Restaurant Irodion

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 072 511 22 44

pchii_

Wij komen hier vaak om snel een hapje eten. De bediening ontvangt ons altijd vriendelijk en neemt altijd even de tijd om een praatje te houden. Alle traditionele Griekse gerechten zijn terug te vinden op het gevarieerde menu, keuze in overvloed. De prijs- en kwaliteitverhouding is altijd goed, leuke prijzen voor gerechten van goede kwaliteit en ruime porties. Het is vrijwel nooit voorgekomen dat de kwaliteit van het eten tegenviel. Kleine wijzigingen aanbrengen in de gerechten is ook nooit een probleem en wordt altijd graag voor ons gedaan. Een klein minpunt is dat de bediening meestal geseind moet worden voor het opnemen van dranken. De vriendelijkheid en flexibiliteit van de bediening en het snel uitserveren van gerechten en dranken maken dit echter wel weer goed. Qua decor is het vergelijkbaar met vele andere Griekse restaurant, niet erg bijzonder maar wel aangenaam.

Gegeten op 17 maart 2015

swisslady

we hebben top gegeten. een ook nog een ouzo bij de rekening gratis gekregen. en we hebben gewoon een leuke gezellige avond gehad en dat ook dankzij Irodion.

Gegeten op 22 november 2014

andrewmulder

Hier paar keer gegeten. Mijn ervaring met Irodion is dat het goed is maar niet bijzonder. Ze springen er niet uit qua restaurant en eten. Je kan hier een leuke avond hebben maar als je iets speciaals wilt zijn er andere die er meer uitspringen..

Den12

Lekker gegeten bij Irodion. Mooi restaurant met een beneden en bovenverdieping. Het eten was erg lekker. Mijn vrouw had een heerlijke vegetarische moussaka en ik een heerlijke schotel met veel vlees. De bediening was goed. Veel personeel dat druk bezig was.
Minpuntje was dat mijn vrouw 2 x een verkeerde bestelling kreeg. Wij zagen dat dit helaas ook bij een andere tafel het geval was. De verkeerde bestelling werd zonder moeite vervangen door de juiste. Top!!
De prijs was wel wat aan de hoge kant, maar het eten was lekker.

Gegeten op 7 februari 2015

Plaas

Met 'n klein groepje vrienden zijn we later op de avond bij Irodion gaan eten. Dat was geen probleem, ook niet op maandagavond, wat te prijzen valt. Vooraf kwam er ouzo, die 'n beetje naar anijs maar vooral naar alcohol smaakte (er zijn er toch betere). Bij het eten bestelde ik een droge retsina, maar die was toch vooral heel zoet en verder niet erg smakelijk. Het paste, zo zou dra blijken, bij het eten. Ik had een vegetarische moussaka waar vooral erg veel champignons in zaten, toch al niet mij favoriet, en waar verder geen avontuur aan te beleven viel. En dat terwijl Irodion toch bepaald de goedkoopste niet is, al doet het interieur vermoeden van wel. De bediening was niettemin vriendelijk, maar ik zal er niet gauw terugkomen.

Gegeten op 15 december 2014

ronnieronaldo

25 jaar Irodion, feestelijke avond. Met z'n negenen genoten van muziek en griekse gerechten. Bediening is combi van Griekse mannen en hollandse dames, vlot met aandacht voor de gast.Naast de bekende Irodionschotels (veel vlees) zijn de tiganaki gerechten (ossehaas in het pannetje) een aanrader. De sachanaki fourno (fete uit de oven) is favoriet. Voor een aangename prijs, met smaakvolle gerechten, waan je je een avond een van de griekse goden. Op naar de volgende 25 jaar.

Gegeten op 14 december 2014

hoven1

Gisteren zondagavond geweest met life muziek. Een vol maar wel gezellig restaurant. Irodion vierde het 25 jarig bestaan. Ook een Griekse dansgroep. Ondanks alle drukte had het personeel alle aandacht voor de gasten in het restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Een extra verzoek was ook nooi te veel gevraagd. Heerlijke gevarieerde voorgerechten en lekker warm knoflookstokbrood uit de oven. Een goede en volle bijpassende rode wijn voor zowel het voorgerecht als het hoofdsgerecht. Na een aantal Griekse dansen gingen we over tot het hoofdgerecht. Ruime en afwisselende grill visschotel. Tonijn, zalm, scampies en sliptong, met een heerlijke Griekse salade, alles heerlijk bereid en precise gegaard. Zeker de tonijn was perfect. Het desert hebben we overgeslagen. Hebben genoten van het heerlijke eten maar toch ook van de gezellige Griekse sfeer tijdens de lifemuziek. Fantastisch. Ook het interieur ziet er allemaal strak, modern en goed verzorgd uit. Sfeervol!!. Al met al een fantastische avond met alle lof voor alle medewerkers van Irodion zowel bedieing als keuken!! Prima prijs kwaliteit verhouding. Irodion proficiat, we komen zeker terug!!

Gegeten op 14 december 2014

Denise247

Altijd heerlijk eten voor een fair prijs! De Hermes schotel met boerensalade en kalamari zijn bij ons favoriet. Bediening is beleefd en neemt hun taak serieus. Lekkerste griekse restaurant van Alkmaar.

Gegeten op 18 augustus 2014

zondermeer

Irodion is een erg leuk restaurant met een goede sfeer en ambiance. Het personeel is vriendelijk (soms wat te) maar wel professioneel. Ze hebben een erg uitgebreide menu kaart, dus er is voor ieder wat wils. De porties zijn ruim voldoende, een voorgerecht is hier niet nodig. We kozen voor de mixed grill. Hier en daar een tikje droog, maar erg lekker. De lamskoteletjes zijn hier erg goed. De bijgerechten zijn even wennen maar wel lekker, o.a. Griekse bonen en aardappels met tomaat. Ze zijn hier ook zeker niet duur.

Gegeten op 18 oktober 2014

giallorossi_85

Irodion serveert vrijwel alle standaardgerechten uit de Griekse keuken, en heeft ook voldoende vegetarische opties op de kaart (!). Dit alles bovendien tegen schappelijke prijzen. Wij vonden het een van de betere Griekse restaurants van de velen die we in de lopo der jaren bezocht hebben. De boerensalade ipv de standaardkoolsalade (2,50 extra) is een aanrader bij de vleesgerechten, waar anders wat weinig diverse groenten bij zit. De vegetarische moussakka, rijk aan groenten, was erg lekker en deed qua smaak niet onder voor de niet-vegetarische versie.

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Irodion in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Irodion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.