• foto's van Namaskar in Amsterdam - 1

• ? 10 1

• ?

• ?

Namaskar over zichzelf

Namaskar is een familie restaurant die sinds 1997 in Amsterdam Jordaan is gevestigd en heeft goede naam gemaakt met kwalitatief goed bediening en orgineel kwalitatief heerlijke gerechten.
Onze keuken is gebaseerd op het orginele manier van thuis eten net als in india thuis wordt gegeten daarom hebben wij een uitgebreide menukaart.

Skephon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was smaakvol, lekker kruidig, maar wel ontzettend pikant. Wij kunnen best tegen een beetje pittig eten, maar hier hadden we toch een flink glas melk bij nodig. De porties zijn ons erg meegevallen, goede hoeveelheden en goed vullend. De service was prima, niks op aan te merken, maar niet uitzonderlijk. Het decor is geen reden om niet te gaan, maar in mijn geheugen ook niet bijzonder (redelijk krap).

Hanne13

• Goed

Prettige bediening en het eten is heerlijk! Gereserveerd via Iens en ons tafeltje stond klaar. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Hannah

• Uitstekend

2 weken geleden alweer, maar we hebben echt ontzettend lekker gegeten. En wat een vriendelijke mensen: alles kan. Wil je allebei hetzelfde gerecht, maar de één wil het minder heet dan de ander? Dan maken we toch gewoon 2 versies. En het decor, tja, weet niet wat er nou zo erg aan is. Gewoontjes. Maar het is er qua sfeer juist prima: rustig, ingetogen bijna, heel geschikt voor een avondje bijkletsen en intussen heerlijk eten. Ik kom snel nog een keer.

KassandraS

• Redelijk

Afgelopen keer een goede ervaring opgedaan maar is ditmaal toch tegengevallen. De vegetarische Biryani was rijst zonder verse groenten, erg teleurstellend. Toch hele lieve bediening, geeft echt een warm familiegevoel.

debra

• Uitstekend

Delicious authentic Indian food. The place is clean and friendly. The service is super and people so nice. Nothing is a problem. It is a wonderful place to have a great dinner and catch up with friends. A definite must try!

Curry Liefhebber

• Uitstekend

Ze zijn net verbouwd en het ziet er echt prachtig uit! Een hele verbetering en daardoor veel sfeervoller dan voorheen. Absoluut een kijkje gaan nemen! Hier eten wij wekelijks en het eten is altijd van dezelfde (top!)kwaliteit en voor een zeer betaalbare prijs. Dit blijft een van de beste Indians van Nederland!

ESmit

De sfeer, niet geweldig.

Maar de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. En het eten was goddelijk! Je moet hier echt heen gaan voor het eten, maar dan zie je de inrichting niet meer..

Proever61360

• Redelijk

Bij Namaskar wordt je vriendelijk ontvangen. De jonge mannen zijn attent en alert. Het eten valt echter een beetje tegen. Wat niet wil zeggen dat het niet lekker was. Voor een redelijke prijs, hebben wij redelijk gegeten. De smaakpapillen hebben deze avond echter niet gedanst ! Jammer ....

Proever26688

• Goed

Niet echt verfijnd, maar gewoon goed en lekker. Heel belangrijk: je voelt je welkom door de ontzettend vriendelijke bediening. Echt zo\'n restaurant waar je elke week wel wilt gaan eten. Voor de prijs hoef je het niet te laten!

Curry Liefhebber

• Uitstekend

Zo hoort Indiaas eten te zijn! En wat een lieve bediening! De beste van Amsterdam en misschien wel Nederland!

Schrijf zelf een recensie over Namaskar in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Namaskar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!