Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mariola

Mariola

1. Toon telefoonnummer 036 531 60 15

BarbaraV

Mariola is een begrip in Almere. Helaas lijkt het alsof de bolletjes ijs steeds kleiner worden tegen dezelfde prijs. Wel lekker ijs, maar geen topper.

tinusdelezer

Wat een oude recenties hier op Iens, hoog tijd voor een nieuwe.
Veel Almeerders en bezoekers weten op een mooie dag Mariola te vinden. Het ijs en de coupes zijn dik in orde.
Eet je ijsje op het terras of wandel naar het haventje.

Gegeten op 5 juni 2014

bourgondo

Ik kom hier in de zomer vrij regelmatig een bolletje ijs mee pikken. IJs is erg lekker en de slagroom doet het ook niet verkeerd!
Wel flink aan de dure kant, krijg soms het idee dat ze elk jaar weer duurder zijn.
Als je in rust van je ijsje wilt genieten moet je niet op het terras zijn aangezien het in de zomer erg druk is. Persoonlijk vind ik het ijsje het meest tot zijn recht komen door omhoog de Havenkom in te lopen en daar een lekker plekje in het zonnetje uit te kiezen. Prachtig uitzicht!

Gegeten op 7 augustus 2013

DeBij

• Redelijk

We hebben een ijsje besteld en op het terras opgegeten. Het ijs was prima. Daarna bestelde we een thee en cappuchino, hierbij zat een klein voorverpakt (?) ijsje. Wat was dit ijsje smerig zeg! Zeker na dat lekkere schepijs. Bij het bealen op 't terras kon het meisje niet terug tellen van 6,50 naar 20€ en moest dus eerst naar binnen, naar de kassa om haar wisselgeld te berekenen.

misskritisch

• Slecht

Onbeschofte manier te woord gestaan, de meiden die er staan doen hun best maar hebben geen eens een idee wat voor smaak ijs ze verkopen. Verder moet je totaal niet in discussie gaan over de smaak want dan krijg je helemaal een tirade over je heen. Het ijs smaakte goed maar holt ook hard achteruit!

sanne25

• Slecht

Ik zat in de zomer met een vriendin bij mariola gezellig een ijsje te eten dachten we. totdat er een ruzie ontstond tussen de eigenaren. Er werd met de deur gesmeten en geschreeuwd. Zonder zich te veronderschuldigen naar ons toe. Een andere keer kwam ik er met mijn vriend een half uur voor sluitingstijd. We wilden nog een samen een ijscoupe eten maar ze waren al aan het dwijlen dus kon het niet meer. De mensen erg onvriendelijk en arrogant. Het enige positieve is dat het ijs best lekker is.

paulvaneijden

• Uitstekend

• Uitstekend

Concurrentie is er inmiddels wel in het stadscentrum, wat mij betreft is Mariola's veel lekkerder. Van de arrogantie proef je in het ijs niets!

McGlyn

• Goed

Heerlijk ijs, maar wel aan de dure kant.

lisanannique

• Redelijk

IJs is lekker, maar heb wel beter gegeten. De baas en zijn vrouw en zoon zijn niet het toonbeeld van vriendelijkheid. De meiden die hier werken doen hun best, maar als de baas niet het goede voorbeeld geeft, kan je ook niet verwachten dat het personeel het toonbeeld van voorkomendheid is. Mariola heeft de monopolie positie qua ijsverkoop in Almere. Het loopt dus eens tijd dat ze concurrentie krijgen, zou ze goed doen.

Cajo

• Goed

echt overheerlijk ijs en zoveel smaken dat kiezen moeilijk word en we ook zeker geregelt terugkomen om andere smaken te proeven.

Schrijf zelf een recensie over Mariola in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Mariola. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.