a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 -511 75 46

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

nicolien7

Via online reservering

We waren met z'n achten en hebben de vier gerechten van het menu gewoon 2x besteld, zodat we allemaal alles konden proeven. Die variatie op het bord maakte het prima, ieder had z'n eigen voorkeur.
De prijs voor het AH-menu is flink opgeschroefd denk ik, zonder AH-actie kun je hier (als groep) ook voordelig eten.

Gegeten op 27 januari 2016

gjwijst

Via online reservering

Het eten viel tegen. Het menu 32.50 is in verhouding tot de menukaart erg duur.
We moesten 45 minuten wachten tot de soep kwam. Soep was goed. Hoofdgerecht redelijk maar niet bijzonder. Rijst zag er niet uit zo plakkerig. Bediening afstandelijk.
Gaan niet zo snel anderen adviseren naar Sumangali te gaan.

Gegeten op 23 januari 2016

esther_rosendahl

Via online reservering

Heerlijke soep vooraf! De hoofdgerecht waren heerlijk (we hebben even van elkaars gerecht geproefd, wat trouwens prima gaat want het wordt in schaaltjes op een warmhoudplaat geserveerd).
De bediening is erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Gegeten op 22 januari 2016

liameer

Via online reservering

We vonden het erg jammer dat er een vastgesteld menu was en we niet van de kaart konden bestellen. Het menu was 32,50 en vonden we best duur. Toen we op de kaart keken zagen we dat de gerechten los niet zo duur zijn. Dus tweede gratis is daar niet helemaal waar. Het was verder wel lekker en de bediening was goed.

Gegeten op 22 januari 2016

logman

Via online reservering

Gezellig als altijd en ditmaal op een drukke avond hebben we genoten van het driegangenmenu wat voor het hoofdgerecht een prima keuze te bieden had.

Gegeten op 15 januari 2016

robhoekstra.carlakater

Gisteren lekker gegeten bij Sumangali, het was een actie van Xenos. Het menu bestond uit soep vooraf daarna de keuze ui 4 gerechten en nog wat bijgerechten waarvan wij er twee besteld hadden. De soep was naar onze smaak wat te pittig de hoofdgerechten waren prima en de hoeveelheid was voor ons ook voldoende. Het nagerecht bestond uit de keuze van ijs of koffie, wij hebben het ijs genomen dit was lekker ijs met cocos erin verwerkt. De bediening was goed. Het decor was voor deze zaak voldoende. De sfeer was gezellig. Als je van indiaas eten houdt dan is dit zeker leuk om te gaan eten. Vertel ons alles over Sumangali! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!

Gegeten op 9 januari 2016

r.vdstorm

Via online reservering

Smaakvol eten , keurige bediening, ietwat sober ingericht.
Jammer dat het speciale ah menu een beperkte keuzemogelijkheid biedt; a-la-carte diner zou mijn voorkeur hebben.

Gegeten op 3 januari 2016

jamijaral

Via online reservering

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, helaas was het erg druk dus duurde het wat lang voor ons eten kwam. Maar kom er graag want et eten is echt fantastisch!

Gegeten op 29 december 2015

loes.valentijn

Wij hebben op zondag 20 December met vier personen gegeten bij Indiaas restaurant Sumangali in Alkmaar.
Wij hadden twee zegelboekjes van Albert Heijn bij ons.
We kregen een menuutje dat 32,50 Euro kostte en dat vond ik voor wat er geboden werd en vergeleken met de menukaart zeer aan de prijs.
Ikzelf heb de linzensoep niet genomen en mocht geen andere soep kiezen.
De anderen vonden de soep lekker.
Het hoofdgerecht (lamsvlees en kip tandoori) was ook lekker. Ook hadden we twee vegetarische gerechten (aubergine), erg lekker, maar de twee kleine eters kregen het niet op.
We hebben het auberginegerecht en de groentes in twee pannetjes gedaan en vroegen hier een doggybag voor aan de vriendelijke jongeman die ons bediende.
Het mocht niet van zijn baas. Bij navraag werd de baas heel erg boos op ons. Het mocht niet volgens de voorwaarden van de AH-actie, iets wat ik niet heb kunnen ontdekken.
Toen hij zag dat er veel eten over was hadden we het na betaling van 10,00 Euro mee mogen nemen.
Dit hebben we niet gedaan en we hebben het toetje ergens anders gegeten.
Ik denk dat dit restaurant beter niet aan de actie mee had kunnen doen.
Ons zien ze hier nooit meer terug.

Gegeten op 20 december 2015

SNURK

Via online reservering

via restaurantactie van ah gereserveerd. Goed en lekker gekruid eten! Vriendelijke bediening.
Wel jammer dat we qua voorgerecht geen keuze hadden, en ook qua nagerecht alleen keuze uit ijs of koffie/thee.
2e gerecht was door de actie gratis, maar het kostte dan ook 32,50 voor 1 persoon. Dat is echt teveel voor wat je krijgt. Krijg sterk de indruk dat de prijs wat is opgeschroefd om er meer aan te verdienen....

Gegeten op 17 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Sumangali in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Sumangali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.