Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pizzeria Is Morus

2. Italiaans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 0172 475 606

yarisje

Gelokt door de vele positieve recensies hier willen gaan eten. Maar helaas niet gereserveerd en dus geen plek in dit enorm grote restaurant. Doordat het restaurant over verschillende ruimtes is verdeeld valt het niet op hoe enorm groot het is. Een nieuwe poging, met reserveren, lukte nu wel. Maar weer bijna iedere tafel bezet, ongelooflijk! De bediening, je snapt niet hoe t kan in zo'n groot restaurant, loopt werkelijk op rolletjes, en iedereen is even vriendelijk. Dit alles onder de leiding van een vriendelijke dame die overduidelijk di mamma is en de touwtjes goed en strak in handen heeft. Carpaccio, scampi's en vongole vooraf; alles even vers en lekker. Maar dan; de pizza's; hier staat is Morus om bekend, en terecht!!! De lekkerste ooit! Superdunne krokante bodem en de vulling geweldig!

Gegeten op 12 september 2014

macaron

zeer gezellige ambiance en warm welkom.
prima suggestie van rode huiswijn.
pizza gegeten. Deze was perfect, krokant, en rijkelijk belegd.
zo als een echte pizza hoort te zijn

Gegeten op 22 augustus 2014

Gastrogast

Met een groepje bij Is Morus weten eten. Ontvangst was slecht. Geen snelle handeling en we moesten zelf extra stoelen bij andere tafels weghalen. Eten was prima in orde. Het is alleen jammer dat je merkt dat de bediening steken laat vallen. Roepen nonchalant verder als er niemand reageert, en zouden veel meer kunnen bijverkopen als er vaker om drank wordt gevraagd. Ook is het jammer dat zo'n drukbezocht restaurant nep bloemen op tafel heeft staan? Als het toch zo goed loopt mag het er wel iets beter verzorgd allemaal uitzien.

Gegeten op 15 juli 2014

schipper

Heerlijk buiten gezeten op het terras achter het restaurant, onder de druivenranken.
Goede keuze in Italiaanse gerechten, zeker niet alleen pizza. Veel verse ingrediënten. En echt "verrukkulluke" italiaanse friandises bij de koffie.
Jammer dat de sfeer onder de bediening om te snijden was, tot ruzie, schelden en bekvechten in aanwezigheid van de klanten toe. Zo maak je dat zelden mee.
Dus goede Italiaanse keuken, maar het management heeft wat te doen in de opleiding en opvoeding van het personeel.

Gegeten op 17 juli 2014

MHR

Met een groep hier gegeten. Restaurant zat vol en zag er gezellig uit. Wij zaten in een aparte ruimte, wat een pluspunt was. De pizza's waren stuk voor stuk smakelijk. Deserts zozo. Slagroom met klonten en het ijs leek niet vers. De meiden in de bediening hadden liever wat anders gedaan deze avond. Opmerkingen als "ik heb hier 2 cola, weet niet voor wie ze zijn dus zet ze hier neer" en bij 3 verkeerd gebrachte pizza's: " wie heeft deze bestelling nou weer opgenomen" en een luide vraag "iemand nog wat?" zorgen ervoor dat je je niet erg prettig voelt. Dat was een smetje op een verder degelijk en sfeervol etentje.

Gegeten op 22 juni 2014

Proever48102

Nav recenties op het internet zijn we hier afgelopen zondag wezen eten.
Super druk, goed teken! Veel vriendelijk personeel, goed teken! Toilet schoon, groot en veel licht, goed teken! Eten heerlijk! Alles was lekker, simpel en lekker! Klein foutje gemaakt, cannalonigerecht was niet gekomen, we kregen lasagne. Voor ons was dat geen probleem, en toch kregen we achteraf bakje cannaloni om thuis in de oven te doen, van het huis! Dat heet service! Restaurantruimte is eigenlijk te klein voor hun succes, inrichting is wat oud en drukjes, past wel bij de sfeer...maar het belangrijkste vind ik nog dat de versieringen aan de muur en de tig flessen wijn gewoon netjes is afgestofd! Geweldig, dat zie je niet vaak!
Ik kom terug, en anders halen we een bakje cannaloni af...

Gegeten op 13 april 2014

tessadepessa

Dit is al jaren mijn favoriete Italiaan. Geweldige, echte Italiaanse sfeer. Een heerlijk rommelig interieur, het Italiaans vliegt je om de oren en het eten is gewoon áltijd lekker.

Gegeten op 16 februari 2014

Hans2439

Afgelopen zondagavond met 2 personen gaan eten. De pizzeria draait goed: het was een komen en gaan van gasten. Toch begrijp ik het enthousiasme niet helemaal. Het eten was niet slecht maar ook weer niet bijzonder.

Wij hadden 2-maal tomatensoep, scoorde een ruim voldoende op basis van kwaliteit/prijs (cijfer 7). Vervolgens 2 vleesgerechten.

De biefstuk met parmazaner ham en kaas was goed, gerecht was mooi opgemaakt (een 8). De kalfsfilet met witte wijnsaus was wat saai, de verse salie-blaadjes trokken het gerecht nog net in de voldoende (een 6). Prijs van de hoofdgerechten was redelijk (voor een Italiaans restaurant in Nederland, waar het prijsniveau in de horeca so wie so aan de hoge kant is).

Nagerechten waren aardig maar opnieuw te weinig bijzonder (cijfer 7).

Al met al niet ontevreden maar de verwachtingen (hoogst scorend in Alphen!) werden helaas niet waargemaakt...

Gegeten op 19 januari 2014

Woef

Toppizzeria, heerlijk eten voor een redelijke prijs. De pizza's zijn goed, maar de rest van de kaart is zeker ook het proberen waard. Een Siciliaanse visschotel met spaghetti en een goed glas wijn bijvoorbeeld. Hier laatst met de hele familie, inclusief baby's en opa's en oma's, gegeten en ook dit doen ze fantastisch; vooraf antipasti - de hele tafel vol - vlees en vis als hoofdgerecht en een dessert van de kaart toe en met drankjes dan gemiddeld zo'n 30 euro p.p. kwijt zijn, super toch?!

Gegeten op 8 december 2013

maxime86

Bekend restaurant in Alphen en we zijn hier al een aantal keren geweest. Pizza's zijn heerlijk en de bediening is vlot. Wel altijd iets gehaast vanwege de drukte maar daar houd je van tevoren rekening mee, en daar kom je niet voor. Toch knap dat ze zich altijd staande houden en vriendelijk blijven lachen. De drukte is niet storend, het is er juist gezellig door.

Gegeten op 17 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Pizzeria Is Morus in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Pizzeria Is Morus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.