Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Thais

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 072 520 26 30

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 520 26 30

Thailand in Alkmaar

Chada Thai brengt al bijna twintig jaar een stukje Thailand naar Alkmaar. Hun eerlijke gerechten zijn een feest voor de zintuigen. Het interieur ademt sfeer met authentieke Thaise elementen. Hier ervaar je de veelzijdige Thaise keuken, met pure gerechten uit alle streken. De gastvriendelijke bediening adviseert je graag over de heerlijke maaltijden, of je nu van mild of pittig houdt. Thaise wijnen en bier vullen de uitgebreide menukaart perfect aan. Geniet aan tafel van de oosterse atmosfeer, of kies voor ontspannen dineren in de Thaise zithoek. Beleef Thailand in Alkmaar!

pietbruin

Via online reservering

Aan het eten mankeerde niets, was heerlijk.
Alleen lang wachten op het voorgerecht. Ter compensatie kregen wij een consumptie aangeboden.
Verder was de koffie niet lekker, niet warm en slap.

Gegeten op 29 augustus 2014

monicawieringa

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij Chada Thai. De service was ook fantastisch.
Je kan bij elk gerecht kiezen hoe pittig je het hebben wilt.
Wij gaan zeker nog een keer.
Monica Wieringa

Gegeten op 29 augustus 2014

jolanda120

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en de service was goed. De ambiance heeft misschien een opfrisbeurt nodig waardoor het mensen sneller zou uitnodigen om er naar binnen te gaan want het is het absoluut waard.

Gegeten op 27 augustus 2014

Smikmak

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Lekker soep vooraf en een garnalen curry als hoofdmaaltijd. Prima kwaliteit.
Het ijs desert was lekker, maar te duur.
De service was zoals we al gelezen hadden: chaotisch, maar het stoorde ons niet.
Het tafeltje naast ons (met kinderen) had er meer moeite mee, en liep vervolgens boos weg.

Gegeten op 23 augustus 2014

Proever50420

Vandaag besloten deze Thai eens te proberen door een maaltijd af te halen. Telefonisch aangegeven kip-in-de-war met gebakken noedels te willen, het zou om 18.30 klaar zijn. Je moet dwars door het restaurant heen wat niet prettig is voor de dinerende gasten naar ik aanneem, en zelf voel je je ook wat opgelaten. Enfin, na tien minuten gewacht te hebben (dat vind ik, en dat geldt voor ieder restaurant, een slechte zaak. Als je afspreekt dat er een gerecht klaar is op een bepaald tijdstip, dan moet je niet nog eens tien minuten staan (letterlijk, er is geen afhaalruimte) te wachten.
Die tien minuten werden er uiteindelijk dertig, want in plaats van 1 x kip-in-de-war met noedels had men twee porties met rijst klaar gemaakt. Dus nog eens twintig minuten extra gewacht, mocht nu wel plaats nemen op de stoel van een jongen die daar werkte en kreeg een glas drinken.
Toen de maaltijd uiteindelijk klaar was, ging men nog eens vijf minuten op zoek naar een bonnetje dat er niet was, en bleek de noedels een prijsopslag van 3,75 te vormen. Toen ik aangaf dat ik dat wel veel vond (bij een ander restaurant kosten noedels een euro extra ipv rijst) vroeg de dame of ik akkoord ging met 2 € extra, wat ik dan maar deed.

Conclusie: eten is van goede kwaliteit, echt lekker. Personeel is aardig, maar ontzettend stuntelig en ongeorganiseerd. En afhalen zonder afhaalruimte is gewoonweg een beetje onproffesioneel. Daarnaast is het eten flink aan de prijs. Dit gerecht inclusief noedels kostte me 17,50. Ergens anders betaal je 5 euro minder voor hetzelfde gerecht!

Gegeten op 7 maart 2014

C_en_J

Gegeten op 1 januari 2014

Tros

We hebben met 4 personen. Het was niet al te duur. We kregen goed advies van de bediende. Voornamelijk gestoomde kabeljauw was heerlijk ze gaven al aan dat we een uur moesten wachten. Maar was zeker waard. Zeker herhaling bevatbaar.

Proever37207

In tegenstelling tot de vorige eigenaar heeft de nieuwe wel begrepen hoe het hoort. De kwaliteit van vroeger en de echte Thaise smaken zijn gelukkig weer terug. Ook de porties zijn royaler dan voorheen. Als voorgerecht een goede saté gegeten waar de kokos- en citroengrassmaak goed in balans zijn. Als hoofdgerecht een klassieke groene curry gehad die gewoon prima was. Wel pittig maar niet te. De bediening zou iets oplettender kunnen zijn, want zeker als het rustig is zou je niet te lang bezig moeten zijn om de aandacht van het personeel te vragen.

Gegeten op 30 juli 2012

Alkmaarder

De Tom Ka Kai soep hier is geweldig! Jammer dat keer gewone champignons waren gebruikt, anders had ik vast (zoals ik vorige 2 keer heb gedaan) een tweede kop besteld.
Als hoofdgerecht de cocos curry genomen. Nooit eerder gegeten, maar een absolute aanrader. Lekker en veel.
Ze serveren tegenwoordig ook Thaise wijn voor een zacht prijsje. Viel mij in het geheel niet tegen.
Personeel is supervriendelijk, maar moet onderling soms beter afstemmen. Wat mij betreft werd er net iets te vaak gevraagd of alles naar wens was.
Ambiance is een beetje authentiek, maar je zou kunnen zeggen oud. Aan de rechterkant kan je aan lage tafels zittend op kussens eten (schoenen uit!). Mijn kussen kon wel een wasbeurtje gebruiken, maar dat is dan ook het enige minpunt voor dit bezoek. Ik kom hier vast nog een keer.

Gegeten op 31 augustus 2012

Napkin

Vanaf binnenkomst een gevoel welkom te zijn, sympathiek bedienend team. Mooie gerechten, de 'pittigheidsgraad' kan zelf worden gekozen (drie sterren is echt pittig...). Huiswijn die de Thaise keuken aankan. En, niet geheel onbelangrijk, een redelijk prijsniveau.

Schrijf zelf een recensie over Chada Thai in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Chada Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.