nathalie70

• Uitstekend

Zeer vriendelijke ontvangst. Het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht. De bediening is meer dan vriendelijk en bijzonder attent. Op de kaart staat voor ieder wat wils. Het vlees is hier werkelijk heerlijk en goed bereid. De kok komt zelf vragen of alles naar wens is. Dit gebaar werd door ons erg gewaardeerd. Kortom als U uitstekend wil eten in een warm en sfeervol restaurant. El Ternero is the place to be!!!!

sam1105

• Uitstekend

Echt wat een ervaring 'El Ternero!' je kwam binnen en dacht echt wauw dit is een stukje unicum in een stad zoals Amersfoort. Het is er warm gezellig je wordt door iemand ontvangen en je moet wel reserveren want het is gewoon vol maar wel zo dat het sfeer brengt..... kijk en je kan wel meteen over het eten beginnen maar kijk eerst is om je heen, de kunstenaar van de (Houten reeds afgebrande stier) en nu (ook kunstenaar van de stalen stier) heeft het interieur bekleed met zijn vakmanschap en de Chef/eigenaar Noor. je krijgt dan eigenlijk al meteen zin om te gaan zitten en met je eerste Argentijnse wijntje. Om eventjes om je heen te kijken, en nog geneens om even de menukaart in te duiken om te lezen over hoe en waar het vlees wordt bereid natuurlijk in Argentinie, en de rest in de keuken van El Ternero. Maar gewoon de passie die het zelf al uitbrengt.

Na nu natuurlijk even wat over het eten want daarom zetten we hier deze artikels.
Het was heerlijk, het begon met een mooie menukaart waar een leuk verhaal instond over de oorsprong en bereiding van het vlees, daarnaast kan je kiezen uit een ruime variatie voorgerechten, zoals een heerlijke plaat met worstjes pasteitjes en stukjes vlees en een lekkere chimichurri erbij.

Daarna kwam het lang verwachtten moment het hoofdgerecht wat voornamelijk alleen maar uit vlees bestaat, van de Argentijnse Pampa’s (gebied Argentinië) Stier.
We hadden ossenhaas, entreco en nog iets maar heerlijk bij mekaar. Het smolt als boter! Zo mals, Zo heerlijk.

Daarnaast was de chef heel attent, kwam naar onze tafel of alles naar wens was. Wat ik zekers een goed pluspunt vindt! Het gezellige het vlotte en het relaxte van iedereen in de zaak merkte en proefde je! Wil je gewoon een heerlijke avond beginnen of eindigen ga is eten bij El Ternero!

lenywindau

• Uitstekend

wij hadden het gevoel even helemaal 'weg' te zijn geweest. hele leuke sfeer, origineel interieur en fijne vriendelijke bediening. Duidelijke kaart en heerlijk eten.

lenywindau

• Uitstekend

algemene indruk is heel goed. het interieur is super. origineel, schoon en gezellig

pmooibroek

• Uitstekend

Warm welkom bij binnenkomst. Gezellig en sfeervol restaurant. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Mooie, duidelijke kaart. Wijn en rose prima. We worden heel relaxed en attent geholpen. Hoofdgerecht met zalmmoot en ossenhaas is uit de kunst! Zelden zo'n lekker stuk vlees gehad. Borden zijn mooi klaargemaakt. Het eten komt in een tempo, zoals je het graag wenst: relaxed en zonder lange wachttijden. Men gaat leuk in op vragen en de bediening heeft oog voor je. Chefkok Noor is ook benieuwd en gaat bij elk tafeltje wel even langs of alles naar wens is. Dat is het zeker. Je krijgt hier meer dan genoeg en de kwaliteit is naar onze mening fantastisch!

Dannyvosman

• Goed

Door de houten kunst aan de muur geeft het restaurant echt een Argentijns steakhouse gevoel. Het restaurant serveert, en zonder overdrijven, erg lekkere en malse steaks. Ik heb tweemaal de Argentijnse ossenhaas gegeten, heel erg lekker. Vooral de malsheid stond ik van versteld.
De bediening is prima, niets op aan te merken!
Aanrader om hier eens een avond te gaan dineren.

mbrouwer

• Goed

Heerlijk gegeten. Meisjes van de bediening zijn bijzonder vriendelijk, kom je niet vaak meer tegen in Nederland. Vlees was supermals. Leuk dat de kok in de loop van de avond komt vragen of alles naar wens is. Wij komen hier zeker terug.

hedwigdevriend

• Uitstekend

Heerlijk ossenhaas gegeten in een super goed uitziend restaurant wat een heerlijke sfeer en fijne bediening! En de kok ... super!! En vergeet nog helemaal het ontzettend lekkere voorgerecht ....... heerlijke hete garnaaltjes!

hedwigdevriend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in een super uitziend restaurant met een enorm aardige eigenaar en bedienend personeel! Wat wil je nog meer :-)

wilco1

• Uitstekend

Mooi ogend restaurant met een sfeervolle uitstraling nette bediening vaak gevraagd of alles naar wens is. Maaltijd zelf word mooi geserveerd en dat alles met een korte wachttijd! kortom uitstekend voor een heerlijk diner! Eva Wilkes

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!