a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 511 30 68

Xirz

jammer, veel over gehoord, maar geen aanrader! je zit hutje-mutje boven op elkaar en er is totaal geen sfeer. De eigenaar loopt steeds luid bellend heen en weer, vond het erg storend dat we niet ongestoord wat konden eten, jammer!

Gegeten op 10 september 2015

Vlijtig_Liesje

Jeetje, lekker druk hier op zaterdag, blij dat we (via de website van het restaurant) gereserveerd hebben! De bediening is uiterst vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Het menu lijkt eindeloos, meer dan 20 verschillende lunchgerechten (broodjes en salades) worden aangeboden, dat is lastig kiezen!! Maar het lukt, en we hebben er geen spijt van. Potverdorie deze broodjes zijn lekker! Ze hebben hier ook altijd speltbrood beschikbaar dus dat scheelt ons weer buikpijn. We hebben genoten en komen zeker terug!

Gegeten op 23 januari 2016

FishingnicoS

Vanmiddag heerlijk geluncht bij Elhorst. Vaak zijn alle tafels bezet, vanmiddag was er ruimte.
Eerst een bakje koffie met een lekker roomboter speculaasje. Daarna zelf gekozen voor een broodje heerlijkheid en mijn vrouw voor een broodje met taugé, kipfilet, cashewnoten etc. Mijn broodje bestond uit een knapperig stokbroodje, heerlijk kipfilet (had iets kruidiger gekund), en verse groente, ui, paprika etc. overgoten met heerlijke gesmolten kaas. Broodjes zijn prijzig, maar kwaliteit is erg goed, gebruikte producten vers. Dan vind ik het de prijs waard.
Bediening vriendelijk en attent. Decor gewoon, opendeur laat wel wat veel koude binnen en de midden tafeltjes ogen wat ongezellig. Maar gewoon prima plek om te lunchen met een mooie kaart met mooie gerechten. Kom zeker een keer terug.

Gegeten op 7 november 2015

nanda10

Pasta basta besteld. Flinke portie en lekker al die smaken door elkaar. Pasta, saus, kip en champignons heerlijk :) Vond het wel wat weinig groente en de rucola was wat bitter.

Gegeten op 24 september 2015

gerie4

wij hebben gister een high tea gehad bij elhorst
we hadden er al meerdere keren geluncht,dat was ook altijd erg goed
en de high tea was heerlijk,zo hoort hij te zijn
de bediening ook voortreffelijk,aandacht voor de klant en ietsje meer
wij zullen hem zeker aanbevelen

Gegeten op 23 juni 2015

Bourgondier23

Wij waren hier al twee jaar niet meer geweest, dus het werd weer eens tijd om er te gaan lunchen. De kaart was nog steeds zeer uitgebreid, met leuke "fancy" namen voor de gerechten. Wij kozen voor "pit stop" (ciabatta broodje warme fricandeau met satésaus) en een broodje filet americain, met de filet van de onvolprezen Alkmaarse slager Jeroen de Vries. Beide broodjes smaakten voortreffelijk, royale porties en netjes opgemaakte borden. De prijzen van de gerechten zijn wat hoger dan elders in het centrum van Alkmaar, maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Gegeten op 22 april 2015

mamamaartje

Lunch met echtgenoot, peuter en baby. Drukke tent, niet gemakkelijk met kinderwagen. Uiteindelijk een fijn plekje gekregen. Wij kozen voor een 'smikkelstok', broodjes grappig geserveerd aan een spies. Dochter smulde van een tostie.

Gegeten op 14 maart 2015

LadyB

Leuke plek voor een lunch of stukje gebak. De tweede bak koffie krijg je altijd gratis.
Veel keuze aan lekkere broodjes/sandwiches en andere warme gerechten die mooi zijn toebereidt.
Het is een populaire plek, dus het is altijd druk. Dit betekent dat je soms wat op je eten moet wachten.

Gegeten op 9 juli 2014

francina1

Heb er met mn 2 dochters een high tea gehad , ik alles glutenvrij , het was er wel ontzettend druk en rommelig , moesten n tijdje wachten op de volgende ronde thee , maar de hapjes waren heel erg lekker , we hebben er van gesmuld , en we over hadden mochten we mee naar huis nemen , zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 29 november 2014

martin81

Gewoon een normale, goede lunchroom met lekkere dingen. Heel uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Vriendelijke en attente bediening die goed uitlegt wat er op je bord komt. Prima adres om de lunch te nuttigen in een drukke, gezellige winkelstraat.

Gegeten op 30 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Elhorst Eten & Drinken in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Elhorst Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.