Mariola

• 7.2

• 7.2

bourgondo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier in de zomer vrij regelmatig een bolletje ijs mee pikken. IJs is erg lekker en de slagroom doet het ook niet verkeerd!
Wel flink aan de dure kant, krijg soms het idee dat ze elk jaar weer duurder zijn.
Als je in rust van je ijsje wilt genieten moet je niet op het terras zijn aangezien het in de zomer erg druk is. Persoonlijk vind ik het ijsje het meest tot zijn recht komen door omhoog de Havenkom in te lopen en daar een lekker plekje in het zonnetje uit te kiezen. Prachtig uitzicht!

Gegeten op 7 augustus 2013

DeBij

• Redelijk

We hebben een ijsje besteld en op het terras opgegeten. Het ijs was prima. Daarna bestelde we een thee en cappuchino, hierbij zat een klein voorverpakt (?) ijsje. Wat was dit ijsje smerig zeg! Zeker na dat lekkere schepijs. Bij het bealen op 't terras kon het meisje niet terug tellen van 6,50 naar 20€ en moest dus eerst naar binnen, naar de kassa om haar wisselgeld te berekenen.

misskritisch

• Slecht

Onbeschofte manier te woord gestaan, de meiden die er staan doen hun best maar hebben geen eens een idee wat voor smaak ijs ze verkopen. Verder moet je totaal niet in discussie gaan over de smaak want dan krijg je helemaal een tirade over je heen. Het ijs smaakte goed maar holt ook hard achteruit!

sanne25

• Slecht

Ik zat in de zomer met een vriendin bij mariola gezellig een ijsje te eten dachten we. totdat er een ruzie ontstond tussen de eigenaren. Er werd met de deur gesmeten en geschreeuwd. Zonder zich te veronderschuldigen naar ons toe. Een andere keer kwam ik er met mijn vriend een half uur voor sluitingstijd. We wilden nog een samen een ijscoupe eten maar ze waren al aan het dwijlen dus kon het niet meer. De mensen erg onvriendelijk en arrogant. Het enige positieve is dat het ijs best lekker is.

paulvaneijden

• Uitstekend

Concurrentie is er inmiddels wel in het stadscentrum, wat mij betreft is Mariola's veel lekkerder. Van de arrogantie proef je in het ijs niets!

McGlyn

• Goed

Heerlijk ijs, maar wel aan de dure kant.

lisanannique

• Redelijk

IJs is lekker, maar heb wel beter gegeten. De baas en zijn vrouw en zoon zijn niet het toonbeeld van vriendelijkheid. De meiden die hier werken doen hun best, maar als de baas niet het goede voorbeeld geeft, kan je ook niet verwachten dat het personeel het toonbeeld van voorkomendheid is. Mariola heeft de monopolie positie qua ijsverkoop in Almere. Het loopt dus eens tijd dat ze concurrentie krijgen, zou ze goed doen.

Cajo

• Goed

echt overheerlijk ijs en zoveel smaken dat kiezen moeilijk word en we ook zeker geregelt terugkomen om andere smaken te proeven.

Proever56139

• Matig

Op mijn 14e werd ik door mijn baas naar mariola gestuurd met de vraag of zij, zijn restaurant konden helpen aan koffiemelk. Helaas wilde ze niet, ze hielpen andere restauranten niet zei de baas. Ik vond het personeel erg onbehulpzaam en arrogant. Dit heeft me echter niet belet om hier regelmatig terug te komen. Het is een feit, Mariola staat voor zijn ijs. Ik weet in flevoland geen betere. Nu ben ik bijna 25 jaar ouder, en ben ik vorige week weer eens langsgelopen en ik ervaar nog steeds deze onbehulpzaamheid en arrogantie. Helaas voor deze tent denk ik dat dat het nooit meer goed komt met de service. Het ijs blijft zeker op kwaliteit.

gerardvd

• Slecht

Waarom staat er een ijstent in de top 10 restaurants van Almere? In een restaurant moet je toch kunnen eten? Hier niet! Zegt dat iets over Almere? Ik zou toch liever de Febo aanbevelen. Daar kun je namelijk wel eten en ook nog voor weinig!

Schrijf zelf een recensie over Mariola in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Mariola. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!