a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0223 531 966

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Ingrid07

Met een goede vriend was ik op donderdag 20 augustus naar de diervriendelijke dierentuin Landgoed Hoenderdaell gegaan, waarna wij graag ergens wilden gaan eten. Via internet op de IPhone vonden we een restaurant in Anna Paulowna en koersten daarnaar toe. Wij hadden niet gereserveerd, maar werden allervriendelijkst ontvangen. Er was nog één tafel vrij naast de bar.
Na een voortreffelijke zomerse amuse kregen wij een viergangendiner. Allemaal pure gerechten, die liefdevol waren bereid. Verrukkelijk! De passie, professionaliteit, vakkennis, pure producten en een zeer charmante gastvrouw zorgden voor een voortreffelijke avond.

Gegeten op 20 augustus 2015

ttravaille

Via online reservering

We werden hartelijk ontvangen, het menu bleef een verrassing tot het op tafel kwam. We kregen nog de keuze om een extra gang erbij te nemen.
Alle gerechten waren verrassend en erg lekker, ook qua presentatie.
Er was één serveerster die niets zei bij het weghalen van de borden (heeft het gesmaakt?) , wat het wat ongemakkelijk maakte. Verder heerlijk gegeten!

Gegeten op 16 augustus 2015

pbosch

Via online reservering

Erg verrassende gerechten, werkelijk overheerlijk, dat in combinatie met de goede sfeer, mijn tafelgenoot en de fijne bediening een super avond ????
Petra Bosch

Gegeten op 15 augustus 2015

3stelle

Via online reservering

Een zeer sfeervol restaurant, uiterst correcte en vriendelijke bediening en een geweldige kwaliteit van het eten in het juiste tempo geserveerd. Kortom, een parel in de kop van Noord-Holland.

keessteenvoorden01

Via online reservering

We hebben heerlijk genoten van de ambiance, de service en de met veel liefde klaargemaakte gerechten. Hier ben je echt een keer uit! Vanwege de AH-actie was het jammer dat we niet meer keuze hadden en we zullen het beslist nog eens over doen om het La Premiere menu een keer te kunnen proeven.

Gegeten op 15 augustus 2015

bakkerthomas2

Via online reservering

Sfeer- en stijlvol. Niet 'over de top', gelukkig. Voorkomende, hartelijke bediening, met - alweer- gelukkig een puntige, adequate omschrijving van gerecht en wijn. (het arrangement wordt bij deze van harte aanbevolen). Geweldige keuken. Dus: wie verrassend, lekker wil eten bezoeke La Première. Voor wie daar de eerste keer dineert zal dat zeker niet de laatste zijn.

Proever4693

Via online reservering

Verrassingsmenu begeleid met een wijnarrangement. Eigenlijk was alles een verrassing. Wat een smaken en de wijnkeuze maakte het helemaal een feestje. Van de amuse werden we al heel blij, een meloenmousse met garnaaltjes, stukjes spek, en krokante mais, maar mijn toppertje was een voorgerecht met een stukje zalm gebakken in een randje sesam en maanzaad en een taartje van zalm. Een explosie van smaken. Ik wordt er nog vrolijk van als ik eraan terugdenk. We hadden allebei een topavond.

premijnse

Via online reservering

Prima eten, goed verzorgd. Je proeft de liefde die aan de gerechten wordt besteed. De maatvoering van de gerechten zorgt ervoor dat je precies goed het restaurant verlaat, met een voldaan en warm gevoel.

Gegeten op 6 augustus 2015

dibbets.luken

Via online reservering

Wij gingen naar La Première met onze AHzegeltjes. Wij weten dat het een echt goed restaurant is. Wij vonden het de reis waard !!! ( Heiloo-Anna Paulowna) !
Wij zullen zeker ook buiten de AH-aktie er nog eens gaan eten.

Gegeten op 8 augustus 2015

robertw24

Met de familie heerlijk laten verwennen door de gastvrijheid van john en simone! We werden uitgestekend ontvangen en werden dit bij de keuken gezet aan de ronde tafel. Deze tafel is echt super als je met een grotere groep bent, op deze manier krijg je gezellige groepsgesprekken in plaats van dat je met alleen degene praat die naast je zit.

Het eten was wederom van goede kwaliteit en de wijn zoals gewoonlijk erg lekker en passen goed bij de gerechten, en worden duidelijk en goed beschreven door Simone.

La Première heeft ons weer een gezellige avond bezorgd en we komen er zeker terug!

Gegeten op 25 april 2015

Schrijf zelf een recensie over La Première in Anna Paulowna

Schrijf hieronder je recensie over La Première. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.