De Steenen Tafel

• 8.5 10 24

• 8.8

• 8.0

De Steenen Tafel doet mee!

Reserveer nu!

myra2
  • Recensies in de laatste twee jaar

prachtig diner in Restaurant de Steenen Tafel, alle gerechten uit de kunst! En dan nog de geweldige kaaswagen. Schitterende ovale tafel met 11 personen. Aandachtige zorg voor alles. Complimenten, het was een feestje!

Gegeten op 15 februari 2014

svbe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een vrijdagavond met vrienden het Entourage menu genuttigd. Een geheel verzorgde avond van aperitief tot koffie met lekkernijen. De jassen worden bij binnenkomst aangenomen en je wordt naar je tafel gebracht. De hele avond voel je je gast! De amuses en gerechten zijn mooi om te zien en smaakvol. De eend uit het land van Maas en Waal was misschien iets te "leverig" bij de geselecteerde rode wijn. Dat was dan ook de enige kleine dissonant van deze zeer geslaagde avond. Bij vertrek stond er weer iemand klaar om je met je jas te helpen. Zo hoort gastvrijheid te zijn. Complimenten!

Gegeten op 31 januari 2014

Vangoedesmaak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag fantastisch gegeten, helaas hadden we wat haast waardoor we onszelf geen tijd voor het ongetwijfeld heerlijke dessert gunden. Mijn tafelgenote had vooraf de trio van eendenlever en ik de krokante kalfszwezerik met herfsttruffel. Verrukkelijk! Als hoofdgerecht namen we de wilde eend á la presse en ik de 2 bereidingen van Veluws hert en bij alle gerechten een door de zaak uitgekozen wijnglas. In 1 woord, fantastisch; prachtige verse ingrediënten en pure smaken, wat wil een mens nog meer. Het interieur is wel wat aan de oubollige kant wat iets aan de eet-ervaring afdoet en ik zou niet graag een 5-gangen diner op het rieten stoeltje met dun kussen zonder armleuning zitten, de meeste stoelen hebben overigens wel leuningen. Al met al was de kennismaking met dit restaurant toch geweldig te noemen en kijken we ernaar uit om eens in de zomermaanden van het terras te kunnen genieten wat een mooi uitzicht schijnt te hebben.

Gegeten op 1 februari 2014

-Lies-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier tijdens de Iens dagen gegeten, was een avondje genieten! Binnenkomst ongemakkelijk, de gastvrouw nog een beetje stijfjes en het welkom niet heel hartelijk maar naarmate de avond vorderde werd dit gelukkig steeds beter. Bij het verlaten van het restaurant mochten de heren zelfs het geschoten wild in de keuken nog even bekijken. We hebben het Iens menu gegeten en daarbij de tussengerechten soep, wild zwijn en de kreeft. Ik vond vooral het Wild Zwijn om aan te raden, de soep simpel en de kreeft was okee. Het Iens menu prima, ook vooral weer het wild (hert) was heerlijk van smaak.

Kortom, een avondje genieten!

Gegeten op 10 november 2013

Paustovsky

Wildmenu
Zaterdag wildmenu gegeten. Gewoon goed. Parkeerruimte is slecht verlicht en lijkt te krap als restaurant vol zit.
Licht gerookte en gelukkig niet zoute amandelen, plakjes wildzwijnsworst om er in te komen. Amuse was eendelevermousse als crême brulée. Zuurdesembrood is wel lekker maar bij delicate smaken als deze mousse te overheersend. Plakjes wildzwijnsham met hazelnootolie: simpel maar lekker.
Canneloni met eenkhoorntjesbrood en gestoofd hert, perfect. Eend met selderijpuree en aardappelmousseline. Heel erg lekker. Mooie uitgebalanceerde smaken. Begeleidende wijnen passen er inderdaad prima bij (en iets goedkoper dan uit eerdere recensie bleek (€6)).
Geweldig assortiment kazen waar de bediening ook echt veel van weet (wij nl. ook). Niet goedkoop (€17,50) maar het was het waard.
Voor 'zomaar' beetje prijzig, maar als je iets te vieren hebt, doen!
Trouwens: complimenten voor stel met twee jonge kinderen, die heerlijk meededen, zonder om patat te jengelen. Het kán wel, met kinderen goed uit eten. Personeel ging ook goed op un in.

raymond013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant op een prachtige locatie in een iets hogere prijsklasse. Eten en service was uitstekend. Bediening zeer professioneel, klantvriendelijk en attent. Zeker een aanrader voor een bijzondere gelegenheid. Kortom, gewoon goed!

