Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Buona Sera

1. Restaurant
  2. Italiaans

Buona Sera

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 072 512 63 03

elroca

We waren weer eens in Alkmaar en dat betekent op dinsdag : Spareribs !! Echt waar we hebben ze op de hele wereld nog nooit zo ontzettend lekker gehad ! Hot/spicy en barbequestyle , onbeperkt. Heerlijk van smaak, mals en makkelijk van het bot af te halen. om te zuigen, heerlijk ! Supervriendelijke gastheer die ons altijd lachend begroet , ook al komen we niet zo vaak want we wonen in limburg en dat ligt niet om de hoek. Als dat wel zo , dan zouden we hier veel vaker komen. !

Gegeten op 18 maart 2014

zondermeer

we besloten afgelopen zaterdag om, na een lange dag van slopen en klussen, wat te bestellen bij buona sera. en het was LEKKER! bezorgtijd ong. drie kwartier, maar dat kwam ook omdat we in een buurt wonen die erg raar in elkaar is gezet waardoor de huisnummer kriskras door elkaar lopen. de bezorger was zeer vriendelijk. Het eten was nog goed warm. We hadden gekozen voor een pizza, spareribs met aardappelschijfjes en een salade met drie kazen. De porties zijn ruim voldoende. De pizza was mooi smeuig met flinke stukken ham, al was de korst wat taai. de aardappelschijfjes lekker warm, niet gortdroog gebakken maar precies goed. de spareribs waren uitstekend! De hot variant is ook echt hot, lekker pittig. je mag er twee sausjes bij kiezen, ruim voldoende. zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 maart 2014

Mammetje

Restaurant met erg lekker eten voor een goede prijs. De bediening is vriendelijk, het interieur is eenvoudig. De pizza's zijn de beste van Alkmaar.

Gegeten op 13 februari 2014

elroca

we hebben hier vaker gegeten op een dinsdag want dan is er onbeperkt spareribs eten. De lekkerste tot nu toe , echt geweldig !!en voor een zeer acceptabele prijs. Vriendelijke bediening en gezellige muziek. tot snel !!

Gegeten op 4 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Buona Sera in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Buona Sera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.