Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Thais

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 072 520 26 30

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 520 26 30

Thailand in Alkmaar

Chada Thai brengt al bijna twintig jaar een stukje Thailand naar Alkmaar. Hun eerlijke gerechten zijn een feest voor de zintuigen. Het interieur ademt sfeer met authentieke Thaise elementen. Hier ervaar je de veelzijdige Thaise keuken, met pure gerechten uit alle streken. De gastvriendelijke bediening adviseert je graag over de heerlijke maaltijden, of je nu van mild of pittig houdt. Thaise wijnen en bier vullen de uitgebreide menukaart perfect aan. Geniet aan tafel van de oosterse atmosfeer, of kies voor ontspannen dineren in de Thaise zithoek. Beleef Thailand in Alkmaar!

Dickjbeijen

Via online reservering

De gerechten waren van wisselende kwaliteit, met name het hoofdgerecht mosselen was niet smakelijk. Het zicht achterin de zaak is rommelig en onverzorgd. De bediening was overigens goed en vriendelijk.
Toch zou ik dit restaurant niet snel aanbevelen, mede omdat niet werd gereageerd op het antwoord op de vraag of het smaakte.

Gegeten op 12 september 2014

anita120

Via online reservering

Het voorgerecht bestond voornamelijk uit sla. Op de sla lagen vier gevulde blaadjes met tonijnsalade. Het hoofdgerecht was rijkelijk veel voor een persoon. Ik kreeg netjes de restanten in bakjes mee naar huis. Als dessert vier bolletjes ijs in een klein schaaltje. De prijs-kwaliteit verhouding van het voor- en nagerecht vond ik niet in verhouding. Gezien de porties had ik er ook niet meer voor willen betalen.

Gegeten op 13 september 2014

Korvi001

Via online reservering

Heerlijk gegeten, leuke gerechten, uitgebreide keus en mooi opgediend. Heel prettig is dat alle pittige gerechten, met één of meerdere pepertjes, aan je smaak kunnen worden aangepast. Prima service, opgewekt en uitermate vriendelijk. Leuke (kleinschalige) ambiance.

Het toilet is brandschoon, maar wel gedateerd.

Gegeten op 10 september 2014

Delicatesseproefster

In Chada Thai gegeten woensdag 3 sept. jl. Helaas is het erg tegengevallen. De bediening is weliswaar aardig en vriendelijk, maar vergeet steeds wat er besteld is. De voorgerechtjes waren smakelijk, maar daarna verwacht je van een kip curry dat hij ook echt Thais is, maar er zat veel teveel vissaus in verwerkt. Hierdoor bleef de typische Thaise smaak achter. Mijn man had een hoofdgerecht waar de teveel aan petehbonen en hot peppers het gerecht met biefstuk ondergeschikt maakte. Er moet hoognodig een schoonmaakploeg de plakkerige tafeltjes ontdoen van bacteriën en de vuile placemats moeten vervangen worden. Ze doen allemaal hun best, maar naar mijn idee zijn het geen authentieke Thaise mensen.....

Gegeten op 3 september 2014

ineke69

Via online reservering

Het eten was heeeeerlijk, maar als je om 19.00 komt en je krijgt je voorgerecht om 20.10 ( na meerdere keren vragen) en daarna je hoofdgerecht om 21.15 ( na een keer vragen, terwijl anderen die later kwamen al lang aan het hoofdgerecht zaten) en dan je nagerecht om 22.10 dan wordt je daar niet blij van. Ook kleefden de tafeltjes!!! Het eten zelf was heerlijk, daar kwamen we voor, maar we kwamen er gestresst vandaan om 22.30!!! Decor zal wel Thais zijn maar wat oubollig maar dat hindert niet.

Gegeten op 6 september 2014

heerlijkgegetenof

Om 19.30 uur binnen. 2 voorafjes besteld en 2 hoofdgerechten. Serveerster schreef niets op. Dus na 15 minuten kwam 1 voorafje. Het 2e werd pas geserveerd toen we na een poosje stand van zaken vroegen. Hoofdgerechten werden pas om 21.30 uur geserveerd! Serveerster stond buiten met mobiel te spelen. Dus hier komen we niet meer.

Gegeten op 30 augustus 2014

pietbruin

Via online reservering

Aan het eten mankeerde niets, was heerlijk.
Alleen lang wachten op het voorgerecht. Ter compensatie kregen wij een consumptie aangeboden.
Verder was de koffie niet lekker, niet warm en slap.

Gegeten op 29 augustus 2014

monicawieringa

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij Chada Thai. De service was ook fantastisch.
Je kan bij elk gerecht kiezen hoe pittig je het hebben wilt.
Wij gaan zeker nog een keer.
Monica Wieringa

Gegeten op 29 augustus 2014

jolanda120

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en de service was goed. De ambiance heeft misschien een opfrisbeurt nodig waardoor het mensen sneller zou uitnodigen om er naar binnen te gaan want het is het absoluut waard.

Gegeten op 27 augustus 2014

Smikmak

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Lekker soep vooraf en een garnalen curry als hoofdmaaltijd. Prima kwaliteit.
Het ijs desert was lekker, maar te duur.
De service was zoals we al gelezen hadden: chaotisch, maar het stoorde ons niet.
Het tafeltje naast ons (met kinderen) had er meer moeite mee, en liep vervolgens boos weg.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Chada Thai in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Chada Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.