Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten

3. Topper 2015
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 462 18 28

muziekboot

Gisteren hier met z'n tweeën wezen eten en gebruik gemaakt van het onbeperkt tapas- en wok-menu. Je kunt max. vijf keer bestellen en mag dan vier gerechten per persoon. Wij kwamen niet verder dan zes a zeven gerechten (en tussendoor nog wat kleinigheden van de wokbalie), want de hapjes waren toch wel redelijk groot. Een enkel gerechtje viel tegen (bijvoorbeeld de Babi Pangang was aan de droge kant), maar andere dingen waren echt om te smullen! Probeer eens de wat minder bekende chinese gerechten, zoals de Kip peper & zout of de King To Kai. Ook de beide soorten sate van de wokbalie waren erg lekker en mals.
Een klein puntje van kritiek: bij onze eerste ronde van acht gerechtjes werden er vijf vrij vlot bezorgd, doch de andere drie lieten lang op zich wachten. Waarschijnlijk had dat met de drukte te maken, want het restaurant zat vrijwel vol.
Het restaurant ligt naast station Amersfoort en is dus goed te bereiken. De inrichting is vrij modern en zeker niet oubollig chinees. Het personeel was erg vriendelijk en attent! Lege bakjes werden meteen weggehaald, zodat de kleine tafel niet te vol stond.

Gegeten op 5 april 2015

Mwaboetsje

Wij aten hier met de hele familie. Mijn invalide moeder werd met alle egards ontvangen en bediend. Verder is het leuk dat iedereen wat te doen heeft (tapas uitkiezen, bij het wokbuffet ingrediënten uitkiezen) en dat dat dan ook tot een heerlijk resultaat leidt! Het eten vonden wij heerlijk (lekkerste peking eend ooit, alles supervers en goed bereid), en ook de wok-gerechten zijn niet te versmaden, al hangt het wel van je eigen keuze van ingrediënten af. Prijs-kwaliteit subliem, en daar valt ook de witte wijn onder! Grote glazen werkelijk mooie wijn voor zeer schappelijke prijs. Decor: leuk is dat je als gezelschap een ronde tafel hebt met daarop een glazen draaiplateau. Zo kan iedereen van iedereens gekozen hapjes genieten. Bovendien is er een mooi aquarium te bewonderen. Bediening is meer dan vriendelijk!

Gegeten op 14 februari 2015

Puregroove

Wederom heerlijk gegeten. De zaak zat helemaal vol, en gelukkig merkte je dat niet. goede service, lekker eten, en van alles voldoende. De Oosterse tapas werken goed. Een leuke manier om naast het wokken en "standaard" Chinese gerechtjes nog wat anders te eten.

de bediening is vlot en vriendelijk en de manager/ eigenaar laat zich ook zien en horen. Niks op aan te merken

Gegeten op 1 maart 2015

nnsxo

Wij zijn hier een paar dagen geleden wezen eten. En wij hebben erg genoten. Vooral omdat er veel variatie is waardoor er voor iedereen wat lekkers is! Zeer goeie kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijk personeel. De eigenaar was overigens ook zeer vriendelijk, erg betrokken naar zijn klanten toe. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gegeten op 26 februari 2015

Stephan89

Ik heb hier onlangs met een vrij grote groep gegeten
Ik hou niet van wokken en was blij verrast dat ze een tappas kaart hadden, bleken Aziatische kleine gerechtje te zijn (geef het een naam maar noem het geen tappas, dat zijn het niet)
Die kleine gerechters waten overigens wel erg lekker
Ook heb ik mij latten verlijden om toch maar even de wok uit te proberen
Die wok smaakte nergens naar maar dat hoort bij wokken geloof ik
Tot zo ver was het eten prima, niet bijzonder maar zeker niet slecht
Wat mij daarentegen behoorlijk tegen viel was de omgang met grote groepen
Zeker als ik een aantal recensies hier lees zou je zeggen dat ze daar ervaring mee hebben maar dat idee had ik niet
14 man aan een ronde tafel met daaraan een rechte tafel neer zetten werkt gewoon niet, uiteindelijk heeft niet iedereen contact met elkaar aan de tafel, natuurlijk heb je bij een andere tafel opstelling ook niet maar nu zat ik bij een aantal van ons tegen de rug aan te kijken
Ook de bediening liet zwaar te wensen over
Veel bestelde gerechtjes die besteld waren heb ik nooit op tafel gezien en met de drank liep het consequent spaak, het klopte gewoon nooit
Ze waren overigens wel vriendelijk

Gegeten op 21 februari 2015

peer6

Zoals ook alle vorige keren was deze avond weer een fantastische ervaring.
Dit keer waren wij met een groep van 16 personen.
Prima wok mogelijkheden en Tappaskaart. De kok's doen reuze hun best en het restaurant personeel is prettig, oplettend en netjes.
Een prima aanrader voor iedereen die voor een schappelijke prijs lekker wil dineren en een gezellige avond wil hebben.

Gegeten op 10 februari 2015

em2

Het was ijskoud in het restaurant, met de winterjas aan de avond kleumend doorgebracht, het personeel deed niets om het warmer te stoken en er kon geen excuus vanaf bij het verlaten van de ijshut. Eten was deze keer matig ( tapas) , we moesten zelf de kaart wegbrengen, want er was geen personeel die dit kwam doen. De vorige twee keer dat wij hier gegeten hebben was het goed, maar er komt geen vierde keer meer. Brrrr wat een afschuwlijk oud jaar hebben we hier gehad.

Gegeten op 31 december 2014

roelie9

Ik heb er voor de tweede kerstdag een buffet thuis laten bezorgen, voor 9 personen, normaal moet je bij de Chinees altijd twee personen minder rekenen .we hadden beter voor vier personen meer kunnen nemen. Het was zo weinig. Erg jammer, je verwacht toch wel dat je gasten lekker kunnen eten zonder na te hoeven denken is er wel genoeg voor iedereen erg jammer!!

Gegeten op 26 december 2014

CHM8b

Eten is super. Vers wokbuffet wat goed in de gaten wordt gehouden waardoor je niet mis grijpt. Chinese tapa's kaart is super. Sushi wordt vers klaar gemaakt en dat proef je. Decor krijgt een 7. Als je aan de straatkant zit, zit je met z'n 2en super, als je aan de spoor kant zit, zit je een beetje verloren omdat daar meestal de grote groepen zitten.

Gegeten op 5 oktober 2014

IngerE

Hier gegeten met een groep op een drukke zaterdagavond. Zeer ruime keuze van de tapaskaart, voor iedereen wat wils. Kwaliteit eten zeer goed, er werd duidelijk gewerkt met verse groenten en fruit. Ondanks de drukte bediening zeer alert en vlot en erg klantgericht, perfect. Dat er geen tijdslimiet is zoals bij veel andere wokrestaurants maakt dat het zeer relaxed eten is. Al met al zeer geslaagd. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Oriëntaals Wokrestaurant Het Oosten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.