a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

2. Argentijns
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

Conny2015

De reservering was niet nodig. We zaten op zondagavond begin van de avond nog alleen in het restaurant. We begonnen met stokbrood en verse meloen met seranoham. De prijs vond ik wat aan de hoge kant. Mijn vriend bestelde de smakelijke Carpaccio de Ternera. De kok kwam nog langs om te vragen of het hoofdgerecht goed had gesmaakt. Dat zie je niet veel. Leuk! Het bleef rustig in het restaurant en kregen hierdoor het tellen van de fooienpot goed mee. De wijnglazen bleven de rest van de avond leeg na het eerste volle glas.Een minpuntje, daar hadden ze iets laten liggen. Na het dessert kwamen we er achter dat er een saladebuffet was. Ook daar hadden we graag op gewezen willen worden door het bedienend personeel. Het eten was goed, de prijzen vond ik toch iets te hoog. Zeker omdat ik bij deze prijzen iets meer verwacht van het personeel. Vandaar toch een punt minder bij het onderdeel service.

Gegeten op 15 november 2015

Anakin

Vrijdag gereserveerd voor zaterdag. Konden terecht op de tijd dat wij wilden (tussen 5 en 6), maar kregen meteen te horen dat de tafel rond achten beschikbaar moest zijn. Dat zou wel lukken dus geen probleem, maar een aardige indicator over de drukte in het restaurant. Toen we vertrokken (rond half 8) was elke tafel bezet.

Heerlijk gegeten, prima bereid vlees (medium en rare besteld, perfect gegrild), maar de saladebar is nog steeds redelijk beperkt. Ik snap dat het niet in de Argentijnse sfeer is, maar gewoon wat kale, onbewerkte komkommer en sla is toch niet teveel gevraagd? :-)

Lekkere toetjes ook, dit restaurant blijft op mijn lijstje!

Gegeten op 24 oktober 2015

Hasp1965

Weer eens langs geweest bij El Ternero. Ook nu weer fantastisch gegeten. Porties ruim en alles in een goed tempo opgediend.
Het restaurant is niet heel groot maar sfeervol warm aangekleed.
Vooraf de tapas mixtas (eigenlijk voor twee eters) met vieren gedeeld, een heerlijke overview van verschillend argentijns vlees.
De ossenhaas als hoofdgerecht is werkelijk 'cooked to perfection'.
De kok komt regelmatig even kijken of de gasten tevreden zijn.
En ook de desertkaart houdt het hoge nivo vast. Kortom, een grote aanrader voor een gezellige en lekkere avond genieten!

Marc_Anne

Ze doen hun claim "best beef in town" wel eer aan. We hadden vanavond beiden een heerlijke Argentijnse ossenhaas. Super mals en heel smaakvol gegrilld. De chef kwam aan tafel checken of alles naar wens was. Heel netjes.
Mijn voorgerecht van gevulde paprika met pittig gehakt was oké maar net iets te droog en peperig. Mijn partner had garnalencocktail geserveerd op plat bord met wat aardbei, kiwi en druiven aangekleed. Smaakte wel maar toch beetje apart. Alle gerechten kwamen lekker vlot door en de bediening was zeer attent.
Kortom: voor een goed stuk eerlijk goed gegrilld rund (en vriendelijke behulpzame bediening!) ben je bij El Ternero aan het juiste adres.

Gegeten op 26 september 2015

erwin99

Wij eten regelmatig bij El Ternero. Elke keer weer erg goed. Het is een gezellige zaak met prettige bediening. De steaks zijn fantastisch. Lekkerder vlees hebben wij tnt nog nergens in Nederland kunnen ontdekken. Een absolute aanrader in hartje Amersfoort. Wel vooraf even bellen, want deze top zaak zit vaak vol, zeker in het weekend.

Gegeten op 25 september 2015

kathinka5

Wat hebben we heerlijk gegeten!! De eerste keer dat we hier zijn geweest en zeker voor herhaling vatbaar. Het restaurant is niet groot maar fijne uitstraling en geeft een warm gevoel. De bediening is uitstekend, erg vriendelijk. De chef komt bij iedereen informeren of alles naar wens is en neemt daar de tijd voor. Je wordt niet opgejaagd omdat er nog een volgende ronde eters is. In lange tijd niet zo prettig en heerlijk gegeten.

Gegeten op 18 september 2015

enno3

Overheerlijk gegeten, bij een perfecte bediening en dat in een geweldig mooie locatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Dus valt er alleen maar een 10 te geven

Gegeten op 16 september 2015

bas59

Vanavond voor de 3e keer geweest met de familie en wederom alles fantastisch !!
Zeker een aanrader voor een erg gezellige avond met geweldige bediening en fantastisch eten !

Gegeten op 16 september 2015

elrey

prima vlees. attente bediening. nu alleen nog een chimichuri op basis van peterselie (en geen ui en paprika). komen zeker terug

Gegeten op 19 juli 2015

raymond56

Wij hebben hier gister heerlijk gegeten ik loop op krukken en het viel mij op dat de bediening mee denkt aan een goede plaats uiteindelijk zaten wel heel gezellig op de bankjes er knus en de bediening was uitermate vriendelijk weten waar het over gaat wel hebben onze complimenten gegeven aan de chefkok die kwam ook even later aan tafel en vertelde ons over zijn passie. Een restaurant waar wij zeker vaker naar toe gaan alles was gewoon perfect echt een aanrader

Gegeten op 2 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.