a TripAdvisor company

Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 055 541 44 55

romazoba

Tja wat kan ik over een van der Valk restaurant zeggen wat nog niet bekend is... in ieder geval deel genomen aan het lunchbuffet. Veel keus en van goede kwaliteit, eigenlijk een beetje als de hotelkamers goed voor een goede prijs en duidelijk wat je mag verwachten.. Voor eenieder wat wils en de aanvulling gebeurd gestaag en gaat door, beslist aan te raden als je in de buurt bent en voor een redelijke prijs iets wil gaan eten!

Gegeten op 8 januari 2015

TonBeekes

Lunch bij de Cantharel; gekozen voor 12 uurtje, leuke combinatie van Veluws brood met rosbief, huzarensalade en broodje kroket. De mosterd voor de kroket keurig in een apart bakje. Snelle en keurige service in het fraai ingerichte restaurant. En voor de prijs........ hoef je het zeker niet te laten. 6,50 !!!

Gegeten op 9 mei 2015

JokeSteen

Vanavond hebben we weer eens van het life-cooking buffet mogen genieten. We komen altijd vroeg, dan zien de schalen met voorgerechten er nog zo geweldig mooi en onaangetast uit. Vooral de gepocheerde zalm is een lust voor het oog. De carpaccio is erg dun gesneden en moet je van het bord schrapen, dat is minder fraai. Maar de keuze aan vis en vlees is groot. Ik had dan ook een mooi gekleurd bord samengesteld met o.a. gerookte zalm, nieuwe haring, garnalen, gepocheerde zalm, gerookte makreel, sla en tomaatjes. De hoofdgerechten bieden wat minder keus, vooral de groenten zijn wat minder aanwezig. En dan die verrukkelijke toetjes! IJs, warme kersen, bavarois, soesjes, gebak, vers fruit, noem maar op. Ik had een heerlijke mini-Bossche bol. Mmmm, heb er mijn vingers bij afgelikt. Tot slot nog een kopje koffie en dat allemaal voor 1 vaste lage prijs. Nog steeds een aanrader!

Gegeten op 5 mei 2015

erika17

5 april een paasbrunch gehad. In 1 woord geweldig! De keuze was reuze en we werden keurig bediend en zeer vriendelijk.Er was zelfs een achtergrond koortje bij, een vrolijke clown en een gezellige paashaas. Echt een aanrader en een dikke 10
mooi uit

Gegeten op 5 april 2015

andrewmulder

Super mooie zaak met top bediening die met je meedenkt als je bepaalde dingen niet mag hebben (altijd fijn) eten was super hebben 4 man 3 gangen gehad heerlijk mals vlees en de persoonlijke aandacht van het personeel is super.. Dessert mochten we zelf maken of bestelen en met kinderen is dat altijd fijn natuurlijk als ze zelf dingen kunnen doen. Ze hebben gelukkig ook glute vrije producten waar mijn vriendin dan weer heerlijk gebruik van kan maken .. Top zaak en zeker de moeite waard om eens langs te rijden!

tprins

De Van der Valk hotels en restaurants worden steeds meer plekken om te werken en te ontmoeten. Zakelijke afspraken en vergaderingen, het concern speelt in op de trend van het nieuwe werken. Zo ook de Cantharel. Rond lunchtijd is het er druk en het merendeel van de aanwezigen is man. Van der Valk begrijpt dat de tijd van de gasten beperkt is, en dat men niet komt om culinair verrast te worden. De kaart is perfect passend bij dit soort publiek, geen fratsen maar toch goed eten. De service is snel, vriendelijk en zakelijk. In een uur heb je koffie, lunchgerecht, nogmaals koffie en afgerekend. Precies goed, we hoeven geen praatje en geen uitleg. De Cantharel behoort nog tot de oudere zaken van het concern. Dat betekent dat het interieur nog steeds ouderwets oogt en dat het binnen donker is. Maar ach, als je komt om te werken, wat zou het.

Gegeten op 9 januari 2015

Joke444

Het eten bij De Cantharel is prima. Je krijgt wel erg veel bijgerechten. Als je geen grote eter bent, moet je dus weer veel onaangeraakt terugsturen naar de keuken. Of van tevoren aangeven dat je het niet wilt hebben.
Er zat in het restaurant een grote groep met 'tamelijk luidruchtige mensen'. Iedereen er omheen vroeg om een plek elders in het restaurant. Het personeel gaf hier goed gehoor aan en excuseerde zich.

Gegeten op 27 december 2014

shameli

Vandaag met 7 personen het kerstbuffet gehad. Kwaliteit van het eten is prima maar het aanbod zeer beperkt. Je moet erg lang wachten in de rij, dat komt door de opstelling en ruimtegebrek. Voor 45,50 euro per persoon mag je veel meer verwachten. Wat een verschil met andere van der valk-restaurants!

Gegeten op 26 december 2014

jthfree

Al vele malen hier gegeten en altijd naar tevredenheid Ditmaal voor een lunch. Een verrassende lunchkaart bestaande uit lokale (Veluwse) specialiteiten en opvallend lekker brood. Bediening dik in orde. Professioneel, attent en vriendelijk. Enige nadeel is dat deze Van der Valk erg druk is, de indeling van het restaurant komt bovendien nog wat ouderwets en massaal over, wat het soms wat onrustig maakt. Verder is het zeker niet meer de middelmatige vreettent van 20 jaar toen de aspergesoep en champignonsoep stiekem hetzelfde waren. Er is de laatste ontzettend veel veranderd bij Van der Valk, in positieve zin, met de Cantharel voorop.

Gegeten op 29 november 2014

ellenvantil

Op vrijdagavond hier gegeten. Aan het einde van de middag eerst een tafel gereserveerd. Dat was maar goed ook, want dit is een druk restaurant. Wij hadden niet veel tijd i.v.m. een bezoek aan de bioscoop. Geen probleem bij Van der Valk, want het eten kwam razendsnel. Ik kan me voorstellen dat als je een avond romantisch wil tafelen dat dan minder leuk zou zijn. Daar is dit restaurant ook niet geschikt voor. De mensen naast ons hadden nog een voorgerecht (wij niet) en die waren zelfs nog eerder weg dan wij! De hoofdgerechten waren prima. Ik had drie soorten vis met een lekkere saus en mijn vriend had spareribs. Ook de bijgerechten waren lekker. Ik heb nog extra frites en mayonaise gevraagd. Dat was geen probleem. De bediening was vlot en vriendelijk en we waren op tijd voor de film. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 24 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.