Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Chada Thai in Alkmaar - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 520 26 30

Thailand in Alkmaar

Chada Thai brengt al bijna twintig jaar een stukje Thailand naar Alkmaar. Hun eerlijke gerechten zijn een feest voor de zintuigen. Het interieur ademt sfeer met authentieke Thaise elementen. Hier ervaar je de veelzijdige Thaise keuken, met pure gerechten uit alle streken. De gastvriendelijke bediening adviseert je graag over de heerlijke maaltijden, of je nu van mild of pittig houdt. Thaise wijnen en bier vullen de uitgebreide menukaart perfect aan. Geniet aan tafel van de oosterse atmosfeer, of kies voor ontspannen dineren in de Thaise zithoek. Beleef Thailand in Alkmaar!

Green

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Gemiste kans. We aten hier in het kader van de AH restaurantspaaractie. Toch een gelegenheid om je extra te presenteren. Bediening was chaotisch. Het was al lastig om een biertje te bestellen en de menukaart te krijgen.
Eten was matig: de garnalensoep was prima, maar hoofdgerechten (groenten, biefstuk/kokos en kip/cashew) smaakten als Hollandse Thai. Absoluut geen authentieke smaken.
Di alles duurde ook nog ruim twee uur en stonden we in een rij om af te rekenen.

Gegeten op 24 oktober 2014

Askim

Via online reservering

Het eten was uitstekend! Het restaurant is authentiek Thais ingericht. Bediening was rommelig, ons eten werd tot twee maal aan toe op een verkeerde tafel geserveerd. Het heerlijke eten maakte het wel goed.

Gegeten op 19 oktober 2014

mjeijsman

Het eten was best lekker. Maar de bediening was niet echt goed. Glazen waren leeg, werd niets gevraagd. Het eten duurde erg lang (3 uur daar gezeten voor een 3-gangen menu).
Entourage was oubollig en ongezellig.

Gegeten op 17 oktober 2014

hans358

Fawlty Towers in de polder
Het voorgerecht kwam redelijk snel, maar daarna hebben wij 1,5 uur op het hoofdgerecht moeten wachten.....Toen dat kwam werd ons niet verteld in welke schaal welk gerecht zat, het bestek ontbrak en ook de noedels bij één van de gerechten.... Ter compensatie voor het lange wachten kregen we het 2e drankje van het huis. Na een half uur besloot ik maar eens te vragen waar dat drankje dan bleef. Ach... helemaal vergeten! En de noedels? Die kwamen wel, maar dat duurde toch zo lang dat ik maar aan de rijst ben begonnen die bij het gerecht van mijn vriendin hoorde. En toen de noedels kwamen was alles eigenlijk al op. Nog ernstiger wordt het als het drankje van het huis gewoon op de rekening staat vermeld, tezamen met nog wat andere zaken die we totaal niet genuttigd hadden. Over het eten kunnen we kort zijn: dat is een kwestie van smaak, maar wij vonden met name het gerecht ‘kip met zoetzure saus’ wat karig qua toevoeging van extra ingrediënten.
Ging er dan niets goed deze avond? Nee, helaas niet, wij hebben ons kostelijk vermaakt met de andere gasten die exact hetzelfde meemaakten. Misschien een toevalstreffer deze ervaring, maar dan wel eentje die qua bediening in de categorie ‘een fout maken mag, maar niets goed doen is het andere uiterste’ valt.

Gegeten op 19 oktober 2014

miranda86

Via online reservering

Personeel erg onprofessioneel, covers op tafel oud en vies... Entourage idem dito. Eten was erg lekker en uitgebreide keuze..

Gegeten op 6 oktober 2014

Proever79237

Via online reservering

Het eten zelf was nog wel goed. De bediening zeer slecht. Er werd een glas wijn omgegooid over mijn partner. Wij moesten toen vragen om een doekje om het op te poetsen in plaats van dat dit door bediening zelf was bedacht en opgepoetst. Zelfs een sorry of excuses konden er niet af.

Gegeten op 7 oktober 2014

Carjolien

Via online reservering

Het etentje viel helaas erg tegen. Na 3 kwartier gewacht te hebben werd de soep geserveerd, die lauw was. Er zaten harde brokken taai vlees in en de smaak was flauw.
Dit was de Noodles soup... Prijs € 7,25 absurd!
De rechauds die op tafel gezet werden, waren zo smerig, etensresten kleefden hieraan vast, dat je eigenlijk al geen trek meer had.
Het hoofdgerecht was zeer matig. Varkenshaas met oestersaus; weer droog taai vlees.
Als nagerecht ; vers fruit!
Dit was een mega klein schaaltje, met wat appelstukjes, onrijpe mango stukjes, onrijpe meloen stukjes en onrijpe harde ananas.
Prijs ; € 5,95.. dit alles smaakte ook nog eens allemaal naar uien!!
De tafels waren kleverig, de menu kaarten ook!!!

We gaanhier nooit meer eten, wat we een ander ook nimmer zullen aanbevelen, want het verpest je avond!

Je bent gewaarschuwd!!!

Prijs....kwaliteit verhouding totaal niet in balans!

Gegeten op 5 oktober 2014

hugo28

Het eten was smakelijk, hoeveelheden ruim voldoende.
Decor was redelijk gedateerd, een opknapbeurt zou verfrissend zijn.
De bediening was onder de maat. Traag, weinig geïnteresseerd en totaal niet
op de hoogte van omgangsvormen van bedienend personeel.

Gegeten op 6 oktober 2014

Kaktus58

Het eten is meestal erg lekker en de bediening is vriendelijk en relaxed. Als voorgerecht gebakken tahoesalade, heel geslaagd. In de kaart stond aangegeven dat de bereidingstijd van gestoomde kabeljauwgerechten 50 min. zouden duren. Na een uur bleek de keuken een fout te hebben gemaakt, het zou nog een half uur duren, wat 45 minuten werd. Uiteindelijk was één gerecht niet het bestelde gerecht (hoewel dit heel smakelijk was.) Ter compensatie bood men wel een drankje van het huis aan.
Als je de humor er van kan inzien is dit restaurant toch aan te bevelen.

Gegeten op 3 oktober 2014

Dickjbeijen

Via online reservering

De gerechten waren van wisselende kwaliteit, met name het hoofdgerecht mosselen was niet smakelijk. Het zicht achterin de zaak is rommelig en onverzorgd. De bediening was overigens goed en vriendelijk.
Toch zou ik dit restaurant niet snel aanbevelen, mede omdat niet werd gereageerd op het antwoord op de vraag of het smaakte.

Gegeten op 12 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Chada Thai in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Chada Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.