Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Irodion

1. Restaurant
  2. Grieks

Restaurant Irodion

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 072 511 22 44

irmamunnik

Prima eten, service en decor.
Mals vlees, lekkere stoofschotels. Het is een prettig gevuld restaurant met een gezellige bediening.
Ik kom weer terug als ik 50 wordt!

Gegeten op 19 september 2014

Miekje19

Irodion is al jaren ons 'stamrestaurant'. Heel aardige mensen, super sfeervol (door alle verhogingen, tussenwandjes en 2e verdieping maakt het een intieme indruk).
Het eten is altijd lekker, mals vlees heerlijke salades en ook de vegetarische schotel lekker en rijk gevuld.
Ook voor de prijs hoef je het niet te laten!

EliseEva0402

Mijn vriend en ik hebben deze avond heerlijk gegeten. We namen de dorps schotel. Het was precies genoeg. Heerlijk! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 26 juli 2014

eleonardo

Ten eerste, zeer vriendelijke en attente bedieding. We werden goed geadviseerd en toen we wat aanpassingen wilden maken bij de mixed grill, werd ons goed aanbevolen. Het eten zelf (ook belangrijk uiteraard) was erg lekker en qua prijs ook prima. Misschien is dit omdat ik Amsterdamse prijzen gewend ben. :) All in all een geslaagd avondje, en eentje die ik daar opnieuw zal willen beleven.

Gegeten op 18 mei 2014

Marveld

Genoten van een heerlijk diner in een sfeervol griekse ambiance.
De diverse vleesschotels smaakte goed en waren zeer gevarieerd.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 24 april 2014

Alkmaartje

Wat een fantastisch restaurant!! Ooit een keer wezen eten en daarna sowieso elke maand daar eten!! De perfecte restaurant!! Bediening erg vriendelijk en attent. Eten is super lekker en altijd erg veel! En veel keuzes! Inrichting super goed en sfeervol! Een echte Griekse gevoel!
En de prijs is erg goed! Mag voor mij wat duurder voor wat je allemaal krijgt!!

ton50

woensdagavond 2-4-2014 met 6 personen gegeten bij Irodion te Alkmaar
Het eten was voortreffelijk
De Service was ondanks dat het heel druk was ook uitstekend
er werd toch het gevoel gegeven dat je op vakantie was
het Decor doet gezellig aan , het geeft een echte Griekse sfeer weer.
Al met al een aanrader om eens gezellig met vrienden uit eten te gaan.

Gegeten op 2 april 2014

Culinair99

We zijn al een aantal keer bij Irodion in Alkmaar geweest, naar volle tevredenheid, echter afgelopen zaterdag liet de service erg veel te wensen over... Ten eerste waren onze gasten iets later dan gepland, dit werd door de gastheer opgemerkt en we werden daar niet erg subtiel op gewezen...(?). Vervolgens wil dezelfde meneer 4 andere gasten aan onze tafel zetten, onder het mom van: oh de naam verkeerd verstaan....(?) Toen we dan compleet waren, moesten we wel nog een poos wachten op de menukaart. Daar dus maar even om gevraagd. We kregen een erg onervaren serveerster. Vroeg ontzettend veel aandacht, zodanig dat ik het meisje bijna een stoel wilde aanbieden, op elk verzoek volgde een spervuur aan (soms totaal nutteloze) aanvullende vragen.... Heel irritant, zeer aanwezig. Lege glazen werden door deze dame niet meegenomen, echter toen een meer ervaren collega te hulp schoot en onze tafel wat opruimde nam zij per ongeluk ook mijn wijnglas mee, terwijl we nog een karaf met wijn hadden staan. Toen we dat aangaven wilde mw bijna van het inmiddels volle dienblad mijn gebruikte wijnglas er weer tussenuit vissen... Ik overdrijf dus niet, maar daarentegen was het eten weer super, mals vlees en ruime porties! Dat maakte de avond toch weer enigszins goed.

jutter1

Wij hebben hier 2e kerstdag 2013 gegeten. Wel van tevoren reserveren, want het restaurant was, zoals altijd, helemaal afgeladen vol.
We hebben hier fantastisch lekker gegeten. We hadden allemaal schotels, met meerdere soorten vlees. Allemaal even lekker. Ook zat er moussaka bij, wat ook heerlijk was.We hebben er ook nog extra zaziki bij genomen. Smaakte ook voortreffelijk.
Wij moeten wel even reizen om bij dit restaurant te komen, we komen niet uit Alkmaar maar uit de regio, maar we hebben de reis er echt graag voor over. Het is het zeker waard.
Een aanrader!
Over de prijs; Niet goedkoop. Met zijn drieën ruim 100 euro kwijt. Allemaal 2 frissies gehad, geen dure dranken dus ofzo.

Gegeten op 27 december 2013

JanWillemB

Irodion is een begrip in Alkmaar, het is er altijd vol. Na enkele jaren weer eens langs geweest gisteren. Het eten is goed, de porties zijn ruim. Ik vond de bonensalade wat fantasieloos, maar de Suzuki weer fenomenaal. De bediening is uitermate vriendelijk. Zeker met grotere gezelschappen een prima zaak.

Gegeten op 8 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Irodion in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Irodion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.