lenywindau

• Uitstekend

algemene indruk is heel goed. het interieur is super. origineel, schoon en gezellig

pmooibroek

• Uitstekend

Warm welkom bij binnenkomst. Gezellig en sfeervol restaurant. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Mooie, duidelijke kaart. Wijn en rose prima. We worden heel relaxed en attent geholpen. Hoofdgerecht met zalmmoot en ossenhaas is uit de kunst! Zelden zo'n lekker stuk vlees gehad. Borden zijn mooi klaargemaakt. Het eten komt in een tempo, zoals je het graag wenst: relaxed en zonder lange wachttijden. Men gaat leuk in op vragen en de bediening heeft oog voor je. Chefkok Noor is ook benieuwd en gaat bij elk tafeltje wel even langs of alles naar wens is. Dat is het zeker. Je krijgt hier meer dan genoeg en de kwaliteit is naar onze mening fantastisch!

Dannyvosman

• Goed

Door de houten kunst aan de muur geeft het restaurant echt een Argentijns steakhouse gevoel. Het restaurant serveert, en zonder overdrijven, erg lekkere en malse steaks. Ik heb tweemaal de Argentijnse ossenhaas gegeten, heel erg lekker. Vooral de malsheid stond ik van versteld.
De bediening is prima, niets op aan te merken!
Aanrader om hier eens een avond te gaan dineren.

mbrouwer

• Goed

Heerlijk gegeten. Meisjes van de bediening zijn bijzonder vriendelijk, kom je niet vaak meer tegen in Nederland. Vlees was supermals. Leuk dat de kok in de loop van de avond komt vragen of alles naar wens is. Wij komen hier zeker terug.

hedwigdevriend

• Uitstekend

Heerlijk ossenhaas gegeten in een super goed uitziend restaurant wat een heerlijke sfeer en fijne bediening! En de kok ... super!! En vergeet nog helemaal het ontzettend lekkere voorgerecht ....... heerlijke hete garnaaltjes!

hedwigdevriend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in een super uitziend restaurant met een enorm aardige eigenaar en bedienend personeel! Wat wil je nog meer :-)

wilco1

• Uitstekend

Mooi ogend restaurant met een sfeervolle uitstraling nette bediening vaak gevraagd of alles naar wens is. Maaltijd zelf word mooi geserveerd en dat alles met een korte wachttijd! kortom uitstekend voor een heerlijk diner! Eva Wilkes

Vandenbergraaf

• Uitstekend

Nog niet ergens zo'n lekkere ossehaas gegeten als hier! Echt prima!

RudyZ

• Uitstekend

Zeer gastvrij en vriendelijk, heerlijk eten - wat je ook kiest uit de gevarieerde menukaart, mooie locatie en sfeervol; ik kom er steeds met veel plezier (terug). Caramba! in Amersfoort! Rudy.

RandyenBianca

• Uitstekend

Heerlijk eten, gastvrije mensen en een sfeervolle ambiance. Wij komen hier al jaren en zullen dat ook nog jaren blijven doen! Top!

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!