a TripAdvisor company

2. Italiaans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 0172 475 606

KarinBen

Gegeten met mijn kinderen in februari. Niet gereserveerd maar we waren vroeg en mochten een tafeltje uitzoeken. Restaurant liep al snel vol en ik begrijp waarom. Pizza's zijn echt heerlijk!! Lekkere dunne bodem en veel smaakt. Toch 1 minpuntje hoor... de pizza's zijn zo op! Als kleine eter lustte ik nog wel wat dus ze mogen wat groter. Ook de andere gerechten die langs kwamen zagen er heerlijk uit. Kinderen hebben nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten! Wij komen nog een keertje terug.

Gegeten op 24 februari 2015

voswegen

Met kinderen en kleinkinderen gegeten in dit restaurant waar wij 30 jaar geleden ook al kwamen.
Nog steeds de prettige Italiaanse sfeer waar bij de kleinkinderen veel aandacht krijgen van het vriendelijke personeel. Het voelt als familie.
Heerlijk buiten de kaart om gegeten. De kok heeft ons verrast met heerlijke Italiaanse gerechten.
Na jaren weer terug in dit restaurant en zeker niet de laatste keer.

Gegeten op 4 februari 2015

aadmargriet

Veel goeds gehoord van deze pizzeria dus zijn we het maar eens gaan proberen. De ontvangst was slecht. Niemand die zich over ons bekommerde en een kok of keukenhulp verwees ons naar de bar waar we ons konden aanmelden. De jassen moesten we zelf maar zien kwijt te raken. mijn partner hing de jas maar over haar stoel. Service dus matig.
Op een doordeweekse woensdagavond was het erg druk in het restaurant. Ca. 80 personen waren rond de klok van 7 aanwezig!
Na onze bestelling kregen we een schaal (heerlijk) brood met kruidenboter. Deze hadden we niet besteld maar dit bleek achteraf bij het hoofdgerecht te horen, wat ons niet direct verteld werd.
Voorgerechten: Vitello tonnato bleek goede kalfscarpaccio met tonijnmayonaise en de gamberoni forno waren prima met heerlijk pikant brood.
Daarna was er de bistecca siciliana met Italiaanse groenten als paprika, aubergines e.d. en de saltimbocca. Deze was te droog en dat was jammer van de heerlijke ham. De bistecca zelf was redelijk. De bijgeleverde frites waren niet geheel krokant; bovendien houden we beiden niet van deze dunne frieten dus dat viel tegen. We hadden beter een salade kunnen bestellen, maar dat is achteraf natuurlijk gemakkelijk.
We namen een prima kop koffie na.
De bediening was verder in orde, vandaar dat we toch een 6 hebben gegeven, ondanks de slechte ontvangst.
Al met al voldeed Is Morus niet aan de verwachtingen dus zal er waarschijnlijk geen tweede bezoek volgen.

Gegeten op 28 januari 2015

lilidozy

Zondagmiddag 18 januari waanzinnig gezellige wijn proeverij gehad in de Cantina van Is Morus! Heerlijke wijnen geproefd en verwend met bijzonder lekkere Italiaanse hapjes. Uiteraard was de bediening en service weer supergoed! Een echte aanrader om een verjaardag op die manier te vieren. Dankjulliewel!

Gegeten op 18 januari 2015

JeanP1611

Decor is in al de tijd dat ik er komt niet gewijzigd, wel is de zaak nu behoorlijk uitgebreid. Is morus is een Italiaans restaurant wat met zijn tijd meegaat, moderne goede Italiaanse recepten, vergezeld door al even goede Italiaanse wijnen. Bediening is al jaren gewoon super. snel vriendelijk en kundig. Prijzen zijn nog altijd vriendelijk al met al wil je lekker Italiaans eten dan is Is Morus een aanrader !

Gegeten op 10 oktober 2014

bellerose2

Wat een super restaurant ! Vriendelijke Italiaans/Nederlandse bediening. En dan het eten, wij zaten dicht bij de keuken en wat een heerlijk uitziende gerechten kwamen er langs ! Zelf namen we pizza, heerlijk ! Ook de toetjes...verrukkelijk. De grote soes gevuld met roomijs en veel slagroom, geweldig. Niets dan lof, behalve dan het missen van een Italiaans achtergrond muziekje, maar ach een kniesoor die daar op let. Op dinsdagavond restaurant nagenoeg vol ! dus reserveren is een must ook op dinsdag. Wij gaan terug, heel lang kan dat niet duren....

Gegeten op 18 november 2014

willemg

Wij komen al jaren bij Is Morus. Eerst kwamen we hier met de kinderen en later ook met de kleinkinderen. We gaan regelmatig met de 4 jongste kleinkinderen uit eten en zij kiezen bijna altijd voor Is Morus en dat is niet alleen voor de pizza's.

G@A

Gegeten op 22 oktober 2014

Jannie286

Het eten is over het algemeen goed, maar van de gestresste bediening word ik heel onrustig..... Ik ervaar dat niet als heerlijk ontspannen uit eten gaan. En het personeel dat langer rond loopt zou wel iets vriendelijker met nieuw personeel om mogen gaan...... Komt onvriendelijk over. Ze hebben het toch zelf ook moeten leren!

Gegeten op 29 oktober 2014

tgmep

Bij Is Morus is het altijd druk. Soms moet je dus iets te lang wachten . De tafels staan dicht op elkaar. Bediening vriendelijk . Je waant je soms even in Italie. De pizza' zijn altijd ok. De salades en de filetto lekker. Huiswijn prima.

Gegeten op 12 oktober 2014

Wendy5586

Tja.. Al zovaak geweest dat zegt wel iets...
Al betekend dat niet dat we altijd tevreden zijn.

Pizza's zijn lekker, wel soms wat aan de natte kant
Pastagerechten lekker, maar niet altijd goed op temperatuur
Service, moeilijk te zeggen soms heel goed, soms vergeten ze je

Heerlijke huiswijn, nagerechten en koffie
Aardige mensen, leuk met kinderen en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wel even reserveren, altijd druk!

Gegeten op 6 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Pizzeria Is Morus in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Pizzeria Is Morus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.