• foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

De Familie

• Uitstekend

16 oktober in het Binnenhof in Amersfoort een drankje gedronken en gevraagd naar een goed restaurant. Men raadde ons El Ternero aan. Zat al aardig vol, maar er was nog een tafeltje voor vier vrij, waar wij met twee personen aan mochten zitten, geen probleem. Een kaart met allerlei heerlijkheden, wat de keuze moeilijk maakte. Vooraf namen we Goulashsoep en Garnalencocktail, beiden heerlijk. Daarna Ossenhaas spies met paprika, ui en champignons (apart er bij) en Lomo Con Salsa de Tomates ofwel ossenhaasstukjes gebakken in knoflook en tomatensaus, de spies was heerlijk, de Lomo hemels, aan te raden voor iedereen die van lekker veel knoflook houdt, zalig. Daarna banane et chocolate en twee bolletjes ijs met vers fruit. Dit alles omlijst met een heerlijke rode wijn, uitstekende dessert wijn, een super attente en vriendelijke bediening en dat allemaal in een prachtig aangeklede, sfeervolle zaak. De beste Argentijn waar we tot nu toe in Nederland hebben gegeten. Chapeau El Ternero, voor ons een dikke 10 !

marlisa

• Uitstekend

El Ternero is al heel lang mijn lievelingsrestaurant. Het eten is er altijd geweldig, de service is uitstekend en de sfeer is er altijd goed. Of je er nu met je ouders, vriend of vriendinnen gaat eten, El Ternero valt altijd in de smaak! En over de kok en de gastvrouw van El ternero kan ik ook niet meer dan lovend zijn, wat een ontzettend lieve en leuke mensen!

DRebel

• Uitstekend

Waanzinnig wezen uit eten hier. Met mijn vrouw en zwager hebben we een topavond gehad. Eten was ronduit kostelijk, en de persoonlijke aandacht van het personeel waardeerden wij enorm. Diepe buiging voor Noor.

Famke-

• Goed

Heerlijk malse biefstuk en tournedos! Een van de beste die ik ooit gegeten heb. De carpaccio vonden we tegenvallen, een hele berg sla onder de carpaccio. Als ze die slaberg halveren, is het een prima carpaccio.
Het saladebuffet valt tegen, is niet echt lekker en rechttoe recht aan. Daarnaast sta je ervoor in de rij te wachten en er is daar al niet veel ruimte. Advies aan restaurant: haal het saladebuffet weg en serveer gewoon een bakje lekkere salade bij het hoofdgerecht.

Davidenhenriette

• Uitstekend

Twee weken geleden echt heerlijk gegeten hier! Het eten was erg goed, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en het restaurant zag er ook nog eens erg gezellig uit. Kortom echt een aanrader!

dieke1

• Uitstekend

Vanavond spontaan uit eten gegaan. Door een goede eerdere ervaring zijn we weer naar El Ternero gegaan. Heerlijk vlees en ook lekkere gamba's! Lieve mensen in de bediening en de keuken. Mooie aankleding ook. Een mooi geheel. Wel wat druk op het bord. Salade bar ook deze 2e keer niet aangeraakt. Misschien standaard een salade naast / op het bord serveren?

Dr87

• Uitstekend

Uitstekend restaurant waar we goed hebben gegeten. Dit restaurant behoort tot de top binnen Amersfoort. De kok en de bediening zorgen er allebei voor dat het echt een avondje uit is en dat je nog lang zult napraten over de gerechten en de sfeer binnen El Ternero. Kortom lekker eten, gunstige prijzen, goede kwaliteit, persoonlijk contact,geweldige ambiance. Wat wil je nog meer als je uit eten gaat?

Dante09

• Goed

Een restaurant waar de bediening en de keuken zich betrekt tot de gasten, een eigenschap die als plezierig mag worden ervaren. Wat betreft het eten doet het restaurant wat het moet doen, het vlees is zacht en de gerechten smaken zoals deze behoren te smaken. Voor een ongecompliceerde steak een goede optie.

Marcusvanwely

• Uitstekend

Een restaurant dat zowel qua culinaire prestaties, bediening als interieur een bezoek meer dan waard is. Het interieur is geïnspireerd op het houten beeld "De Stier" van kunstenaar Thijs Trompert. De ontvangst en bediening van El Ternero is hartelijk en warm. Er is hier duidelijk sprake van een lekker op elkaar ingespeeld team dat plezier heeft in het werk. De specialisatie in Zuid-Amerikaanse kookkunst wordt waargemaakt. Niet eerder zo lekker Argentijns gegeten. Heerlijke steaks volgens het "flash grill" principe en goede zelfgemaakte sauzen. De eigenaar/kok komt geregeld het restaurant in om zich voor te stellen en te vragen naar de bevindingen. Er wordt zelfs door het personeel gezongen als iemand jarig blijkt te zijn (!) Kortom een aanrader van jewelste in een mooi stadje.

gorann

• Uitstekend

Gisteren voor het eerst bij El Ternero gegeten en het eerste wat me opviel bij binnenkomst was de knusse sfeer en het mooie interieur van het restaurant. De bediening was erg vriendelijk en attent, en het vlees was heerlijk mals, zeker een bezoekje waard! En daarnaast valt de prijs ook reuze mee, heerlijk eten voor relatief weinig geld in een prachtig sfeervol restaurant met aangename bediening..... wat wil je nog meer :).

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.