bas en thea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen al jaren in dit fantastische restaurant. Het eten is werkelijk top!! en telkens nemen we vrienden mee die daarna ook terugkomen.
Onze voorkeur gaat uit naar de Ossehaas en Garnalen con salsa, echter een chiliconcarne is ook niet te versmaden.
Bediening is heel vriendelijk en zijn goed op elkaar ingespeeld.
We komen graag weer terug.
Thea en Bas.

Gegeten op 26 januari 2014

elise112
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom al jaren naar dit heerlijke restaurant. De kok is een erg vriendelijk. Er wordt gezorgd dat alles naar wens is bij zijn gasten. De kwaliteit van het vlees is dan ook in al die jaren hetzelfde gebleven. Het is gewoon niet te omschrijven hoe lekker het is!! Alles is zo goed en smaakvol.
Je hebt een enorme keuze van gerechten. De bediening is ook erg attent. Ik kom hier zeker nog heel vaak terug. Dit is voor mij de beste restaurant van Amersfoort!!

Gegeten op 25 januari 2014

hanno2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na de vele goede beoordelingen hier afgelopen weekend wezen eten. Heerlijk malse ossenhaas, bereid door de sympathieke chef die regelmatig langs je tafel loopt om te informeren hoe het smaakt. Bedienend personeel was heel attent en liet ons eerst de wijn proeven alvorens een karaf te serveren. Klein puntjes van verbetering: de geserveerde gekruide rijst was wat droog en de saladebar had wat lege bakken. Verder een erg positieve ervaring, we gaan hier zeker nog eens eten.

Gegeten op 24 januari 2014

Peter_Vlugt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ingericht restaurant. Ik heb hier meerdere keren gegeten sinds de verbouwing.
In 2010 met een grote groep collega's. Toen was het vlees werkelijk heerlijk. In 2012 met een klein gezelschap, waarbij het me opviel dat de kwaliteit van het vlees al wat minder geworden was. Afgelopen jaar hier weer twee keer bij El Ternero gegeten met mijn vriendin. Waarbij weer opviel dat de kwaliteit van het voedsel steeds verder terugloopt. Jammer, het is een zeer mooi restaurant waar de goede intenties een beetje stranden op kwaliteitsgebied!

Gegeten op 5 september 2013

RuudvdB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een bezoek aan El Ternero is altijd heerlijk: je wordt zeer warm onthaald door het bijzonder hartelijke personeel, de kok komt zijn keuken uit om te horen of het gesmaakt heeft, het vlees wordt met liefde klaargemaakt en de wijn is gewoon simpelweg goed.

Gegeten op 20 december 2013

Gertvans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Telefonisch op het laatste moment gereserveerd. Vriendelijke bediening.
Het eten was prima! De chili pollo was fantastisch en de kip cajun heerlijk gegrild. Niet te gaar, precies goed. Ook hier zeker een aanrader om lekker en niet duur te dineren.

Gegeten op 23 november 2013

thomas57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na alle lovende recenties hier hadden wij wel hoge verwachtingen. Het vlees was ok, niets op aan te merken. Carpaccio een beetje waterig. Prima eten maar niet heel bijzonder.

Gegeten op 23 november 2013

pvoorth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was wederom een verademing om na langere tijd hier weer binnen te komen. De eigenaar (Nuur) heeft het geheugen van een olifant. Het maakt ons eens te meer duidelijk dat hety een kok is in hart en ziel. De klant staat primair en met minder dan perfectie kan hij het niet doen.
We hadden gasten bij ons, en al kwamen die uit Zeeland, die gaan zeker terug komen.
Kortom het is echt een feest om hier te zijn. Het is niet de goedkoopste maar toch het geld meer dan waard.

Gegeten op 9 november 2013

Joppie1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima prijs/kwaliteit. Gezellig met een vriendin in in het voorste nisje bij het raam gezeten. Allebei een heerlijkw steak, die van mij rood besteld en perfect gebakken gekregen. Saladebar is vers, fijn warm afbakbroodje. Complimenten voor de lieve spontane bediening.

Gegeten op 1 november 2013

Witje37
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week heerlijk gegeten. Wat een fantastische service van de kok/eigenaar. We waren benieuwd naar het recept van het lekkere sausje bij het vlees. Er volgde direct een uitnodiging voor een kijkje in de keuken, en voor thuis kregen we een bakje mee. Top, zoveel gastvrijheid zie je niet vaak!! Ons zien ze nog eens terug.

Gegeten op 26 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!