Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

2. Frans-internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0172 425 757

basdekat

Wij eten hier vaker, maar deze keer was echt teleurstellend. Het hoofdgerecht kleine portie diamanthaas was een groot portie en de zalm groot portie besteld bleek een klein portie. Personeel hierop aangesproken, maar de fout werd niet toegegeven en er moest maar van het grote portie meegegeten worden. Het dessert mochten we uit twee varianten kiezen. De kaart kregen we niet meer te zien, het was kaas of grand dessert. Wel konden we eventueel een bolletje ijs bestellen. De kok vertelde aan andere gasten dat hij wel om 22 uur klaar zou zijn, want het was niet druk. Nou dat is gelukt. Wij kwamen om 20 uur binnen en waren om 22 uur weer thuis. Wij nemen voorlopig even een time out. Jammer hoor, maar ook voor vaste gasten moet je je best blijven doen.

Gegeten op 20 september 2014

marc96

We hebben hier met zijn tweeën voor 125 euro gegeten (4 gerechtjes, spoom, dessert, fles gruner veltliner). Voor die prijs mag je best wel iets bijzonders verwachten. En dat is Alfred's nou net niet. Het eten is nooit verrassend, het ziet er overigens prima uit, en smaakt ook redelijk, maar geen echte toppers. Wat overigens wel bijzonder is, is de haast van het personeel, ze rennen nog net niet door het restaurant. Alfred zou misschien voor deze prijs wat extra personeel kunnen aannemen waardoor zij de tijd hebben om echt gastheer of vrouw te zijn. Daarnaast zou wat meer fantasie in de gerechten geen kwaad kunnen.

Gegeten op 27 juni 2014

sietske2

Wij hebben ons huwelijk gevierd in Alfreds. Het eten was heerlijk. De biefstukjes waren heerlijk mals, de soep werd op een leuke manier aan tafel opgediend en vooral het grand dessert viel goed in de smaak bij al onze gasten. Onze gasten hebben allemaal heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al zeker de moeite waard om eens te gaan eten! Wij gaan zeker nog een keer!

Gegeten op 30 mei 2014

yvantol

Ik heb op mijn verjaardag een high tea gegeven voor 47 personen. Het was in 1 woord geweldig. Het zag er allemaal prachtig uit en het was heerlijk. Het was voor mij een heerlijke verjaardag.

Gegeten op 4 mei 2014

AnneliesB

Gereserveerd voor een lunch tijdens de Couvertsweek. Met zeven man/vrouw kregen we een gezellige tafel en stonden onze drankjes al snel op tafel. Ook kwam de serveerster terug op de tijdens de reservering doorgegeven ingrediënten waar een tweetal onder ons allergisch voor zijn. Het betreft een 3 gangen verrassingslunch en verrast waren we zeker. Geen doorsnee gerechten met frites etc. Nee, met zorg samengestelde gerechtjes (twee als voorgerecht en twee als hoofdgerecht) die fraai oogden op de borden en - belangrijk - heerlijk smaakten. De wijnen pasten er goed bij en waren schappelijk geprijsd. Kannen met water werden zonder vragen op tafel gezet. Na een lekker nagerecht afgesloten met een koffie. Bediening was vriendelijk en de gerechten werden zorgvuldig toegelicht.

Gegeten op 11 april 2014

annemarie48

De 70e verjaardag van mijn man gevierd met een borrel in de 'ronde zaal'. Prima verzorgd, vriendelijke, niet opdringerige bediening, lekkere hapjes met een puntzak frites als afsluiter. Geen omkijken naar dus, zodat we zelf met volle aandacht en plezier de gasten hebben ontvangen.
Na afloop met zijn tweetjes ook daar gegeten, dat viel een beetje tegen (deze keer), maar dat heeft de pret niet bedorven.

Gegeten op 23 maart 2014

inadj

Gisteren in een bomvol restaurant weer heerlijk gegeten. Kom hier met enige regelmaat en iedere keer weer verrassend, smaakvol en gezellig. Dit keer voor de 1e de kleine gerechtjes van het nieuwe concept en is een echte aanrader. Op deze manier krijg je veel van de kaart te proeven, een echte culinaire ervaring. Dus een echte aanrader en weer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

arnolddehaan

Af en toe gaan we hier vergaderen, in perfecte aparte daarvoor bestemde ruimtes. Het diner daarna is over het algemeen super. De lam combineerde prima met de rode wijn! Het dessert was ook een feestje.

Gegeten op 3 oktober 2013

Cos

Tijdens couverts week hier gegeten. Diverse wildgerechten. Tevens uitstekende huiswijn uit Zuid Afrika. Zowel de witte als rode is goed aan te bevelen. Prijs, kwaliteit verhouding goed. Bediening zeer attent en kundig. Het decor geeft een warme huiskamer weer. Wij zaten boven waar het prima toeven was. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 november 2013

kees5050

We hadden wat te vieren en kwamen bij Alfred's uit. Met name omdat Alfred's mooie en gezellig ingerichte ruimtes heeft waar je in beslotenheid kunt dineren. De eerste avond waren we er met tien mensen; de tweede avond met 23. Beide keren is ons zeer goed bevallen. Het eten is van een hoge kwaliteit. Maar ook erg belangrijk is de bediening. Al bij de voorbereidingen werd er goed meegedacht over de menu's en over de te schenken wijnen. En tijdens de avond was niet alleen de bediening uitstekend, maar het gaf een goed gevoel dat er een gastvrouw was die zorgde dat de avond verliep zoals wij ons dat voorgesteld hadden.

Gegeten op 12 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.