Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Il Colosseo

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 072 520 22 23
  2. www.ilcolosseo.nl

lunawicked

Helemaal super! Prima prijs, lekker eten, keurige bediening zoals het hoort, mooi interieur en heeeeel belangrijk, mooi, ruime, nette en schone wc s, visite kaartje van een restaurant! Het testaurant zit wel wat verstopt, dat is jammer. De luifel doet denken dat t niet heel netjes is van binnen, maar wat een pareltje zit er achter de deur. Recent ook opgeknapt geloof ik, nu rustig en netjes van binnen en toch sfeervol. Hard werkende jonge mensen die allemaal italiaans spreken. De zaak is van de siciliaanse kok en zijn vrouw, mensen die het snappen. Heerlijk hoe de pasta voor je neus op een blok kaas wordt gehusseld, mmmm leuk tentje!

Gegeten op 4 juli 2014

MKrom

Leuk restaurant. Echt Italiaans. Uiteraard ook de opbouw van de menu's (geen pizza's). Lekkere gerechten op de kaart en dag-aanbiedingen op een bord. Prima salades. Verse pasta gerechten. Pasta met verse tonijn, Spaanse peper en knoflookolie smaakt net zoals ik het onlangs op Sicilië ook at. Relaxte sfeer.

Gegeten op 15 mei 2014

Anna-Suzanna

Wat een verwennerij was het om bij Il Colloseo te eten. Het begon al bij de bediening, een jonge vrouw die weet hoe ze het haar gasten naar 't zin kan maken. En dan het eten...het voorgerecht, proeverij van de diverse voorgerechten werd bij elk gerechtje NOG lekkerder. Stuk voor stuk waren het kleine verwennerijen voor de smaakpupillen. Hoofdgerecht: pasta met paddestoel en truffel was perfect van smaak en de capuccino en espresso waren van Italiaanse kwaliteit. In tijden heb ik niet ZO lekker Italiaans gegeten! Chapeau!
De 7 voor het decor komt door de tekening van een gezicht met drie benen, levensgroot op de muur tegenover mij, verder is het interieur simpel, maar dat weerhoudt mij zeker niet om terug te komen!

Gegeten op 14 mei 2014

barbie1969

Ik begrijp niet waarom er zulke lirische recensies staan geschreven. Dit was de reden dat ik hier een keer wilde eten. De bediening vond ik ongeinteresseerd, maakte totaal geen contact. Ik bestelde 2 voorgerechten dit waren twee enorme salades, de een met een paar stukjes geitenkaas, de ander met een paar stukjes tonijn. Hoofdgerecht van mijn partner was uitstekend. Cappuccino met berg cacao was afknapper.

Gegeten op 11 december 2013

pehave

Met kop en schouders steekt dit restaurant boven alles uit. Smaakt altijd perfect. Alles vers. Echt een aanrader. Herhalingsrisico 100%.

Tine56

Leuk restaurantje in de binnenstad van Alkmaar. Altijd fijn om hier te zijn. Heerlijke broodjes, maar pribeer ook eens de lasagne of canneloni. Liefdevol bereid en de bediening is hartelijk. Ons favoriete adresje in Alkmaar!

Gegeten op 25 september 2013

mar_dre

Heerlijk gegeten in dit niet doorsnee Italiaanse restaurant. Geen pizza, wel heerlijke antipasti en pasta's. Vriendelijk personeel, leuke sfeer. Een aanrader.

Namsterdam

Heerlijk restaurant! Je wordt altijd warm en vriendelijk onthaalt door de Siciliaanse kok en gastvrouw. Mijn favoriet is altijd de antipaste Il Colloseo, een echte aanrader! En als hoofd is de lam heel goed. Het decor was eerst een beetje stoffig, maar dat hebben ze recent onder handen genomen. Goed voor een romantisch diner, of huur de heel zaak af (passen circa 30/40 couverts) als je iets te vieren hebt.

maatc00

• Matig

• Matig

Op koopzondag omstreeks 14.00 uur hier gegeten. Eerst salade die was goed, vervolgens cannelloni (3 stuks) die leek gemaakt van geweekt karton gevuld met behangerslijm. Er zat geen smaak aan en was zo taai zelfs niet met een mes te snijden.

crien

• Uitstekend

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag gegeten bij il Colosseo en we raken er maar niet over uitgepraat. Wat hebben wij heerlijk gegeten , alles klopte van het voorgerecht tot de rekening. Wij gaan zeker terug komen en snel ook !!

Schrijf zelf een recensie over Il Colosseo in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Il Colosseo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.