Il Colosseo

• 7.7

• 7.6

barbie1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik begrijp niet waarom er zulke lirische recensies staan geschreven. Dit was de reden dat ik hier een keer wilde eten. De bediening vond ik ongeinteresseerd, maakte totaal geen contact. Ik bestelde 2 voorgerechten dit waren twee enorme salades, de een met een paar stukjes geitenkaas, de ander met een paar stukjes tonijn. Hoofdgerecht van mijn partner was uitstekend. Cappuccino met berg cacao was afknapper.

Gegeten op 11 december 2013

pehave
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met kop en schouders steekt dit restaurant boven alles uit. Smaakt altijd perfect. Alles vers. Echt een aanrader. Herhalingsrisico 100%.

Tine56
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurantje in de binnenstad van Alkmaar. Altijd fijn om hier te zijn. Heerlijke broodjes, maar pribeer ook eens de lasagne of canneloni. Liefdevol bereid en de bediening is hartelijk. Ons favoriete adresje in Alkmaar!

Gegeten op 25 september 2013

mar_dre
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit niet doorsnee Italiaanse restaurant. Geen pizza, wel heerlijke antipasti en pasta's. Vriendelijk personeel, leuke sfeer. Een aanrader.

Namsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk restaurant! Je wordt altijd warm en vriendelijk onthaalt door de Siciliaanse kok en gastvrouw. Mijn favoriet is altijd de antipaste Il Colloseo, een echte aanrader! En als hoofd is de lam heel goed. Het decor was eerst een beetje stoffig, maar dat hebben ze recent onder handen genomen. Goed voor een romantisch diner, of huur de heel zaak af (passen circa 30/40 couverts) als je iets te vieren hebt.

maatc00

• Matig

Op koopzondag omstreeks 14.00 uur hier gegeten. Eerst salade die was goed, vervolgens cannelloni (3 stuks) die leek gemaakt van geweekt karton gevuld met behangerslijm. Er zat geen smaak aan en was zo taai zelfs niet met een mes te snijden.

crien

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag gegeten bij il Colosseo en we raken er maar niet over uitgepraat. Wat hebben wij heerlijk gegeten , alles klopte van het voorgerecht tot de rekening. Wij gaan zeker terug komen en snel ook !!

Siem81

• Uitstekend

Op koopavond 20 januari jl. gegeten. Heerlijk! echt Italiaans, gezellige sfeer en niet duur! Een topper!

ingrid1980

• Uitstekend

Gisteren voor de tweede keer wezen eten bij dit knusse italiaanse restaurant en het was weer heerlijk! De sfeer is goed, de medewerkers erg vriendelijk en het eten zalig (vooral de pasta's). Van begin tot eind weer Genoten met een grote G! Als we weer eens in Alkmaar zijn komen we zeker terug.

giboer

• Slecht

Onbegrijpelijk al die goede en uitstekende recensies. De prijs-prestatie verhouding is echt erg slecht hier. Veel te kleine porties en fantasieloos eten, slecht gegarneerd en vrijwel alles bremzout. Bediening valt mee maar met de italiaanse of siciliaanse keuken had het maar weinig te maken.
De scaloppina met marsala saus was matig en zeer de vraag of er onder de saus ook daadwerkelijk kalfsoester zat. De bijbehorende groente bestond uit drie stronkjes brocoli die niet al dente maar vrijwel rauw waren en een miniscuul bakje met zoals gezegd bremzoute aardappels. De lasagana met zalm was slecht en kan elke thuiskok beter maken. De spaghetti met garnalen was vooral weer erg zout. Het gekrijs van papagaaien op de achtergrond maakten het er allemaal niet beter op.

Schrijf zelf een recensie over Il Colosseo in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Il Colosseo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!