Elhorst Eten & Drinken

• 7.2

• 7.7

martin81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een normale, goede lunchroom met lekkere dingen. Heel uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Vriendelijke en attente bediening die goed uitlegt wat er op je bord komt. Prima adres om de lunch te nuttigen in een drukke, gezellige winkelstraat.

Gegeten op 30 september 2013

Peter1007
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: normaal erg goed en lekker (kom er vaker). Het broodje waar ze nu de prijs voor lekkerste 2013 willen winnen, dat is hem net niet. Die van 2011 (winnaar) is vooral op presentatie.
Service: goed, bediening ook. Jammer dat de deur naar het terras steeds open moet, waardoor het toch (omdat er ook een andere deur is). De bediening weet alleen helemaal niks van wifi. "wat isde wifi code" "kpn" Tja, er is inderdaad een kpn hotspot, maar ik ga natuurlijk voor de Elhorst wifi, gezien dat gratis zou moeten zijn...
Decor: Leuk, Best grote zaak, en toch zie je dat niet als een grote zaal enzo. De speelhoek voor kinderen is ook ideaal om de kids te dumpen en zelf lekker te eten.
Prijs: die is toch wel aan de hoge kant. Met 3 personen lunchen, broodje, drankje, koffie kom je op bijna 50 euro uit. Das toch wel aan de prijs he? Blijkbaar loopt het nog goed. Loopt veel volk in en uit.

Gegeten op 28 september 2013

Barbara1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag hier geluncht met een vriendin, maar mijn bestelling was niet helemaal goed doorgekomen en het duurde enige tijd voor ik het juiste gerecht had, mijn vriendin had wel gelijk t goede gerecht, dus we aten niet gelijk. Maar dit werd heel goed opgelost door het peroneel en een vriendin en ik kregen allebei een grote smoothy gratis. Mijn vriendin had haar eerste smoothy nog niet op en had daar genoeg aan en bij t afrekenen werd daarom deze smoothy van het totaal bedrag afgetrokken. Super!! Heerlijk gegeten en goede service.

Gegeten op 14 september 2013

RuudVeldhoen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Neergestreken op het terras van Elhorst.
Pal in de zon dus niet echt plezierig eten. Ober bood aan om het scherm omhoog te doen maar kreeg dit niet voor elkaar.
We hadden net onze eerste consumptie gekregen en vroegen om de kaart. Kaart werd snel gebracht maar verder geen reactie. Er werd tijdens ons bezoek aan het terras niet meer gevraagd of we een keus hadden gemaakt.
Uiteindelijk naar binnen gelopen en afgerekend en weggegaan.
2 man onervaren personeel voor een heel terras en binnen is niet echt slim als ondernemer.

Gegeten op 19 augustus 2013

YuriW1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag gegeten bij deze gelegenheid. Grote reclame van lekkerste broodje. Mijn vrouw heeft 'doe mij deze maar' en ik een italiaanse bol met saus van Borsato. De bol had weing smaak en was niet echt vers. Viel mij tegen. Die van mjn vrouw had smaak door de dessing. Dus al met al waren wij niet onder de indruk. La place van v en d doet hier absoluut niet voor onder. Wat ik ook raar vond is dat je ook gelijk je bon krijgt. Misschien wil je nog wel een keer wat drinken of iets extra's bestellen.

Annaacxx0
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het fijnste plekje om te lunchen tijdens het shoppen. Het is soms erg vol, maar een plekje bemachtigen bij Elhorst is het waard! Uitgebreide koffie en lunch kaart, zeer creatief met leuke namen! Zeker een aanrader

Gegeten op 15 maart 2013

Bourgondier23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende zaak om lekker te lunchen. Soms wel heel erg druk. Uitgebreide, creatieve kaart. Prijs-kwaliteit verhouding kan nog net.

Gegeten op 9 januari 2013

Marianne 53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier genoten van de lunch. Er is volop keuze voor iedereen. Na de verbouwing is er veel meer ruimte én is er een leuke speelplaats voor de kinderen. De prijs/kwaliteit kan nét, maar de porties zijn royaal.

NTDG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Elhorst is een meer chique lunchzaak in het centrum van Alkmaar. De zaak is mooi ingericht en de kaart staat bol van de creatieve gerechten. Hou er rekening mee dat je hier ook wel voor betaalt (diverse broodjes kosten zo'n 8 à 9 euro). Hier krijg je echter wel een creatief opgemaakt broodje voor - en de opmaak is tenslotte ook deel van de ervaring. Correct personeel. Je komt hier niet om studentikoos gezellig een broodje te eten, maar wel om meer stijlvol van je lunch te genieten. Op het terras is de sfeer vanzelfsprekend wat losser.

marjolein11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor veel Alkmaarders is Elhorst echt een begrip. Je kunt hier echt heerlijk lunchen en veel soorten koffie drinken. De keus is ontzettend groot en wat ik tot nu toe geprobeerd heb, mn de broodjes uit de oven en de tosti 'strakke billen', zijn erg lekker. Ik vind de namen die ze ook aan de broodjes geven leuk en origineel. Attente bediening, over glas kraanwater bij de koffie doen ze nooit moeilijk. Mooi terras en binnen kun je ook lekker zitten. Zoekt u een plek om te lunchen dan is Elhorst beslist een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Elhorst Eten & Drinken in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Elhorst Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!