a TripAdvisor company

Pannenkoekerie

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 074 376 13 24

henk273

Na een afspraak te hebben gemaakt voor zes personen op het terras. Komen we aan ter plaatse het is mooi weer, maar de gastvrouw probeert ons toch te overtuigen dat we beter binnen kunnen gaat zitten , ik zeg dat ik gewoon op het terras wil zitten , dit staat de gast vrouw niet erg aan, we bestellen drinken ik een wit biertje en er worden verschillende pannenkoeken besteld wat erg opvalt is dat de pannenkoeken erg dun zijn met zeer weinig vulling wel knapperig maar de binnenzijde niet helemaal gaar. Iedereen heeft genoeg gehad en neemt nog wat te drinken ik neem nogmaals een wit biertje en verzamel voor de serveerster de flesjes en de glazen ook die van mij immers de citroen is uitgeperst , de serveerster zegt meneer u kunt uw glas laten staan waar moet u het biertje anders uit drinken, na deze opmerking wordt me wel veel duidelijk, de service is niet best en zeker niet vriendelijk dit is van toepassing op beide gastvrouwen ,in ieder geval zal ik hier niet meer terug komen.

Gegeten op 24 mei 2015

L-R

Vandaag hier gegeten met vrienden. Erg jammer dat op zo'n prachtige Pinksterdag (20 graden en onbewolkt) het tuinterras niet open is. Bij navraag meldt de serveerster dat het dan niet meer te overzien is en we dus niet op 't terras mogen gaan zitten. Gelukkig weten we nog net één van de 4 picknicktafels aan de voorkant te bemachtigen, maar helaas zit je daar wel pal aan de erg drukke straat. Na het bestellen hebben we bovendien nog meer dan een uur op onze pannenkoeken moeten wachten, zonder dat gemeld werd dat het lang zou duren. Dit was dus een flinke tegenvaller, zeker aangezien de houten picknicktafels niet de meest comfortabele plek zijn om te zitten. Over de service zijn we dus niet echt te spreken. De pannenkoeken smaakten overigens wel erg lekker en de maandspecial met asperges is een aanrader.

Gegeten op 24 mei 2015

wk3103

Samen een pannekoek gegeten in het restaurant. De entourage past bij een pannekoekenrestaurant, lekker kneuterig. De bediening had iets meer oplettend kunnen zijn maar we werden vlot geholpen.
Ook kregen we onze pannekoeken snel, ze waren lekker krokant van buiten maar toch ook gaar en niet hard van binnen. Goede prijs/kwaliteitverhouding!

Gegeten op 19 september 2014

fijnproevertje1001

Vanmiddag op doorreis hebben we met vier personen (waarvan twee kinderen) geluncht op deze mooie locatie. Het ligt wel langs een doorgaande weg maar achter het gebouw ligt een fijne tuin met terras en ernaast een speeltuintje voor de kinderen met o.a. trampolines en een glijbaantje. De pannenkoek naturel was lekker. De tosti's waren prima. De uitsmijter was oké. Maar niks meer dan een gewone simpele hap. Al met al wel wat aan de prijs (bijv. 6 euro voor tosti ham-kaas-ananas) voor het feit dat alles echt de basic versie is van wat je ervan kan verwachten. Saus erbij (soort vreemde barbecuecurrystroopsaus die we niet konden thuisbrengen) lieten we alle vier staan. De bediening voldeed op zich wel maar daar is zeer zeker verbetering mogelijk.

Gegeten op 26 juli 2013

rianne5

In tegenstelling tot de andere recensies kunnen wij melden dat wij al in 20 minuten onze pannenkoeken kregen geserveerd. Heerlijke pannenkoeken: al ogen ze dun, voedzaam zijn ze wel. Een aanrader!

Gegeten op 1 december 2012

Jazz

• Slecht

Het enige echte goede aan dit restaurant is de inrichting, die is knus en sfeervol! Maar de wachttijd is abominabel,heb 50 minuten gewacht op een simpele pannenkoek. Een jongetje naast mij moest 55 minuten wachten op een pannenkoek naturel. Dat is echt gewoon te lang! Personeel kortaf en onvriendelijk, je voelt je gekleineerd. De pannenkoek was zo dun als een flensje en absoluut te duur geprijst. Dit is de 1e x van mijn leven dat ik geen fooi gegeven heb. Ik wou dat ik positiever kon zijn, maar helaas.

jmvandijk

• Matig

• Matig

Vooraf werd wel gezegd dat de wachttijd 45 minuten was, nou dat bleek ruim een uur. Veel gasten klagen over de wachttijd. Bij En toen we de pannenkoeken kregen waren ze erg dun en slecht gevuld. Bij betalen liep je door de keuken, lijkt me niet hygienisch en alle pannen stonden vol met baksel maar niks op het vuur. Ze zijn niet berekend op drukte. Voor ons een reden om niet meer terug te gaan. Ook zijn ze niet klantvriendelijk. Daarbij komt ook nog dat je zelf niet je eigen pannenkoek mag samenstellen en het was te warm. Airco deed het niet of niet goed.

Cuisine

• Slecht

De pannenkoek was lekker en de locatie erg mooi. Maar de bediening is ronduit slecht. Totaal niet gastvrij en zeer onvriendelijk. Toen we er wat van zeiden kregen we alles in eigen schoenen geschoven, en dat tegen de gast nog wel! Wij komen hier in ieder geval nooit weer!

Proever81676

• Redelijk

• Redelijk

De pannenkoeken zijn heerlijk, maar onze ervaring is dat de komst van een grotere groep (ong. 20) op zondag niet echt gewaardeerd wordt. Pannenkoeken komen dan traag en sommige porties zouden groter kunnen.

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekerie in Ambt Delden

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekerie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.