a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 443 53 13

Een culinaire ervaring bij de Steenen Tafel

De Steenen Tafel is een intiem restaurant met een ruime, lichte en warme uitstraling. Het interieur is helemaal aan de bosrijke omgeving van Arnhem aangepast. Op de Frans georiënteerde menukaart staan gerechten waar zoveel mogelijk ecologische en biologische producten in de verwerkt wordt. Ervaar de gastvrijheid en kom snel langs voor een heerlijk etentje!

Koermet

Tja, jammer genoeg is dit niet een restaurant waar ik snel zal terugkomen. Ik had de krab als voorgerecht en de kreeft als hoofdgerecht. Het bosje sla heb ik opgegeten, maar na een hap bittere krab -die rechtstreeks uit blik leek te zijn gekropen- heb ik dit gerecht laten staan. Hiervoor hebben we niet hoeven te betalen (21 euro). En dan de kreeft. Die heb ik wel opgegeten, maar hoe die smaakte??? Ik weet het nu al niet meer. Gelukkig was er ook heerlijk brood. En redelijk goede wijn. Blijft wel het feit dat de prijs-prestatie voor mij zwaar onvoldoende is.

Gegeten op 2 juni 2015

paula11

Gisteravond hier voor het eerst gegeten via social deal,wat een heerlijke ervaring! Een heel mooi vijfgangenmenu met een heerlijk wijnarrangement.vooraf lekkere hapjes zoals kaasstengel,gefrituurde paddestoeltjes en metworst.een amuse van hollandse garnaaltjes met asperge en asperge schuim.gevolgd door het voorgerecht,zelfgerookte zalm met een mosterdvinegrette en haringkaviaar,daarna soepje van daslook,heerlijk op smaak ! Gevolgd nog door kabeljauw,ribstuk met asperges en als dessert pavlova met gemarineerde aarbeien of kaas .tot slot hebben we nog de zelgemaakte friandises geproefd. Wij hebben een heerlijke avond gehad! Toprestaurant! Gaan zeker terug.

Gegeten op 21 mei 2015

Moods71

Nu hebben wij al enkele malen mogen eten in restaurants die hun diensten aanboden via zg. Socialdeals als Groupon en Socialdeal. Meestal draaide dat toch uit op een teleurstelling. Weggestopt in een kelder, een compleet uitgekleed menu andere bediening, we hebben het allemaal al voorbij zien komen. Erg jammer als je het ons vraagt want het is een kans om nieuwe gasten aan je te binden. Maak het ze naar de zin, en kook als nooit tevoren.
Bij De Steenen Tafel in Arnhem hebben ze dit wel begrepen. Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu genoten met dito wijnen. Een zeer vriendelijke maar ook zeker gezellige bediening maakte het feestje compleet. Erg aanbevelingswaardig is het om hier het wijnarrangement bij te nemen. Meer dan lekkere huisgerookte zalm met een hele mooie Chilleense witte wijn of een heerlijk stukje kabeljauw met een mooie Chardonnay uit de Pay d'Doc. Het klopt allemaal. Kortom, het was weer genieten en zeer de moeite waard in een mer dan mooie ambiance.

Gegeten op 20 mei 2015

EddieEde

Het eten is prima en lekker, maar qua hoevelheid aan de magere kant. De bediening is prima, maar mist plezier in het werk. Daarnaast is er duidelijk verschil te merken tussen de seniors en juniors. Niet alleen qua uitvoering, maar ook in kleding. De inrichting is gericht op de wat oudere medemens, netjes maar niet bijzonder uitgesproken. De rieten stoelen zitten niet heel erg comfortabel bij de wat langere zit. Het uitzicht is overigens prachtig evenals het pand zelf.

Zelf zou ik niet zo snel hier meer gaan eten. Er restaurants die qua sfeer beter bij ons passen.

Gegeten op 9 mei 2015

AvanH

Via online reservering

We werden gastvrij ontvangen en hebben er heerlijk gegeten.
Schoonmaak kan beter. Alles ziet er netjes uit maar op het toilet hingen de stofnesten aan het plafond.

Gegeten op 6 mei 2015

anja-anja

Wij hebben met 5 personen op woensdag 6 mei in De Steenen Tafel gegeten in het kader van de Iens dagen en ook omdat we wat te vieren hadden. Het menu zag er zo ontzettend lekker en veelbelovend uit dat we het uitgebreid hebben tot 5 gangen. Gang naar gang was subliem en heel mooi verzorgd. De wijnen perfect passend bij de gerechten. De sfeer rustig en ontspannen terwijl het restaurant toch bijna vol was. De bediening verdient een grote pluim, professioneel, ontspannen en heel gezellig. Tijd voor een grapje, een lach en een praatje.
Lieve Mensen van de Steenen Tafel, hartelijk dank voor een fantastische avond, jullie zijn top.
Anja Stekelenburg.

Gegeten op 6 mei 2015

GerritT

Via online reservering

Lekker gegeten, niet verrassend.
Bediening mag alerter zijn.
Klassieke entourage, past bij het restaurant.
Benieuwd hoe het van de zomer op het terras zal zijn.

Gegeten op 1 mei 2015

rutger51

Ter gelegenheid van een verjaardag hebben wij hier gegeten. Erg lekker eten en goede wijnen. Tijd tussen de gangen was echter veel te groot. Wij kwamen om 7 uur binnen en kregen tegen half 12 ons toetje, wat voor een 4-gangen menu te lang is. Het was vol en het leek of de keuken het niet helemaal aan kon. Het verschil tussen de eerste en tweede gang was gering. Zeetong en kabeljauw leek veel op elkaar. Wanneer het tweede gerecht iets anders was geweest hadden ze wat mij betreft zeker een 8 voor het eten verdiend. We zaten aan een een tafel aan de volledig glazen wand, met prachtig uitzicht over de vallei.

Gegeten op 25 april 2015

cmpwhasm

Het is al weer enige tijd geleden dat wij hier hebben gegeten maar het was allemaal voortreffelijk in dit restaurant. Wij hebben het er nog vaak over en bevelen dit restaurant dan ook zeker aan.
De sfeer was fantastisch, zeer vriendelijk personeel. Het eten was subliem, elk gerecht zag er feestelijk uit en de smaak, het kon niet beter. Zij hebben wat ons betreft een STER verdiend.
Het is alleen jammer dat wij er nogal wat km's voor moeten rijden maar wij zullen er zeker terug -komen.
Paulien en Henk

Gegeten op 18 november 2014

ruudhend

Met 4 personen in de Restaurantweek hier gegeten. Uitstekend eten, goede wijnen, prima bediening. Het enige minpuntje vinden wij dat sommige gangen qua hoeveelheid eerder bij een proeverij thuis horen dan bij een menu. Prijs - kwaliteit is prima, prijs - hoeveelheid is minder.

Gegeten op 10 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Tafel in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.