a TripAdvisor company

foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 1 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 2 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 3 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 4 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 5 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 6

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0172 425 757
  2. www.alfreds.nl

scrensen

Het park waar het restaurant ligt geeft direct al een goede sfeer. Het is er mooi groen en er staan een aantal mooie statige panden. Zo ook het pand van Alfreds, wat mooi en verzorgd aan doet.

We waren met een gezelschap van 6 personen en de meeste kozen voor 4 gerechten (keuze van chef) plus wijn arrangement.

Hoogtepunten waren de carpaccio en de zalm.

We werden geserveerd door een zeer vriendelijke man met de nodige humor. Wat prima bij ons gezelschap paste.

Kortom, mooie locatie met prima eten en goede bediening

Gegeten op 17 juni 2016

ruud39

Wij hebben hier ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd. Het blijft een prachtige locatie midden in Alphen aan den Rijn. Van begin tot eind uitstekend. De borrel was goed verzorgd, de bediening vlot. Het diner 's avonds met 40 mensen was prima: lekker eten, goede zijn, bediening voegde zich naadloos naar de toespraken. Alle gasten waren vol lof! Aanrader!

Gegeten op 12 juni 2016

kbannink

Ik heb hier een heerlijke avond gehad met mijn vriend. We zijn samen voor het 6-gangen verrassingsmenu gegaan. Dat was echt geweldig. Ik heb ontzettend lekker gegeten. Alle gerechten hadden verschillende elementen, zoals een mousse van aspegre en een puree van erwten. De sfeer was ontspannen, het was gezellig druk. Alleen het decor was naar mijn smaak iets te chic.

Gegeten op 16 mei 2016

dick139

We hebben een High Tea gehouden waarbij de verzorging uitstekend was, de ambiance prima en de omgeving voor velen verrassend was.
Een aanrader voor ieder die een perfecte locatie zoekt.

Gegeten op 4 juni 2016

DEROXA

Een 10 voor het decor, Alfreds was hier niet helemaal verantwoordelijk voor maar in dit geval wel voor het diner en de zeer vriendelijke ontvangst. De verdere organisatie was in handen van een evenementen organisatie en alles draaide om asperges, het unieke was dat we te gast waren op de aspergeboerderij Noordam te Woubrugge. Geweldige entourage, een grote half open tent met lange prachtig gedekte tafels, voldoende verwarming om ons heen, een gezellige jazz zangeres op het podium, prachtig uitzicht over de aspergevelden. Prachtige borden ondanks de ruim 150 gasten die tegelijkertijd bediend moesten worden, chapeau Alfreds en ook zeker een dubbele chapeau voor eigenwijze evenementen uit Bodegraven. Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij, Maar in de tussentijd zeker weer regelmatig te vinden bij Alfreds.

Gegeten op 18 mei 2016

jeroen525

We hebben onze bruiloft hier gevierd, de aparte zaal hiervoor is bijzonder sfeervol. Daarna hebben we hier heerlijk gegeten en de Zuid-Afrikaanse wijn en bediening was top in orde ! Een aanrader !

Gegeten op 19 maart 2016

denise114

Op 12 maart hadden wij bij alfreds een high tea georganiseerd voor een 50 jarige verjaardag. Wij waren met 25 volwassenen en 3 kinderen. Wij zijn uitstekend geholpen bij de voorbereidingen voorafgaand. We kregen allerlei leuke tips en ideeën. We hadden een aparte kamer. Super versierd. Super bediening en het eten was heerlijk bij de higj tea. Ook is de locatie super. Wij waren erg tevreden en gaan er zeker nog eens een feest vieren.
Wat ik ook een top service vond is dat zij eigenlijk gesloten waren maar voor ons open zijn gegaan die datum. We hoefde hiervoot niks extra's te betalen. En ook voor de aparte kamer werden geen kosten in rekening gebracht. Parkeren kun je ook gratis naast de deur. Top!

Gegeten op 12 maart 2016

degustazione

Restaurant op mooie locatie en sfeervol ingericht. De amuse was lekker en beloofde veel goeds. Voorgerecht van kalfswang met eendenlever viel echter niet goed in de smaak. De wijze waarop de bediening reageerde was ongeinteresseerd en 'je zal vanmiddag wel iets verkeerd gegeten hebben'. Hoofdgerecht was redelijk maar er mag meer aandacht zijn voor de smaak. Daarentegen was de truffelmayonaise bij de frites overheersend. Desert met kaasplankje sloeg letterlijk de plank mis. Enfin ik denk niet dat we nog eens teruggaan naar dit restaurant.

Gegeten op 20 februari 2016

edit1

Recentelijk viering van de doop van onze dochtertje gehad met een groep kennissen en familie. In de parkkamer was er een prachtige lange tafel gedekt en we hebben een fantastische high tea gehad. Heerlijke hartige en zoete hapjes, heerlijke thee/koffie. Onze gezelschap heeft ontzettend genoten. Uitstekende service, vakkundige medewerkers! voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten en bedankt voor een fantastische middag.

Gegeten op 14 februari 2016

ernstjan2

Wij hebben een 2 maal 2 gangenmenu genomen met dessert en een wijnarrangement. Over het eten niets anders dan lof, het eten was prima. Vooraf in bietensap gemarineerde zalm is een heerlijke ervaring. Als hoofdgerecht was de hert prima bereid. De vis was een beetje aan de droge kant maar smaakte verder prima.
Alleen waar we moeite mee hadden is de manier waarop het eten en de wijn wordt geserveerd. Je begint met een 2 maal een voorgerecht en daarbij een wijn. Alleen waarom niet daar twee verschillende gerechten van maken en daarbij passende wijnen. Datzelfde gaat op voor de twee hoofdgerechten. Je krijgt vis en vlees en dan moet je een keuze maken uit een wijn. Dat gaat dus nooit goed. Bij wild (hertenbiefstuk) en witvis horen gewoon twee verschillende wijnen en niet één. Daarbij nog het effect van het koud worden van een van de hoofdgerechten maar het zeker niet tot de verwachte ervaring. Jammer.
Op zich pakte de bediening de opmerkingen wel goed op maar kon er verder weinig aan doen.
Het concept behoeft dus nog wel een een kritische blik naar ons idee.

Gegeten op 30 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.