Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten

3. Topper 2015
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 462 18 28

nnsxo

Wij zijn hier een paar dagen geleden wezen eten. En wij hebben erg genoten. Vooral omdat er veel variatie is waardoor er voor iedereen wat lekkers is! Zeer goeie kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijk personeel. De eigenaar was overigens ook zeer vriendelijk, erg betrokken naar zijn klanten toe. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gegeten op 26 februari 2015

Stephan89

Ik heb hier onlangs met een vrij grote groep gegeten
Ik hou niet van wokken en was blij verrast dat ze een tappas kaart hadden, bleken Aziatische kleine gerechtje te zijn (geef het een naam maar noem het geen tappas, dat zijn het niet)
Die kleine gerechters waten overigens wel erg lekker
Ook heb ik mij latten verlijden om toch maar even de wok uit te proberen
Die wok smaakte nergens naar maar dat hoort bij wokken geloof ik
Tot zo ver was het eten prima, niet bijzonder maar zeker niet slecht
Wat mij daarentegen behoorlijk tegen viel was de omgang met grote groepen
Zeker als ik een aantal recensies hier lees zou je zeggen dat ze daar ervaring mee hebben maar dat idee had ik niet
14 man aan een ronde tafel met daaraan een rechte tafel neer zetten werkt gewoon niet, uiteindelijk heeft niet iedereen contact met elkaar aan de tafel, natuurlijk heb je bij een andere tafel opstelling ook niet maar nu zat ik bij een aantal van ons tegen de rug aan te kijken
Ook de bediening liet zwaar te wensen over
Veel bestelde gerechtjes die besteld waren heb ik nooit op tafel gezien en met de drank liep het consequent spaak, het klopte gewoon nooit
Ze waren overigens wel vriendelijk

Gegeten op 21 februari 2015

peer6

Zoals ook alle vorige keren was deze avond weer een fantastische ervaring.
Dit keer waren wij met een groep van 16 personen.
Prima wok mogelijkheden en Tappaskaart. De kok's doen reuze hun best en het restaurant personeel is prettig, oplettend en netjes.
Een prima aanrader voor iedereen die voor een schappelijke prijs lekker wil dineren en een gezellige avond wil hebben.

Gegeten op 10 februari 2015

em2

Het was ijskoud in het restaurant, met de winterjas aan de avond kleumend doorgebracht, het personeel deed niets om het warmer te stoken en er kon geen excuus vanaf bij het verlaten van de ijshut. Eten was deze keer matig ( tapas) , we moesten zelf de kaart wegbrengen, want er was geen personeel die dit kwam doen. De vorige twee keer dat wij hier gegeten hebben was het goed, maar er komt geen vierde keer meer. Brrrr wat een afschuwlijk oud jaar hebben we hier gehad.

Gegeten op 31 december 2014

roelie9

Ik heb er voor de tweede kerstdag een buffet thuis laten bezorgen, voor 9 personen, normaal moet je bij de Chinees altijd twee personen minder rekenen .we hadden beter voor vier personen meer kunnen nemen. Het was zo weinig. Erg jammer, je verwacht toch wel dat je gasten lekker kunnen eten zonder na te hoeven denken is er wel genoeg voor iedereen erg jammer!!

Gegeten op 26 december 2014

CHM8b

Eten is super. Vers wokbuffet wat goed in de gaten wordt gehouden waardoor je niet mis grijpt. Chinese tapa's kaart is super. Sushi wordt vers klaar gemaakt en dat proef je. Decor krijgt een 7. Als je aan de straatkant zit, zit je met z'n 2en super, als je aan de spoor kant zit, zit je een beetje verloren omdat daar meestal de grote groepen zitten.

Gegeten op 5 oktober 2014

IngerE

Hier gegeten met een groep op een drukke zaterdagavond. Zeer ruime keuze van de tapaskaart, voor iedereen wat wils. Kwaliteit eten zeer goed, er werd duidelijk gewerkt met verse groenten en fruit. Ondanks de drukte bediening zeer alert en vlot en erg klantgericht, perfect. Dat er geen tijdslimiet is zoals bij veel andere wokrestaurants maakt dat het zeer relaxed eten is. Al met al zeer geslaagd. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

lianne11

Wij komen regelmatig eten vanwege de gunstige ligging net naast het station.
De inrichting is modern, je voelt je gelijk op je gemak.
De nieuwe tapaskaart is overzichtelijker gemaakt, het wokken en de tapas blijven van goede kwaliteit.
Wel hebben wij al diverse keren meegemaakt dat de rekening bij het afrekenen niet klopt. (Rekening van 4 personen wokken, terwijl wij met z'n 2en waren)
Dit wordt echter wel direct door de eigenaar opgelost.
Dit restaurant is zeker een aanrader om met een groep te gaan eten: heerlijk eten, ongedwongen sfeer en ligging net naast het station.
Vanwege de drukte moet er altijd wel gereserveerd worden.

Gegeten op 1 augustus 2014

n.w.

fantatisch Ik kom vanwege mijn zware handicap niet binnen maar wordt omdat ik vaak een meeneem gerecht buiten geholpen. Vooral de loempia kip is klasse

Gegeten op 1 juni 2014

Wilm6

Gisteren voor de tweede keer te gast bij Wok het Oosten. Van de vorige keer goede herinneringen over gehouden aan met name de sfeer in het restaurant. Deze keer zaten we aan de treinkant waar de muziek harder aanstond (werd zachter gezet op ons verzoek) met een grote groep gasten naast ons. Dat viel iets tegen. Qua bediening maakt het erg uit wie je aan je tafel krijgt. Een aantal jonge dames die onze kant bedienden zijn beduidend minder enthousiast gastvrij als nog wat andere personeelsleden. De eigenaar zelf is een heel aardige man die gasten een welkom gevoel geeft! Het eten was heerlijk. Fijn dat er zoveel keuze is uit lekkere gerechten, nog lang niet alles geprobeerd. Bij een volgende gelegenheid ben ik er weer, maar dan weer aan de voorkant van het restaurant.

Gegeten op 29 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.