a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0223 531 966

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

mjanssen18

Via online reservering

We kregen een verrassingsmenu met vlees en vis en hebben dit uitgebreid met een extra vis tussengerecht. We hebben heerlijk gegeten en van alle gangen gesmuld! Ontvangst en bediening waren hartelijk. Inrichting heel mooi en prachtig serviesgoed. Bij ieder gang andere borden passend bij het gerecht. Het was jammer dat er niet zoveel mensen waren, want dit restaurant is echt een bezoek waard!

Gegeten op 13 mei 2016

gjvanegm

Via online reservering

La Première creëert een sfeer van gastvrijheid en warmte. Het eten heeft een prachtige balans zowel in smaak als in opbouw van de gangen. De wijnen zijn zonder meer een uitstekende toevoeging ter ondersteuning van het gerecht, waarbij gedurfde keuzes niet uit de weg worden gegaan. Voor ons een verrassende ervaring die zeker herhaald zoal worden.

Gegeten op 6 mei 2016

burodeboer

Via online reservering

Wij zijn twee keer geweest en zijn nu met de dochters de derde keer aan het inplannen. Dit zegt genoeg. Wij gaan ons weer laten verassen.

Gegeten op 23 april 2016

CorineV

Via online reservering

Echt heerlijk gegeten en gedronken!
We hebben hier met de tank en dineer actie gegeten. Als aperitief een heerlijk glas bubbels, 2 amuses (croutons met kikkererwten humus met granaatappel en amsterdamse uitjes en peper aioli en gerookte forel met krab op een bedje van knolselderij puree). Daarna het voorgerecht: overheerlijke zalmterrine met paling en aardappelsalade met bietengelei, diverse soorten groenten en een citroen mayonaise. Het hoofdgerecht was een eendeborst filet met aseto balsamico saus, geserveerd met gestoomde witlof en een aardappel puree met wat geitenkaas en lente-ui. Als dessert stond er een pallet van diverse desserts op het menu. Ook allemaal even lekker. De smaken passen allemaal goed bij elkaar.
De gastvrouw is zeer attent en weet over alles veel te vertellen. Sfeer is gezellig en je kan elkaar goed verstaan. Ik zat alleen aan een tafeltje waarbij de spot aan het plafond niet helemaal boven de tafel hing waardoor ik elke keer in mijn eigen licht zat. Dit heb ik gemeld en ze gaan kijken of dit verbetert kan worden.
Al met al een top avond gehad!

Gegeten op 27 februari 2016

Quirina57

Via online reservering

We werden heel hartelijk ontvangen. We kregen het 3 gangen verrassingsmenu met een aanvulling met een tussengerechten. Elk bord was een schilderijtje en een smaak explosie in de mond.
Wij gaan hier zeker nog eens eten.

Gegeten op 19 februari 2016

willemdeschipper

Via online reservering

Gereserveerd via een Shell kortings coupon, we kregen een hiervoor een verrassings diner.
Ongelofelijk wat fantastisch, prachtig opgemaakte borden heerlijke streek producten gebruikt, super bediening, per gerecht alles tot in detail geïnformeerd, door geweldige Gastvrouwen, en hulde aan de koks.
Dit is echt een avond culinaire eten.

Willem de schipper
Groenveld.

Gegeten op 13 februari 2016

gina30

van het voorgerecht tot de koffie was het een complete smaakexplosie.
de gastvrouw en de bediening waren geweldig
deze zaak is echt een sterwaardig

Gegeten op 30 januari 2016

InekeZwaan

Via online reservering

In het kader van de AH/Iens-actie serveerde La Premiere ons een 3-gangen verrassingsmenu. Vis en vlees van topkwaliteit, prachtig opgemaakte borden, een verrukkelijke 'toet', vriendelijke en attente bediening: opnieuw hebben we een voortreffelijke avond beleefd in dit mooie restaurant.

Gegeten op 21 januari 2016

spijkerskroon

Via online reservering

La première zo'n goed restaurant in ons dorp.Het was super van begin tot eind.We hebben er wel 1 gang bijgenomen.bedankt voor de fijne avond.

Gegeten op 29 januari 2016

jaaperik

Via online reservering

Het eten was erg lekker en erg mooi opgemaakt.
De bediening en de service, waren erg goed. Netjes en zeer correct. De jassen werden aangenomen en bij elke gang werd er verteld wat de kok had klaar gemaakt. We voelden ons zeer welkom.
Wij hebben een erg leuke avond gehad, en zouden hier zeker een keer terug komen.

Gegeten op 23 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over La Première in Anna Paulowna

Schrijf hieronder je recensie over La Première. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.