Jasmijn

• 7.4

• 7.5

ingrid78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Jasmijn is een prettig restaurant als je snel en smakelijk wilt eten in het centrum van Abcoude. Naast de doorsneegerechten van een lokaal chinees restaurant hebben ze ook szechuan specialities op de kaart. Met name de ossehaas met zwarte pepersaus is erg lekker en daarnaast voor de doordeweekse dag babi pangang met de saus apart.

Gegeten op 28 december 2013

eetstokje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant, modern maar knus ingericht, niet te lange menukaart, gezellig personeel en heerlijke gerechten met aparte rijstbakjes. Om eetstokjes vragen is geen enkel probleem.

Gegeten op 20 september 2013

Hansenel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten. Wij vonden de bediening juist heel erg prettig, zeer aardige mensen. Ook de inrichting is voor een chinees heel erg leuk, niet zo ouderwets als de meeste Chinese restaurants.

Gegeten op 28 oktober 2012

josh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist gegeten bij Jasmijn. Helaas vrij flets eten, weinig smaak aan. Ronduit slechte bediening. Het voorgerecht was men vergeten te serveren en toen we wilden vertrekken en vroegen of we het overgebleven eten konden meenemen, keek de serveerster geirriteerd en werd er na enige tijd een paar lege plastic bakjes op onze tafel letterlijk gesmeten en dat terwijl het meenemen van eten in veel restaurants in Amsterdam en in het buitenland heel gewoon is.

Nou Jasmijn, denk je dat wij ooit nog bij jullie zullen komen?

Gegeten op 1 september 2012

vdPeijl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze Chinees is ook goed als afhaal, vooral de Eend in Pittige saus is aan te raden. Altijd snel klaar en vriendelijke mensen

Geerl1

• Uitstekend

Beste tipan van nederland!!! Regelmatig variatie in gerechten naast de kaart. Goede en zeer vriendelijk bediening waardoor je in een ongedwongen sfeer en gezellige avond hebt.

Maudy

• Uitstekend

Écht een goede chinees en prima bediening!

Proever45125

• Uitstekend

Gastvrije ontvangst, goede bediening, de gerechten van de plaat zijn heerlijk, de inrichting is modern maar wel zeer sfeervol. Kortom: een aanrader als je in Abcoude bent! Wij eten er graag en blijven terugkomen.

Colombus

• Redelijk

Jasmijn is een redelijke 'Chinees'. Het eten (gebakken tofu en Szechuan kip) was beter dan wat je doorgaans krijgt bij hun collega's die toch te vaak werken met smaakversterkers en standaard-sauzen. Szechuan kip was minder pittig dan gewenst én aangegeven op de kaart, maar wel met zorg bereid. De bediening is attent en professioneel. Ik sluit dan ook niet uit dat ik hier nogmaals aan tafel zal schuiven.

arnoldk

• Uitstekend

Veelvuldig bezoeker bij Jasmijn. Al jaren klant. Een paar jaar geleden is het restaurant helemaal gerestyled naar een modern eigentijds restaurant wat helemaal voldoet aan de wensen van deze tijd. Jasmijn is dus absoluut niet de doorsnee "chinees". Afwisselende kaart met originele gerechten. Service is prima en persoonlijk. Ik kom hier altijd met veel plezier.

Schrijf zelf een recensie over Jasmijn in Abcoude

Schrijf hieronder je recensie over Jasmijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!