a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 443 53 13

Een culinaire ervaring bij de Steenen Tafel

De Steenen Tafel is een intiem restaurant met een ruime, lichte en warme uitstraling. Het interieur is helemaal aan de bosrijke omgeving van Arnhem aangepast. Op de Frans georiënteerde menukaart staan gerechten waar zoveel mogelijk ecologische en biologische producten in de verwerkt wordt. Ervaar de gastvrijheid en kom snel langs voor een heerlijk etentje!

DE_PROEVER

Het was echt een heerlijk avondje uit eten.
Een perfecte haring vooraf gevolgd door een haringkaviaar met room en rode biet.

Het reekalf van de Veluwe was redelijk doorbakken.

De stoelen kunnen wel stukken beter, ook is de opstelling iets aan de krappe kant. Voor een ultiem gevoel verdient dit verbetering.

Gegeten op 30 juni 2016

Prisca

We hebben onlangs met z'n vieren gegeten in de Steenen Tafel. Eerst een glaasje wijn op het terras met eigenlijk het mooiste uitzicht en daarna een viergangen menu. Een aanrader. Bediening door een jonge , enthousiaste jongeman en vakkundige dames. Alles klopte!

Gegeten op 26 mei 2016

leokennis

Op een zaterdagavond voor het eerst gaan eten bij de Steenen Tafel. Vanwege het schitterende weer konden we buiten op het terras eten en ondertussen genieten van het mooiste uitzicht van Gelderland.

De bediening was tijdens het hele diner erg goed: attent, vlot, niet uit de hoogte en met duidelijke uitleg over de gerechten en wijnen.

Vooraf de ravioli met eend gegeten: heerlijk zacht, pasta perfect gegaard en mooie diepe smaak van eend. De bijpassende rode wijn was voortreffelijk.

Als hoofdgerecht een heerlijke zeebaars. Naast de erg goed gegaarde vis ook hele fijne garnituren met mosseltjes. Ook bij deze gang een goed bijpassende witte wijn.

Als nagerecht aten we een moelleux met pruimen en vanille-ijs. De moelleux was net te lang in de oven geweest waardoor deze van binnen niet vloeibaar genoeg meer was. Het ijs was voortreffelijk.

Het restaurant is niet goedkoop. Aan de andere kant; als er op het eten zo weinig valt af te dingen, dan is de prijs ook gerechtvaardigd.

Gegeten op 7 mei 2016

JeroenCollette

Via online reservering

Zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten kwaliteit en kwantiteit. Mooi uitzicht! Prijs voorgerechten even hoog of hoger dan hoofdgerechten, dat moet anders kunnen. Er was een beperkte hoeveelheid asperges volgens de bediening van een boerderij uit Gelderland, maar mijn disgenoot was daar smorgens geweest en toen waren ze er nog niet. Foutje in de interne communicatie. Kleinigheden, verder een aanrader!

Gegeten op 20 april 2016

Rogiervhuffelen

Op donderdag hier gegeten, het is hier altijd genieten! aparte smaakcombinaties die goed met elkaar gaan mooie producten die er worden gebruikt, lekkere wijnen en een goede ongedwongen service. kaasjes zijn ook top! Mooi uitgelegdt op een trolley. Genoten! zeker een aanrader. 1minpuntje vindt het decor ietsje verouderd maar wel op een zeer mooie locatie!

Gegeten op 31 maart 2016

VdDikkenberg

Eten top! Vier gangen verrassingsmenu, origineel, verrassend en zoooo lekker. Wijnen mooi bijpassend en alles wordt uitgebreid uitgelegd, maar niet overdreven. Waanzinnig genoten! Bediening echt super. Beleefd en toch gezellig. Interieur stijlvol.
Als we weer wat te vieren hebben, komen we vast nog eens terug!

Gegeten op 24 februari 2016

reisthijs

Blijvend hoog ( 3 x bezocht )niveau zowel culinair/bediening als entourage. Kaaswagen is een "must "! Hier moet je niet meer woorden aan besteden maar gewoon gaan (genieten) eten !

Gegeten op 28 januari 2016

loesstuij

De ruimte was in Kerstsfeer, op een stijlvolle manier ingericht. De tafels staan op prettige afstand van elkaar. Wel is er op een of andere manier iets in de acoestiek waardoor je moeite moet doen elkaar te verstaan. Maar goed, we komen ook om te eten. De bediening is vriendelijk, prettig en niet stijfjes. Ik heb ravioli met eend gegeten, die overheerlijk was. Als hoofdgerecht twee bereidingen van ree, lekker mals vlees vol smaak. De porties zijn niet te groot. Iets meer groente erbij zou ik prettig vinden. Van de tafelgenoten hoor ik ook alleen maar enthousiaste reacties ( oa over de rog met zuurkool, en over de fazant )Bij de koffie nemen we een bordje met friandises, die ook allemaal even lekker zijn. De prijs is voor mij boven mijn normale budget, maar voor een speciale gelegenheid houd ik dit restaurant zeker in gedachten.

Gegeten op 16 december 2015

Hessel_Visser

Gegeten op 5 december 2015

lisanne62

Laatst voor het eerst bij de Steenen Tafel gegeten. Het eten smaakte heerlijk en de bijpassende wijnen combineerden goed met de gerechten. De bediening was ook erg vriendelijk. Kortom, wij hebben een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 2 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Tafel in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.