Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

2. Argentijns
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

MirandaRein

Wat was het een leuke avond; valentijnsdag 2014. Het zou een verrassingsdiner worden voor manlief. Helaas belde de chef kok voor de 14e naar ons huis om de tijd te veranderen, zo doende wist manlief ineens van de verrassing af. Dat was even jammer, maar wat hebben zij het goedgemaakt die avond! Het dessert kregen wij van het huis en toen wij voldaan naar huis gingen ontvingen wij ook nog een fles wijn. De chef kok had spijt dat hij het verrassingsdinertje had verraden. Nou dat noem ik nog eens service! Buiten het feit dat de bediening top was en de service super, was het eten natuurlijk ook erg goed! We hebben heerlijk genoten en zullen zeker terugkeren!

Gegeten op 14 februari 2014

magvanderwindt

Vanavond bij El Ternero gegeten. Een aanrader! De bediening is prima en de ambiance uitstekend (lekkere muziek ook). Maar het eten is werkelijk verrukkelijk. Kortom, probeer het zelf een keer, je zult er geen spijt van hebben!

BertGroothuizen

Afgelopen week vrijdagavond (met zijn vijven) gegeten bij El Ternero. Het was onze eerste 'kennismaking'. Het restaurant zat volledig vol. De inrichting was een verrassing, maar de akoestiek was echter slecht, waardoor je echt moeite moest doen om je tafelgenoten te kunnen verstaan. De bediening was uitermate vriendelijk en attent. Er hing een goede en plezierige sfeer. Ook erg leuk (en professioneel) dat de chef zelf langs de tafels ging om de gasten te groeten. M.b.t. het eten. De reden om bij 'een Argentijn' te eten is natuurlijk het vlees. En inderdaad, het vlees was uitstekend en als je 'rare' of 'medium' bestelde, kreeg je ook inderdaad dat wat je had gevraagd. Een zeldzaamheid. De voor- en bijgerechten en ook de saladebar waren erg basic, De wijnkaart is zeer beperkt. Bij heel goed vlees hoort toch een goed glas wijn? Daar zou veel meer keuze in geboden moeten worden. Vooral de huiswijn bleek heel matig. Elk zichzelf respecterend restaurant schenkt toch een goede huiswijn, nietwaar?? De rode Salentijn, die wij bij het hoofdgerecht bestelde, was echter goed en had een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom, als je van een goed bereid stuk vlees wil genieten, niet teveel eisen stelt aan de wijnkwaliteit, je niet te veel stoort aan veel rumoer om je heen, in een zeer plezierige ambience, heel attent bediend wil worden dan is El Ternero zeker een aanrader.

Gegeten op 7 februari 2014

mischa7

Wij hebben hier meerdere keren gegeten, bij binnenkomst een warm decor van hout wat er prachtig uit zit. De sfeer is goed en het eten is heerlijk. Indien je houd van vlees ben je op het goede adres. het is niet de goedkoopste maar prijs kwaliteit is dik in orde.

Gegeten op 6 februari 2014

Tarkan

Tarkan en Malin,
wij eten er regelmatig en zijn elke keer weer zeer tevreden met het heerlijke eten, gezellige sfeer en bediening. Een restaurant dat precies weet wat ik met "goed rood" bedoel. Al meerdere jaren een vaste stek voor ons. Aanrader!

dino-x-love

Erg gezellig restaurantje met vriendelijk personeel. Het eten is ontzettend lekker en de steaks zeker een aanrader! Ik bestelde carpaccio zonder pijnboompitten, dit was niet goed doorgegeven. Er werd gelijk excuses gemaakt. Het bord ging terug dw keuken in en er werd nieuwe gemaakt. Ook kwam de kok zelf excuses maken. De saladebar vind ik ook een groot pluspunt.

bas en thea

Wij komen al jaren in dit fantastische restaurant. Het eten is werkelijk top!! en telkens nemen we vrienden mee die daarna ook terugkomen.
Onze voorkeur gaat uit naar de Ossehaas en Garnalen con salsa, echter een chiliconcarne is ook niet te versmaden.
Bediening is heel vriendelijk en zijn goed op elkaar ingespeeld.
We komen graag weer terug.
Thea en Bas.

Gegeten op 26 januari 2014

elise112

Ik kom al jaren naar dit heerlijke restaurant. De kok is een erg vriendelijk. Er wordt gezorgd dat alles naar wens is bij zijn gasten. De kwaliteit van het vlees is dan ook in al die jaren hetzelfde gebleven. Het is gewoon niet te omschrijven hoe lekker het is!! Alles is zo goed en smaakvol.
Je hebt een enorme keuze van gerechten. De bediening is ook erg attent. Ik kom hier zeker nog heel vaak terug. Dit is voor mij de beste restaurant van Amersfoort!!

Gegeten op 25 januari 2014

hanno2

Na de vele goede beoordelingen hier afgelopen weekend wezen eten. Heerlijk malse ossenhaas, bereid door de sympathieke chef die regelmatig langs je tafel loopt om te informeren hoe het smaakt. Bedienend personeel was heel attent en liet ons eerst de wijn proeven alvorens een karaf te serveren. Klein puntjes van verbetering: de geserveerde gekruide rijst was wat droog en de saladebar had wat lege bakken. Verder een erg positieve ervaring, we gaan hier zeker nog eens eten.

Gegeten op 24 januari 2014

Peter_Vlugt

Mooi ingericht restaurant. Ik heb hier meerdere keren gegeten sinds de verbouwing.
In 2010 met een grote groep collega's. Toen was het vlees werkelijk heerlijk. In 2012 met een klein gezelschap, waarbij het me opviel dat de kwaliteit van het vlees al wat minder geworden was. Afgelopen jaar hier weer twee keer bij El Ternero gegeten met mijn vriendin. Waarbij weer opviel dat de kwaliteit van het voedsel steeds verder terugloopt. Jammer, het is een zeer mooi restaurant waar de goede intenties een beetje stranden op kwaliteitsgebied!

Gegeten op 5 september 2013

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.