Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Merlot

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 455 76 14

sjoukje1

Gisteravond heerlijk gegeten! We namen het verrassingsmenu van vier gangen. het begon al heerlijk met twee amuses. Vooral die met avocado creme was heerlijk en heel mooi opgemaakt. Het bob-wijnarrangement was heel erg de moeite waard. Nog behoorlijk grote glazen en dat vier voor 14 euro is echt niet duur.

Gegeten op 10 oktober 2014

borealis

Via online reservering

Wij hadden een menu wat bestond uit 3 gangen en 4 amuses. Zoals altijd was het eten verrukkelijk en de bijpassende wijnen fantastisch. Merlot is onlangs verbouwd waardoor er meer zicht op de keuken is ontstaan. Ondanks het weghalen van een muur is de intimiteit van het restaurant niet gewijzigd. Het personeel van Merlot is zo ontzettend gastvrij, je voelt je echt gewaardeerd als gast. Wat mij betreft, tot de volgende keer!

Gegeten op 7 oktober 2014

drikske

Na een eerdere teleurstellende avond bij Merlot heeft onder leiding van Vincent Thomassen dit restaurant laten zien wat klanttevredenheid betekent in de horeca. Onze opmerkingen werden door Vincent opgepakt en prima opgelost.
Tijdens onze nieuwe komst naar Merlot was alles perfect geregeld en het diner was voortreffelijk.
Zo houd je klanten in je restaurant i.p.v. ze nooit meer terug te laten komen.

Vincent en team bedankt voor de voortreffelijke avond.

H Vd Louw
Breda

Gegeten op 20 september 2014

annette41

Wij hebben met 5 vriendinnen bij Merlot gegeten tijdens de week van het restaurant. Het was een culinaire verrassing. We vonden het allemaal geweldig. Al de gerechten waren lekker en bijzonder. De vele amuses maakte het zeer feestelijk. De bediening was goed en rustig aanwezig. Voor mij, als minder goed horende, was de accoustiek fantastisch. We komen hier zeker graag terug! Je kan bij ieder gerecht een passende wijn drinken,. Dit hebben wij echter niet gedaan. De huiswijn die wij dronken was prima!

Gegeten op 26 september 2014

willem122

Via online reservering

Aantrekkelijk menu met lekkere gerechten. Amuses erg lekker. Hoofdgerecht, eend, had wat warmer gemogen. Bediening goed en persoonlijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

hester21

Prachtige en heerlijke gerechten. Tussendoor verwend met een keur aan amuses.
Het was razend druk maar dat merkte je niet aan de bediening, deze was aardig, attent en snel.

Gegeten op 26 september 2014

Corrie55555

Via online reservering

Alle gerechten zien er prachtig uit. We vonden de start een beetje snel gaan met de amuses. Daarna ging het toch in een heel aangenaam tempo verder. Het personeel is zeer attent. De opgemaakte gerechten zijn ware schilderijtjes, alles smaakt ook fantastisch. Bij alle gerechten geeft het bedienend personeel uitvoerig en deskundig uitleg. De aangeprezen wijnen passen perfect bij de gerechten. Bij de espresso werden drie amuses geserveerd die er ook weer schitterend uitzagen en heerlijk smaakten.
We gaan dit menu zeker nog een keer reserveren.

Gegeten op 13 september 2014

koos19

Eerste keer bij Merlot. Prima eten, eigentijdse en smaakvolle keuken. Bediening mag hier en daar een tikje attenter zijn, maar de klaagverhalen die ik hier lees kan ik alleen maar ontkrachten. Prima avond gehad!

Gegeten op 13 september 2014

JoostDi

Proeverij menu. Best goed tot we de eend kregen. Prachtige een en een lekkere saus. Maar wie heeft bedacht dat die twee samen gaan? Je proeft of de eend of de saus. Afknapper.
Ze schenken moooie wijnen.

Voor het hoofdgerecht bleek onze tafel vergeten (kan je makkelijk zien als er veel tafels dezelfde proeverij hebben). Daar is niet meer mee gedaan dan de opmerking "'t komt eraan hoor". Daarna ook nog veel te lang op het dessert en de koffie moeten wachten en twee keer om de rekening moeten vragen. Dus geen enkele indicatie dat ze het naar ons op een of andere manier goed hebben willen maken. We tikken voor twee personen meer dan 150 euro af - dat vind ik toch altijd nog een hoop geld - maar ik merkte geen echte interesse in de klant.
Kortom: redelijk gegeten, maar totaal niet tevreden over de bediening. Hier zullen ze ons voorlopig niet terug zien!

Gegeten op 30 augustus 2014

kees133

Via online reservering

Amuses zijn werkelijk top! Alleen jammer, dat er niet van te voren wordt gevraagd of iemand bepaalde wensen heeft. Voorbeeld eerste amuse was met vis, terwijl een persoon geen vis lust! Ondanks de hoeveelheid gangen die je kiest, blijven de gerechten even groot. Bijvoorbeeld het hoofdgerecht in 6 gangen is even groot als bij 3 gangen. Dit is jammer, want hierdoor zit je vol en geniet je niet meer zo. Merlot was altijd een avondlang genieten van allerlei kleine hapjes en dat was geweldig. Een grote verwenpartij! Ik hoop dat Merlot weer terug gaat naar deze formule!

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Merlot in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Merlot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.