a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 443 53 13

Een culinaire ervaring bij de Steenen Tafel

De Steenen Tafel is een intiem restaurant met een ruime, lichte en warme uitstraling. Het interieur is helemaal aan de bosrijke omgeving van Arnhem aangepast. Op de Frans georiënteerde menukaart staan gerechten waar zoveel mogelijk ecologische en biologische producten in de verwerkt wordt. Ervaar de gastvrijheid en kom snel langs voor een heerlijk etentje!

GerritT

Via online reservering

Lekker gegeten, niet verrassend.
Bediening mag alerter zijn.
Klassieke entourage, past bij het restaurant.
Benieuwd hoe het van de zomer op het terras zal zijn.

Gegeten op 1 mei 2015

rutger51

Ter gelegenheid van een verjaardag hebben wij hier gegeten. Erg lekker eten en goede wijnen. Tijd tussen de gangen was echter veel te groot. Wij kwamen om 7 uur binnen en kregen tegen half 12 ons toetje, wat voor een 4-gangen menu te lang is. Het was vol en het leek of de keuken het niet helemaal aan kon. Het verschil tussen de eerste en tweede gang was gering. Zeetong en kabeljauw leek veel op elkaar. Wanneer het tweede gerecht iets anders was geweest hadden ze wat mij betreft zeker een 8 voor het eten verdiend. We zaten aan een een tafel aan de volledig glazen wand, met prachtig uitzicht over de vallei.

Gegeten op 25 april 2015

cmpwhasm

Het is al weer enige tijd geleden dat wij hier hebben gegeten maar het was allemaal voortreffelijk in dit restaurant. Wij hebben het er nog vaak over en bevelen dit restaurant dan ook zeker aan.
De sfeer was fantastisch, zeer vriendelijk personeel. Het eten was subliem, elk gerecht zag er feestelijk uit en de smaak, het kon niet beter. Zij hebben wat ons betreft een STER verdiend.
Het is alleen jammer dat wij er nogal wat km's voor moeten rijden maar wij zullen er zeker terug -komen.
Paulien en Henk

Gegeten op 18 november 2014

ruudhend

Met 4 personen in de Restaurantweek hier gegeten. Uitstekend eten, goede wijnen, prima bediening. Het enige minpuntje vinden wij dat sommige gangen qua hoeveelheid eerder bij een proeverij thuis horen dan bij een menu. Prijs - kwaliteit is prima, prijs - hoeveelheid is minder.

Gegeten op 10 maart 2015

Paustovsky

Al eerder hier gegeten. Uitstekend restaurant, mooi eten, goede en deskundige medewerkers, leuke locatie.
Vooraf coquilles en eekhoorntjesschuimsoep. Mooie smaken waarin niets overheerst en alles tot zijn recht komt. Ribeye en kalfswang met kalfszwezerik. goede garing, mooi garni. Erg lekkere wijn erbij geserveerd.
De kaaswagen is zeer indrukwekkend en de medewerkster weet wat er op ligt. Prachtige, goed rijpe en gelukkig niet steenkoude kazen. Van mij mag er naast de lekkere donkere broodsoorten en mini-matzes ook wel wat neutraler brood bij.
Bestel voordat je aan de kaas gaat alvast de kwarksoufflé, die duurt even maar is het wachten meer dan waard.

adrie15

In het kader van de Restaurantweek/Dining City op aanraden van velen gereserveerd bij De Steenen Tafel. Over het algemeen kom je bijna alleen juichende recensies tegen, maar daar kunnen wij helaas niet helemaal in meegaan.
Het restaurant-week menu werd op verzoek van het restaurant verplaatst van de woensdag- naar zaterdagavond. Wij liepen niet over van enthousiasme over het menu. Voorgerecht: originele, lekkere salade, al was het mondgevoel van de enkele stukjes gemarineerde kreeft wat aan de slijmerige kant. Het brood was knapperig en heerlijk vers. We zijn geen erg grote eters, maar de erg krap bemeten porties van de 3 gangen maakten de indruk dat het restaurant een extra tussengerecht voor een stevige prijs wilde verkopen. Bij het hoofdgerecht één gebakken (wel heel lekker)half uitje, één plakje rode biet en één blad kool.... tja... Daar kunnen de kosten toch niet in zitten. Ook de portie wild (2 bereidingen van Veluws hert) was zeker voor wat betreft het gestoofde vlees erg klein. Voor het niveau van dit restaurant vonden we de kwaliteit van het nagerecht matig. Verder week samenstelling van het menu op enkele plaatsen af van wat op de kaart stond. Niet onoverkomelijk, maar het had wel even aangekondigd mogen worden: geen vossenbessen en crème van pastinaak bijvoorbeeld.
De witte huiswijn als aperitief: erg lekker. Maar de rode wijn ("Crucero") was voor € 6,50 in het glas niet bepaald royaal uitgeschonken. Op internet koop je die wijn per fles voor rond de € 8,00. Met de kwaliteit van de wijn was bepaald niets mis, maar de hoeveelheid neigde meer naar een bob-glas dan naar een volwassen geschonken glas dat bij het hoofdgerecht ruim past. Ook bij de rode wijn kregen we net als bij het hoofdgerecht een beetje een krenterig idee. Nee, we hebben tijdens de restaurantweek bij behoorlijk wat andere restaurants een meer voldaan gevoel gehad.

