a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

2. Argentijns
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

Durango

Alhoewel geen grote vleeseter/liefhebber, heb ik hier uitstekend gegeten. Werkelijk perfecte entrecote, erg vriendelijk bediening, fijne sfeer en prima wijntje (huiswijn). Wel op tijd reserveren, anders vang je bot, zeker op zaterdag. Leuk detail: de chefkok die altijd persoonlijk komt informeren of je tevreden bent. Voor vis kan je misschien elders beter terecht: wel fijne gerechten, maar beperkte keuzemogelijkheden (wat natuurlijk ook niet zo vreemd is in een vleesrestaurant).

Gegeten op 21 maart 2015

Tarkan

In de weide omstreken geen betere ossenhaas te vinden!!! Precies zoals wij het willen, telkens weer.
Fijne goed gehumeurde bediening, snel vriendelijk en accuraat. De eigenaar die langskomt voor een praatje maakt je aanwezigheid zeer gewaardeerd terwijl zij de kunstenaars zijn.
Geniet van het leven en daar hoort el ternero bij

Gegeten op 18 april 2015

martin180

Kom net terug van een fantastische avond is deze geweldige tent! Onder een pakkende Argentijnse swing onwijs genoten van een paar malse stukken rund. Leuke, attente dames in de bediening en het feit dat zelfs de chef niet te min is om even aan tafel te komen voor een praatje, maakt dit voor mij één van mijn favoriete eetgelegenheden in Amersfoort!

Erastis

Per toeval (op doorreis) bij El Ternero terecht gekomen. Een sfeervol ingericht Argentijns restaurant. Kwaliteit van het vlees (ossenhaas) was perfect! Medium was echt medium. De porties vlees in de randstad zijn wat groter (misschien een tip om ook een groter stuk vlees te kunnen bestellen voor de grotere eter), maar van een fenomenale kwaliteit. Het sla-garnituur op het bord is voor de aankleding; de salade-bar biedt een ruime keuze. Mooie wijnkaart; wij hadden een heerlijk rose. Bediening was vriendelijk en zorgzaam. Als we weer in de buurt zijn dan zullen we beslist dit goede en sfeervolle Argentijnse restaurant in gedachten houden!

Gegeten op 27 maart 2015

stephan45

Op valentijnsdag ben ik samen met mijn vriendin wezen uiteten bij El Ternero. We houden allebei erg van een goed stuk vlees en zijn voor het eerst naar El Ternero geweest. Er hangt een leuke en warme sfeer in het restaurant dat aan het Onze lieve vrouweplein gelegen ligt. De eigenaar en tevens kok van het restaurant komt graag in het restaurant even naar de gasten toe om te kijken of alles naar wens is, hierdoor voel ik mij als gast stukken meer gewaardeerd.

Daarnaast is de kwaliteit van het eten ver boven verwachting. De keuze qua voorgerechten mag coor mij part iets diverser, maar de kwaliteit van de gerechten (met name het vlees) is echt uitstekend.

Dit is zeker een restaurant waar ik graag nog een keer terug wil komen.

Gegeten op 14 februari 2015

Rick819

Inmiddels ons 4e bezoek en de spareribs blijven geweldig! Service is altijd prima, hoewel wat vaker gevraagd mag worden of klanten nog iets te drinken wensen.

Gegeten op 6 februari 2015

rodewijn48

Vanavond voor de 1stex super lekker gegeten. zeer vriendelijk personeel. de eigenaar kwan aan tafek in te vragen of alles naar wens was. wat een mooie zaak. Heel sfeervol! Helemaal toppi. als we weer un Amersfoort zijn gaan we hier weer eten.

Gegeten op 12 februari 2015

Erike

Heerlijk eten! Beste ossenhaas ever! Lekker knus, wel op tijd reserveren als je in het weekeinde wilt eten. Bestel ook eens de fajitas.

Gegeten op 7 februari 2015

dirkbeekman

Heerlijk vanavond gegeten, lekker mals vlees zoals we het hebben wilde, kwamen zelfs nog vragen of alles naar wens was en ze vonde dat het voorgerecht te lang had geduurd voor we het kregen(niet gemerkt overigens). We kregen dan ook nog een kop koffie van het huis, helemaal geweldig, We waren super tevreden, dit was de eerste keer dat wij hier kwamen maar zeker niet de laatste keer. Met andere woorden van ons ben je nog niet af. en Ik ben blij dat hij niet geweten heeft dat ik jarig was want anders had hij denk ik als ik zo de andere reactie's iets voor mij bedacht, TOP tent kan niet anders zeggen.

Gegeten op 3 februari 2015

johan23

Voor de in Amersfoort befaamde lamsschouder gestoofd en gegrild (nummer 156) kom ik geregeld terug. Overigens zijn de andere Argentijnse vleesgerechten ook prima natuurlijk. Vriendelijke bediening en de goede gastheer bezorgen je een gezellige avond. Aanrader voor als je zin hebt in een goed stuk vlees.

Gegeten op 31 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.