Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

2. Argentijns
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

Nicolien90

Heerlijk gegeten. Malse Ossehaas, smakelijke Entrecote en heerlijke Ribeye. uitgebreide keuze aan verschillende vleessoorten, ook nog samen te stellen op combinatie/gewicht naar keuze. Verse salade bar. En de huiswijn is precies goed

Gegeten op 30 september 2014

manon45

Met mijn gezin hebben wij een heerlijke avond gehad en heel goed gegeten. De ossenhaas als hoofdgerecht was zeer mals en ook mijn garnalencocktail als voorgerecht en chocoladetaart als nagerecht waren goed in de smaak gevallen. Er stond een speciale Argentijnse saus op tafel, er zat een typische salade bij de ossenhaas en je kunt zelfs de hoeveelheid vlees die je wilt, bestellen. De kok vroeg of we iets te vieren hadden en daar werd wat leuks mee gedaan. Ze vinden het hier zeker belangrijk dat je lekker hebt gegeten. We werden vriendelijk behandeld en bedankt. Hier zal ik zeker nog een keer gaan eten vanwege de goede sfeer en het smakelijke eten.

Gegeten op 12 oktober 2014

evert87

Ben hier gaan eten met mijn Ouders en Zus & Zwager...etentje was geplant met het slagen van mijn opleiding.
Na aanbeveling had ik voor dit restaurant gekozen.
Bediening maakte een vriendelijke indruk,maar maakte een stomme fout om mijn bord al weg te halen,terwijl we nog niet klaar waren.
Bestek lag uitelkaar links en recht op het bord,voor internationale begrippen betekend dat je niet klaar bent met eten.
Zodra het bestek naast elkaar licht naar het midden van het bord,dan ben je uitgegeten.
Had als hoofdmenu gekozen voor de Lamschouder,was wel lekker maar had toch meer verwacht.
Naar mening miste het vlees net de finishing touch,naar waar je het water in de mond loopt.
Vlees mag wat meer pit hebben....wel goed,maar toch een beetje teleurgesteld,had er meer van verwacht.

Gegeten op 5 oktober 2014

Mich75

Dit restaurant stond al een tijdje op ons verlanglijstje en vanavond konden we dan zelf onder vinden of de goede waarderingen op zijn plek zijn. En ja dit restaurant voldoet in onze ogen. Bediening is goed, vriendelijk en snel. Ondanks de drukte kunnen de twee meiden in de bediening het goed bijbenen. Eten is heerlijk, hadden biefstuk en Ossenhaas. Beiden heerlijk bereid. Na afloop moesten we 100 euro met zijn tweeën afrekenen. Wat niet duur is voor de geboden eten. Gewoon een absolute aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2014

Stephan89

een klein restaurantje op een locatie waar je misschien snel voorbij loopt. eenmaal binnen gekomen zit het wel vol, en dat het vol zit is niet geheel zonder reden. het is een steakhouse zoals een steakhouse hoort te zijn maar ook weer niet. aan de ene kant de bankjes met koeien huiden maar aan de andere kant een prachtig kunstzinnig vormgegeven wanden van pallet hout. waar veel steakhouse restaurants al snel een vreetschuur worden heeft dit zaakje een goede sfeer, vriendelijke bediening die niet opdringerig is maar wel snel en bovenal dat waarvoor je naar een Steakhouse gaat, het vlees!, en laat dat nou van een uitmuntende kwaliteit zijn
mocht je een keer in Amersfoort zijn en wat willen eten loop hier dan niet voor bij

Gegeten op 17 augustus 2014

ChristiaanUtrecht

Weer heerlijk gegeten; we komen hier vaak en altijd goed met vriendelijke service, dat zie je niet vaak. Ze nemen de tijd om een praatje met je te maken en dat is erg fijn. Argentijnse ossenhaas is mijn favoriet!

Gegeten op 7 augustus 2014

Geniet_je

Voor een stuk vlees kan je in Amersfoort prima hier terecht. Geen poespas, gewoon mooi klaargemaakte vlees. De patat/aardappeltjes, saus en groente moet je helaas weinig van verwachten. Het interieur is leuk en doordacht.

Gegeten op 30 april 2014

HarrydenOuden

Wederom heerlijk gegeten, vooral de beef de lomo was ongelooflijk mals en lekker. Het blijft genieten geblazen bij El Ternero, wij kunnen het van harte aanbevelen.

Gegeten op 22 april 2014

elmy

Het eerste wat ons opvalt als we binnenkomen is het fijne sfeertje dat hier heerst. De drie jonge meiden aan het werk, zijn vriendelijk en attent en de Margarita's die we bestellen komen snel en zijn heerlijk. Het interieur bevalt ons erg; koeienhuid op de bankjes, mooie stalen stieren-lampenkapjes, prachtige foto's van flamenco danseressen en een bijzondere wandbekleding van pallet-onderdelen. We zijn vooral onder de indruk van de enorme spectaculaire foto van een stier, die duidelijk door dezelfde kunstenaar is gemaakt als de pallet-wand. In de krantenartikelen die bij de saladbar hangen, lezen we later dat het interieur door lokale kunstenaars en m.b.v. vrijwilligers is aangepakt. De eigenaar blijkt een Afghaan te zijn -die tijdens het eten zelf aan tafel komt vragen of het smaakt- en ook de Spaanse muziek draagt bij aan het gevoel dat dit geen doorsnee Argentijnse grill is. Het vlees voldoet -gelukkig- wel volledig aan die verwachting; de biefstuk en ossenhaas die we eten zijn beiden heerlijk mals en smaakvol en de geroosterde paprika, de friet en gegrilde maiskolf smaken ook meer dan uitstekend. De saladbar is niet heel bijzonder, maar wij houden er van om zelf te kunnen kiezen. Jammer dat de saus bij de dame blache die we delen niet van echte chocolade is gemaakt, maar al met al is El Ternero zeker een aanrader!.

Gegeten op 19 april 2014

Meatlove-rs

Wijn: 1492 Tinto Mendoza is zoals de kaart vermeldt een stoere, krachtige wijn maar toch een prima doordrinker. Niet super verfijnd, maar zeer passend bij het mooie rode vlees dat men hier serveert.
Vooraf de tapa mixtos genomen: goed variatie van erg lekker en mals vlees. Calamaris was daarbij beetje dissonant.
Als hoofdgerecht van de 'vrije keuze' Carnas Supremas een Rib-eye van 400g genomen en die was werkelijk onovertroffen lekker; topkwaliteit vlees en deskundig bereid. De kok weet hier wat een vleesliefhebber bedoeld met 'rare' bereiding. Voor de tijd die je nodig hebt om een dergelijk stuk vlees te verorberen zou het bord wel duidelijk beter voorverwarmd moeten zijn.
Bediening was zeer naar tevredenheid. Twee behoorlijk jonge dames die vlot, vriendelijk en professioneel service boden.
Decor van het restaurant kenmerkt zich door een sfeervolle kleurstelling van steenrood, zwart en licht hout wat ook origineel was vormgegeven. Verder diverse banken stijlvol bekleedt met koeienhuiden. Past goed bij het type restaurant.

Al met al een zeer aangename eetervaring rijker en als echte liefhebbers van vlees zullen wij hier zeker vaker naartoe gaan.

Gegeten op 2 april 2014

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.