Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten

3. Topper 2015
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 462 18 28

CHM8b

Eten is super. Vers wokbuffet wat goed in de gaten wordt gehouden waardoor je niet mis grijpt. Chinese tapa's kaart is super. Sushi wordt vers klaar gemaakt en dat proef je. Decor krijgt een 7. Als je aan de straatkant zit, zit je met z'n 2en super, als je aan de spoor kant zit, zit je een beetje verloren omdat daar meestal de grote groepen zitten.

Gegeten op 5 oktober 2014

IngerE

Hier gegeten met een groep op een drukke zaterdagavond. Zeer ruime keuze van de tapaskaart, voor iedereen wat wils. Kwaliteit eten zeer goed, er werd duidelijk gewerkt met verse groenten en fruit. Ondanks de drukte bediening zeer alert en vlot en erg klantgericht, perfect. Dat er geen tijdslimiet is zoals bij veel andere wokrestaurants maakt dat het zeer relaxed eten is. Al met al zeer geslaagd. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

lianne11

Wij komen regelmatig eten vanwege de gunstige ligging net naast het station.
De inrichting is modern, je voelt je gelijk op je gemak.
De nieuwe tapaskaart is overzichtelijker gemaakt, het wokken en de tapas blijven van goede kwaliteit.
Wel hebben wij al diverse keren meegemaakt dat de rekening bij het afrekenen niet klopt. (Rekening van 4 personen wokken, terwijl wij met z'n 2en waren)
Dit wordt echter wel direct door de eigenaar opgelost.
Dit restaurant is zeker een aanrader om met een groep te gaan eten: heerlijk eten, ongedwongen sfeer en ligging net naast het station.
Vanwege de drukte moet er altijd wel gereserveerd worden.

Gegeten op 1 augustus 2014

n.w.

fantatisch Ik kom vanwege mijn zware handicap niet binnen maar wordt omdat ik vaak een meeneem gerecht buiten geholpen. Vooral de loempia kip is klasse

Gegeten op 1 juni 2014

Wilm6

Gisteren voor de tweede keer te gast bij Wok het Oosten. Van de vorige keer goede herinneringen over gehouden aan met name de sfeer in het restaurant. Deze keer zaten we aan de treinkant waar de muziek harder aanstond (werd zachter gezet op ons verzoek) met een grote groep gasten naast ons. Dat viel iets tegen. Qua bediening maakt het erg uit wie je aan je tafel krijgt. Een aantal jonge dames die onze kant bedienden zijn beduidend minder enthousiast gastvrij als nog wat andere personeelsleden. De eigenaar zelf is een heel aardige man die gasten een welkom gevoel geeft! Het eten was heerlijk. Fijn dat er zoveel keuze is uit lekkere gerechten, nog lang niet alles geprobeerd. Bij een volgende gelegenheid ben ik er weer, maar dan weer aan de voorkant van het restaurant.

Gegeten op 29 april 2014

amanda16

Heerlijk eten en geweldige service! De eigenaar herkent je na je eerste bezoek en geeft persoonlijke aandacht (en korting :)). Ook voor afhaal een aanrader!

Gegeten op 31 oktober 2013

Joppie1234

Wij komen hier geregeld. Prijs / kwaliteit blijft fantastisch. Inderdaad geen shifts, wok is vers en wordt regelmatig bijgevuld. Chinese tapa's zijn super. De shushi wordt vers voor je gemaakt. Vriendelijke eigenaar, goed personeel.

Gegeten op 2 maart 2014

consument20

Ontzettend lekker eten, en een erg aardige manager. Er is veel keus en het is heerlijk omdat er ook geen tijd aan zit, zoals andere all you can eat restaurants.

Gegeten op 11 januari 2014

Snoepped

Op advies van een vriend waren we naar Wok Het Oosten geweest. Onze eerste indruk was de sfeervolle inrichting. Zeer gezellige restaurant door de verlichting. Het eten en de bediening is ook zeer goed. Teveel keuzes en ook een tapas kaart naar het wokken....heerlijk !!

Een woord: TOPPER !! Waarom hebben we niet eerder ontdekt. Deze staat zeker in onze top 2 lijst.

We kunnen de auto ook gratis parkeren bij de parkeergarage Argonaut.

Tot gauw !!

Gegeten op 18 januari 2014

mauritswever

Normaal zou ik zelf niet direct kiezen voor een wokrestaurant, maar door een prijs die ik gewonnen had kwamen we bij Wok het Oosten in Amersfoort terecht. Wat als eerste opvalt is de enorme drukte, ik had al twee andere avonden geprobeerd om te reserveren, maar het restaurant zat domweg vol. De inrichting is eenvoudig maar stijvol en niet de kitsch van de gemiddelde dorpschinees.

De keuze tussen de tapaskaart/wok en de vaste menukaart werd helder aan het begin van de avond uitgelegd, wij gingen voor de tapas/wok. De tapasgerechten vul je in op een bestelkaart en worden daarna vlot gebracht. Prettig is dat niet alle gerechten gelijk komen maar dat ze één voor één gebracht worden waardoor je de hele avond gezellig kunt tafelen. De bediening is buitengewoon alert en vlot, zonder opdringerig te zijn. Het geheel werkt als een goed geoliede machine, complimenten! Het wokbuffet is uitgebreid en wordt goed bijgevuld, de koks die de gerechten wokken zijn buitengewoon vriendelijk en geven advies over de saus.

De kwaliteit van het eten is goed, producten zijn vers en smakelijk. Voor een buitengewone smaaksensatie hoef je geen wokrestaurant te bezoeken, maar we hebben heerlijk zitten tafelen met een variatie van traditionele Chinees-Indische gerechtjes en sushi. Mijn tafelgenote die geen vlees eet kon met de keuze op de kaart prima uit de voeten. Door de vaste prijs en goede kwaliteit is de prijs-kwaliteitsverhouding erg goed!

Ik kan Wok het Oosten zeker aanraden voor ongedwongen lekker eten in een goede sfeer. Misschien niet dat speciale diner met je partner, maar na een dag wandelen, met je bedrijf of vereniging is het absoluut de moeite waard. Wel bijtijds reserveren!

Gegeten op 24 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.