a TripAdvisor company

foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 1 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 2 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 3 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 4 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 5 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 6

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0172 425 757
  2. www.alfreds.nl

wil61

In deze geweldige locatie heb ik mijn 80e verjaardag gevierd met familie en vrienden.De gastronomische wandeling waar wij voor gekozen hadden was toppie.aparte kleine culinaire hapjes met perfecte wijnen daar bij.Ook de prettige bediening van het vriendelijke team was fijn.Kortom een mooie locatie voor een feestje. J.v.Leeuwen

Gegeten op 18 april 2015

Wat fijn om te horen!

Zesteur

Met een gezelschap van acht personen gegeten in een van de vergaderkamers waar we ook heel wat te bespreken hadden. De service was prima in orde en vanaf de !menukaart was een voorgerecht samengesteld uit vier voorgerechten. Als hoofdgerecht kwam de gebakken jodenhaas met rode bietenstamppot. Het dessert was een parade waarin de bubble-gum bavarois met framboos mij wat deed fronzen. De smaak was verrassend en overtuigend. Prima bediening met oog voor de gasten.

Gegeten op 14 april 2015

niels125

Naast dat wij getrouwd zijn bij Alfred's eten wij daar ook eens in de zoveel tijd. Altijd tevreden over de service en het gastronomisch wandelen is een concept dat ons erg aanspreek. De gebruikte producten zijn altijd van prima kwaliteit met daarbij een prima service

Gegeten op 17 januari 2015

Puregroove

Alberts is een prima restaurant, maar waar nog wel wat meer aandacht mag het hoofdgerecht. Wij hadden gekozen voor een starter en follower ivm de tijd. de starters waren perfect bereid en zeer smakelijk. De met wasabi en nori gemarineerde Noorse zalm met een marshmallow van sesam en kaviaar van soja. was uitstekend van smaak, mooi gegaard. ditzelfde gold voor de Carpaccio van Hollands dikbilrund op brickdeegpizza met Pecorino, pesto en balsamicodressing, rucola en een mayonaise van basilicum en tomaat. Dit was dan ook meteen het hoogtepunt van de avond. De followers waren gewoon minder van smaak, en aan de droge kant. dit mag je toch niet verwachten bij Jodenhaas ( Gebakken jodenhaas met een stampotje van rode biet, jus van kriekbier en een krokantje van buikspek) en sukade ( Gebakken kalfssukade met gegrilde groene asperges, Hummus en een dressing van zwart sesamzaad) de zelf gemaakte frites met truffelmayoinase waren wel uitstekend. Als nagerecht gekozen voor de Dessertparade; verschillende nagerechten. dit was allemaal weer erg goed. De bediening is attend en niet opvallend aanwezig. de sfeer een aankleding van de zaak is gezellig. als de hoofdgerechten nog wat beter worden dan is het een top tent.

Gegeten op 14 maart 2015

IBekker

We hadden een klein feestje met 16 personen. Het was in een woord perfect. Goede, nauwkeurige bediening, heerlijk gegeten en prachtige wijn gedronken. Het menu was in balans en ook de kinderen vonden het super.

Gegeten op 7 maart 2015

wim171

Brunch voor 50 jarig huwelijksfeest met 32 personen : vrienndelijke ontvangst, uitstekende
bediening: heerlijk eten. Was een groot succes.

Gegeten op 25 februari 2015

cindy-co

Vanaf ontvangst tot en met vertrek was de service zeer goed: steeds met een èchte glimlach en je voelt je hier zeer welkom. Ons gezelschap, bestaande uit 4 personen, waagde zich aan het verrassingsmenu van 6 gerechtjes. Het had niet beter gekund: alles was smaakvol en verrassend, en de porties niet te groot en niet te klein. De open keuken is voor mij ook een pluspunt, dit wekt bij binnenkomst al vertrouwen.
We waren er op maandag en dat is een dag dat je in een restaurant nog weleens alleen kan zitten, maar dat was niet het geval: er waren voldoende tafels bezet, wat ook bijdroeg aan de gezelligheid. Al met al een voortreffelijke avond, ik heb al zin om weer te reserveren....

Gegeten op 2 februari 2015

EricvA

Wij hebben hier op 17 jan 2015 onze bruiloft gehouden. Ceremonie, receptie en diner.
De voorbereiding was erg goed, iedere wijziging werd tot het laatste moment zonder enig probleem ingevuld.
locatie was top, bediening was top. De bediening bleef erg vriendelijk ondanks dat de receptie erg druk was.
Geen wanklank gehoord van onze gasten over de bediening.
Eten was erg goed al was de tijd tussen de verschillende gangen wat lang ( maar daardoor meer tijd om met de gasten te praten ?)
Enige negatieve punt die we zouden kunnen bedenken is dat het invalide toilet slecht toegankelijk is voor rolstoelers.
Maar dat is dan ook het enige negatieve. Aanrader dus !!!!

Albert1205

Gereserveerd een brunch voor 26 personen. Wij werden leuk ontvangen, in een aparte kamer, met een heerlijk kopje koffie en daarna een glaasje bubbels.
Een zeer verzorgd buffet, warm en koud, vis vlees en vegetarisch, alles van goede kwaliteit.
Afgesloten met een groot dessert buffet. Tijdens de brunch was de bediening vriendelijk en correct.
Al met al een zeer geslaagde brunch op 7 januari 2015

Gegeten op 7 januari 2015

freek20

In een overvol huis op 2e kerstdag zijn we verwend met een vlekkeloos 6-gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Werkelijk alles was heerlijk. De bediening had het erg druk maar had toch tijd voor een praatje en voor voldoende toelichting op de gerechten. De hertenrugfilet krijgt van ons een 11. De snoekbaarsfilet op zuurkool was een vondst en een geweldige combi!
De overwegend Spaanse wijnen pasten goed bij de gerechten.
Een mooie avond.

Gegeten op 26 december 2014

Schrijf zelf een recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.