a TripAdvisor company

foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 1 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 2 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 3 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 4 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 5 foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 6

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0172 425 757
  2. www.alfreds.nl

jeroen525

We hebben onze bruiloft hier gevierd, de aparte zaal hiervoor is bijzonder sfeervol. Daarna hebben we hier heerlijk gegeten en de Zuid-Afrikaanse wijn en bediening was top in orde ! Een aanrader !

Gegeten op 19 maart 2016

denise114

Op 12 maart hadden wij bij alfreds een high tea georganiseerd voor een 50 jarige verjaardag. Wij waren met 25 volwassenen en 3 kinderen. Wij zijn uitstekend geholpen bij de voorbereidingen voorafgaand. We kregen allerlei leuke tips en ideeën. We hadden een aparte kamer. Super versierd. Super bediening en het eten was heerlijk bij de higj tea. Ook is de locatie super. Wij waren erg tevreden en gaan er zeker nog eens een feest vieren.
Wat ik ook een top service vond is dat zij eigenlijk gesloten waren maar voor ons open zijn gegaan die datum. We hoefde hiervoot niks extra's te betalen. En ook voor de aparte kamer werden geen kosten in rekening gebracht. Parkeren kun je ook gratis naast de deur. Top!

Gegeten op 12 maart 2016

degustazione

Restaurant op mooie locatie en sfeervol ingericht. De amuse was lekker en beloofde veel goeds. Voorgerecht van kalfswang met eendenlever viel echter niet goed in de smaak. De wijze waarop de bediening reageerde was ongeinteresseerd en 'je zal vanmiddag wel iets verkeerd gegeten hebben'. Hoofdgerecht was redelijk maar er mag meer aandacht zijn voor de smaak. Daarentegen was de truffelmayonaise bij de frites overheersend. Desert met kaasplankje sloeg letterlijk de plank mis. Enfin ik denk niet dat we nog eens teruggaan naar dit restaurant.

Gegeten op 20 februari 2016

edit1

Recentelijk viering van de doop van onze dochtertje gehad met een groep kennissen en familie. In de parkkamer was er een prachtige lange tafel gedekt en we hebben een fantastische high tea gehad. Heerlijke hartige en zoete hapjes, heerlijke thee/koffie. Onze gezelschap heeft ontzettend genoten. Uitstekende service, vakkundige medewerkers! voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten en bedankt voor een fantastische middag.

Gegeten op 14 februari 2016

ernstjan2

Wij hebben een 2 maal 2 gangenmenu genomen met dessert en een wijnarrangement. Over het eten niets anders dan lof, het eten was prima. Vooraf in bietensap gemarineerde zalm is een heerlijke ervaring. Als hoofdgerecht was de hert prima bereid. De vis was een beetje aan de droge kant maar smaakte verder prima.
Alleen waar we moeite mee hadden is de manier waarop het eten en de wijn wordt geserveerd. Je begint met een 2 maal een voorgerecht en daarbij een wijn. Alleen waarom niet daar twee verschillende gerechten van maken en daarbij passende wijnen. Datzelfde gaat op voor de twee hoofdgerechten. Je krijgt vis en vlees en dan moet je een keuze maken uit een wijn. Dat gaat dus nooit goed. Bij wild (hertenbiefstuk) en witvis horen gewoon twee verschillende wijnen en niet één. Daarbij nog het effect van het koud worden van een van de hoofdgerechten maar het zeker niet tot de verwachte ervaring. Jammer.
Op zich pakte de bediening de opmerkingen wel goed op maar kon er verder weinig aan doen.
Het concept behoeft dus nog wel een een kritische blik naar ons idee.

Gegeten op 30 januari 2016

probusaadr

Op 11 januari 2016 organiseerden wij ons Nieuwjaarsdiner bij Alfreds.
Ons gezelschap, ruim 50 personen, genoten na een sfeervolle ontvangst van een uitstekend verzorgd en gevarieerd diner.
De bediening was zeer attent en zorgde voor een tot in de puntjes verzorgde avond.
Compliment en dank voor dit geslaagde diner.

Gegeten op 11 januari 2016

Smaak27maker

Fantastisch verzorgde feestelijke brunch genoten in de Parkkamer van Alfreds. De kamer was bescheiden en heel smaakvol in Kerstsfeer versierd.

Gegeten op 20 december 2015

food4fun

Leuke locatie en niet alleen om te trouwen, je kunt er namelijk fijn genieten van een degelijke keuken.
Het begint met een amuse, als mond vermaak, Ik ga hier niet verklappen wat het was, maar prima in orde.
4 gangen menu a la E32.50 pp, Hoofd Diamant haas, met Hert en of Kabeljauw smaakt zoals het op het bord ligt, een Kok met passie aan het werk, Dessert als mini uitvoering Grand dessert, een proeverij van zoetigheden ook met passie uitgevoerd.

Huiswijnen zijn aan de prijs, E25,00 per fles, maar voor een paar Euro meer heb je een prima Ribera.

Mandje brood E3,95, had liever gezien dat dit in de prijs van het Menu verwerkt was, komt beter over.

Gegeten op 13 december 2015

auvry

Bijna alles was vol, maar we konden gelukkig nog 1 tafel bemachtigen. We kwamen boven terecht waar het erg sfeervol was met prachtige belichting (fijn schemerig) en ouderwetse balken aan het plafond in een modern jasje gestoken. Er was veel jong personeel aanwezig en iedereen deed erg zijn best, zeer vriendelijk. Wel waren er veel problemen met het opstapje naar de tafels, zowel door het personeel als door de gasten werd deze niet gezien en deze avond zijn er zeker 2 onderuit gegaan. Maar het heerlijke eten maakte alles dubbel en dwars waard. We hadden voor de 6-gangen chef's menu gekozen en zo kreeg je per keer 2 kleine gerechtjes die er prachtig uitzagen en erg goed op smaak waren. Ook de Amuse en de Spoon waren heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 december 2015

Georgette1407

Op 8 oktober jl hebben wij na onze huwelijksvoltrekking met 15 personen een fantastische High tea gehad bij Alfred's en op 24 november hebben we samen genoten van een verrassingsmenu. Super mooie zaak en een geweldige bediening.

Gegeten op 24 november 2015

Schrijf zelf een recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.