attent en erg vriendelijk,als we weer in makkum zijn gaan we zeker terug. een aanrader

Gegeten op 12 augustus 2012

Deproever49
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren gegeten in deze leuk ingerichte zaak. Wij hadden als voorgerecht soep en garnalencocktail. De soep was goed en de garnalencocktail ook alhoewel deze erg standaard was.
De hoofdgerechten bestonden uit lamskotelet en varkenshaas sateh.De lamskotelet was prima maar bij de varkenshaas was de kwaliteit wisselend. Dat was jammer maar de smaak was goed.
Conclusie: gezellige zaak maar het eten kan beter.

Gegeten op 4 augustus 2012

gatas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week hier weer gegeten. Lekker verse jumbomosselen. Prima klaargemaakt. Lekker palmpje erbij en genieten in dit bruine authentieke restaurant. Kom hier regelmatig en het is altijd bevallen. Een van de betere restaurants in Makkum. Eetcafe maar met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. En lekker ongedwongen. Service goed.

Gegeten op 18 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Gasterij Hennie Fan Richt in Makkum

Schrijf hieronder je recensie over Gasterij Hennie Fan Richt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!