a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 -511 75 46

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

bmrouwen

Via online reservering

Lange wachttijden tussen de gangen. Voorgerechten spicy en lekker. Hoofdgerecht goed van smaak maar de saus ontbrak. De diverse soorten groente streelden het oog NIET. We zaten er wel lekker en lang maar werden tegen tienen wel weg gekeken. Met een paar wijntjes waren we voor dit diner 46,50 euro kwijt. Veel te duur !!! Ik zal dit restaurant niet aanbevelen bij vrienden.

Gegeten op 17 mei 2016

hagendordt

Via online reservering

het was niet wat we verwacht hadden. Het eten gaf geen wow gevoel wat ik bij andere indiaas restaurants wel kreeg.

helaas niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 11 maart 2016

Alkmaarproever

Eigenlijk zou ik hier vaker willen eten dan ik nu doe, want ik vind de gerechten erg lekker. Het is een knus restaurant, met een aantal leuke Sri Lankaanse details. De bediening die we tot nog toe hebben meegemaakt (we nemen aan de eigenaar) is altijd vriendelijk. Verwacht alleen geen snelle hap, maar neem de tijd. Laatst had hij toevallig een speciale sterke drank uit Sri Lanka die we mochten proeven voor een schappelijk prijsje. Soep, vegetarische en vleesgerechten, en vooral ook de toetjes met mango of kokos zijn erg lekker. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten hier een keer - of vaker! - te gaan dineren.

Gegeten op 14 januari 2016

nicolien7

Via online reservering

We waren met z'n achten en hebben de vier gerechten van het menu gewoon 2x besteld, zodat we allemaal alles konden proeven. Die variatie op het bord maakte het prima, ieder had z'n eigen voorkeur.
De prijs voor het AH-menu is flink opgeschroefd denk ik, zonder AH-actie kun je hier (als groep) ook voordelig eten.

Gegeten op 27 januari 2016

gjwijst

Via online reservering

Het eten viel tegen. Het menu 32.50 is in verhouding tot de menukaart erg duur.
We moesten 45 minuten wachten tot de soep kwam. Soep was goed. Hoofdgerecht redelijk maar niet bijzonder. Rijst zag er niet uit zo plakkerig. Bediening afstandelijk.
Gaan niet zo snel anderen adviseren naar Sumangali te gaan.

Gegeten op 23 januari 2016

esther_rosendahl

Via online reservering

Heerlijke soep vooraf! De hoofdgerecht waren heerlijk (we hebben even van elkaars gerecht geproefd, wat trouwens prima gaat want het wordt in schaaltjes op een warmhoudplaat geserveerd).
De bediening is erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Gegeten op 22 januari 2016

liameer

Via online reservering

We vonden het erg jammer dat er een vastgesteld menu was en we niet van de kaart konden bestellen. Het menu was 32,50 en vonden we best duur. Toen we op de kaart keken zagen we dat de gerechten los niet zo duur zijn. Dus tweede gratis is daar niet helemaal waar. Het was verder wel lekker en de bediening was goed.

Gegeten op 22 januari 2016

logman

Via online reservering

Gezellig als altijd en ditmaal op een drukke avond hebben we genoten van het driegangenmenu wat voor het hoofdgerecht een prima keuze te bieden had.

Gegeten op 15 januari 2016

robhoekstra.carlakater

Gisteren lekker gegeten bij Sumangali, het was een actie van Xenos. Het menu bestond uit soep vooraf daarna de keuze ui 4 gerechten en nog wat bijgerechten waarvan wij er twee besteld hadden. De soep was naar onze smaak wat te pittig de hoofdgerechten waren prima en de hoeveelheid was voor ons ook voldoende. Het nagerecht bestond uit de keuze van ijs of koffie, wij hebben het ijs genomen dit was lekker ijs met cocos erin verwerkt. De bediening was goed. Het decor was voor deze zaak voldoende. De sfeer was gezellig. Als je van indiaas eten houdt dan is dit zeker leuk om te gaan eten. Vertel ons alles over Sumangali! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!

Gegeten op 9 januari 2016

r.vdstorm

Via online reservering

Smaakvol eten , keurige bediening, ietwat sober ingericht.
Jammer dat het speciale ah menu een beperkte keuzemogelijkheid biedt; a-la-carte diner zou mijn voorkeur hebben.

Gegeten op 3 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Sumangali in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Sumangali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.