• foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

2. Argentijns
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

kaatje1982

Hier komen wij als we zin hebben in een echt goed stuk ossenhaas! de beste van Amersfoort zou ik haast zeggen. Interieur is super. Als je romantisch wil eten kan je op de bankjes zitten. Heel knus. Personeel is soms wat aan de jonge kant, maar de chef maakt veel goed! Hij maakt altijd even een rondje langs de tafels om te vragen of alles inorde is. Top!

Gegeten op 28 november 2014

Erastis

Per toeval (op doorreis) bij El Ternero terecht gekomen. Een sfeervol ingericht Argentijns restaurant. Kwaliteit van het vlees (ossenhaas) was perfect! Medium was echt medium. De porties vlees in de randstad zijn wat groter (misschien een tip om ook een groter stuk vlees te kunnen bestellen voor de grotere eter), maar van een fenomenale kwaliteit. Het sla-garnituur op het bord is voor de aankleding; de salade-bar biedt een ruime keuze. Mooie wijnkaart; wij hadden een heerlijk rose. Bediening was vriendelijk en zorgzaam. Als we weer in de buurt zijn dan zullen we beslist dit goede en sfeervolle Argentijnse restaurant in gedachten houden!

Gegeten op 27 maart 2015

stephan45

Op valentijnsdag ben ik samen met mijn vriendin wezen uiteten bij El Ternero. We houden allebei erg van een goed stuk vlees en zijn voor het eerst naar El Ternero geweest. Er hangt een leuke en warme sfeer in het restaurant dat aan het Onze lieve vrouweplein gelegen ligt. De eigenaar en tevens kok van het restaurant komt graag in het restaurant even naar de gasten toe om te kijken of alles naar wens is, hierdoor voel ik mij als gast stukken meer gewaardeerd.

Daarnaast is de kwaliteit van het eten ver boven verwachting. De keuze qua voorgerechten mag coor mij part iets diverser, maar de kwaliteit van de gerechten (met name het vlees) is echt uitstekend.

Dit is zeker een restaurant waar ik graag nog een keer terug wil komen.

Gegeten op 14 februari 2015

Rick819

Inmiddels ons 4e bezoek en de spareribs blijven geweldig! Service is altijd prima, hoewel wat vaker gevraagd mag worden of klanten nog iets te drinken wensen.

Gegeten op 6 februari 2015

rodewijn48

Vanavond voor de 1stex super lekker gegeten. zeer vriendelijk personeel. de eigenaar kwan aan tafek in te vragen of alles naar wens was. wat een mooie zaak. Heel sfeervol! Helemaal toppi. als we weer un Amersfoort zijn gaan we hier weer eten.

Gegeten op 12 februari 2015

Erike

Heerlijk eten! Beste ossenhaas ever! Lekker knus, wel op tijd reserveren als je in het weekeinde wilt eten. Bestel ook eens de fajitas.

Gegeten op 7 februari 2015

dirkbeekman

Heerlijk vanavond gegeten, lekker mals vlees zoals we het hebben wilde, kwamen zelfs nog vragen of alles naar wens was en ze vonde dat het voorgerecht te lang had geduurd voor we het kregen(niet gemerkt overigens). We kregen dan ook nog een kop koffie van het huis, helemaal geweldig, We waren super tevreden, dit was de eerste keer dat wij hier kwamen maar zeker niet de laatste keer. Met andere woorden van ons ben je nog niet af. en Ik ben blij dat hij niet geweten heeft dat ik jarig was want anders had hij denk ik als ik zo de andere reactie's iets voor mij bedacht, TOP tent kan niet anders zeggen.

Gegeten op 3 februari 2015

johan23

Voor de in Amersfoort befaamde lamsschouder gestoofd en gegrild (nummer 156) kom ik geregeld terug. Overigens zijn de andere Argentijnse vleesgerechten ook prima natuurlijk. Vriendelijke bediening en de goede gastheer bezorgen je een gezellige avond. Aanrader voor als je zin hebt in een goed stuk vlees.

Gegeten op 31 januari 2015

tanjariane

Gegeten op 29 januari 2015

Frisoboy

Op een doordeweekse avond in dit restaurant gegeten. Het vlees is van bovengemiddelde kwaliteit, zo mals en goed klaargemaakt. De erbij geserveerde sauzen steken daar schril bij af, knoflooksaus met weinig knoflook en fletse champignonsaus. De (garnalen) soep vooraf is gewoontjes. Qua prijs-kwaliteit is het dan overall op het randje. Decor is bijzonder met het gebruik van hout maar de koeienhuiden zitjes zijn dan weer raar. Het personeel verveelde zich en liet dat wel erg goed merken. Goede ervaring maar gezien de lovende besprekingen hier, viel het wat tegen.

Gegeten op 27 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.