a TripAdvisor company

Mariola

Mariola

1. Toon telefoonnummer 036 531 60 15

Joepie67

We gaan hier 's avonds nog even langs om de dag mooi af te sluiten. Hier hebben ze allerlei soorten ijs, ook wat exotischere smaken.

Ik kies 2 bollen ijs, mango, en walnoot- / pecan. De overige gezinsleden nemen 3 bollen met het accent op chocolade smaken.

Het ijs is hier gewoon erg lekker, de ambiance en service zijn voldoende maar niet bijzonder. Het is een prima idee om hier ijs te halen en dan lekker buiten te eten. Dat lukt vandaag niet, het is nog vroeg donker, en dan valt de neon verlichting en de toch wat krappe inrichting iets tegen.

Maar goed, je komt hier voor het ijs en dat is prima! Het is wel iets aan de prijs, maar dat is een bewuste keuze vind ik. Kwaliteit kost ook wat en goedkopere alternatieven zijn alom beschikbaar. Voor dit ijs wil ik wel een stukje omrijden.

Gegeten op 3 april 2015

Joossie123

Al dertig jaar draait Mariola heerlijk ijs en al twintig jaar gaan we hier met regelmaat een ijsje eten. Het was nog wat frisjes vandaag maar toch smaakte het ijsje weer als vanouds. Wat ons betreft een omweg waard.

Gegeten op 15 maart 2015

BarbaraV

Mariola is een begrip in Almere. Helaas lijkt het alsof de bolletjes ijs steeds kleiner worden tegen dezelfde prijs. Wel lekker ijs, maar geen topper.

bourgondo

Ik kom hier in de zomer vrij regelmatig een bolletje ijs mee pikken. IJs is erg lekker en de slagroom doet het ook niet verkeerd!
Wel flink aan de dure kant, krijg soms het idee dat ze elk jaar weer duurder zijn.
Als je in rust van je ijsje wilt genieten moet je niet op het terras zijn aangezien het in de zomer erg druk is. Persoonlijk vind ik het ijsje het meest tot zijn recht komen door omhoog de Havenkom in te lopen en daar een lekker plekje in het zonnetje uit te kiezen. Prachtig uitzicht!

Gegeten op 7 augustus 2013

DeBij

• Redelijk

We hebben een ijsje besteld en op het terras opgegeten. Het ijs was prima. Daarna bestelde we een thee en cappuchino, hierbij zat een klein voorverpakt (?) ijsje. Wat was dit ijsje smerig zeg! Zeker na dat lekkere schepijs. Bij het bealen op 't terras kon het meisje niet terug tellen van 6,50 naar 20€ en moest dus eerst naar binnen, naar de kassa om haar wisselgeld te berekenen.

misskritisch

• Slecht

Onbeschofte manier te woord gestaan, de meiden die er staan doen hun best maar hebben geen eens een idee wat voor smaak ijs ze verkopen. Verder moet je totaal niet in discussie gaan over de smaak want dan krijg je helemaal een tirade over je heen. Het ijs smaakte goed maar holt ook hard achteruit!

sanne25

• Slecht

Ik zat in de zomer met een vriendin bij mariola gezellig een ijsje te eten dachten we. totdat er een ruzie ontstond tussen de eigenaren. Er werd met de deur gesmeten en geschreeuwd. Zonder zich te veronderschuldigen naar ons toe. Een andere keer kwam ik er met mijn vriend een half uur voor sluitingstijd. We wilden nog een samen een ijscoupe eten maar ze waren al aan het dwijlen dus kon het niet meer. De mensen erg onvriendelijk en arrogant. Het enige positieve is dat het ijs best lekker is.

paulvaneijden

• Uitstekend

• Uitstekend

Concurrentie is er inmiddels wel in het stadscentrum, wat mij betreft is Mariola's veel lekkerder. Van de arrogantie proef je in het ijs niets!

McGlyn

• Goed

• Goed

Heerlijk ijs, maar wel aan de dure kant.

lisanannique

• Redelijk

IJs is lekker, maar heb wel beter gegeten. De baas en zijn vrouw en zoon zijn niet het toonbeeld van vriendelijkheid. De meiden die hier werken doen hun best, maar als de baas niet het goede voorbeeld geeft, kan je ook niet verwachten dat het personeel het toonbeeld van voorkomendheid is. Mariola heeft de monopolie positie qua ijsverkoop in Almere. Het loopt dus eens tijd dat ze concurrentie krijgen, zou ze goed doen.

Schrijf zelf een recensie over Mariola in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Mariola. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.