a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0223 531 966

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

robertw24

Met de familie heerlijk laten verwennen door de gastvrijheid van john en simone! We werden uitgestekend ontvangen en werden dit bij de keuken gezet aan de ronde tafel. Deze tafel is echt super als je met een grotere groep bent, op deze manier krijg je gezellige groepsgesprekken in plaats van dat je met alleen degene praat die naast je zit.

Het eten was wederom van goede kwaliteit en de wijn zoals gewoonlijk erg lekker en passen goed bij de gerechten, en worden duidelijk en goed beschreven door Simone.

La Première heeft ons weer een gezellige avond bezorgd en we komen er zeker terug!

Gegeten op 25 april 2015

Jdegruijl

Vandaag op her terras gezeten. Men had alleen aspergesoep met een stukje brood voor de lunch. Daarbij 2 koffie. Alles was lauw. Her was la Première onwaardig. Prijs was 18 euro voor 2 soep en 2 koffie.

J de Gruijl

Gegeten op 5 mei 2015

gerrie21

Via online reservering

La première, uitstekend restaurant. Het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit en ook de service is erg goed. Meteen bij binnenkomst zorgt het personeel dat je je thuis voelt. Het eten is erg verfrissend en heeft onverwachtse, maar toch zeer goede combinaties. Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu, maar door de goede uitleg van het personeel werd duidelijk wat je at. Het mooiste van de avond was de thee die op zeer bijzondere wijze geserveerd werd. Al met al, een zeer geslaagde avond en we komen graag terug.

Gegeten op 9 januari 2015

Proever25062

Via online reservering

Gezellige sfeer, smaakvolle inrichting. La premiere is al jaren een vertrouwd adres voor ons. De kookkunsten van john en de gastvrijheid en de wijnadviezen van simone zijn al jaren van constant hoog niveau. We aten het 5-gangenmenu. Eend met ganzenlever, ossenworst met pompoensoep, zeeduivel, runderlende, buitenlandse kazen. Het was allemaal even heerlijk.

Gegeten op 20 december 2014

els69

Via online reservering

Echt een avondje uit, waar je verwend wordt. Zowel op het gebied van eten als bediening.
Zeker een reden om terug te gaan.

Gegeten op 6 december 2014

corsf

Weer een goed eetadres gevonden in de Noordkop. Zeer de moeite waard. Enige aanmerking is de omvang van de gerechten, deze mogen best wat groter. Door wat meer groenten (en granen) erbij, is dit makkelijk haalbaar voor dezelfde kosten.

Gegeten op 23 november 2014

rens17

Via online reservering

Een aanrader voor mensen van exclusiviteit houden. De smaak pappillen van je tong worden verwend door de heerlijke gemaakte verassings gerechten van John. De rose gebraden sucade op de prei en gepureerde aardappeltjes en cousecouse met bospaddestoeltjes was de topper

Gegeten op 2 november 2014

esther159

Via online reservering

Goed eten, borden mooi opgemaakt, prima service en bediening, mooi decor, maar wel erge kleine porties voor erg veel geld.

Gegeten op 4 oktober 2014

annette37

Via online reservering

Wij hadden gereserveerd via de AH aktie en kregen een persoonlijk mailtje terug met de bevestiging. Ik had aangegeven dat één persoon uit ons gezelschap in een rolstoel zit, en daar was keurig rekening mee gehouden d.m.v. een ruime plaatsing.
Voor de AH actie was er een 3-gangen verrassingsmenu samengesteld. Er was een uitbreiding mogelijk naar 4 gangen maar daar hebben wij niet voor gekozen. Wel kozen twee van de vier voor een begeleidend wijnarrangement.
De bediening en gastvrouw Simone kwam snel en correct door met de gerechten, een amuse met (sterk) gerookte zalm en kruidenyoghurt, een zeebaarsceviche om je vingers bij af te likken, gerijpte runderlende met zalige saus met blauwe kaas, en tot slot een heerlijk bord met zoete lekkernijen.De gekozen wijnen waren een prime begeleiding bij alle gerechten.
Speciale vermelding mag de zoete dessertwijn krijgen die niet mierzoet maar heerlijk fruitig was.
Door de persoonlijke benadering is er veel ruimte voor( dieet) wensen. Dit was bij ons niet nodige maar Simone zal er alles aan doen om het iedere gast goed naar de zin te maken.
Eén piepklein puntje van kritiek; de gerechten volgden elkaar wel heel snel op! Anders had de service van mij een 10 gekregen!

Gegeten op 19 september 2014

toetie1

Via online reservering

Het eten was heerlijk, appart culinair.
Door een leuke aktie betaalbaar. Dit restaurant is iets boven ons budget namelijk normaal gesproken.
Zeer gastvrije bediening, voor herhaling zeker vatbaar bij speciale gelegenheden.

Gegeten op 4 september 2014

Schrijf zelf een recensie over La Première in Anna Paulowna

Schrijf hieronder je recensie over La Première. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.