Khunchai

• 7.9

• 7.4

Mammetje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier echt lekker gegeten. Verrassende gerechten voor een normale prijs. Het verbaasde ons dat het niet drukker was op vrijdagavond.
Alleen de gerechten die in de kaart als pittig worden beschreven zijn pittig (hot).

Gegeten op 21 februari 2014

Samratsingh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best, most authentic Thai I have had in Alkmaar so far. Easy for a vegetarian. Everything I have had has tons of flavor. Sometimes it is more sweet or spicy than other times but I just specify and it's perfect. The ladies who cook are all very sweet. As with many places in Alkmaar, it can take what feels like forever to get your food but it's worth the wait.

Gegeten op 31 mei 2013

sanne212
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant dat al vele jaren bij ons in het rijtje staat van favoriete restaurants. We eten hier met enige regelmaat. Een ruime keuze uit verschillende gerechten en wat je ook kiest; je hebt nooit tekort. Wauw wat een overvloed aan eten per couvert. Ik vind de bediening soms wat slecht te verstaan of wat betweterig. Dit kan beter, net zoals de inrichting: die ondertussen ook aan wat onderhoud aandacht of vervanging toe is.

Gegeten op 4 oktober 2013

juanproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig Thais eten, grote keuze op het menu, ook voor vegetariërs. Ik heb over vier verschillende items op het menu geprobeerd en ze waren allemaal erg leuk. Het menu is gebaseerd op Europeanen hoewel; ze hebben vrij veel weggelaten alle de specerijen tot comfort onze western-Euro tongen ( meer chilipepers zijn toegevoegd aan uw verzoek al) Al met al een goede ervaring

Gegeten op 9 mei 2013

adder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrij restaurant, leuke persoonlijke bediening, prima eten, vooral de voorgerechtjes zijn uitstekend. Met twee personen uitgebreid eten en drinken voor minder dan €90 is zeer acceptabel.

Gegeten op 3 november 2012

Haring

• Goed

Goed restaurant, alleen iets te duur. Prijs/kwaliteit kan beter. Niveau van thai restauranten in a'dam, R'dam ligt hoger

erikb1

• Uitstekend

Heerlijk! Beetje prijzig voor een Thai (in Amsterdam kosten de gerechten gemiddeld genomen 5 euro minder en is de kwaliteit hetzelfde), maar superlekker! Ingredienten zijn vers. Aanrader zijn de sateetjes als voorgerecht!

pehave

• Goed

Heerlijk gegeten. De prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar dat begint zo langzamerhand standaard te worden in Alkmaar.

reysoo

• Uitstekend

Wij kunnen heel kort zijn over het restaurant KhunChai: een dikke 10! voor alles!
Y. Reijsoo

-Robbie-

• Redelijk

Overgewaardeerd Thais restaurant. De Thaise verfijning tref je slechts aan bij een paar voorgerechten. De rest is grof en veel van hetzelfde. Veel ui,paprika en andere schotelopvulling op z'n Chinees.Goede bediening. Prijzen aan de hoge kant. Het interieur mag wel eens een paar likken krijgen.

Schrijf zelf een recensie over Khunchai in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Khunchai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!