a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 41

2. 8,0

3. 8,0

Pien5

Wij konden zaterdagavond gelukkig nog buiten eten. We schrokken nl. van de drukte binnen, de bijbehorende herrie en het feit dat het er ontzettend donker is. Besteld van de kaart: schnitzel (volgens mijn man prima, kan niet zo veel mis mee gaan) en vispalet. En dat laatste gerecht viel tegen. Flauw, droge zalm, maar ook de bijgerechten waren niet top. We hadden het gevoel dat de keuken met de laatste loodjes bezig was (we aten er rond 20.15 uur) en er niet zo veel zin meer in had. Bediening was prima, jonge mensen, steeds iemand anders aan tafel, maar absoluut vriendelijk. Volgende ochtend prima ontbijt gehad. Gelukkig weer buiten....

Gegeten op 11 juni 2016

hans775

Op zaterdag live cooking. We zaten in de 2e sessie om 19:45. Wat een chaos. Bedienend personeel hadden weinig tijd voor de nieuwe gasten, er moest nog volop afgeruimd worden. In de zaal een kakofonie van geluid. Live cooking en restaurant zaten door elkaar. Buffet zeer slordig, gewone gerechten niets bijzonders. Helaas ook moeten constateren dat sommige etenswaren, zoals brood, keihard, en toetjes ingezakt en niet koel meer naar mijn idee er nog van de vorige sessie stonden. Kortom een was vertoning. Ik raad hen aan om is bij vd Valk Ridderkerk in de leer te gaan, daar staan kwaliteit, service en sfeer op een heelater ander niveau.

Gegeten op 28 mei 2016

Rovr23

Niet gereserveerd en ondanks drukte snel een plek. Uitstekend aspergemenu voor een scherpe prijs. Bediening matig, drinken laten vallen maar geen excuus, geen doekje. Daarna vies bestek op tas laten vallen, wederom niets. Veel wisseling in mensen die bestelling opnamen en afleverden, erg onrustig en geen echte aandacht.

monique5

Druk druk druk! Tweede Pinksterdag en het was enorm druk. We waren naar de Apenheul geweest. Mijn vriendin met haar zoon moest nog terug naar Groningen en ik naar Deventer en waar zouden we een hapje gaan eten? Bij de Cantharel! De rij wachtenden op een plekje begon direct na de entree maar we hebben doorgezet. Er zou een extra ruimte opengaan en als we daarop wilden wachten, het duurde ongeveer tien minuten. We mochten plaatsnemen in de zitjes en voordat we een drankje wilden bestellen werden we al opgehaald. We werden naar een ruimte gebracht met 5 of 6 grote tafels en al snel was de zaal gevuld. Alles ging zo vlot en soepel ondanks de drukte. We hebben heerlijk gegeten. Vooraf een goeie carpaccio en Hollandse garnalen met cocktailsaus. Een lekker busbroodje erbij met olie en zout en kruidenboter (helaas van margarine). Daarna tournedos met bearnaisesaus, sliptongetjes (iets te veel bloem) met ravigotesaus en tagliatelle met dikke, vette gamba´s. Sauvignon Blanc in het glas, na nog goeie espresso en voor de zoon een lekkere Dame Blanche. Ik kom hier graag terug!

Gegeten op 16 mei 2016

robertjan8

Op deze zonnige dag heerlijk op het terras gezeten bij de Cantharel. Bijzonder druk zoals altijd maar toch snel bediend. 2 goede uitsmijters en vriendelijke bediening. We komen snel weer terug.

Gegeten op 12 mei 2016

haroldgerritsen

Heerlijk aspergemenu genoten.
Vooraf uit de keuze een smakelijke aspergesoep, daarna gekookte asperges met daarnaast een stukje toast daarop een kwarteleitje, ook een zachtgekookt kippenei gedeeltelijk voorgepeld.
Gekookte krieltjes met botersaus, rauwkost, mayonaise, een feestelijke presentatie.
Daarna als dessert heerlijk fris yoghurtijs.
Alles bij elkaar een licht, smakelijk, en optisch fraai geheel.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 mei 2016

GerdavdB

Veel mensen hebben commentaar op Van der Valk maar het is daarom zo grappig dat de parkeerplaatsen er altijd helemaal volstaan. Blijkbaar doen ze het toch goed, zo ook hier. Ondanks de drukte prima gegeten van de traditionele Van der Valk kaart. Ervaren, snelle en vriendelijke bediening. Goede lokatie zo dicht langs de A1 en genoeg parkeerplaatsen. What you see is what you get.

Gegeten op 5 april 2016

MenW

Lang geleden dat we hier waren en hier hebben gegeten. Op weg naar een avondafspraak eerst gegeten bij De Cantharel. Gekozen voor gebakken slibtongetjes (3 met de mogelijkheid om nog bij te bestellen) en een vispalet. Het heeft ons prima gesmaakt. We gaan zeker binnenkort opnieuw eten bij De Cantharel en dan zeker ook gebruik maken van het lice cooking buffet. Dat zag er zeer smakelijk en uitgebreid uit. Een overnachting in het hotel is dan niet uitgesloten.

Gegeten op 19 april 2016

john269

Op zondag 17 april hebben wij van het diner-buffet bij Hotel Van der Valk in Ugchelen bij Apeldoorn mogen genieten. Hier wordt een behoorlijk uitgebreid buffet neergezet met vis en visgerechten, salades, een keur aan warme en vleesgerechten, een nagerechten buffet met ijs, gebak en nog meer lekkers en koffie toe. Voor de liefhebbers is er ook een kaasbuffet en een assortiment van verschillende broodjes met smeersel. Kortom, er is teveel om op de noemen. Alles oogt even vers en al het warme vlees wordt door 3 koks te plekke bereidt. Men schenkt bier van de paters trappisten uit Tilburg. Als mogelijk minpuntje zou iemand de drukte kunnen aangeven. Ons heeft de drukte niet gestoord, maar hier moet je tegen kunnen. Men heeft op één avond 2 zittingen en door het karakter van het restaurant (lopend buffet) wordt er regelmatig heen en weer gelopen. De bediening is attent en snel, ondanks de drukte. Wij komen zeker een keer terug.

Gegeten op 17 april 2016

jeandixke

Wij kwamen spontaan binnen met een gezelschap bestaande uit 8 mensen en 3 honden. Het was 16.30 uur , maar er was geen tafel waar we met z'n allen terecht konden. Toen kregen wij een (nog) lege zaal aangeboden.
Dat was ideaal, we hadden de ruimte en kregen alle aandacht van het personeel.
Het eten was verrassend en heerlijk.
De soepen worden op originele wijze geserveerd, de borden zijn allemaal plaatjes om te zien.
Wij hebben bijvoorbeeld genoten van kaasfondue van boerenkaas, seizoensmenu (lamsrack en lamsragout). De aardappelen en groenten die erbij geserveerd werden waren ook prima.
We werden vlot bediend en we hebben heerlijk gegeten.

Naar mate de avond vorderde werden meer gasten in 'onze' zaal geplaatst.

Een speciaal compliment gaat bij deze uit naar onze serveester ROMINA, zij was bijzonder attent. Zij heeft zichtbaar plezier in dit werk.

Gegeten op 29 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.