a TripAdvisor company

1. 7,3 10 1 18

2. 7,6

3. 7,7

Polderboy

Sushi restaurant volgens all you can eat principe. De kwaliteit van het eten verschilt nog al eens. Soms is de sushi knappend vers maar soms lijkt het alsof er (te) veel in het voren is gemaakt wat afbreuk doet aan de smaak en versheid.
Grappig is dat er tegenwoordig ook mini pizza's op de kaart staan die je kunt bestellen. Duidelijk een poging om ook de kleine bezoekers tevreden te stellen.
Bediening is oké maar in de verwerking van de bestellingen gaat nog wel eens wat mis. Soms krijg je de bestelde hapjes niet, soms krijg je dingen die je niet besteld had. Flevoland heeft helaas weinig echt goede sushi restaurants.

Gegeten op 18 maart 2016

gerard155

Met een groep van 41 personen bij het Gouden Huis in Almere gegeten. Het diner was een groot succes. De service van het personeel is buitengewoon goed. Onze gehandicapte deelnemers werden door het personeel op vriendelijke en begripvolle wijze benaderd en ondersteund.
De variatie is gerechten is buitengewoon.
We komen zeker vaker met een grote groep (gehandicapten) dineren.

Gegeten op 9 november 2015

kevnovius

Alles bij gouden huis is op zich wel okay maar ik vind al hun tempura gerechten veel te veel olie bevatten wat het te vet en niet zo lekker maakt. Service en decor zijn wel in orde. Pand ziet er ook wel leuk uit. Hun chinese en japanse gerechten zijn wel voldoende qua smaak maar verwacht geen sensatie. Goed genoeg en geen tempura meer voor mij hier.

Gegeten op 3 oktober 2015

DhrBakker2016

Gegeten op 24 oktober 2015

MarcelBuisman

Prima restaurant, een dikke voldoende. Gevarieerde menukaart er is voor iedereen wat wils. Vriendelijke mensen in de bediening, netjes en snel met het bedienen. Jammer dat de tafels dicht bij elkaar staan, dit geeft veel geluid van andere gasten. Goede prijs kwaliteit verhouding van de drank en het eten. Een echte aanrader als je in de buurt bent en de Aziatische keuken een warm hart toedraagt.

Gegeten op 14 oktober 2015

r.van.harpenau

Komen hier ook al jaren,en neem bijna altijd de Tepan Peking eend met een heerlijk kippensoepje vooraf.
Altijd lekker klaargemaakt en vooal vers.
Mijn vrouw eet meestal de all you can Eat en is ook altijd erg lekker,en ook lekker vers allemaal. Komen hier graag,en dus echt wel een aanrader.
Fam van Houten.

Gegeten op 13 augustus 2015

ramaka

Gisteravond voor de derde keer hier gegeten en weer met veel plezier. De sfeer is heel relaxt, ondanks dat het er meestal erg druk is. Ook nu zat het weer vol, maar je kunt elkaar prima verstaan, het wordt absoluut geen 'kippenhok'. Het personeel is erg vriendelijk en snel en geeft je een welkom gevoel. Het eten smaakte ons allemaal heel erg goed. Je kunt van een zeer gevarieerde kaart bestellen en de kwaliteit is prima. We keren hier zeker terug.

Gegeten op 29 augustus 2015

JeffreyAmsterdam

Heb der zojuist gegeten en wat een top restaurant gezellige sfeer leuke bediening waar je mee een babbel kan doen en lekkere verse sushi heb genoten en kom zeker terug echt een aanrader !

Gegeten op 20 augustus 2015

randy22

Top restaurant ik ben een vaste klant hier. Met verjaardagen word goed verzorgd. De bediening is ook top. Heel klant vriendelijk. Zeker een aan rader. En voor de all you can eat in Almere de meeste keuzes. Ik kom hier zeker terug om te eten!

Gegeten op 16 augustus 2015

azz

Telefonisch besteld voor 4 personen : meer dan een kwartier wachten.
Eten smaakt futloos. Besteld Bami ramas, gekregen nasi ramas. Alles, met uitzondering van de sate, was in 1 grote bak gepropt met onderin de nasi. Uiteraard zie dat thuis pas. Behoorlijk vlees en veel kool. Andere ingrediënten nauwelijks.

Gegeten op 26 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Gouden Huis in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Gouden Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.