Merlot

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 455 76 14

Jean1010

Aanrader. Gisteravond met 4 personen gegeten ihkv restaurantweken. Zeer genoten van heerlijke en verrassende gerechten, afgewisseld met lekkere amuses. Je zit lekker, prima ambiance bij vol restaurant, echter de inrichting (deels zwart en glittering) is persoonlijk en ietwat kil. Hout en hier en daar wat meer groen zou de sfeer ten goede komen en zou meer recht doen aan de locatie en de presentatie van de gerechten. Bediening is prettig en deskundig. Uitstekende en verrassende wijnen in het wijnarrangement. We komen zeker terug.

Gegeten op 6 maart 2015

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Een plaatje om te zien. Het waren kleine gerechtjes. Voor ons hadden ze iets groter mogen zijn. Bediening was prima. Inrichting leuk gedaan. We hadden er wel meer van verwacht. tip: rookhoekje buiten

Gegeten op 28 februari 2015

tineke15

Tafelen bij Merlot is een echte culinaire avond uit: Sfeervolle ambiance met voldoende afstand tussen de tafels, fijne stoelen en prettige achtergrondmuziek. Bediening is deskundig, attent en vriendelijk. Goede sommelier die iedere wijn van het mooie wijnarrangement toelicht. Het 6 gangen proeverijmenu is een lust voor het oog en de smaken zijn voortreffelijk. En we werden verrast met diverse amuses, zelfs een pre-dessert amuse. Kortom, we hebben genoten!

Gegeten op 25 februari 2015

gerrie17

Via online reservering

We hebben weer heerlijk gegeten en gedronken !
Deze keer waren we er met mijn zoon , schoondochter en vrienden van hun .
Het is elke keer weer een genot .

Gegeten op 21 februari 2015

remko15

Via online reservering

Geweldig als altijd. Fantastische gerechten en briljante amuses. De ontvangst en bediening is hartelijk. Ook leuk is de toelichting die je bij de wijnen krijgt.

Gegeten op 20 februari 2015

SerdesH

Via online reservering

Voor het eerst bij Merlot gegeten, na goede verhalen gehoord te hebben. Mooie inrichting, maar wel erg clean en zakelijk. Ook de bediening komt erg zakelijk over. Niet echt een restaurant voor een intiem of romantisch etentje, alles straalt een kille atmosfeer uit.
Eten was niet slecht echter te weinig vlees voor een 6 gangen menu. Had wel wat meer in mogen zitten. Wel een mooie presentatie. Desser(tje)s waren lekker, maar had ook wat meer mogen zijn.

Gegeten op 17 februari 2015

daisy30

Via online reservering

Wij hebben hier afgelopen dinsdag gegeten. Wij hadden het iens diner deal van 6-gangen en het was echt fantastisch.
Ze hadden er echt kunstwerkjes van gemaakt.
We kregen daarbij nog 2 amuses en een extra gang voor het dessert.
Service was ook super.
Ik zou merlot zeker aanraden!

Gegeten op 17 februari 2015

mnieuwenhuyse

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Merlot, prima 6 gangen verrassingsmenu met aardige gerechten. Via Iens deals voor bijna de helft van de prijs is het qua prijs/kwaliteitsverhouding echt uitstekend.
Niet alle gangen bieden het volledige arsenaal aan smaken dat zou kunnen maar alle gangen zijn smaakvol en zien er prachtig uit. De (deels ongegaarde) makreel met (enigzins zoet-zure) ui en komkommer is prachtig en een dappere keuze van de chef. Ook een halve-glazen wijnarrangement voor een prima prijs draagt bij aan de prettige avond die we hebben mogen beleven bij Merlot. Prettige sfeer met een zeer attente en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 16 februari 2015

Anouk2605

Via online reservering

Het is op zich allemaal goed maar ze vallen veel in herhaling. Zowel wat uitleg over de wijnen als het eten betreft. Daarnaast was er zoveel gefriemeld op het bord dat dit ten koste gaat van de temperatuur. Het zijn erg kleine porties. Je kan wel heel relaxed zitten en hebt voldoende privacy. We hebben een gezellige avond gehad.

Gegeten op 13 februari 2015

Keesch

Met een gezelschap van drie prima gegeten bij Merlot. Het eten was ruim voldoende, net als het bijpassende wijnarrangement.

Gekozen voor een zesgangenmenu. De amuses vooraf waren erg koud (rechtstreeks uit koelkast?) en niet bijster smaakvol. Eerlijk gezegd vreesde ik toen voor de rest van de avond.

Maar de daadwerkelijke gangen waren gelukkig een stuk beter. Het gerechtje met kabeljauw kwam goed uit de verf, mooi in balans met de groenten. Ook de daarop volgende risotto was heerlijk romig en goed gegaard. De rest van de gerechten kan ik me niet meer voor de geest halen en hebben dus niet heel veel indruk gemaakt.

Locatie is mooi en bediening eveneens prima. Goede plek om goed te eten.

Gegeten op 12 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Merlot in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Merlot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.