• foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

tanjariane

Gegeten op 29 januari 2015

Frisoboy

Op een doordeweekse avond in dit restaurant gegeten. Het vlees is van bovengemiddelde kwaliteit, zo mals en goed klaargemaakt. De erbij geserveerde sauzen steken daar schril bij af, knoflooksaus met weinig knoflook en fletse champignonsaus. De (garnalen) soep vooraf is gewoontjes. Qua prijs-kwaliteit is het dan overall op het randje. Decor is bijzonder met het gebruik van hout maar de koeienhuiden zitjes zijn dan weer raar. Het personeel verveelde zich en liet dat wel erg goed merken. Goede ervaring maar gezien de lovende besprekingen hier, viel het wat tegen.

Gegeten op 27 januari 2015

Stephaniepet

Mijn vriend en ik gaan elk jaar een weekend naar Amersfoort omdat we het zo een heerlijke stad vinden. Vijf jaar geleden liepen we heel random El Ternero binnen en sindsdien is het ons vaste restaurant geworden! Wat een super leuk restaurant; het eten is fantastisch lekker (vooral het vlees is nergens anders zo mals en smaakvol), de service is uitmuntend (de kok komt altijd even vragen of het smaakt en of alles naar wens is) en de sfeer is heel relaxed. Afgelopen jaar hebben we bij El Ternero zelfs de naam van onze pasgeboren zoon bedacht. Voor ons dus een bijzondere plek... Al met al een echte aanrader!!!

Gegeten op 10 oktober 2014

RienSara

Wat een prachtig restaurant ! Als je binnenkomt dan valt de artistieke vormgeving van het interieur je meteen op. Het eten is top ! Wat een mals vlees. En dan als klapper een gratis dessert omdat ik tussen neus en lippen door het verteld dat het de trouwdag van mij en mijn Iraanse vrouw was. Hier wil ik zeker weer eens terugkomen

Gegeten op 28 december 2014

MirandaRein

Op Valentijnsdag al heerlijk genoten van service, eten en decor, maar onze trouwdag vorige week was ook weer een topper! Zonder dat we er veel aandacht aan gaven, ontvingen wij voor deze feestdag een heerlijk dessert van het huis. Zeer attent! Top restaurant qua eten, maar zeker ook qua service. Daar kunnen andere restaurants nog veel van leren!

Gegeten op 17 december 2014

marcel206

Elternero is echt een restaurant waar je altijd lekker kan eten. Ik heb daar nu meerdere gerechten geprobeerd en ben nog nooit terleurgesteld. De bediening is top en heel attent. Vergeleken met veel andere restaurants waar ik gegeten heb steekt El Ternero er met kop en schouders bovenuit.

Zeer zeker een aanrader voor een ieder die in Amersfoort woont of op bezoek komt.

Gegeten op 11 december 2014

Eefjelekkerbek

Met een gezelschap van 7 collega's bij El terneros gegeten. Vooraf lekker geborreld met een tapasschotel. Er werd rustig de tijd genomen, attente bediening die regelmatig nog even checken of er niemand dorst had. Hoofdgerechten; 6 ribeyes in knoflook gemarineerd en een kipfiletgerecht uit de oven. Daarbij werden frietjes geserveerd en kon gebruik gemaakt worden van het salade buffet. Goede kwaliteit vlees, knoflookmarinade was niet erg aanwezig (had meer gemogen van mij). Salade buffet zag er goed (vers) uit, zeker voor het tijdstip op de avond (na de 'spits'), en smaakte ook goed. Toetjes ook goed, niet bijzonder maar prima afsluiter.
Leuk dat de kok (ipv bediening) aan tafel komt vragen hoe het smaakt, erg attent.

Conclusie; zeker een aanrader, helemaal als je wilt genieten van een goed stuk vlees.

Gegeten op 13 november 2014

beezz

Voor een goed, eerlijk stuk vlees kan je hier prima terecht. Mooi klaargemaakt, precies zoals ik had gevraagd, en kwaliteitsvlees.
Naast het vlees is er weinig te beleven. voorspelbare salade, standaard groenten en dito aardappeltjes.
Vriendelijke maar standaard bediening. Decor is passend bij de kaart maar niet verrassend of nieuw.

Gegeten op 1 oktober 2014

JokeJan

Wij zijn zelf al vaker bij El Tenero wezen eten. Heerlijk eten vooral de gamba's in die heerlijke saus!! Nu gingen onze buren daar 30 oktober eten, omdat de buurvrouw jarig was die dag en ik ben zelf weleens verrast met mijn verjaardag op "vuurwerk" met een lekker ijsje door de eigenaar Nour. Ik wilde haar dezelfde leuke verrassing geven en belde op en er werd gelijk heel leuk gereageerd, dat zouden zij voor mijn buurvrouw ook doen. Het gezicht van mijn buurvrouw toen zij later bij mij aanbelde en in geuren en kleuren vertelde, dat zij zo leuk verrast was!! Heel hartelijk dank Nour dat je de verjaardag nog een extra feestelijk tintje hebt gegeven voor mijn buurvrouw en haar gezin. Zij vonden de sfeer ook heel gezellig En.........ze hebben heeeeeeerlijk gegeten!! Hartelijke groet, Joke Bouwman

Gegeten op 30 oktober 2014

manon45

Met mijn gezin hebben wij een heerlijke avond gehad en heel goed gegeten. De ossenhaas als hoofdgerecht was zeer mals en ook mijn garnalencocktail als voorgerecht en chocoladetaart als nagerecht waren goed in de smaak gevallen. Er stond een speciale Argentijnse saus op tafel, er zat een typische salade bij de ossenhaas en je kunt zelfs de hoeveelheid vlees die je wilt, bestellen. De kok vroeg of we iets te vieren hadden en daar werd wat leuks mee gedaan. Ze vinden het hier zeker belangrijk dat je lekker hebt gegeten. We werden vriendelijk behandeld en bedankt. Hier zal ik zeker nog een keer gaan eten vanwege de goede sfeer en het smakelijke eten.

Gegeten op 12 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.