• foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 1
  • foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 2
  • foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 3
  • foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 4
  • foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 5
  • foto's van ALFREDS  Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn - 6

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

• 8.3 10 19

• 8.3

• 8.5

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie over zichzelf

Te midden van een prachtig park ligt Alfreds gevestigd in een monumentaal pand. Sfeervol en trendy ingericht met naast ons a la carte restaurant ook volop mogelijkheden voor private dining. In ons Tuinhuys kan op stijlvolle wijze het huwelijk voltrokken worden. Ook voor de zakelijke markt hebben wij tevens de beschikking over een vijftal schitterend ingerichte vergaderruimten.

AnneliesB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gereserveerd voor een lunch tijdens de Couvertsweek. Met zeven man/vrouw kregen we een gezellige tafel en stonden onze drankjes al snel op tafel. Ook kwam de serveerster terug op de tijdens de reservering doorgegeven ingrediënten waar een tweetal onder ons allergisch voor zijn. Het betreft een 3 gangen verrassingslunch en verrast waren we zeker. Geen doorsnee gerechten met frites etc. Nee, met zorg samengestelde gerechtjes (twee als voorgerecht en twee als hoofdgerecht) die fraai oogden op de borden en - belangrijk - heerlijk smaakten. De wijnen pasten er goed bij en waren schappelijk geprijsd. Kannen met water werden zonder vragen op tafel gezet. Na een lekker nagerecht afgesloten met een koffie. Bediening was vriendelijk en de gerechten werden zorgvuldig toegelicht.

Gegeten op 11 april 2014

annemarie48
  • Recensies in de laatste twee jaar

De 70e verjaardag van mijn man gevierd met een borrel in de 'ronde zaal'. Prima verzorgd, vriendelijke, niet opdringerige bediening, lekkere hapjes met een puntzak frites als afsluiter. Geen omkijken naar dus, zodat we zelf met volle aandacht en plezier de gasten hebben ontvangen.
Na afloop met zijn tweetjes ook daar gegeten, dat viel een beetje tegen (deze keer), maar dat heeft de pret niet bedorven.

Gegeten op 23 maart 2014

inadj
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren in een bomvol restaurant weer heerlijk gegeten. Kom hier met enige regelmaat en iedere keer weer verrassend, smaakvol en gezellig. Dit keer voor de 1e de kleine gerechtjes van het nieuwe concept en is een echte aanrader. Op deze manier krijg je veel van de kaart te proeven, een echte culinaire ervaring. Dus een echte aanrader en weer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

arnolddehaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Af en toe gaan we hier vergaderen, in perfecte aparte daarvoor bestemde ruimtes. Het diner daarna is over het algemeen super. De lam combineerde prima met de rode wijn! Het dessert was ook een feestje.

Gegeten op 3 oktober 2013

Cos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens couverts week hier gegeten. Diverse wildgerechten. Tevens uitstekende huiswijn uit Zuid Afrika. Zowel de witte als rode is goed aan te bevelen. Prijs, kwaliteit verhouding goed. Bediening zeer attent en kundig. Het decor geeft een warme huiskamer weer. Wij zaten boven waar het prima toeven was. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 november 2013

kees5050
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden wat te vieren en kwamen bij Alfred's uit. Met name omdat Alfred's mooie en gezellig ingerichte ruimtes heeft waar je in beslotenheid kunt dineren. De eerste avond waren we er met tien mensen; de tweede avond met 23. Beide keren is ons zeer goed bevallen. Het eten is van een hoge kwaliteit. Maar ook erg belangrijk is de bediening. Al bij de voorbereidingen werd er goed meegedacht over de menu's en over de te schenken wijnen. En tijdens de avond was niet alleen de bediening uitstekend, maar het gaf een goed gevoel dat er een gastvrouw was die zorgde dat de avond verliep zoals wij ons dat voorgesteld hadden.

Gegeten op 12 oktober 2013

Louisduijser
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier voor de tweede keer gegeten en nu echt voor het laatst. Aten hier tijdens de Alphense restaurantweek. Eenmaal het menu van de week en eenmaal het menu, maar dan vegetarisch ingevuld. In beide gevallen hadden zowel de voorgerechten als hoofdgerechten weinig smaak. Het dessert bestond uit kleine zoete hapjes, veel suiker en geen echte chocolade. Bediening deed haar best (sommigen erg gemaakt), maar daar komen we niet (alleen) voor. Zonde van het geld.

Gegeten op 12 oktober 2013

loesnico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb voor mijn 40-jarig dienstjubileum mijn collega's getrakteerd op een etentje. Dit was van begin tot eind geweldig verzorgd. We hebben gekozen voor de verschillende kleine gerechtjes wat ideaal is met een wat groter gezelschap.
De gerechtjes waren afwisselend, heerlijk en leuk opgediend. De bediening was top, zeer ter zake kundig en attent. Komen hier zeker terug. Nio Jansen & Loes Frie

Gegeten op 20 september 2013

laura50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hebben wij onze bruiloft bij Alfreds gevierd. Geweldige locatie, mooie ruimtes, goede service en geweldig lekker eten! Het was super, enorm bedankt!

Gegeten op 20 september 2013

MirandaVN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een familiebrunch in de bad & tuinhuys (strak, modern, informeel, feestelijk) een dag waar we het nog veel over zullen hebben. Prachtige locatie, zowel binnen als buiten (openslaande deuren aan diverse zijde, omringd door groen, mooi wit gedekte tafels, met verse bloemen), heerlijk en gevarieerde brunch (van brood, vlees, vis tot kaasjes en warm en koude gerechten), behulpzaam en vriendelijk personeel. Er is veel ruimte voor eigen invulling en het personeel denkt bijzonder goed en op een heel prettige manier mee. Echt een dag om nooit te vergeten.

Gegeten op 1 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!