a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

2. Argentijns
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

amanda16

Heeeeeerlijk eten bij El Ternero! De kok komt persoonlijk langs je tafel om te vragen of het gesmaakt heeft, en als er iets niet goed is lost hij het ter plekke voor je op. Goede service, leuke sfeer, maar vooral, zulk.lekker.eten!

Gegeten op 8 april 2016

niluevma

Erg goed gegeten bij El Tenero in Amersfoort. Erg vriendelijke en gastvrije bediening, in een mooie knusse entourage. De pikante Garnalen als voorgerecht zijn een echte aanrader. Het super malse en lekkere vlees van de Gril is werkelijk geweldig!! De kok/eigenaar komt ook nog aan de tafel voor een praatje en om te horen of alles echt wel goed is. Kortom super avond gehad en hier gaan we vaker naar toe!! Familie Blom.

Gegeten op 22 maart 2016

tom243

Vorige week hier heerlijk gegeten. Kwalitatief een mooi stuk vlees, en niet te duur. Saladebar met veel keuze. Vriendelijk personeel, en een groot pluspunt dat de kok zelf langs de tafels komt om te vragen of het eten bevalt.
Ons zie je snel weer terug!

Gegeten op 16 maart 2016

Gisdinges

Zondag weer heerlijk gegeten bij El Ternero. We komen hier regelmatig, altijd tot onze tevredenheid. Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaar/kok komt altijd even bij je aan tafel om te informeren of je tevreden bent. Het vlees is altijd erg smakelijk en de bijgerechten ruim voldoende. Het is voor ons altijd een feest om hier te komen eten.

Gegeten op 20 maart 2016

NinaDH

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en de gevraagde tafel gekregen. Er werd gevraagd of we een broodje met kruidenboter wilden. Deze hebben we nooit gekregen maar stond wel op de rekening. Helaas niet ter plekke gezien dus betaald. Mijn voorgerecht werd uitgehaald terwijl ik nog aan het eten was. De borden van het hoofdgerecht waren niet warm dus mijn vlees was al koud voordat ik de helft op had. Er werd netjes aangeboden om het op te warmen maar dat hoefde van mij niet want ik had geen trek meer. Al met al viel het nogal tegen. Jammer want vorige keer dat ik hier was was het erg goed.

Gegeten op 14 februari 2016

olafsimonse

Mooi ingericht, klein Argentijns restaurant in het hartje van Amersfoort. Op de avond dat wij er zijn nogal druk. De bediening is vriendelijk. Het vlees van de verschillende hoofdgerechten is erg smakelijk en goed bereid. De bijgerechten zijn magertjes. Voor- en nagerecht zijn OK, maar allesbehalve bijzonder. Voor hetgeen we op ons bord kregen, vond ik de prijs nogal hoog. Met een ruime voldoende komen ze eigenlijk nog best goed weg.

sarah100

Gister met mijn man uit eten geweest om ons 12,5 jarig huwelijksdag te vieren!
We waren hier nog nooit eerder geweest maar op aanraden van vrienden van ons toch maar eens proberen!
Wat een gezellig en enthousiast personeel werk daar.
De Gran parrilada mixta is echt een aanrader!
Tijdens de koffie werden we verrast door de bediening er werd voor ons gezongen en kregen we een dessert met "sterretje" van het huis!( tijdens het reserveren had ik nl aangegeven dat we die avond wat te vieren hadden)
We hebben een ontzettende gezellige avond gehad om niet snel te vergeten!
Wij komen hier zeker (met vrienden) terug!
Een echte aanrader!

Gegeten op 12 maart 2016

BKraai

We hebben vanavond weer bij een van onze favoriete restaurants gegeten, elke keer weten ze ons weer te verrassen! Ter ere van onze zoon die 16 is geworden..niet aangekondigd en toch weten ze hier op een leuke wijze bij stil te staan. Kwaliteit en gastvrijheid is voelbaar, oprecht en top, heerlijke avond gehad, dank! Tot snel weer! Bart

Gegeten op 5 maart 2016

EetPerceptie

Prima restaurant. Op zich. Voorgerecht was erg klein maar wel smakelijk. De steaks zijn echter royaal en geniaal klaargemaakt. Erg lekker. De bediening was wat ongeïnspireerd en afstandelijk. Men kon ook weinig over de wijn vertellen.

Gegeten op 27 februari 2016

winfried_laane

Tja, als vegetariër in een steak-restaurant. Klinkt als een uitdaging. De keuze is beperkt met een vegetarisch hoofdgerecht van gegrilde groentes maar het was heerlijk. Pittige garnalen in knoflook vooraf en een verrukkelijke chocoladetaart toe. Met een vol restaurant wel wat rumoerig op de woensdagavond. Van de vleeseters ook niets dan lof, kortom een aanrader. Een keer dan als je vega eet.

Gegeten op 2 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.