a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 511 30 68

Bourgondier23

Wij waren hier al twee jaar niet meer geweest, dus het werd weer eens tijd om er te gaan lunchen. De kaart was nog steeds zeer uitgebreid, met leuke "fancy" namen voor de gerechten. Wij kozen voor "pit stop" (ciabatta broodje warme fricandeau met satésaus) en een broodje filet americain, met de filet van de onvolprezen Alkmaarse slager Jeroen de Vries. Beide broodjes smaakten voortreffelijk, royale porties en netjes opgemaakte borden. De prijzen van de gerechten zijn wat hoger dan elders in het centrum van Alkmaar, maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Gegeten op 22 april 2015

mamamaartje

Lunch met echtgenoot, peuter en baby. Drukke tent, niet gemakkelijk met kinderwagen. Uiteindelijk een fijn plekje gekregen. Wij kozen voor een 'smikkelstok', broodjes grappig geserveerd aan een spies. Dochter smulde van een tostie.

Gegeten op 14 maart 2015

LadyB

Leuke plek voor een lunch of stukje gebak. De tweede bak koffie krijg je altijd gratis.
Veel keuze aan lekkere broodjes/sandwiches en andere warme gerechten die mooi zijn toebereidt.
Het is een populaire plek, dus het is altijd druk. Dit betekent dat je soms wat op je eten moet wachten.

Gegeten op 9 juli 2014

francina1

Heb er met mn 2 dochters een high tea gehad , ik alles glutenvrij , het was er wel ontzettend druk en rommelig , moesten n tijdje wachten op de volgende ronde thee , maar de hapjes waren heel erg lekker , we hebben er van gesmuld , en we over hadden mochten we mee naar huis nemen , zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 29 november 2014

martin81

Gewoon een normale, goede lunchroom met lekkere dingen. Heel uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Vriendelijke en attente bediening die goed uitlegt wat er op je bord komt. Prima adres om de lunch te nuttigen in een drukke, gezellige winkelstraat.

Gegeten op 30 september 2013

Peter1007

Eten: normaal erg goed en lekker (kom er vaker). Het broodje waar ze nu de prijs voor lekkerste 2013 willen winnen, dat is hem net niet. Die van 2011 (winnaar) is vooral op presentatie.
Service: goed, bediening ook. Jammer dat de deur naar het terras steeds open moet, waardoor het toch (omdat er ook een andere deur is). De bediening weet alleen helemaal niks van wifi. "wat isde wifi code" "kpn" Tja, er is inderdaad een kpn hotspot, maar ik ga natuurlijk voor de Elhorst wifi, gezien dat gratis zou moeten zijn...
Decor: Leuk, Best grote zaak, en toch zie je dat niet als een grote zaal enzo. De speelhoek voor kinderen is ook ideaal om de kids te dumpen en zelf lekker te eten.
Prijs: die is toch wel aan de hoge kant. Met 3 personen lunchen, broodje, drankje, koffie kom je op bijna 50 euro uit. Das toch wel aan de prijs he? Blijkbaar loopt het nog goed. Loopt veel volk in en uit.

Gegeten op 28 september 2013

Barbara1975

Vanmiddag hier geluncht met een vriendin, maar mijn bestelling was niet helemaal goed doorgekomen en het duurde enige tijd voor ik het juiste gerecht had, mijn vriendin had wel gelijk t goede gerecht, dus we aten niet gelijk. Maar dit werd heel goed opgelost door het peroneel en een vriendin en ik kregen allebei een grote smoothy gratis. Mijn vriendin had haar eerste smoothy nog niet op en had daar genoeg aan en bij t afrekenen werd daarom deze smoothy van het totaal bedrag afgetrokken. Super!! Heerlijk gegeten en goede service.

Gegeten op 14 september 2013

RuudVeldhoen

Neergestreken op het terras van Elhorst.
Pal in de zon dus niet echt plezierig eten. Ober bood aan om het scherm omhoog te doen maar kreeg dit niet voor elkaar.
We hadden net onze eerste consumptie gekregen en vroegen om de kaart. Kaart werd snel gebracht maar verder geen reactie. Er werd tijdens ons bezoek aan het terras niet meer gevraagd of we een keus hadden gemaakt.
Uiteindelijk naar binnen gelopen en afgerekend en weggegaan.
2 man onervaren personeel voor een heel terras en binnen is niet echt slim als ondernemer.

Gegeten op 19 augustus 2013

YuriW1

Vandaag gegeten bij deze gelegenheid. Grote reclame van lekkerste broodje. Mijn vrouw heeft 'doe mij deze maar' en ik een italiaanse bol met saus van Borsato. De bol had weing smaak en was niet echt vers. Viel mij tegen. Die van mjn vrouw had smaak door de dessing. Dus al met al waren wij niet onder de indruk. La place van v en d doet hier absoluut niet voor onder. Wat ik ook raar vond is dat je ook gelijk je bon krijgt. Misschien wil je nog wel een keer wat drinken of iets extra's bestellen.

Annaacxx0

Het fijnste plekje om te lunchen tijdens het shoppen. Het is soms erg vol, maar een plekje bemachtigen bij Elhorst is het waard! Uitgebreide koffie en lunch kaart, zeer creatief met leuke namen! Zeker een aanrader

Gegeten op 15 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Elhorst Eten & Drinken in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Elhorst Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.