a TripAdvisor company

1. 9,0 10 1 14

2. 8,6

3. 8,1

Marianne 53

Met een dierbare vriend een avondje bijpraten is altijd leuk. Maar het lekkere eten maakte het extra bijzonder. De vis van de dag was voortreffelijk en de bijgerechten waren feestjes op zich. Wij hebben genoten en het klopte allemaal. Dit restaurant is zeker een aanrader.

Gegeten op 13 juli 2016

JolandaTimmers

Al twintig jaar komen we bij Riche! Je zit er heerlijk op je gemak, het eten is super goed en altijd afgemaakt met heerlijke groenten, aardappelgerechten en fruit. Alles wordt met liefde bereid en gebracht door de zeer vriendelijke gastvrouw.

Gegeten op 22 januari 2016

Miekje74

Afgelopen week weer heerlijk gegeten! Heerlijk voorgerecht (gevulde champignons) en een perfecte biefstuk. Voeg daar de altijd relaxte sfeer aan toe en je hebt een heerlijke avond.

Gegeten op 25 februari 2016

ronnieronaldo

We wilden een gezellige culinaire avond. Daarom naar Riche met zijn tienen. Voor ons bekend maar onze gasten de eerste keer. En het was zeer goed. Hoofgerecht combinatie wild en voorgerecht de zalm. Gecombineerd met de heerlijke groenten en gepofte aardappel. Alles is zeer op smaak. All time favourite. We hebben lang getafeld, lekker bijgepraat en fantastisch gegeten

Gegeten op 21 november 2015

n.w.postma

Lekker eten in huiselijke sfeer.
Als voorgerecht de Hoedjes, heerlijk.
De kok geeft duidelijk aandacht aan alle ingrediënten om een zeer smakelijke maaltijd te bereiden.
Het restaurant is gezellig ingericht.
Een aanrader.

Gegeten op 11 september 2015

leon90

Wij zijn hier gisteren naar binnen gelopen via de eerdere recensies van iens, en deze zijn zeker niet gelogen!

Het eten was extreem goed, echt niets aan op te merken, goed gekruid en goede porties. Je kreeg bij het hoofdgerecht verse groente, fruit en een gepofte aardappel. Ook was het prima betaalbaar.

De service en decor waren ruim voldoende, de ruimte is inderdaad wat klein en simpel ingericht en voor een zondagavond was het vrij rustig.

Maar dit heeft geen invloed gehad op onze heerlijke avond, we zijn met een super voldaan gevoel naar huis gegaan en gaan zeker snel weer terug.

Gegeten op 28 juni 2015

yvonne255

Wij hebben met ons 4ren heerlijk gegeten het was echt top en zeker ook voldoende. Onze complimenten aan de kok. Wij komen hier zeker terug en onze vrienden zullen wij dit restaurant zeker aanbevelen.????

Gegeten op 7 juni 2015

frank275

Waar vind je nog zoiets? Een ouderwetse huiskamer midden in de stad, klassieke keuken, gerechten volgens de "oude school", vers en met liefde en vakmanschap bereidt. Het komt niet veel meer voor, dat er eerlijke, verse Hollandse groenten met zorg bereidt meekomen met het hoofdgerecht. De verse spinazie bijvoorbeeld, kwam als een mooie bol op tafel, warm en niet te gaar en geen uitloop. Knap. Kabeljauw op spek mooi geportioneerd, niet teveel en zeker niet te weinig en mooi van smaak. Erg puur, je ziet wat je eet. Verhelderende ervaring, ik zeg doen!

Gegeten op 29 mei 2015

fleur53

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Riche. Knusse, rustige sfeer. De bediening is prettig. De gastvrouw zorgt dat je van alles bent voorzien, zonder opdringerig te zijn. Het interieur is gedateerd, maar dat bepaalt ook weer de gezellige huiskamersfeer die er hangt. De kok kookt met liefde zijn gerechten; dit is zeker terug te proeven in al het heerlijks wat je voorgeschoteld krijgt. De verwennerij vooraf was top; de vis van de dag (kabeljauw op een bedje van spek) zeer smakelijk. Bij Riche moet je zijn voor een avondje heerlijk eten en bijkletsen. Zoals ook op de kaart staat: je vergeet hier de tijd.

Gegeten op 23 mei 2015

iak1

Super lekker eten, vooral de lams rib! Decor hoort bij zo'n kleine zaak vandaar de 9!

Betreft een echt ouderwets etentje is het een aanrader! De kok komt nog even aan tafel om te vragen of het smaakt.

Zeker een aanrader!

Gegeten op 7 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Riche in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Riche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.