a TripAdvisor company

2. Frans-modern
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0543 472 951

annelies132

Ik kom hier regelmatig eten. Ik kan niet tegen gluten, maar hoef dat niet meer te zeggen. Bij mijn koffie krijg automatisch een glutenvrije koekje. Wat ik ook bestel, de kok maakt er een glutenvrije versie van. Het hele team heeft gastvrijheid , service en goed eten als prioriteit. Ook de wijn is top.

Gegeten op 29 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor de mooie en prettige recensie. Graag tot ziens bij Herbergh d'Olde marckt.

josmulder

Op de vooravond van de Zwarte Cross hier in Aalten van wege het mooie weer op het terras gedineerd. De kalfsoester rosé gebakken was uit de kunst. De bijbehorende garnituur was ruim voldoende en smakelijk.
Jos Mulder
Midwoud

Gegeten op 23 juli 2015

etjcvro

Vanuit Apeldoorn om wederom te genieten van al het moois dat Helga en Albert en hun team te bieden hebben. Voorgerecht vissoorten, meesterlijk opgemaakt. Hoofdgerecht reerug, de lekkerste van het land! Dessert ook fantastisch en zo smaakvol. De door Albert uitgezochte wijnen begeleiden de gerechten prachtig. Later in de week ook voortreffelijk geluncht.
Bedankt voor de gastvrijheid en graag tot snel.
Manuel en Nancy

Gegeten op 19 augustus 2014

Voorproever10

Verzorgd interieur. Vriendelijke bediening met verwelkoming en hulp bij de garderobe. Mooi gedekte tafel. Direkt een karaf kraanwater en geen gezeur over flessenwater. Prima!

Brood en smeerseltjes wat simpel. Goed verzorgde voorgerechten en, in dit geval, prima wild hoofdgerechten met ruime porties mooi rood/rose gebakken eend, hert en tournedos. Prima zacht gegaard goed smakend wildstoofpotje. Bijlagen te eenvoudig. In ons geval simpele frietjes (droog, leek uit de diepvries) en wel goed knapperig gebakken aardappeltjes maar we hadden wat luxer aardappelgerechten verwacht gelet op de gehanteerde prijzen. Verder rode kool en een zeer kleine gemengde salade. Wijnen veel te duur voor wat ze zijn. Bij voorbeeld een zeer eenvoudige Gruener Veltliner voor 21,70 en een Shiraz voor 25,70. Dit hoeft in Aalten echt niet! Desserts goed. Verder is een minpunt het overdreven joviale gedrag van de "Patron" die veel te gemaakt grappig wil zijn. Dit is misschien leuk in een bruin cafe maar niet in een vrij duur restaurant met pretenties. De hoofdschotels verdienen een 8 maar de eerder genoemde te eenvoudige bijlagen verminderen het totaal cijfer naar 7.

Gegeten op 30 december 2013

miwi5458

Gezellige en verzorgde inrichting met achterin een restaurantgedeelte. Voor de lunch mochten we aan het raam zitten. Pastei met paddestoelen smaakte mijn tafelgenoot goed maar ik vond het er niet geweldig uitzien. Het stoofpotje met ree was aardig maar vooral veel, dat kan echt lekkerder ook als je geen wereldkok bent. En als de eigenaar zelf jaagt verdient het slachtoffer meer aandacht. De rodekool kwam uit de eigen tuin maar ook die kan echt beter. Vriendelijke bediening. De witte huiswijn stelde niet veel voor. De rode wijn voor bij het wild was lekker, maar dat mag dan ook wel voor 6,-. Eigen jachtgronden, mooi gelegen pandje: een beetje meer aandacht van de kok voor lunchgasten zou zeker tot hogere waarderingen kunnen leiden.

Gegeten op 27 december 2013

reijer52

Uitstekend gegeten. Prachtige reerug met bijpassende wijn. Eerlijke glazen. Attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Schoon sanitair.

Gegeten op 31 mei 2013

NicoleVerbeek

Gisteravond met 12 personen hier gegeten en heerlijk wijn gedronken.
Iedereen was helemaal enthousiast over de passie waarmee dit bedrijf gerund wordt. Met gepaste humor werden het eten en de bijpassende wijnen gepresenteerd.
Het eten en de wijnen waren een perfecte combinatie. Iedereen stond versteld van zoveel gastvrijheid.

Gegeten op 12 oktober 2013

Asterix1961

ook wij hebben het jubileummenu gegeten entrecote was erg mals en wij hadden geen vleesjus maar ,ik denk een rode wijnsaus ? was wel lekker.

Maar topper was toch wel de frambozen rabarber ,deze was ster nivo! heerlijk.

Echtpaar runt deze tent , vrouw is vriendelijk en behulpzaam.

Man moet zich misschien wat bescheidener opstellen
keek meer naar buiten ,waardoor het leek alsof hij naar buiten keek of er geen mensen naar 'collega eettenten' gingen

al met al toch lekker gegeten

en die rabarber, hmmmmmmmm

Gegeten op 26 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over D' Olde Marckt in Aalten

Schrijf hieronder je recensie over D' Olde Marckt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.