Gegeten op 14 maart 2015

feillu

Gedineerd bij de Steenen Tafel, had een sfeervol restaurant verwacht maar de inrichting is klassiek en komt ouderwets over. Het eten was op smaak en mooi gepresenteerd, we wilden 1 hoofdgerecht verdelen over twee borden omdat de derde persoon een kleine eter is. Hier was men niet flexibel en er zouden extra kosten berekend worden, dus maar 1 hoofdgerecht besteld en 1 extra bord (zonder extra kosten) om zelf het gerecht te verdelen. De prijzen zijn aan de hoge kant. Mooie wijnkaart.

Gegeten op 4 februari 2015

Helddi

Echt geweldig! Voor de zoveelste keer op Valentijnsdag hier gegeten. Wij zijn wat lui en nemen altijd een verrassingsmenu. En het is altijd een verrassing. Wat een verrassende smaken. De wijnadviezen zijn altijd goed. Mijn vrouw liet zich verleiden tot een zoet dessert. Toen ik de prachtige soufle binnen zag komen kreeg ik spijt van mijn kaasplankje. Ik mocht gelukkig een hapje proeven. En ook dat was heerlijk. Maar uiteindelijk was ik toch blij met mijn kaasjes. Ook nu weer veel nieuwe dingen. Mooie, eerlijke smaken. Dat gold overigens ook voor de andere gerechten waarbij ik de amuse met Hollandse garnaaltjes en het hoofdgerecht met wilde eend eruit vond springen.

De bediening was weer top. De mijnheer die ons al meer dan 15 jaar bedient en waarvan we niet eens de naam weten, geeft ons het gevoel bij hem thuis te zijn. Ontspannen, netjes, humor. Zo heurt het!!

Gegeten op 14 februari 2015

R-S

Goed toeven in dit restaurant gelegen in een oude watertoren. De site belooft spectaculaire uitzichten maar daar zagen we helaas weinig van vanwege duisternis. Snelle en vriendelijke bediening die af en toe wat rommelig over kan komen. De keuken levert mooie gerechten af, het ziet er allemaal prachtig uit en ook de smaken kloppen. Het ene gerecht is beter dan het andere maar dat is ook een smaakkwestie. We hadden er een wijnarrangement bij genomen. Op zich prima wijnen maar we vonden de combi met de gerechten niet overal even geslaagd. Soms was de wijn wat aan de milde kant voor het gerecht. Dit kwam vooral tot uiting bij het nagerecht. Mijn partner vroeg om een volle rode wijn bij haar kaasplank maar daar werd een milde Spaanse wijn van de tempranillodruif bij geserveerd, geen topcombinatie.
De rommeligheid van de bediening werd duidelijk bij het afscheid. Er gingen meerdere mensen tegelijk weg en dat zorgde voor wat verwarring.
Alles bij elkaar opgeteld leunt het restaurant qua gerechten tegen een ster aan maar zullen ze op meerdere vlakken nog een tandje bij moeten schakelen om het plaatje echt compleet te maken.

Hulde overigens voor de kaaswagen, mooie kazen en een uitgebreid assortiment. Wel zou een keuze tussen port of bijpassende rode wijn het nog mooier maken.

Gegeten op 18 oktober 2014

Lens3103

Dankzij de Iens dinerdagen hier kunnen eten. Kozen voor een uitbreiding naar een 4 gangen menu inclusief wijnarrangement voor 3 personen. Vooraf aangegeven dat ik zwanger ben. Werd gefeliciteerd bij binnenkomst en door zwangere mevrouw in de bediening fantastisch geholpen en geadviseerd wat betreft het wel of niet mogen eten van bepaalde gangen. Werd fantastisch aangepast en ook ik heb als zwangere enorm genoten van het diner! Mijn andere 3 tafelgenoten vonden het minstens net zo fantastisch. Eten een dikke 10, service een 10+!

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Tafel in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.