a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

Berenji

Koenterborg

• Uitstekend

Ik was afgelopen week bij el tenero wezen eten.
Dit is mij erg goed bevallen, het personeel was zeer vriendelijk en kwamen meerdere malen bij ons aan tafel om te vragen of het allemaal naar wens was. Er was dus genoeg gelegenheid om nog een drankje te bestellen bij de spontane bediening. De rode huiswijn van el tenero was erg lekker. Zeer goed bij de ossenhaas met de gegrilde paprika. De salade bar was prima, goed uitgebreid. De ossenhaas was overigens erg mals, nog nooit eerder zo lekker gehad. Ook is het leuk dat de chef even aan je tafel komt om een praatje te maken. De inrichting in het restaurant vind ik zeer mooi, er hangt ook een zeer gezellige sfeer met een lekker achtergrond muziekje. Al met al ben ik zeer tevreden over dit restaurant. Het is echt een aanrader hier een keer te gaan eten. Ik kom zeker nog een keer terug.

Lousa

• Matig

• Matig

Mwah. Na alle positieve reacties had ik echt wel wat meer verwacht.
Ja, het vlees is in orde, maar dat is het op meer plaatsen. En de garnituur vind ik echt benedenmaats. Het is wel vers en niet onsmakelijk, maar behoorlijk fantasieloos: ik kreeg de indruk dat ik bij de eerste de beste buurt-mexicaan beland was: stukje mais hier, stukje paprika daar, uienringetje erbij, blaadje sla en een tomaatje en voila.
De bediening was naar mijn zin wat te joviaal en het personeel was erg met elkaar bezig. Dat doen ze dan achter de bar, in het zicht, en dat maakt gewoon niet zo'n professionele indruk. Je zou ermee weg kunnen komen in een eetcafe, maar wat mij betreft niet in een restaurant.
De prijs is ook niet om over naar huis te schrijven. Het vlees is de moeite waard, maar aan de rest is gewoon te weinig aandacht besteed om deze prijzen te rechtvaardigen.
Een pluspunt dan toch nog: de inrichting. Die houten bar is gewoon een enorm leuke vondst, en een mooi aandenken aan wijlen de stier op de rotonde op de kamp. Hier leeft ie een beetje voort.

Fnistel

• Uitstekend

Ook ik ben al diverse keren bij El Ternero geweest en dus de hoogste tijd mijn mening weer te geven op iens.nl. Want het is inderdaad een heel bijzondere ervaring. Het meest bijzondere is de kwaliteit van het vlees en de wijze waarop dat wordt klaar gemaakt. Ik heb het genoegen, vanuit mijn werk, in vele top kwaliteit restaurants aan tafel te mogen zitten, maar ik heb nog nergens een ossenhaas of biefstuk gegeten, zoals hier. Van absolute topklasse. Het smelt werkelijk op je tong en met een heerlijk pepersausje erbij is het gewoon niet te versmaden. Maar vergeet bv ook niet de gamabas pikante als voor- of hoofdgerecht. Buitengewoon. Bij dit alles is de saladebar tegenwoordig bovengemiddeld en er heerst een ontspannen en gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening, niet te veel en niet te weinig, dus zoals ik het heel graag zie. Als klap op de vuurpijl komt de kok/eigenaar ook nog even langs om een gezellig en zeer gastvriendelijk praatje te houden. Deze man werkt met een passie en niet om het geld. Hij wil zijn klanten een geslaagde avond bezorgen en dat lukt hem, met zijn team, meer dan uitstekend. Als het druk is kan het inderdaad soms even wachten zijn, maar ook dat was gisteravond niet het geval. Zelfs dit laatste minpuntje dan nog opgelost?
Ik ben dus helemaal enthousiast over El Ternero en kan het iedereen van harte aanbevelen.

gertjanvdb

• Uitstekend

Afgelopen woensdag hier dankzij iens voor het eerst geweest. Doordeweekse avond, maar toen we om 20:00 uur binnenkwamen was er nog net een klein tafeltje beschikbaar. Toen er wat mensen weggingen zijn we later op de avond zonder problemen naar een grotere tafel verhuisd.
Voor mijn vriendin Lomo con salsa de tomates (Ossenhaas stukjes gebakken in knoflook en tomatensaus) en voor mij Bife de lomo al morron (Argentijnse ossehaas met gegrilde paprika). Verder een karafje huiswijn er bij. Het was heerlijk. Het personeel was attent en de chef kwam ook het restaurant in om een praatje te maken met zijn gasten. Opmerkingen en vragen werden zeer serieus genomen en de chef ga ook eerlijk zijn eigen mening (liever gegrild dan gebakken met zul lekker vlees), leuk!
Na het eten namen we eerst zelf nog een koffie en een espresso, maar kregen vervolgens ook nog aangeboden van het huis.
Naast het eten en de bediening was ook de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, want uiteindelijk moesten we € 51 afrekenen (en dan ben ik nog vergeten te noemen dat we vooraf nog een portje hebben gedronken).
Een leuke avond waar we erg lekker gegeten hebben, voor herhaling vatbaar!

joost6

• Uitstekend

Afgelopen week hier gegeten! in één woord top! Vlees is echt van uitzonderlijke kwaliteit... Ook de saladebar is een pré ten opzichte van andere restaurants. Kortom kijk niet verder, this is the place to be!!

SanderC

• Uitstekend

Heerlijk gegeten en goede service. Saladebuffet was ook heerlijk, Gamba's precies op de goede manier klaargemaakt en de ossenhaas was weer om je vingers bij op te eten.

Overigens vind ik het ook heel goed dat de kok zich regelmatig laat zien en een praatje maakt met de gasten.

Kortom een echte aanrader dit restaurant.

Tarkan

• Uitstekend

Wij komen er regelmatig al een paar jaar en kunnen zeggen dat IEDERE KEER dat wij daar eten, wij zeer tevreden zijn op alle fronten. Wij houden van een goede ossenhaas en deze vooral goed rood en kunnen mededelen dat nergens anders wij zo'n voortreffelijk stuk vlees voorgeschoteld krijgen als bij El Ternero, en dat iedere keer! De gezelligheid en betrokkenheid van het personeel is ook uitstekend. Meestal sluiten wij af met een Irish coffee en een koffie El Ternero en deze laatste is ook zeker aan te bevelen. Wij zullen er zeker nog vele gezellige avonden genieten.

jeffrey2

• Uitstekend

heel erg lekker gegeten, na het hoofdgerecht zat ik echt propvol. het vlees was super mals en erg lekker bereid. Compliment dat de kok aan tafel komt vragen of alles naar wens is geweest. Binnenkort ga ik zeker nog een keer!

cvbarney

• Uitstekend

Ik kom hier al jaren en het valt nooit tegen. Gewoon de beste plek als je in de binnenstad bent en je hebt zin in een echt lekker stuk vlees. Bediening is goed en vriendelijk, de chef komt altijd even informeren of alles smaakt. Soms is het iets te druk en dan moet je wat langer wachten, maar dat is dan ook echt het enige kleine minpuntje van dit bijzondere restaurant.

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.