Gegeten op 15 oktober 2013

evijftigschild
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij De Steenen Tafel kun je heerlijk eten op een mooie locatie. Ook de wijnen zijn goed gekozen maar erg aan de prijs (7,50 per glas). Voordat we aan het IENS menu begonnen kregen we huisgemaakte worst van hert (zout maar smaakvol), een kaasstengeltje (niet biijzonder) en gerookte amandelen als appetizer. Het voorgerecht was een taartje van kreeft met o.a. appel, deze was goed. De amuse van tomaat en komkommer met gepeperde schuim en een vanille snufje was geweldig. Houtduif had ik nog nooit gegeten en was zeer goed bereid. Super mals! Mijn vriendin wilde liever vis, dit was geen probleem. Ze kreeg een heerlijke tong voorgeschoteld. Het triootje van sorbetijs was zoals het hoort te zijn. Het interieur is wat klassiek en weining modern, maar wel sfeervol. De service (bediening) is goed voor elkaar: aan de jassen werd gedacht, dat we voor het IENS menu kwamen was bekend. De toelichting op de kaart was duidelijk en ook de toelichting op de gerechten. Het dessert was men echter 'vergeten' en liet te lang op zich wachten. Er was ook een glas wijn teveel aangeslagen. Verder een enthousiast en attent team met verstand van zaken. Kortom: zeker een keer heen gaan, maar wel je portemonnee meenemen als je ook een glas wijn neemt.

Gegeten op 4 oktober 2013

arnhemse uit eter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zijn tweeën uit eten geweest. Warme ontvangst, tafel redelijk dicht op een andere tafel maar leuk gescheiden door een grote plant. Het uitzicht over het dal met Arnhem in de verte is prachtig. Eten: vooraf taartje van kreeft wat lekker was wel iets aan de natte kant. Hoofdgerecht van duif bijzonder lekker en zeer mals. Als extra (meerprijs 17,50 euro) kaasplankje als tussengerecht en het dessert was sorbet ijs. Bijpassende wijnen en water bij het eten genomen. Wijnen zijn behoorlijk aan de prijs en ook voor een flesje water wordt erg veel geld gevraagd. Iens dinner dagen menu 30,- We moesten 140,- euro afrekenen Oordeel bijzonder lekker gegeten, kaasplankje en water wordt duur betaald. Water zou ook uit de kan geschonken moeten worden.

Gegeten op 2 oktober 2013

Coppieters
  • Recensies in de laatste twee jaar

W hebben hier tijdens de Iensdagen gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Het driegangenmenu
Vonden we alledrie erg geslaagd. Mooie, diverse smaken en lekkere bijpassende wijnen. De bediening was bijzonder attent op een voedselallergie van mij en ze waren ook zorgzaam voor onze tienjarige zoon. De speciaal voor mijn geserveerde huisgerookte zwanenborst zal ik niet licht vergeten. De stijl van inrichting is niet erg aan ons besteed - smaken verschillen - maar de stoelen zitten aangenaam. En de omgeving is prachtig..

Gegeten op 2 oktober 2013

Els S
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gegeten in het kader van de IENS diner dagen. Hiervoor was een speciaal menu van 3 gangen opgesteld met de mogelijkheid om ook nog extra tussengerechten te bestellen. Vooraf kregen we een amuse van oa tomatenschuim en komkommer om de smaakpapillen wakker te maken. Dat lukte prima, heel verschillende smaaksensaties, bijzonder. Gerecht 1 vonden wij iets minder, tussengerecht met baars was weer heel goed. Hoofdgerecht met houtduif was ook mooi bij elkaar passend. Kaasplank is hier altijd een belevenis. We hadden het bijpassend wijn arrangement en dat vonden we, op de keus voor de rode wijn bij het hoofdgerecht na(die was erg saai vergeleken bij de rest) ook heel goed. De bediening was heel adequaat en vriendelijk.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het is niet goedkoop maar wij hadden het gevoel een hele avond lekker verwend te zijn en dan is dat dubbel en dwars waard.

Gegeten op 29 september 2013

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Tafel in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!