Gouden Huis

• 6.4

• 6.9

chica1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen aanrader voor de zaterdagavond! gekozen voor All you can eat. Sushi kwam snel, maar leek niet vers. De tweede ronde ( soep) liet ook niet heel lang op zich wachten, maar daarna heeft slechts 1 persoon aan onze tafel ( van de 3) zijn eten gekregen in de 3e ronde, dit was frituur. De 4e ronde maar weer opnieuw besteld, maar wederom alleen gefrituurde gerechten. Na klagen werd er iets gebracht, maar weer niet alles gekregen. op naar ronde 4... die uiteindelijk ook niet kwam. Dus a twee en half uur tafelen, 4 x bestellen en 2 x gekregen, besloten om te vertrekken zonder af te wachten of er nog eten kwam. Naast excuses de drankjes van het huis gekregen. Dit was echter wel onze laatste keer. slecht management!

Gegeten op 22 maart 2014

tweejees
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aan de bakplaat gegeten, ik vond de keuze beperkt gerechten die uit de keuken kwamen duurde erg lang. Gerechten die aan de plaat worden bereid zijn qua smaak prima. Er lopen in de bediening veel jonge meisjes en dat merk je wij hebben in 2 uur tijd met moeite 2 drankjes besteld.

Gegeten op 5 januari 2014

Marxz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 8 wezen eten. Manier van bestellen verliep wat chaotisch, gerechten werden soms bij de verkeerde tafel afgegeven of helemaal niet. Desalniettemin waren de gerechten lekker en de hoeveelheid meer dan men kan eten. Tip voor de bediening, geef de volgende keer nou wel gewoon de 20% korting ondanks dat men het krantenartikel is vergeten!

Gegeten op 8 december 2013

alvaro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is van zeer goede kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk. De enige tip die wij zouden geven; vernieuw de kaart af en toe zodat het eten speciaal blijft. De toetjes mogen ook uitgebreider.

Gegeten op 11 november 2013

Veauteaux
  • Recensies in de laatste twee jaar

We wilde reserveren met een bon die op bepaalde dagen geldig was, maar konden niet op de betreffende dagen terecht omdat er plaatsen vrij gehouden moesten worden voor eventuele andere reserveringen?? Na een discussie over het nut van de bon als we toch niet terecht konden, mochten we uiteindelijk komen. Het restaurant bleek de hele avond niet eens vol te zitten. Geen goede reclame om klanten proberen te weigeren. De gerechten zijn eetbaar, maar zeker niet bijzonder. Zowel de sushi, maar vooral de chinese gerechten waren erg flauw. De bediening was rommelig. Het decor is wat somber.
Geen echte aanrader.

Gegeten op 14 mei 2013

Ienimini
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben Japans gegeten (All You Can Eat) en het was heerlijk. Alle gerechtjes waren uitermate smaakvol. Het was goed toeven op het terras en de bediening was vriendelijk.

Gegeten op 17 juli 2013

dillan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tot nu toe de beste sushi die ik ooit heb mogen proeven, vooral de nigiri is erg goed. Ook de teppanyaki, oftewel grill gerechten zijn hier van hoog niveau.

Gegeten op 5 maart 2013

DeBij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks mijn vorige positieve recensie ben ik nu best negatief.

Onlangs weer boven aan de plaat gegeten. Het personeel was vriendelijk als altijd. De sushi besteld en er bleek een haar in te zitten. Toen ik de bediening hier op aan sprak zeiden ze dat dat kon gebeuren. Ik wilde dit gerechtje nu niet meer en stond gelijk wat wantrouwend tegenover de rest van het eten. Maar goed mijn vriendin overtuigde me te blijven.
We bestelden o.a. Crispy sushi en wat van de plaat. Het gerechtje van de plaat werd niet op de plaat voor ons maar op die 'van de buren' klaargemaakt. Dus de leuke ervaring moesten we missen. Ook kregen we iets anders dan crispy shushi en ook de hoeveelheden van de andere sushi's kwamen niet overeen. Bediening hier op aangesproken en die gaven aan dat meer mensen klaagden nu het menu was veranderd.
Dat het menu anders is, is niet erg mits de kaart ook wordt aangepast. Hierop haalde hij zijn schouders op.
Dit was de laatste keer eten bij dit restaurant!

Phoeisaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

We wilde eigenlijk sushi eten, maar dat was niet mogelijk. Het restaurant eten was saai, had weinig smaak en het vlees was taai.

frankklein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Raar maar waar. Boven aan de plaat is het leuker, lekkerder en gezelliger om te eten dan beneden. Prijs kwaliteit dik in orde

Schrijf zelf een recensie over Gouden Huis in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Gouden Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!