Pannenkoekerie

• 7.2

• 7.8

fijnproevertje1001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag op doorreis hebben we met vier personen (waarvan twee kinderen) geluncht op deze mooie locatie. Het ligt wel langs een doorgaande weg maar achter het gebouw ligt een fijne tuin met terras en ernaast een speeltuintje voor de kinderen met o.a. trampolines en een glijbaantje. De pannenkoek naturel was lekker. De tosti's waren prima. De uitsmijter was oké. Maar niks meer dan een gewone simpele hap. Al met al wel wat aan de prijs (bijv. 6 euro voor tosti ham-kaas-ananas) voor het feit dat alles echt de basic versie is van wat je ervan kan verwachten. Saus erbij (soort vreemde barbecuecurrystroopsaus die we niet konden thuisbrengen) lieten we alle vier staan. De bediening voldeed op zich wel maar daar is zeer zeker verbetering mogelijk.

Gegeten op 26 juli 2013

rianne5
  • Recensies in de laatste twee jaar

In tegenstelling tot de andere recensies kunnen wij melden dat wij al in 20 minuten onze pannenkoeken kregen geserveerd. Heerlijke pannenkoeken: al ogen ze dun, voedzaam zijn ze wel. Een aanrader!

Gegeten op 1 december 2012

Jazz

• Slecht

Het enige echte goede aan dit restaurant is de inrichting, die is knus en sfeervol! Maar de wachttijd is abominabel,heb 50 minuten gewacht op een simpele pannenkoek. Een jongetje naast mij moest 55 minuten wachten op een pannenkoek naturel. Dat is echt gewoon te lang! Personeel kortaf en onvriendelijk, je voelt je gekleineerd. De pannenkoek was zo dun als een flensje en absoluut te duur geprijst. Dit is de 1e x van mijn leven dat ik geen fooi gegeven heb. Ik wou dat ik positiever kon zijn, maar helaas.

jmvandijk

• Matig

Vooraf werd wel gezegd dat de wachttijd 45 minuten was, nou dat bleek ruim een uur. Veel gasten klagen over de wachttijd. Bij En toen we de pannenkoeken kregen waren ze erg dun en slecht gevuld. Bij betalen liep je door de keuken, lijkt me niet hygienisch en alle pannen stonden vol met baksel maar niks op het vuur. Ze zijn niet berekend op drukte. Voor ons een reden om niet meer terug te gaan. Ook zijn ze niet klantvriendelijk. Daarbij komt ook nog dat je zelf niet je eigen pannenkoek mag samenstellen en het was te warm. Airco deed het niet of niet goed.

Cuisine

• Slecht

De pannenkoek was lekker en de locatie erg mooi. Maar de bediening is ronduit slecht. Totaal niet gastvrij en zeer onvriendelijk. Toen we er wat van zeiden kregen we alles in eigen schoenen geschoven, en dat tegen de gast nog wel! Wij komen hier in ieder geval nooit weer!

Proever81676

• Redelijk

De pannenkoeken zijn heerlijk, maar onze ervaring is dat de komst van een grotere groep (ong. 20) op zondag niet echt gewaardeerd wordt. Pannenkoeken komen dan traag en sommige porties zouden groter kunnen.

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekerie in Ambt Delden

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekerie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!