Gouden Huis

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 036 535 70 20
  2. www.goudenhuis.nl

Joossie123

Sushi eten bij een Chinees? Is dat nou wel zo’n goed idee? Nou, wij denken van wel.
Al jaren komen we bij het Gouden Huis, gewoon omdat het er lekker eten is en de bediening uitermate vriendelijk.
Dit keer dus sushi afhalen, van te voren even gebeld (is wel aan te raden op een drukke zaterdagavond) maar op het afgesproken tijdstip stond alles keurig netjes klaar. Thuis gesmuld van de verschillende sushi’s en Sashimi terwijl de film “Jiro dreams of sushi” opstond.

Gegeten op 17 januari 2015

tineke81

hebben er al heel vaak gegeten wij vinden het heerlijk gezellig goeie stoelen eten is heerlijk bediening is snel helemaal niks aan te merken sommige mensen zuren altijd

Gegeten op 21 december 2014

ilonka5

Top eten alles is daar lekker. Ik snap sommige mensen niet al hebben ze van alles so what alles is goed top. Keurige bediening en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren

Gegeten op 3 september 2014

jaap70

Voor de gemiddelde "all you can eat fan" prima restaurant om sushi te eten. Bovenmatig? Nee dat niet, maar als fijnproever moet je niet in AYCE restaurant zitten. Goed voor een gezellige avond! Fijn dat er ook gedacht wordt aan bezoekers die niet gediend zijn van sushi. De chinees/italiaans en frituurhapjes zijn een welkome aanvulling. De bediening doet enorm hun best, maar is ook afhankelijk van de keuken, die het soms laat versloffen. Zeker naarmate de avond vordert. Dat is jammer. Het decorum, mag, als het buiten donker is wel meer licht krijgen.

Gegeten op 26 augustus 2014

KteA

Helaas hebben ze het concept veranderd. De kaart van onbeperkt sushi en grill is veranderd in en soort wereldkaart met niet passende geruchten zoals pizza en olijven, brood en kruidenboter. Het lijkt ten onder te gaan aan eigen succes, want het was super tot deze nieuwe kaart! Wij kwamen meer dan geregeld, maar na de laatste ervaring (juni 2014) helaas niet meer. De Japanse gerechten zijn van veel mindere kwaliteit geworden. Je proeft dat er minder aandacht (en geld!?) wordt besteed aan de ingredienten. Ik hoop dat ze terug gaan naar hun concept van voor juni :(( dan komen we zeker weer terug.

Gegeten op 21 juni 2014

Lschrage82

Wij komen al jaren bij het Gouden huis. Het is niet verpletterend maar de kwaliteit prijs verhouding was oké. Helaas is het concept beneden veranderd van sushi en grill naar een bijelkaar geraapt zooitje van japans, een soort van Italiaans en iets wat door moet gaan voor Griekse hapjes. De mini pizza die er wordt geserveerd doet meer denken aan diepvries dan vers product. Helaas is beneden de Japanse dingen in kwaliteit achteruit gehold...... Er is nog maar 1 troost in dit verhaal en dat is de bovenverdieping waar je bij deze "Japanner" daadwerkelijk nog japans kan eten. Dat is voor ons nog de enige reden om te gaan want dan zitten we boven. Erg jammer dat de eigenaar deze weg is gegaan....

Gegeten op 10 juli 2014

Suus1971

Altijd goed en vers.
Wat jonge mensen in de bediening...gaat soms eens mis.
Maar dat wordt dan weer goed gemaakt.
Prima vernieuwde kaart en heerlijke stoelen om op de zitten.
Heel ruim. Heerlijke sushi. Echt heen gaan.

Gegeten op 11 juni 2014

RecensieAccount

Mijn vriend en ik komen vaak bij jullie eten. Het eten is altijd lekker vers en goed gemaakt. De bediening is oké. Soms maken ze wat kleine foutjes, maar dat komt niet vaak voor. De prijskwaliteit verhouding is echt uitstekend! Een uitgebreide menukaart die laatst vernieuwd is met van alles wat je kunt bestellen. Voor als je geen sushifan bent is er ook genoeg keus! Alles goed geregeld en is zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 5 mei 2014

Almeerse proevers

Voornamelijk de verschillende sushi's geproefd via het all-you-can-eat concept. De sushi's zijn heerlijk. De service is bedroevend, zeer klantonvriendelijk. We moesten meer keren vragen om onze drankjes en het brengen van de gerechten naar de juiste tafel vonden ze blijkbaar erg moeilijk. Het eten was prima, maar wij komen hier vanwege de slechte service niet meer terug.

Gegeten op 2 april 2014

chica1

Geen aanrader voor de zaterdagavond! gekozen voor All you can eat. Sushi kwam snel, maar leek niet vers. De tweede ronde ( soep) liet ook niet heel lang op zich wachten, maar daarna heeft slechts 1 persoon aan onze tafel ( van de 3) zijn eten gekregen in de 3e ronde, dit was frituur. De 4e ronde maar weer opnieuw besteld, maar wederom alleen gefrituurde gerechten. Na klagen werd er iets gebracht, maar weer niet alles gekregen. op naar ronde 4... die uiteindelijk ook niet kwam. Dus a twee en half uur tafelen, 4 x bestellen en 2 x gekregen, besloten om te vertrekken zonder af te wachten of er nog eten kwam. Naast excuses de drankjes van het huis gekregen. Dit was echter wel onze laatste keer. slecht management!

Gegeten op 22 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Gouden Huis in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Gouden Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.