Pizzeria Is Morus

• 8.4

• 7.5

Proever48102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nav recenties op het internet zijn we hier afgelopen zondag wezen eten.
Super druk, goed teken! Veel vriendelijk personeel, goed teken! Toilet schoon, groot en veel licht, goed teken! Eten heerlijk! Alles was lekker, simpel en lekker! Klein foutje gemaakt, cannalonigerecht was niet gekomen, we kregen lasagne. Voor ons was dat geen probleem, en toch kregen we achteraf bakje cannaloni om thuis in de oven te doen, van het huis! Dat heet service! Restaurantruimte is eigenlijk te klein voor hun succes, inrichting is wat oud en drukjes, past wel bij de sfeer...maar het belangrijkste vind ik nog dat de versieringen aan de muur en de tig flessen wijn gewoon netjes is afgestofd! Geweldig, dat zie je niet vaak!
Ik kom terug, en anders halen we een bakje cannaloni af...

Gegeten op 13 april 2014

tessadepessa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is al jaren mijn favoriete Italiaan. Geweldige, echte Italiaanse sfeer. Een heerlijk rommelig interieur, het Italiaans vliegt je om de oren en het eten is gewoon áltijd lekker.

Gegeten op 16 februari 2014

Hans2439
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondagavond met 2 personen gaan eten. De pizzeria draait goed: het was een komen en gaan van gasten. Toch begrijp ik het enthousiasme niet helemaal. Het eten was niet slecht maar ook weer niet bijzonder.

Wij hadden 2-maal tomatensoep, scoorde een ruim voldoende op basis van kwaliteit/prijs (cijfer 7). Vervolgens 2 vleesgerechten.

De biefstuk met parmazaner ham en kaas was goed, gerecht was mooi opgemaakt (een 8). De kalfsfilet met witte wijnsaus was wat saai, de verse salie-blaadjes trokken het gerecht nog net in de voldoende (een 6). Prijs van de hoofdgerechten was redelijk (voor een Italiaans restaurant in Nederland, waar het prijsniveau in de horeca so wie so aan de hoge kant is).

Nagerechten waren aardig maar opnieuw te weinig bijzonder (cijfer 7).

Al met al niet ontevreden maar de verwachtingen (hoogst scorend in Alphen!) werden helaas niet waargemaakt...

Gegeten op 19 januari 2014

Woef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toppizzeria, heerlijk eten voor een redelijke prijs. De pizza's zijn goed, maar de rest van de kaart is zeker ook het proberen waard. Een Siciliaanse visschotel met spaghetti en een goed glas wijn bijvoorbeeld. Hier laatst met de hele familie, inclusief baby's en opa's en oma's, gegeten en ook dit doen ze fantastisch; vooraf antipasti - de hele tafel vol - vlees en vis als hoofdgerecht en een dessert van de kaart toe en met drankjes dan gemiddeld zo'n 30 euro p.p. kwijt zijn, super toch?!

Gegeten op 8 december 2013

maxime86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bekend restaurant in Alphen en we zijn hier al een aantal keren geweest. Pizza's zijn heerlijk en de bediening is vlot. Wel altijd iets gehaast vanwege de drukte maar daar houd je van tevoren rekening mee, en daar kom je niet voor. Toch knap dat ze zich altijd staande houden en vriendelijk blijven lachen. De drukte is niet storend, het is er juist gezellig door.

Gegeten op 17 juli 2013

Hans de Proever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Komen hier al jaren, maar vreemd genoeg nog niet eerder een recensie voor geschreven. De beste pizzeria van Nederland en omstreken. Vanavond een Cagliari, Boscaiola en een Americana genomen. Constant hoog niveau, ook bij de wijn en uitgebreidere keuken. De Filetto, Saltimbocca, Scaloppina, allemaal even heerlijk.
Gecompleteerd met prima wijn, uitgebreide keuze. En altijd uitstekende bediening.

Gegeten op 25 augustus 2013

henk25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima keuken, zelfs als je niet van de Italiaanse keuken houdt, de kaart is groot genoeg om iets van je gading te vinden. Tip; vraag of de chef-kok je wil verrassen met zijn keuze, je staat er versteld van wat er allemaal voorbij komt. De sfeer is prima, het is een grote zaak, die wel heel druk kan zijn, maar ondanks dat wordt je toch prima bediend. Reserveren is zeker in het weekeinde aan te raden.De bedeinig is vriendelijk en informeel.

Gegeten op 27 april 2013

denise123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig kom ik hier eten, en iedere keer loop ik weer blij de zaak uit. Wat een geweldige tent!!
Eten is altijd lekker, je kunt hier terecht voor een snelle (en goede!) pizza maar ook heerlijk een avond lekker en echt goed tafelen. Verse producten en echt voor ieder wat wilt. De filleto di parma is echt een aanrader:-)
Bediening is super, kunnen je echt goed advies geven en ook met de wijnen weten ze altijd te verrassen. Ook als je een gerecht net even anders wilt is dit geen probleem.
Ik kan echt geen minder goed punt bedenken, altijd genieten hier.

Gegeten op 20 april 2013

Haute Cuisine
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten bij Is Morus. Eten is heerlijk, authentiek Italiaans. Uitgebreide keuze wat wijn betreft. En alleszins schappelijke prijzen. Verder vriendelijke, warme bediening: je waant je even in Italië.
Decor kan wel eens een opfrisbeurt gebruiken, maar aan de andere kant; een pizzeria hoort ook wel een beetje rommelig te zijn... Wij blijven komen!

Gegeten op 6 april 2013

wortelwortel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag ben ik hier met mijn teamgenoten gaan eten. Het restaurant was weer helemaal vol, toch was er voldoende aandacht van de vlotte bediening.

Vooraf hebben we diverse soorten Bruschetta besteld, welke erg lekker waren.
Het hoofdgerecht bestond voor de meesten uit een vleesgerecht met ruccola, welke de hemel in werd geprezen. De pizza's smaakten ook prima. Zelf had ik cannelloni al forno, de portie was mijns inziens wel erg klein voor een hoofdgerecht.

Als nagerecht namen we koffie. De kopjes zijn te groot voor de hoeveelheid koffie die men schenkt (nee, ik heb geen espresso besteld). De koffie smaakte wel erg lekker.

Al met al een prima restaurant met goede gerechten. Je moet wel tegen de drukte kunnen...

Gegeten op 15 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Pizzeria Is Morus in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Pizzeria Is Morus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!